Goedemorgen, Tuurlijk is het nog steeds goed Miriam, We houden hoop.. Je blijft gewoon lekker door lopen met je zwangere buik tot en met september.. Heel veel succes morgen, en ik denk aan je.
Mirjam veel succes vast voor morgen, kan me voorstellen dat je blij bent dat je in ieder geval die 2 weken weer haalt want dan gaan ze vechten voor je kindje als het onverhoopt toch geboren wordt. En dat betekend toch weer meer kansen. Maar ik hoop toch dat het langer blijft zitten dan die 2 weken hoor want in mama's buik is het toch beter Het is hier inderdaad een stuk rustiger. Ik moet 18 juni naar de tandarts voor controle maar sinds gisteren toch wat last aan het krijgen van tandvlees (of toch een kies), maar even aan kijken, extra poetsen en tandenstokeren. De pijn zit ook precies tussen 2 kiezen en het tandvlees bloed daar dus heb eerder het vermoeden dat het met het tandvlees te maken heeft. Dat heb ik al eerder gehad en vaak is het na een paar dagen flink extra poetsen en tandenstokeren wel weer over. Groetjes Anita
Succes morgen miriam! Het is hier inderdaad erg rustig geworden. Nou ja, hoef ik straks na mijn vakantie niet zoveel meer bij te lezen
Zo vanmorgen naar de gyn geweest en omdat het kindje groot aanvoelde meteen een groeiecho gehad waaruit bleek dat het nog steeds een meisje is Qua groei gaat het hard, heel hard. madammeke heeft nu het plakkertje P95 gekregen. Dat betekend dat 95% van de kindjes kleiner is en 5% groter. Over 8 weken moet ik terug komen en dan wordt er weer een groeiecho gedaan, als ze dan nog steeds hoog scoort dan krijgen we een geplande keizersnee en blijkt dat ze toch de wat normalere groei heeft aangenomen dan mag ik het gewoon proberen. Maar de gyn gaat er vanuit dat ook dit een groot kind gaat worden. Jan vroeg nog even wat ze onder een groot kind verstaan. Nou een kindje van 5,5 kilo (in mijn geval) We hebben echter 1 mazzel over het algemeen zijn de meisjes kleiner dan de jongens, dus misschien dat ze toch wat kleiner is dan Kylian was. Groetje sAnita
Kylian heeft ook het plakkertje p95 gehad. later werd het P90. Geschat gewicht aan de hand van de groei echo was toen 4175 gram uiteindelijk was Kylian 5000 gram (groot genoeg vond ik) Heel stiekem zou ik het wel jammer vinden hoor als ons meisje ook zo groot zou zijn, voor mijn gevoel horen meisjes toch wat kleiner te zijn. Maar goed we zien wel. Groetjes a ntia
Wat je zegt, afwachten inderdaad. maar kan me wel vinden in wat je zegt over de grootte van meisjes en jongens. Miriam; hoe was het vandaag? Ik ga afsluiten. Zie jullie over 2 weken.
