Hoi, @zusjevoorLynn: wat vervelend voor je meid dat jullie kindje niet onderzocht is kunnen worden... Ook wel stom dat je weer opnieuw moet wachten, en een dikke twee weken dan nog... Wie weet lag ze vandaag al helemaal perfect klaar om te "poseren", arm meisje, ze moest het eens weten wink: Maar vertrouw er maar gewoon op dat alles inderdaad lekker goed gaat daarbinnen, ze heeft misschien zoiets van "ik heb heel dat gefrul allemaal niet nodig hoor, hier alles prima!" @tantan: oei, helemaal niet fijn dat je je zo slecht voelt, bah. Ik zou er in jouw plaats ook even een dip van hebben hoor! En ja, onze mannen kunnen nu eenmaal niet voelen wat wij voelen, en reageren dan ook nog eens net hoe het niet moet, hehe... Hopelijk vliegen die kwaaltjes bij jou snel terug de deur uit, zodat je wat op krachten kunt komen en genieten. Wat dat duizelige betreft: ik heb het afgelopen week ook al 2x ondervonden waarvan 1x vandaag toen ik in de auto zat op de autosnelweg Bah, dan voel je je zo akelig, ik word er ook altijd misselijk van, dus heb de hele weg met mijn raam open gereden, in de hoop dat ik niet zou wegdraaien... Voel me eigenlijk nog steeds niet helemaal tiptop eigenllijk. Heb daar voor mijn zwangerschap nog nooit last van gehad, maar vindt het toch altijd wel beangstigend hoor. Groetjes, Sunnyke
Goedemorgen dames, Ik hou me elke keer voor ogen om elke dag wat van me te laten horen, komt er weer van alles tussen. Ik heb ook nu niets bij gelezen omdat mijn hoofd echt vol zit met spanningen.. Mijn vriend en zijn vader zien en spreken elkaar al niet sinds mijn vriend een jaar of 8 is. Ik ken hem dus helemaal niet. Nu heeft hij afgelopen zondag een ongeluk gehad, een zwaar ongeluk waarbij hij in het ziekenhuis ligt. Of het nu aan me hormonen ligt ofniet maar ik ben naar het ziekenhuis gegaan en heb 3,5 uur met hem gesproken,.. Wat uitliep op een zeer positief gesprek.. maar ow wat een spanningen en nog steeds kan ik het niet beseffen dat ik daar geweest ben en hem gesproken heb.. het lijkt wel een film wat zich afspeelt op dit moment..
hihihi ikbenhetmaar, ik zie je zo het ziekenhuis binnen wandelen, hallo ik ben je schoondochter (met dikke toeter) . Maar wat zegt zoonlief ervan, het broertje van mijn vriendin heeft ook jaren lang niet met zijn moeder gesproken en als hij erover sprak dan voelde je echt de woede van een kind wat nog in hem zat. Uiteindelijk is het ook zijn vriendin geweest die het zaakje weer heeft 'gelijmd' . ZusjevoorLynn, wat ontzettend balen dat je 20 weken echo zo is gegaan zeg. Vind het eigenlijk ook wel een beetje raar, hebben ze dan helemaal niet even geport aan je buik, je even een wandelingetje laten maken in de hoop dat ze dan anders zou gaan liggen? En ja dan ook nog 'even' tot 8 mei laten wachten voor een nieuwe echo GroetjeS Anita
nou weetje wat het rare is.. mijn vriend wordt continue met hem geconfronteerd, niet dat ze elkaar zien maar dat het over de ander gaat.. een goede collega van mijn vriend is de beste vriend van zijn vader.. en zo zijn er nog tig voorbeelden.. Ik heb heel lang met mijn vriend gesproken en hij wou niet mee, er zit idd erg veel woede maar mijn vriend wil proberen het verleden te laten rusten zodat zijn vader wel kan proberen om een goede opa te zijn. Dus ik ben er heen gegaan (gaat immers ook om mijn kind.. ), en heb hem gevraagd wat hij wil, en hoe hij dat dan ziet.. want ik ga natuurlijk niet toestaan dat mijn kind straks een fantastische band heeft met zijn opa en dat ineens opa uit zijn of haar leven verdwijnt.. Maar het is gewoon griezelig.. ze zijn echt identiek.. alleen een paar jaar ouder.. alle trekjes alle zinnen alles is het zelfde.. ik wist continue wat zijn vader wou gaan zeggen.. dat komt omdat ik mijn vriend door en door ken..en dan het uiterlijk.. ik schrok ervan toen ik hem zag.. een kopie! Nu hebben we telefoonnummers uitgewisseld en gaan als hij enig zins hersteld is.. met een week of 4 tot 6 moet die wel weer beetje kunnen lopen, gaan we bak koffie drinken in de stad met zijn 3en! ja vriendlief wil dan wel mee..
