de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @zusjevoorlynn; hoe was het uitje? wat hebben jullie gedaan?

@sunnyke; wat een orignele manier om hem zo als peter te vragen laat je ons weten hoe het is gegaan?

2. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nou een beetje van de angst en onrust is weg maar er zit nog een heel groot gedeelte en ergens heb iknu ook zoiets van het kan niet eens goed gaan dus een heele negatieve houding.

Ik hoop dat het heel snel juni is dan heb ik weer vertrouwen als ik dan nog zwanger mag zijn.
    Maar het is zo'n gek idee nooit tot 40 weken te komen niet ook die laatste weken met je kleintje te mogen mee maken die lijken me zo bijzonder.
    en echt op het laast zo'n onwijs dikke buik.

het klinkt stom maar kan nu al balen dat ik dat nooit gameemaken.
    meiden fijne zondag nog liefs miriam

3. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    hej allemaal,

@pluk: Oh, super bedankt voor de link, die zien er idd heel mooi uit, heb het filmpje gelijk aan mijn man laten zien :)
    En? hoe gaat het met de zolder?
    Wat vervelend dat je de plannen om moet gooien omdat je man toch moet werken.
    Maar aan de andere kant wel prettig dat hij nog wat kan werken toch?

@Babijtje: Nou hier het verhaal van het uitje van gister met het werk van mijn man :)
    op zich had het beste wel wat.. :thumup:
    we zijn in de morgen om 7 uur met de bus uit Twello (bij het werk van mijn man) vertrokken, en waren tegen half 10/10 uur in Antwerpen.
    Daar hebben we lekkere broodjes gehad, en wat gedronken (alles was onbeperkt).
    Daarna zijn we met een bus naar het centrum van Antwerpen gegaan.
    Daar hebben we vanaf half 1 tot half 6 gelopen met een gids die of lang stil stond om iets te vertellen, of heel hard een kant op liep zodat de hele groep uit elkaar viel en we blij waren als iedereen mekaar had gevonden :-s
    Moet zeggen dat dat best vervelend was, en dat vonden niet alleen wij, maar de hele groep eigenlijk wel.
    Tijd om te plassen was er bijna niet, en verder ging het zo een beetje het ene oor in en het andere uit bij ons :-$
    Moet eerlijk zeggen dat dat niet echt iets is voor ons, we waren in groepjes verdeeld, en wij hadden het "jongste" groepje dus voor ons was het eigenlijk vooral erg saai :rolleyes:
    De jongens vonden het wel erg leuk dat we 2 keer zijn gestopt om Belgisch bier te proeven wat ik natuurlijk niet mag :(
    Heb me daar ook keurig aan gehouden hoor meiden :whistle:
    Eigenlijk is het een hele tijd goed gegaan, maar mijn man, buik, lichaam en ongeboren kind vonden het niet zo een succes :p.
    Toen we weer terug kwamen hebben we een presentatie gehad over het bedrijf.
    Daarin werd het personeel bedankt voor al hun harde werk en de goede samenwerking.
    Ook werd er verteld dat sinds de Belgische en Nederlandse vestigingen samen zijn gegaan in 2007 de omzet alleen maar in gegroeid, zelfs in 2009 wordt er meer winst gemaakt dan in 2008.
    Al met al, op het werk van mijn man gaat het goed.
    Daarna hebben we lekker gegeten, was echt heel goed geregeld, je mocht zelfs vaker halen.
    En het toetje oghhhh....Tiramisu, kaneelijs, vanilleijs, soesjes met shocolade ga zo maar door.. heerlijk :)
    Moet zeggen dat dat het vele lopen van de dag wel een beetje goed maakte.
    We zijn om 9 uur weer uit Antwerpen vertrokken en waren om half 12 weer in Twello, eerst nog iemand thuis gebracht en lag dus pas tegenn half 1 in bed...
    pffffff we zijn helemaal op nu.. en morgen moet ik ook nog extra werken :(.

nouja, zo eerste maar weer even bij vrienden van ons op viste, had ik al veeeel eerder afgesproken. we zullen zien hoe gezellig het wordt. maar volgens mij gaat het met de kleine wel goed, ze blijft lekker trappelen :baby: :thumup:
    fijne zondag nog meiden ;)

Groetjes

4. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @miriam; ik kan heel goed begrijpen hoor dat die angst en onrust nooit weggaat. Het is ook raar dat je weet dat je de 40 weken niet vol gaat maken.