Tot over 2 weken. Hier nog steeds last van mijn tandvlees, kon er met de tandenstoker niet bij komen, flos was natuurlijk op dus heb maar een gewoon stukje garen gepakt. Heeft gelukkig wel geholpen want de troep is eruit en daarna kwam er bloed. Toch vreemd dat dit steeds weer gebeurt terwijl ik vroeger nooit last had van dingen tussen de tanden krijgen en dan al helemaal niet met meteen een reactie van het tandvlees. Groetje sAnita
mijn meting was goed wederom 1,2 a 1,3 dus wel een beetje stabiel ze was zelf heel erg tevreden waardoor ik me er ook niet naar om maak gek he volgende week zaterdag weer terug voor controle tussen de middag en vrijdag dan gewoon de injectie halen maandag 24 weken hoera hoera zijn bijna bij de volgende mijlpaal vanaf dan ga ik per week verder kijken liefs miriam iedereen ook een heel fijn weekend enne anita wat groot zeg denk juist dat bij mij het toch telkens klein te zijn denk ik gokje ook hoor vgandaag heeft ze gevoelt waar mijn baarmoeder zat en kwam al ruim boven navel dus dat is toch wel spannend hoor en leuk nieuwe dingen voor me hartje gehoord en extra een echo gehad even kijken naar ons kindje nou ga ik echt fijn weekend meiden
Wat fijn dat het stabiel blijft zeg en dat de arts ook tevreden is, nog 2 weken meid en dan weer een mijlpaal en elke week dat het langer blijft zitten is toch gewoon heeeeeel erg mooi meegenomen. Groetjes a ntia
ja daar gaan we voor eerst 26 wk en dan elke week is een geschenk hopend op vele geschenken kwa wk fijne zondag meiden gr miriam
Babijtje. ik ga ook binnenkort een keertje beginnen met de pufclub...wacht nog steeds op een uitnodiging voor de eerste keer. We hebben zeker geluk dat onze zwangerschappen zo goed verlopen, itt die van sommige andere vrouwen. Joyce, in welk topic schrijven jullie nog meer dan? Voor mij ook de moeite waard om een kijkje te nemen?? Miriam, hopelijk laat je gevoel je niet in de steek en is dit nog lang niet je laatste maand van de zwangerschap.. Super dat het tot dusver zo goed gaat, houden zo!! Pluk, wow, wat een grote kindjes krijg jij!! Enig idee waar het mee te maken heeft; erfelijk bepaald of eet jij iets extra dat ik niet eet (Joey was 2970 gram)?? Jeetje, wat is het rustig hier! Ik heb zelf ook eigenlijk niets bijzonders te melden, alles gaat gewoon goed. Ik ga zo nog even mijn papieren doornemen (kijken of ik de brief over bv-cursus ergens kan vinden) en de kleertjes van Joey voor de baby nog even uitzoeken. We zijn trouwens uit de naam, hoera!!!! Zo denk je nooit op een geschikte naam te zullen komen en zo heb je m ineens!!
hoi meiden, hoe gaat het hier? ben ook weer eens even online, even kijken hoe het gaat hier. het is idd rustig geworden! hier gaat het nu weer stukken beter. ben erg moe nog steeds, maar komt denk ik ook door de voorbereidingen van de bruiloft van mijn zus as vrijdag. een hoop te doen nog! er komen steeds meer mensen bij me die hun haren gedaan willen hebben op de dag zelf, of ik dat nog even tussendoor kan doen. moet steeds vroeger opstaan dus!!! voor de baby moeten we nog steeds een hoop hebben, maar we hebben niet eens wat tijd om ook maar een keer te gaan shoppen. na de bruiloft ga ik me daar maar helemaal op richten. ik kan niet op iedereen reageren, maar miriam: wat fijn voor je allemaal en hoop ook dat dit niet de laatste maand is! @frostie: leuk dat je de naam hebt! iedereen een fijne dag vandaag! liefs, Sandra
Heey vandaag weer een mijlpaal gehaald hiep hiep hoera 24 weken dit hadden we een x aantal weken niet durven dromen en zag ik alleen maar een doem senario waarin ik zag hoe alles wat toen bij danique* nu ook weer zou gaan komen tot op heden niet dus en we zitten nog steeds rustig geen harde buiken geen weeen tot op heden en hopelijk zo nu nog een maand door minimaal heb geloofik er nu wel iets meer heil in dat het ook een keer positief kan gaan. zaterdag weer meting en dan zitten we tegen de 25 weken aan dan gaat het voor mijn gevoel snel ineens dus al met al zit ik op dit moment goed in mijn vel hihi
Heej meiden, voor de liefhebbers, heb een paar foto's van de pretecho in mijn album gezet @ Miriam, fijn meid dat het zo goed blijft gaan, je bent er idd bijna nu.