meiden wat gebeurt hier veel. op dit moment kan ik niet echt bij iedereen afzonderlijk reageren mijn hoofd zit te vol met gedachten. maar de dame die de echo volgende week heeft maak je niet te veel zorgen geniet van het feit dat je nog een keer mag spieken. de meiden die duizelig zijn doe even een stapje terug kijk of je genoeg ijzer binnen krijgt. laat het nakijken bij de vk of gyn. verder iedereen een heel fijn weekend knuf miriam en vanavond om half 6 mag ik weer voor controle meting bij gyn. hopen dat het wederom goed nieuws wordt
Even snel, heb even behoefte aan een break die niet achter de computer verloopt, nu Joey op bed ligt, want heb nog een hoop te doen in huis. Vriendlief werkt behoorlijk hard en lange dagen op het moment en ik kan t hem ook niet aandoen als hij in een bende thuiskomt... Pluk, bedankt voor t adresje, ik zal m in gedachten houden Over het opzoeken van je schoonvader waar vriend/man al sinds de achtste geen contact mee heeft... Oei! Jij durft!! Wel knap dat je de 'ballen' hebt om die stap te zetten, want het is allemaal niet niks. Heeft jouw vriend niet heel veel moeite meer met zijn gevoelens richting zijn vader, dat hij het toestond dat je ging? Hij wil het dan waarschijnlijk zelf ook het liefst wel weer goed hebben? Ik zelf heb inmiddels alweer 6 jaar geen woord met mijn vader gesproken, maar laatst stond hij inene op de stoep. Ik was gelukkig niet thuis, maar hoorde het hele verhaal van mijn vriend. Nou, ik ben wel blij dat ik niet thuis was geweest, want ik had waarschijnlijk zo gaan flippen dat het niet goed geweest was voor de baby. Ik heb echt totaal niet de behoefte om wat dan ook 'goed' te maken en mijn kinderen verdienen natuurlijk eigenlijk twee opa's, maar ze hebben nu één goede en die ander zijn ze zeker weten liever kwijt dan rijk. Maar ik hoop voor jullie dat opa van papa's kant een waardevolle opa zal kunnen zijn. Succes ermee!! [-o<
@ Frostie, Ik snap zelf ook niet dat ik het lef gehad heb hoor, wat dat betrefd lijkt het of ik droom.. Ik had natuurlijk wel van te voren even flink geinformeerd naar wat voor man het was en hoe hij een beetje tegen deze situatie aan kijkt.. Zijn zat mensen die heel goed met hem omgaan en die ik ook goed ken.. dus voorkennis had ik alwel.. Ze zijn precies het zelfde, ze durven de eerste stap niet te zetten.. Pa niet omdat het zolang geleden is, en vriendlief omdat hij vind dat zijn vader de eerste stap moet zetten omdat hij als kleine jongen in de steek is gelaten. Mijn vriend heeft het er wel moeilijk mee hoor, gevoelens varrierend van verdriet, angst, kwaad spelen allemaal mee. Ik trek zijn hele leven overhoop want hij had het naast zich neer gelegd. Hij is bang voor WEER een afwijzing, en dat er een mega put wordt open getrokken waar hij uiteindelijk weer de dupe gaat worden. Maar ik heb zo lang gepraat met zijn vader en ik heb niet het idee dat hij mijn vriend weer in de steek zou laten, die man is zo ontzettend boos op zichzelf dat die vroeger zo gehandeld heeft. Maar vond elke keer de stap zo groot omdat het zo lang geleden is. Ik kreeg net toevallig een smsje van hem dat die het ziekenhuis uit is en nu thuis is (waar die wel volledig verzorgd moet worden). en dat die het erg fijn gevonden heeft dat ik langs gekomen ben.
