heey welke gyn in almelo dan daar loop ik ook meid vertel vertel? ben niet nieuwschierig hoor maar wil graag alles weten gr miriam
Hallo meiden, Ik heb net in het andere septembertopic even gedag gezegd en iedereen gelukt gewenst. Bij mij is het dus dinsdag mis gegaan. Maar ik had niet zoveel zin om mijn berichtjes overal twee keer neer te zetten, dus ik heb gisteren en vandaag alleen in het andere septembertopic gepost. Voor wie zich nog afvroeg hoe het ging, klik dan links van dit bericht onder mijn naam en avatar op 'berichten: 105'. Dan zie je vanzelf mijn laatste posts. Iedereen hier ook veel plezier gewenst in de verdere zwangerschap. Ik zou er gewoon maar van genieten, want 'jezelf beschermen' blijkt uiteindelijk toch niet echt te werken hoor.... Tot ziens, Klusser1980
goedemorgen allemaal, @klusser1980: nog heel veel succes meid, en een dikke knuffel voor jullie! @Marjolein05: heel veel succes en plezier vandaag! Laat je ons weten hoe het is gegaan, ik ben in ieder geval erg nieuwsgierig @iedereen: bedankt voor jullie reacties, ik heb gelukkig nog tot dinsdag om er over na te denken hoe ik dat ga regelen, denk dat ik mijn moeder mee ga nemen, mannetje moet gewoon werken, en mijn moeder trekt haar mond wel los hihihhi fijne dag allemaal! groetjess my
@klusser1980 meis heel veel kracht voor de moeilijk dagen nu.... @Marjolein05 ik weetbniet of je hier leest.. maar in ieder geval succes en veel plezier.... Hier begint de moeheid toe te snel... man ik kan wel een dag en een nacht slapen.... Vanmiddag mvm dus evend e schouders er onder voor de schoonmaak en daarna naar bed terug....
@ klusser 1980 Heel veel sterkte! Ik heb een stukje terug gelezen van je 'oude' berichten. Vreselijk om mee te maken maar wel mooi dat je je vruchtzakje hebt gevonden en hebt kunnen begraven. Heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop voor je dat het snel weer raak is. @ bety boop Bij mij komt mvm ook langs vandaag. Ook komt er nog iemand om de badkamer op te meten (wij gaan misschien de badkamer verbouwen) ik moet dus ook de badkamer schoon gaan maken. Gelukkig heeft mijn man de huiskamer goed bijgehouden. Veel plezier met de echo's vandaag
Lieve vroege-septembermama's. Wat leuk dat jullie je eigen hoekje hebben, en wat een raar idee dat ik hier niet meer bij ben. Ik wilde even laten weten hoe het met me gaat na de constatering MA afgelopen maandag. Ik heb het een paar dagen aangekeken of de miskraam spontaan kwam, maar het schoot niet op. Terwijl ik mezelf steeds zieker ging voelen. Dus toen heeft de VK een afspraak voor een curretage gemaakt. Gisteren heb ik die ondergaan, en ik moet zeggen dat ik me nu een stuk beter voel. Niet meer die rotbuikpijn (klein beetje nog) en ik heb nu het gevoel dat ik het af kan sluiten en weer verder kan gaan. Jullie wil ik allemaal een hele fijne zwangerschap toewensen! Liefs, Lilith
@fopspeen succes met soppen meis... @Lilith heel veel sterkte en kracht en dat het maar snel wel goed mag gaan... knuf...
hallo medezwangeren. Ik ben nieuw op dit forum omdat ik graag wilde kletsen met meiden die net als ik net zwanger zijn, is er nog een plekje voor mij hier? Ik zal me even voorstellen: Ik ben Lucille, 28, en na 4 jaar proberen toch nog spontaan zwanger! Het is ons eerste kindje en we kijken er erg naar uit eindelijk pappa en mamma te worden.