@zusjevoorlynn; dat is inderdaad een lange dag geweest gisteren zeg. phoe hee. Wat jammer dat de gids en dus de rondleiding niet geheel goed was geregeld. maar gelukkig maakte het eten het dubbel en dwars goed zo te lezen.

Wij zijn net terug van de verjaardag van mijn neefje. Kreeg van schoonzus nog een mobiel mee, slabbetjes en een babygym, die zij toch niet meer gebruikte. Lief he! We worden zo verwend door hun.

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Goedmorgen dames,

@ Miriam, fijn dat het nog steeds hetzelfde is gebleven.
    @Zusjevoorlynn, jeetje dat was echt een lange dag :D , maar toch wel leuk gehad zie ik, das ook belangrijk toch? ?

@Babijtje, leuk dat je zo verwend word :D

Nou hier gaat het wel weer, ben nog steeds verkouden (word er gek van) maar is al weer wat beter dan eerst.

Morgen de 20 weken echo, vind het best spanned worden nu.

6. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    goedemorgen dames,
    Ow ik heb over iets minder als 2 uurtjes de 20weken echo.. ik ben zo zenuwachtig dat ik maar 3 uurtjes geslapen heb en me hartslag nu niet normaal is!

Joyce jij ook heel veel plezier straks!!

7. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    uhhh ik bedoel morgen joyce!

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D Jij veel succes !!

Weet niet of je ondertussen al weer terug bent, maar ben benieuwd.

Hoe gaat het evrder met je ??

9. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Joyce & ikbenhetmaar; hoe was de echo?

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.249
    4.480
    113
    dames met echo's hoe was het vandaag?

Mirjam ik kan me de angst heel goed voorstellen hoor en dat negatieve ook, dat is ook een soort van zelfbescherming denk ik (bij mij dan )
    Want als ik van het ergste uit ga kan het tenslotte alleen maar meevallen.

Twello hmmmm daar zijn wij gisteren nog doorheen gereden, zijn gezellig naar teuge geweest vliegtuigen kijken en parachutisten :D en we hebben er een lekker ijsje gegeten want sinds afgelopen zaterdag heeft onze zoon ontdekt dat ijs eigenlijk best wel lekker is ;)

VAnmorgen dus naar de vk, die stond heel raar te kijken omdat ze boven in mijn buik de baby voelde en onder in helemaal niets.
    Dat had ze dus nog nooit meegemaakt en dat wilde ze dus ook zien dus huppa de echo erop en ja hoor daar lag de kleine meid, prins(es) heerlijk helemaal in het topje van mama's buik met haar rug lekker warm tegen de placenta. Geen wonder dus dat ik last heb van kortademigheid en maar weinig kunnen eten en verklaart ook het feit dat ik haar alleen maar tegen mijn blaas aan voel trappen. :D

En de rest van de dag hebben we netjes besteed aan de zolder.

Groetjes Anita

11. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Dames, hier even een kort berichtje van mijn kant.
    De echo was super! alles is perfect!

12. frostie

frostie Lid

11 okt 2006
    85
    0
    0
    Sunnyke, en heb je de verjaardag een beetje volgehouden? Wat een lieve en originele manier om je broer als peter te vragen. Helaas hebben wij nog niemand kunnen bedenken als peter/meter, voogd... :(

Miriam, ik vind het helemaal niet zo gek klinken hoor, dat je het een naar vooruitzicht vind nooit tot de 40 weken te zullen komen.