hej meiden, bedankt voor jullie lieve reacties, doet me goed @sunnyke: ik hoop het het enige wat ik kan zeggen is dat ze wel flink beweegt, dat geeft wel een beetje vertrouwen, ondanks dat het lang niet alles zegt natuurlijk.. :-# @pluk: nee eigenlijk bijna niet, heb niet mogen lopen, alleen even een keer schudden met mijn buik, toen kwam ze iets omhoog, maar nam vrijwel direct weer haar "lekkere" positie in.. nu al lekker eigenwijs dus O die man van de echo had gezegd 1 á 2 weken, maar volgens de receptioniste kon 2 weken ook prima, als ik maar binnen de 23 weken blijf of zo. Tja, maar wat als ze dan weet niet alles kunnen zien? ik heb het bij Lynn ook gehad, ben 3 keer terug geweest, maar dan wel binnen 1,5 week, was toch een stukje fijner. We woonden toen in Zwolle, en nu in Deventer, dan gaan onze voorkeur momenteel wel uit naar Zwolle, ondanks slechte verhalen die de ronde gaan daar.. maar goed we zien wel en wachten af. mijn moeder heeft volgende week woensdag vrij genomen voor ons, en gaan we met Lynn naar de Ikea en Prenatal in Hengelo. "we gaan gewoon wat leuks kopen voor Lynn en de kleine frummel" : Tja dat heeft ze letterlijk gezegd haha Beetje afleiding, heerlijk \/ @miriam25: succes vanavond @Ikbenhetmaar: wow, echt knap dat je dat hebt durven doen! daar heb ik echt respect voor zeg pffff Ik hoop voor jullie dat alles goed gaat Mijn mannetje is zo klaar met zijn vader dat hij zelfs zegt dat hij voor mijn man "onder de grond ligt". Vindt het erg hard aangezien mijn vader in een urn zit, maar goed gevoel mag je niet onderschatten natuurlijk.. Ik hoop dat je vriend (en jij ook natuurlijk) niet weer teleurgesteld wordt door zijn vader, wens jullie heel veel succes daarmee, meer durf ik eigenlijk niet te zeggen omdat ik de gehele situatie niet ken hou je ons een beetje op de hoogte? Groetjes Diana
Wie had je dan in Deventer? Iemand van het ziekenhuis? Want daar loop ik dus ook Die ene gyn wilde mij dus vrijdag's niet inleiden omdat dat een verhoogt risico voor een keizersnee met zich mee zou brengen. Tja toen kon hij er zondag 's morgens vroeg uit omdat ik alsnog een keizersnee moest Groetjes Antia
@pluk: nee heb hem ben fetura gehad. ik weet al wel dat ik een medische indicatie heb, maar mag nog niet naar de gyn. ook zo iets stoms. ahh echt, dat meen je niet, das ook raar. volgende keer moeten ze gewoon naar je luisteren, jij kan het toch het beste voelen niet waar toen ik zwanger was van Lynn wouden ze mij ook niet inleiden ondanks dat ik al ruim 4 weken met ween liep, maar ze niet doorzetten, en ik inmiddels al bijna 42 weken was. gelukkig is ze et 42 weken en 2 dagen toch maar zelf gekomen. Volgens mij is Deventer gewoon een beetje vaag :S hahaha
Schijnt dat het inderdaad per ziekenhuis verschilt, Deventer hield toen de 43 weken grens aan, tegen mij werd er toen gezegd dat er daar nog nooit iemand dat had gehaald, Ja dat wil zeggen tot ik langs kwam , Al hoewel officieel had ik nog een paar uur gemoeten dus eigenlijk bevallen met 42+6. Ik moet 15 mei naar de gyn voor een afpraak ivm dus die eerdere keizersnee. Maar 1 voordeel ze hebben er nu prachtige kraamsuites (bijna net een hotelkamer als ik de site moet geloven). Voor de rest vind ik het een prettig en gemoedelijk ziekenhuis, in ieder geval met de onderzoeken van de neuroloog toen wel Ben alleen nog nooit in het nieuwe ziekenhuis geweest. Laatst zeiden ze met het bloedprikken dat mijn ponsplaatje was verouderd, hihihihi ik sprong zowat een gat in de lucht want als je MS hebt betekend dat dus gewoon dat het goed met je gaat Groetjes Anita
meiden het is het zelfde gebleven dus niet verder achteruitgegaan ik ben even opgelucht stabiel is nu het woord voelt even iets minder zwaar ben nu blij fijn weekend meiden gr miriam
hey dames,effe een ego bericht van mij hierzo wij hebben vandaag onze 20 weken echo gehad. alles si super goed. ze zei dat ons ukkie en mooi rond hoofdje had. en ook mooie lippen. nou als je dat nu al kan zien vind ik het knap hoor! en onse uk heeft korte benen,geen lange benen,dus dat heeft ie dan niet van mij en die mooie ronde hoofd ook niet maar wat ik idd al dacht,dat de placenta aan de voorkant ligt. want voel nog niet zo veel. maar dat geeft niet,heb vandaag genoeg gezien.en hebben ook een dvd ervan,dus kan ik als ik behoefte eraan heb elke dag kijken ook weten wij wat het word maar dat zal ik hier niet kunnen vermelden omdat ik niet zeker weet dat er mee gelesen word. dus helaas kunnen jullie mij niet mee tellen.
miriam fijn te horen dat het het zelfde is gebleven! geniet lekker van het mooie weer en van het weekend!
