de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    meiden mensen moeten iets naars te zeggen hebben lijkt wel ook als denken ze dat ze het goed bedoelde advies geven niet altijd dus.

Ik vind dat mijn buikje nog steeds netjes is niet heel heftig veel soms zou ik wel willen dat er iets meer zat maar ja je figuur kun je niet afdwingen he.

De kleine schopt goed krijg nu wel soms een steek onder in rechts bij de lies vanmiddag toch even vragen of het iets is of dat ik me zorgen om niks maak
    de meting ben ik wel angstig voor gek he, ergens ben ik er van overtuigd dat het goed is maar toch ben ik bang dat ik nieuws hoor wat ik niet wil horen.

heb met veel mensen de afgelopen dagen gepraat en dat heeft deels geholpen ik ben nu iets rustiger weer.

meiden blijf gewoon naar jezelf luisteren en laat anderen praten jij weet zelf het beste wat goed voor je is niemand anders
    tot later en hopelijk kom ik met top nieuws weer

2. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    oh ja dat ken ik ook! word het wel n beetje zat.dan hoor je ineens iemand roepen"de laatste loodjes zeker" en steeds weer verhalen "ik heb n kennis die uiteindelijk toch een tweeling kreeg"......... bla bla bla.;) of dat ze zeggen"ik denk dat het echt wel twee zijn hoor"
    als of ze niks beters kunnen bedenken???
    m'n familie is tenminste nog lief wat dat betreft.... hun zeggen nog wel "zo meid wat heb jij een mooie buik zeg"
    ZO hoord het te zijn toch??? :D

@ miriam hoe was je meting....je moest toch weer of zaterdag pas weer of hoe??? ben de kluts effe kwijt ;)

liefs Tineke

3. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Sommige mensen geloven bij mij niet dat ik al ruim 26 weken zwanger ben.. ik draag het volgends de vk naar binnen en heb dus bijna geen buik..oke als ik iets heel straks aantrek zie je het.. maar anders niet.. ook niet altijd leuk..:(

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey meiden ben zo blij het is stabiel gebleven en de gyn feliciteerde me dat ik zover gekomen ben al en had een goed gevoel over alles ook al zou het nu komen de kansen waren toppie
    maandag as om 10 uur een groei echo van 28 weken een extra controle maar wel fijn dan vrijdag de proluton en de controle van e gyn weer
    dus volgende week twee keer naar het ziekenhuis maar dat vind ik niet erg.
    Ben tot op heden zeer opgelucht en blij dat het goed gaat en dat het stabiel is gebleven ze gaf nu aan week voor week te kijken maar een volgende mijlpaal op 32 weken heeft staan.
    ik ga eerst nog voor 30 hihi maar meiden ben opgelucht
    liefs miriam

ikbenhetmaar ik zit er denk ik tussenin en heb ook niet een hele dikke buik soms denk ik wel eens een dun kussentje er achter hihi
    maar ja het is zoals het is he
    gr mir

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ikbenhetmaar, mijn moeder had bij mijn zus hetzelfde, zo erg zelfs dat ze met 9 maanden (naar een bruiloft) voor het eerst een positiejurk had aangetrokken.
    En toen kreeg ze dus de opmerking 'Goh is er ook 1 net 5 weken zwanger ;)"
    2 weken later is mijn zus geboren.

Bij mij echter is ze geexplodeert, zo erg zelfs dat ze topzwaar was:D en toen wist iedereen haar te vertellen dat het een tweeling zou worden en toch was ik maar alleen.

zo net 'even' boodschappen gedaan, winkel is 10 minuten lopen maar we hebben er 2 uur over gedaan 8):D

Eerst kwamen we Kylian's vriendinnetjes tegen (incl mama) dus dat werd spelen terwijl de mama's even aan het bij kletsen waren.
    Toen naar de winkel waar de wipwap buiten erg lonkend waren, mama een bak druiven gekocht en meneertje even wipwappen en druiven eten.
    En om het af te romen kwamen we op de terug weg Nellie tegen (de hond van de buren) en daar moest ook even mee gespeeld worden ;)
    Al met al is het een heel uitje geworden.

Mirjam wat fijn dat alles goed gaat en je gyn positief is.

Groetjes Anita

6. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @ikbenhetmaar; vervelend ja die mensen die je van advies willen voorzien. Ze bedoelen het waarschijnlijk allemaal goed, maar soms geeft dat wel wat irritatie. Hier gaat alles prima hoor, rond en gezond. Eigenlijk geen byzonderheden (saai he)

@pluk; ik sla hier stijl achterover, dat mensen gewoon het shirt omhoog trekken, wat een lef zeg!

@miriam; oooh wat super weer meid dat het gelijk is gebleven. Heerlijk. En maandag weer lekker je kindje bewonderen, mooi vooruitzicht.

