hoi iedereen! @babijtje: er stonden nog veel reacties hier, maar alles is verwijderd ook natuurlijk door een foutje. maar is wel wat rustiger geworden geloof ik! @teigertje: heel veel plezier en geniet ervan! @hier: vanmorgen met de kleine man samen naar de VK geweest voor een 20 weken echo. alle metingen waren goed, hartje, nieren en blaas ook goed en het word een MEISJE!!!!!! dus mijn vriend heeft nu echt een koningspaar we zijn er heel erg blij mee. als het een jongen was waren we net zo blij natuurlijk en dat had ik leuk gevonden voor de zoon van mijn vriend, eindelijk een broertje (hij heeft al 2 grote zussen) maar voor mijn vriend vind ik het heerlijk een meisje dus die horoscoop klopt bij mij wel.... en de voorgevoelens die ik en mijn vriend hadden... voor iedereen hele fijne paasdagen en hoop dat het snel weer wat drukker word hier!!!! liefs, knuffels.... Sandra
Zo ik ben weg geweest en kom ik terug hele pagina veranderd Maar goed ik lees dat we een meisje rijker zijn, leuk wij moeten nog een paar dagen wachten maar donderdag is het zover. Eerst maar eens kijken of alles ok is en dan hopelijk zien wat het wordt. De vakantie was heerlijk (mede dankzij het weer) en we hebben veel gedaan ('s morgens erop uit en 's middags spelen/ relaxen in het huisje). Veel leuke foto's gemaakt (zal later deze week wel even kijken of ik er hier wat op kan zetten). Maar nu ga ik eerst weer even een banner eronder plakken. Groetjes Anita
@hummeltje; fijn dat alles goed was joh! en een meisje, helemaal leuk. @pluk; inderdaad hebben jullie lekker weer gehad. Fijn hoor! ben benieuwd naar de foto's, maar ben geduldig
Ze staan op de lapjap misschien dat ik vanavond al tijd heb om er een paar te verkleinen anders deze week zeker want dan heeft manlief late dienst en is de lapjap helemaal voor mij alleen. Mijn schoonmoeder heeft een nieuwe broek voor mij gemaakt, ze had al in geen jaren meer kleding gemaakt maar men wat is het mensje goed zeg. Het is niet van winkelkleding te onderscheiden, helaas voor haar betekend dat veel werk want nu wil ik natuurlijk ook minstens 1 3 kwart broek voor de zomer. Ze gaat ook nog (even) een bloese maken die ik over mijn shirts kan dragen (heb bijna allemaal korte mouwen). Alleen jammer dat nu mijn schoonzusje nu jaloers is omdat haar, volgens haar had haar moeder nog nooit kleding voor haar gemaakt. Maar ja ik heb gewoon heel brutaal gevraagd misschien dat dat er ook wel mee te maken heeft Groetjes Anita
Goedemorgen meiden, Ik ben weer terug Vanmorgen bij de vk geweest en alles was goed Dus ik ben weer helemaal blij.
heb je het leuk gehad joyce? mooi dat alles goed was! je had wel mooi weer geloof ik? de meiden met een afspraak: veel plezier en de rest geniet ook van vandaag! volgens mij is het nu ook weer mooi weer!
Ja had mooi weer gelukkig maar, was ook lekker voor mano, kon hij lekker buitenspelen. En het was leuk Lekker beetje uitegrust weer.
dat is mooi! en lekker dat je wat kon uitrusten... heb ik vanmorgen maar eens gedaan. het hele weekend om 5 uur op. :S
zo 5 uur, dat is ook niet leuk, pfff... word ook al moe als ik eraan denk Ik hoef gelukkig ook alleen vandaag te werken en dan ben ik de rest van de wek weer vrij. Kan ik nog lekker wat rust pakken.