@ lilith: dank je en sterkte. iedereen die vandaag een echo heeft: we gaan voor de mooie beelden met kloppende hartjes (kan niet wachten tot ik over 11 dagen ook mag...) groetjes Chrizzzy
Klusser en Lilith, heel veel sterkte en vergeet niet dat ondanks dat je niet zo lang zwanger bent geweest je lichaam toch tijd nodig heeft om te ontzwangeren. Voor degene met de echo's vandaag, heel veel succes. Hier wordt ik steeds zenuwachtiger voor maandagmorgen, ben zo bang dat het straks weer zo gaat als de eerste keer, waarom blijven die slechte herinneringen altijd veel sterker aanwezig dan de goede Wat betreft het eerder krijgen van je echo, gewoon eerlijk zijn. Ik heb de assistent het gewoon eerlijk verteld en ze vond het geen probleem om de afspraak naar voren te halen. Nu heb ik wel de mazzel dat de vk praktijk hier zelf een echo apparaat hebben. Groetjes Anita
@luzietfer welkom hier en super gefeli... @pluk stom is dat he dat mensen de nega dingen eerder naar boven weten te halen dan de posi gedaachten,... MAar we gaan ook voor jou voor een mooie echo...
@ Lilith sterkte @ Luzietfer heel erg gelfeliciteerd. Dat is toch wel een wonder te noemen na 4 jaar. Geniet ervan en welkom. @ Betty boop Danke en jij ook. Ik schiet al aardig op maar heb nu toch maar al een pauze genomen. Ben ook verkouden en buiten adem na een uurtje werken. Weten jullie leuke winkels voor de babyuitzet (in zuid-holland)? ben zo benieuwd en wil van het weekend wel vast even gaan rondneuzen. We gaan vanavond mijn ouders vertellen dat ze voor het eerst opa en oma worden en morgen de ouders van mijn man. Heb er zo'n zin in!
Hier eindelijk klaar met de schoonmaak, laat de dame van mvm maar komen Eens even kijken via google of ik iets leuks kan vinden voor je in zuid-holland...
http://www.babypark.nl/ dit is de grootste van europa zeggen ze.... hij is in Gouda.... Ik ga nog even verder zoeken, maar mijn oogjes branden... ik ga even een banaantje eten en dan een tukkie doen...
@Luzietfer: hoi hoi, super gefeliciteerd! en welkom ik kijk er ook weer naar uit om te gaan neuzen, wist ik maar wat het zou worden hihi, kon ik al een beetje gericht snuffelen mijn moeder is volgende week vrij, en mijn mannetje heeft alles wel gezien na Lynn, dus dat wordt een dagje uit denk ik
@ Klusser, o meid, wat onwijs rot voor je, leef met je mee, en hoop dat je je hier een beetje doorheen weet te slaan! @ Marjolijn, heel veel succes vandaag! @ Lilith, heel veel sterkte nog de komende tijd! @ Luzietfer, welkom, en wat gaaf dat het toch nog spontaan gelukt is na 4 jaar! @ Sam, ben je al terug? Ben zó benieuwd! Hier gaat alles zijn gangetje. Ik was vannacht om 1:30 klaar met werken, en mag vanavond weer! Joepie! Het gekke is dat ik me de hele week belabberd en extreem moe heb gevoeld. Zag dus enorm op tegen die late diensten. Nou lag ik gisteren om 2:15 op bed, vanmorgen om 7 uur eruit, en nu voel ik me eigenlijk best goed! Wel een beetje moe, maar niet extreem! Denk dat ik maar aan de baas ga vragen of ik elke avond late dienst mag draaien! Haha! Helaas wordt het op vrijdag meer richting 3 uur ´s nachts hmmmm. Verder hebben we hier al gezonde spanning voor de echo maandag! Spannend! En we hebben besloten dat we het bij een goede echo niet meer geheim gaan houden! Het gaat gewoon niet anders met wrrk, en hobby. Ik heb een paard en daar rijd ik dus nu niet meer op, en 4 weken blaasontsteking kan ik niet volhouden natuurlijk!