ZusjevoorLynn, wel jammer dat het bezoek aan Antwerpen met een gids een beetje tegenviel. Het is juist zo'n leuke stad om lekker te shoppen! En wat een lange dag joh, ik zou helemaal kapot zijn... Maar dat etentje is dan wel weer een goedmakertje idd, haha

Pluk, haha...het kan dus nog goedkomen op 'latere' leeftijd, Joey lust ook nog geen ijs: véééél te koud, haha! Wat leuk dat je spontaan een echo hebt gekregen!! Toppie!

Ikbenhetmaar, gefeliciteerd met de goede echo!! =D>

Hier alles prima, alleen sinds een paar dagen weer meer last van duizeligheid... beetje vervelend, maar ja... voor de rest alles prima en volgende week maandag ook eindelijk lekker aan de beurt voor de twintig-weken echo!! Gisteren de verjaardag van mijn schoonmoeder gehad en het was zoooo gaaf om te zien hoe netjes Joey zich gedragen heeft, ben echt trots op hem. Hij was ook helemaal niet verlegen en ging alleen maar bij de leuk mensen zitten, hihi...nu al mensenkennis, haha!!

13. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @ikbenhetmaar;fijn om te lezen dat de echo goed is!

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden, ik heb vandaag pas de echo :D Vanavond om 19:20 en dan horen jullie hoe het geweest is en dan gaan we woensdag weer naar de camping tot zaterdag en dan hebben we zaterdag avond feest, want dan zijn me schoonuders 25 jaar getrouwd.

Dus heb het weer druk :D

@ Ikbenhetmaar , fijn dat alles goed was, gefeliciteerd.

15. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    goedemorgen allemaal,

iedereen lekker geslapen??

@Joyce : veel plezier bij de 20 weken echo :baby:

@ikbenhetmaar: Wat fijn dat de echo goed was, geniet er lekker van! :D

ik ben vandaag lekker een dagje thuis :D jeej, was ik echt aan toe :oops:
    ga zo maar is beginnen met het huisje te poetsen, en dan nog even bezig in de kamer voor onze kleine frummel :baby: :whistle:
    Als ik tussendoor even "pauze" hou zal ik nog even hier spieken :p

16. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ikbenhetmaar fijn dat he echo goed is geniet ervan

ja gelukkig zijn er mensen die me daar in begrijpen hier krijg ik er niet veel respons op dat het niet leuk is dan is het enige wat men zegt je mag blij zijn als dit goed gaat en je kindje leeft maak je je dan druk om de laaste weken
    snappen ze niet.

ik ga vanmiddag weer voor controle hopen dat we nog steeds stabiel zijn.
    om half 4 heb ik de afspraak ga ervoor.
    knuf miriam

17. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    we duimen voor je vanmiddag miriam!

hoeveel zijn jullie nu aangekomen dames?
    Ik maakte me er nogal zorgen over omdat ik nu op de helft ben en pas 3 kilo ben aangekomen, gelukkig zei de vk gister dat het helemaal niet erg was.. want zelfs onze kleine frummel is boven het gemiddelde..

Uit nieuwschierigheid vraag ik het ook even aan jullie..;)

Liefs ikbenhetmaar

18. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @miriam; veel succes vanmiddag!!

@ikbenhetmaar; ik ben inmiddels (schrik niet) ruim 10 kg aangekomen. Vraag me niet hoe ik het doe, want ik eet braaf en snoep/snaai nagenoeg niet. Ben dus erg jaloers op jou.

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Hmm, hier was ik met 18 weken 7 kilo afgevallen, heb daarna nog ff niet meer gewogen, maar hier alleen nog afgevallen dus.

@ miriam succes meid met de afspraak vanmiddag.

20. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.249
    4.480
    113
    Ik ben nu 1,5 kilo zwaarder dan toen de zwangerschap begon, ben eerst afgevallen maar begin nu dus bij te komen.

Ik ben moe, vanmorgen weer verder wezen ruimen op zolder maar mijn benen willen niet meer zo goed.
    Straks maar even de bloemkoolslachten en voorgaren (kunnen we het lekker roerbakken).

Mirjam succes straks

Groetjes Anita

Deel Deze Pagina