Ben bang dat het toch iets met erfelijkheid te maken heeft, en dan van mijn vaders kant. Mijn oom woog 14 pond bij geboorte, mijn zus heeft er 1 van 9 pond gemaakt en ik dus 1 van 10 pond en dan deze. Mirjam fijn te horen dat je beter in je vel zit. Hier vandaag heerlijk rustig, Jan heeft vrij en is de hele dag met Kylian op stap, dus mama heeft net heerlijk rustig kunnen opruimen, zuigen en boodschappen kunnen doen. Groetje sAnita
dat zijn beste baby's ik hoop dat het toch een beetje meevalt ja we zijn al een heel eind gekomen nu de laaste loodjes gr
hey allemaal ben er lang niet geweest.zie dat het erg rustig is hier. wij zijn druk geweest met het uit zoeken van de babykamer en de kinderwagen en de maxikosi en het badje, de box en boxkleed maar we hebben het allemaal gevonden en het alvast besteld zodat alles op tijd geleverd word. ook waren,zijn wij bezig met het verkopen van ons appartement. een week geleden was het nog verkocht onder voorbehoud en dahcten wij binnen acht weken eruit te moeten zeg maar, tot plotseling het telefoontje kwam dat de koop niet door gaat wij vonden dit erg jammer want we hebben toch een mooi huissie gezien en zagen het helemaal zitten. maar ja nu blijfen we lekker hier en gaan we aan de babykamer beginnen heb eigenlijk nog geen idee wat voor kleur kombinatie we moeten doen zonder het geslacht te verraden hebben jullie soms tips??? ook zie je vaak dat de een beren heeft, de ander heeft winnie de pooh nu vind ik de beren van me to you erg leuk......maar heb gekkerwijs de afgelopen weken iets met giraffen ik vind ze ineens heel erg leuk....waarom??? geen idee nou best verhaal hierzo verder gaat ie goed hier. heb eindelijk minder last van mijn bekken!!! wel nu vaker rug pijn, maar liever dat, want dan kan ik tenminste normaal lopen heb 2 weken geleden een erg harde buik gehad dat ik er bang van werd en helemaal panisch.....toch n teken dat ik te druk ben geweest volgens de vk.dus lecker rustig aan doen. nou moet ik zeggen dat m'n schatje erg lief is en hij mij het meest euit de hand neemt en me erg verwend!!! mijn buik word al behoorlijk zwaar en grooit echt hard. wor dnog steeds gevraagd of dat ik zeker weet,dat er maar een in zit zo dat is ff een mega ego bericht zeg!!zal mn best doen oms vaker wat te laten horen hier.....hoef ik ook niet zooooooooooooo veel te schrijfen maar hoe gaat het met jullie allemaal??? iedereen af van de verkouheid en lecker aan het genieten van de zon???? en wie gaat er nog allemaal op vakantie??????????? groetjes tineke
zo tineke een heel bericht weer en we zijn weer bij hihi ja hoe je het geheim houdt en toch op jongen meisje inricht ik zou dan niemand in die kamer toelaten en de kamer gesloten houden anders geen enkel idee meiden geniet van deze dagen ik tel al weer af naar zaterdag dan weer meting en dan ook bijna 25 weken gaat beter dan verwacht tot op heden knuf miriam ps ik vind juist dat mijn buik nog niet zo heel heftig is had wel iets meer gehoopt juist omdat ik toch het eind niet haal maar helaas.moet het volgens mij doen met een klein buikje en veel vet rondom hih gr miriam
ja daar dacht ik ook aan........maar denk niet dat wij de familie uit de kamer kunnen houden.....ze willen het zooooooo graag weten ik wil je wel wat geven van mijn buik hoor maar ik zal voor je duimen dat je nog minimaal 10 weken volhoud en de meteingen stabiel zijn. en je kleine lecker zal trappelen in je buik en je gauw een mooie grote buik zal krijgen de zon is hier nog niet gearrievierd...wel jammer.