@ikbenhetmaar; tjee wat en moedige beslissing om met de vader van je vriend te gaan praten zeg! en wat fijn dat je vriend toch ook met hem wil praten. @miriam; super joh dat het gelijk is gebleven. @tineke; helemaal fijn dat je een goede echo hebt gehad.
@pluk: moet eerlijk zeggen dat ik de nieuwe suites nog niet gezien, ben erg benieuwd het nieuwe ziekenhuis is erg groot, de eerste keer toen in binnen kwam had ik echt zo iets van WOWWW! 8-[ ik hoefde alleen maar bloed te prikken, maar ze hebben daar ook een kapsalon binnen. heel apart Dan betekend het zeker dat het goed met je gaat, zeker ook als het zo voelt @miriam: Fijn dat alles het zelfde is @Tineke: Wat goed dat je zo een mooie echo hebt gehad fijn weekend allemaal Groetjes Ps. Morgen ben ik er de hele dag niet, uitje van het werk van mijn man 8) Ze willen alleen niet zeggen wat we gaan doen :-k
Goedemorgen dames, @ Miriam, Fijn dat alles het zelfde is gebleven. @ Tineke, Yes ook jij een goede echo.. ben nu wel nieuwschierig of het een jongen of meisje is.. @ Zusjevoorlynn, Fijne dag! Goed weekend allen!
Zusjevoorlynn, ik ben er ook nog niet geweest maar had deze link gevonden.. http://www.dz.nl/vrouw/extern/showItem-23.html Tja hier hadden we ons 'verheugd' op een week (verplichte) vakantie voor Jan (ivm resessie). Maar nu belde gisteren zijn ploegchef op dat ze een nieuwe order binnen konden halen en ze dus proefblokken moesten maken. Op de machines die Jan het beste onder de knie heeft en of hij dus dinsdag en woensdag toch wilde komen werken. Tja goed nieuws voor de baas, wat minder voor mij want we zouden maandag en dinsdag met zijn 2-en de zolder opruimen . Maar goed we hebben maandag nog de hele dag en ik was al bezig geweest dus we hebben net ook spul naar de stort gebracht. Mirjam, meid goed nieuws hoor dat je stabiel blijft. Groetjes Anita
ZusjevoorLynn, wat gezellig dat je samen met je moeder gaat shoppen voor de kinders! Geniet ervan!! Pluk, wat fijn dat het zo goed gaat met je, ondanks MS!! Jammer dat je man nu niet kan helpen met de zolder, maar wel fijn dat hij toch werk heeft!! Miriam, super dat het nu in elk geval stabiel is. Houden zo! Tineke, gefeliciteerd met de goede echo!! Nou, ik kan vandaag goed merken dat ik zwanger ben, zeg! Ik ben vanmorgen samen met Joey naar de bloemencorso wezen kijken en er liepen ook verschillende keren fanfares tussen en ik moest gewoon vechten tegen de tranen. Die harde dreunen van de trommels en dan die kleine zo te zien genieten en meeklappen, geweldig!! Hield het bijna niet droog, maar om nu en plein public te gaan janken om fanfare die na een halve minuut al voorbij gelopen is...
Hoi, @Tineke: gefeliciteerd met je superecho, dat wordt DVD kijken tot ie versleten is Wij hebben geen DVD meegekregen, maar wel fotootjes (zelfs 3D), en die neem ik ook wel iedere dag vast hoor @Miriam: wat goed dat je stabiel blijft, hopelijk kan het alvast een beetje van je onrust wegnemen... @Frostie: jaja, die emomomenten komen mij ook heeeel bekend voor, hihi! Ik heb het bijvoorbeeld elke keer als ik Marco Borsato hoor met "dochters", dan begin ik spontaan te snotteren, terwijl ik nog niet eens weet of we nu een meisje of jongen gaan krijgen! Voor al de anderen een heel fijn weekend toegewenst! Vanavond moeten we naar een feestje van iemand die 30 geworden is, ik ben benieuwd hoelang ik het ga volhouden, want ben de laatste dagen precies weer sneller moe tegen de avond En morgen gaan we de broer van mijn vriend officieel als "peter" vragen voor ons kindje, kijk er al naar uit! We hebben een advertentie uitgetypt (zo'n vacature om op te solliciteren), ben benieuwd naar zijn reactie! Liefs, Sunnyke