hallo dames, hier heeft de vermoeidheid toegeslagen, tja in 2 weken tijd 3 sterfgevallen verwerken speelt hierin natuurlijk ook een grote rol. maar goed na een paar drukke dagen nu eindelijk een rustige dag, en dat merk je. Kylian besloot vanmorgen uit te slapen tot 9.30, kon mama even heerlijk rustig de afwas doen vanmorgen want die kon om 9 uur gewoon niet meer liggen. Nu zit hij lekker te spelen met zijn auto's en daarbij moest vandaag de tv aan en dat wil meneertje eigenlijk alleen als hij moe is . De zolder is opgeruimt, we moeten alleen nog even goed kijken tussen de spullen die we willen bewaren, is het echt het bewaren waard of toch niet. Gelukkig heeft J deze week vroege dienst dus als die zo thuis komt duik ik lekker even een uurtje mijn bed weer in. Groetjes Anita
@hummeltje; leuk om weer wat van je te horen. Balen dat je zo'n last hebt joh. Hoop dat je je snel weer beter voelt. @pluk; tjee zeg 3 sterfgevallen in zo'n korte tijd is inderdaad niet niks nee. Fijn dat Jan vroege dienst heeft. Kun jij dan even lekker rustig aan doen. Ik werk in Apeldoorn en had vandaag een patient die een dierbare is verloren door `de aanslag` daar op Koniginnedag. Wat triest zeg!
Vreselijk moe (door verkoudheid), dus ik houd het kort: - weekeindje weg was zeer onstpannen en gezellig!! - vandaag de twintig weken echo, alles was goed en we krijgen een...broertje!!
Goedemorgen, Frostie gefeliciteerd met een zoon.. ik zit me net te bedenken dat ik jullie niet eens verteld heb wat wij krijgen hahaa..
Frostie gefeliciteerd met jullie ZOON En ikbenhetmaar krijg ik een schoondochter of een schoonzoon Hier weer een verkouden mama, gelukkig niet zo erg als de vorige maand maar goed wel even weer vervelend vooral omdat ik sinds vanmorgen weer het idee heb dat de kriebelhoest terug is. Gelukkig heb ik de tabletjes nog dus kan ik er vanavond zo 1 innemen. Wilde ook nog even op de fiets boodschappen doen maar kan de moed nog niet opbrengen, het ziet er hier zo donker uit ben veel te bang om nat te worden Tot groot ongenoegen overerigens van Kylian want die wil wel de deur uit. Groetjes Anita
een meisje !! wat leuk !! @ pluk, vervelend, dat je weer verkouden bent, hier is het gelukkig weer over en alleen ik en mijn vriend waren ziek, mano heeft het deze keer overgeslagen. Hier ook donker hoor, het heeft al geregend.
@ikbenhetmaar; gefeliciteerd met jullie dochter!! Helemaal leuk Hoe zou het met tantan zijn, heb haar al eventjes niet gezien. Iemand nog wat van haar gehoord?
leuk meiden dat alles goed gaat fijn een jongen en meisje er bij op de lijst van wat we weten toch houden de jongens de overhand. ben wel benieuwd wat wij gaan krijgen maar dat blijft verassing tot aan de bevalling toe, heb ook echt geen voorgevoel de ene keer denk ik meisje en de andere keer jongen meisje overheerst momenteel iets meer. maar kan ook door danique komen dat je toch naar een meisje neigt hier blijft het spannend. vanmiddag weer controle gr miriam
Iemand was je voor Anita.. Ag als het aan haar papa ligt kent ze het bestaan van jongens voor haar 18 niet..
Oh hier roept mijn vriend tot 21 jaar huisarrest Ah joh komt helemaal goed, ze groeien er vanzelf in.