Heej meiden, Vandaag 20 weken echo gehad en alles er op en er aan. En we krijgen een................zoon! Niet gedacht, maar wel helemaal toppie.
lekker joyce, dat je vrij bent de rest van de week! gefeliciteerd babijtje! een zoon! wat leuk volgens mij gaat het nu beetje gelijk op wat jongens en meisjes betreft hoe is het met iedereen verder?
hej hallo, ik kan niet mee de 19de Snik, snik! komt er nog een andere mogelijkheid? ik hoop het wel, dan zal ik (zo goed als) alles er voor af zeggen en regelen [-o< @Babijtje: een zoon! gefeliciteerd zeg! @Joyce : met dit weer vrij zijn! mm heerlijk hier heeft mannetje onze kleine meid al kunnen voelen gister avond, had het eerlijk gezegd nog niet verwacht, wel heel erg leuk \/ ow en nog een nieuwtje, we hebben de naam ook al vast staan
Hello! Ik ben een kleine week niet meer geweest , nadat ik vrijdag zag dat er berichtjes verdwenen waren door een fout van 1 van de beheerders had ik effe geen zin meer. Heb wel een beetje vluchtig alles bijgelezen, maar vinden jullie het erg als ik niet meer op alles ga reageren? Ik wil geen spuit 11 zijn namelijk. Morgen heb ik de 20 weken echo en ik ben zo ontzettend bang dat er iets mis is. Dat had ik bij de 1e zw helemaal niet. Ik moet om 10.15, duimen jullie voor me? Wat betreft de lijst, ik wil dat ook wel weer op me nemen. Ik heb hem toen ooit gemaakt (in den beginne) en heb toen het stokje doorgegeven aan Betty toen ik even afwezig was. Maar nu wil ik het wel weer doen. Stuur me maar een PBtje, ook voor de stand jongens-meisjes en afspraken enzo. Ow ow ow, vorige week voelde manlief en ik voor het eerst de kleine via de buitenkant, zo bijzonder! Veel gedaan met de paasdagen. Zaterdag zijn manlief en ik de hele dag bezig geweest met het opzetten van de muurtekening op Rubens nieuwe kamer. Zondag zijn we naar Blijdorp geweest en maandag heb ik al het potlood overgetrokken met zwart op Rubens nieuwe kamer. Gisteren een beginnetje gemaakt met schilderen. Nu fluit mijn lichaam me terug (hoofdpijn, rugpijn, harde buiken, misselijk en overgeven) dus vandaag een rustige dag
Ook al een naam goed vertel vertel vertel Hier ook al 2 meisjesnamen maar voor een jongen nog compleet blanco, echt geen idee alleen dat we weer graag een naam willen hebben met een y erin en het moet natuurlijk bij Kylian passen 8) Straks maar eens even met de kleine man op stap richting speeltuin (hier op loop afstand), maar eerst een smeergevecht aangaan met hem want hij heeft een hekel aan cremepjes en dat soort dingen en van mama moet er nu gesmeert worden met zonnebrandcreme. En dan morgen om 13 uur het grote moment de 20 weken echo. Wel vreemd als je nagaat dat de meeste dames hun kindje daarna niet eerder weer zien als bij de geboorte en wij nu al met 28 weken en 32 weken een groeiecho moeten laten maken. Groetjes Anita
Teigertje Hoe was je weekendje weg? Jullie hadden wel superweer zeg! Hummeltje Gefeliciteerd met je dochter! En jeetje, het hele weekend om 5 uur op, pfffffff........ Pluk Ook jij veel plezier morgen bij de 20 weken echo! Mijn moeder maakt nu ook veel kleding voor me. Ik vind dat zo makkelijk, scheelt bergen met geld en je kan het helemaal aanpassen naar je eigen wensen. Volgende week vrijdag gaan we naar de stoffenmarkt in Goes, dus daar zal ik wel ook weer veel stof gaan inslaan hahahaha Joyce84 Fijn dat gisteren alles goed was! En lekker de rest van de week vrij! Babijtje Gefeliciteerd met je zoon! BrusjevoorLynn Leuk dat je man het ook heeft kunnen voelen nu, maakt het voor hun ook weer wat echter. Owww leuk dat je de naam vast hebt staan! Zoals jullie zien heb ik toch nog gereageerd op veel dingen, kon het niet laten (zo ben ik nu eenmaal). Ik beloof dat ik me hier weer wat vaker zal laten zien
Afspraken voor morgen 9.30 uur Eerised90 Afspraak vk 9.55 uur Hellen1971 Afspraak gyn 10 uur Joyce84 Afspraak gyn 10.15 uur Tantan 20 weken echo 13 uur Pluk 20 weken echo ??? BrusjevoorLynn Afspraak vk