Nou mijn vriend zag van de week een meisje lopen, helemaal opgetut jaar of 13, met zonnebril enzo, je kent het wel. Zegt ie als mijn dochter er ooit zo bij loopt, sleur ik haar meteen de auto in Mijn zusje zat bij ons in dea uto, dus ze zegt, ja en als mano er dan verderop bij loopt als een pooier,zeg je hoi jongen, veel plezier !! Zegt mijn vriend ook gewoon nog ja dat doe ik echt dan. Moet niet gekker worden hoor
Ow ze weten wel wat van meisjes hoor.. mijn vriend begon al.. pff ongesteld, bh´s.. make-up.. hahahah!
Die van mij wilde al aandelen halen in de maandverbandfabriek en de chocolade fabriek. En het 'gesmeer' (ongesteld worden/zijn dus) dat moest ik maar uitleggen, vind ik prima mag hij Kylian later uitleggen waarom zijn piemel stijf wordt en waarom het fijn voelt als hij er aanzit en wat dat witte spul is wat er dan uit komt =D> Groetjes ANita
Heey meiden hier goed nieuws het is stabiel echt stabiel lijkt het wel onvoorstelbaar dit had ik niet durven hopen en gebeurt toch. Ik weet we zijn er nog lang niet maar meiden mijn nieuwe mijlpaal ligt bij 28 weken dat is nu nog 6 weken dat moeten we halen ik ga ervoor. heb gevraagd of ik in een rolstoel naar buiten mag en nu het stabiel lijkt te blijven is er toestemming van gyn dus ben blij dat ik weg mag als ik behoefte zou hebben. Vrijdag middag om kwart over twee weer controle hopen op weer het zelfde nieuws stabiel gr miriam
Miriam, wat een goed nieuws! super gewoon.. We tellen samen rustig af en 6 weken ga je zeker weten halen!
hej meiden, wat lees ik nu? alles uitleggen? daar wil ik nog niet over nadenken.. heb nu al een kleine meid lopen die alle kerels/jongens om haar kleine vinger wikkelt, laat staan hoe het strakjes gaat... hahha ach hier hebben we een vader en mijn broer die haar echt tegen alles willen beschermen, eergisteren is ze gevallen met haar hoofdje op de grond toen ze wilde gaan "rennen" en toen waren de mannen zo boos dat ik haar niet had gevangen (tja, mijn buik belemmert me nu al ) Maar goed, is ook wel lief natuurlijk. @ pluk: die "vieze" praatjes (zoals ongesteldheid) dat overleef ik wel, maar dat witte spul.. mmmm hahaha laat maar hangen, ben stiekem wel een beetje blij dat ik het niet uit hoef te leggen haha (letterlijk ) @Miriam: wat een super nieuws! hopen dat het snel beter weer wordt @iedereen: hoe is het met jullie allemaal en het "de " alles goed hoop ik? ik mag vrijdag voor de 2de keer de 20 weken echo, nu maar hopen dat ons dametje er nu wel voor wil gaan liggen, en dat we alleen maar goed nieuws krijgen [-o< slaap lekker allemaal
Mirjam wat goed dat het nu stabiel blijft en lekker met de rolstoel naar buiten mogen, kun je een keertje lekker door almelo crossen Voor de rest hier nog steeds aan de kriebelhoest (zo irritant) dus net maar weer tabletjes in genomen (hoesten doet gewoon zeer en krijg er een harde buik van dus niet echt prettig) en die beginnen langzaam te werken. Vanmiddag gaat papa met Kylian naar de kapper en we zijn hem nu aan het leren (mijn schoonmoeder en ik) om te zeggen Doe mij maar een permanentje Groetjes Anita
wat is het rustig hier en anita zit er een mooi permanentje in hihi dames morgen middag alweer meting hoop dat het nog steeds het zelfde is gebleven liefs miriam
Nee geen permanentje maar wel een lekker kort koppie Mirjam ik hoop dat het morgen ook lekker stabiel blijkt te zijn en zo blijft voor tenminste nog 10 weken Groetjes Anita
@ Miriam, fijn dat het zo stabiel gebleven is, das positief !!En lekker naar buiten met de rolstoel !! @ pluk, en heeft hij het gezegd bij de kapper ?? @zusjevoorlynn, hier gaat alles goed meid, het beebje gaat steeds harder trappelen. (das leuk weer) Bij mano begon ik hem nu pas een beetje te voelen.