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Klopt eigenlijk heel brutaal maar mijn tante deed/doet het ook en eigenlijk bedoelt ze het helemaal niet zo kwaad.
    Ze heeft alleen nooit zelf kinderen kunnen krijgen en zal dus ook nooit kleinkinderen krijgen, dan ga je er toch wat makkelijker mee om als ze het doet.
    En om nu stampij te maken op haar feestje vond ik ook zo wat. Vandaar mijn kledingkeuze :D.

Groetjes Anita

8. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    Hej dames,

hoe is het hier?

Bij ons in de omgeving zijn al zo veel vooroordelen omdat ik 20 ben en mannetje 22 (en we hebben natuurlijk al een dochter van 1,5 jaar).
    Dat we ons leven vergooien dat dat ik mijn figuur nooit terug krijg (niet dat ik zo een mooi figuur heb maar goed :p) en dat wij er niet goed over na hebben gedacht omdat we zo jong zijn, en dat ik een "zwangerschapsfabriek" ben omdat ik al zo snel een 2de frummeltje krijg..
    Toen ik net was bevallen van Lynn heeft zelfs de wijkverpleegkundige tegen mij gezegd (toen ze bij mij thuis was) dat ze het recht heeft om mijn kind bij mij weg te halen als ik haar niet goed zou verzorgen :|

Kan me er zo boos over maken, maar aan de andere kant helpt dat ook helemaal niets..
    Ik ben blij met "mijn pens", en het is ook van mij, ik moet er mee lopen, wat andere mensen zeggen mmmm, probeer dat het ene oor in te laten gaan en gelijk het andere weer uit!
    Het werkt niet altijd, maar doe mijn best ;)

@Pluk: er zat laatst iemand die ik misschien 1 keer eerder heb gezien aan mijn buik, daar ben ik niet zo heel aardig tegen geweest geloof ik ;) Of hij dan toch echt even met zijn gore tengels van mijn lichaam af wilde blijven ;)
    Oeps!!!:D

9. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
  10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden,

@ Miriam, goed meid, dat alles zo goed gaat echt goed nieuws :D

Nou hier is mijn buikje duidelijk aanwezig hoor, vandaar dat iedereen denkt dat ik al bijna moet bevallen, ik hoor ook heel vaak, nou zo'n buik had ik nog niet eens met 40 weken. tja.....

Nou het komt bij mij ook door mij hormonen volgens mij hoor,maar ik word er echt gek van !! Heb zowiezo deze zwangerschap erg veel last van mijn hormonen, ben ook niet de vrolijkste :D

Hier zit niemand aanmijn buik, behalve me schoonmoeder die wil de kleine dan voelen schoppen, is nog niet gelukt, komt nog wel :D

@ zusjevoorlynn, daar heb ik ook nog steeds last van hoor , vooral nu ik voor de 2e keer zwanger ben, hoor ik heel vaak ben je nou alweer zwanger ??En dan ook echt met zo'n blik in die ogen. Maar ja daar trek ik me niks van aan hoor.

11. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    hoi meiden allemaal,

Ik ben emotioneel even niet in staat om te reageren op iedereen, ik hoop dat het met iedereen gewoon supergoed gaat! (alleen miriam: mooi dat alles zo goed gaat!)

Gister ben ik normaal aan het werk gegaan, maar na 2 uur werd ik bij personeelszaken op het matje geroepen en hier konden ze mij vertellen dat ze de samenwerking met mij per direct gingen stoppen. ik werd op staande voet ontslagen! de rede? GEEN... kon ze me neit vertellen. Het hele bedrijf staat nu op zijn kop. alle managers snappen er neits van, evenals mijn collega's. ik ben altijd eerlijk geweest en ben niet zoals alle zwangere dames die constant puffen en extra pauze nemen. (zelfs met nog geen 3 maanden zwangerschap zonder misselijkheid)
    je kan beter liegen en bedriegen in dit bedrijf, want dan behoud je je baan...
    Ik ben hier nog niet klaar mee. ik maak hier sowieso werk van. ruim 6 maanden zwanger en dan een baan vinden? word vrij lastig... 6 weken voor mijn verlof... en ik wil dolgraag werken, omdat ik juist zo blij was dat ik weer werk had. dit bedrijf deed niet moeilijk over mijn zwangerschap. niet goed presteren? mijn managers waren dik tevreden! de managers staan voor een raadsel, ik voor een raadsel en mijn collega's willen niet meer werken...
    ze hebben van afgelopen week mijn salaris niet eens gestort. dit was een foutje... ik zit deze week dus zonder salaris, nu zonder werk... voor mijn uitkering in verlof hoefde ik geen zorgen te maken, dat is al aangevraagd vertelde ze me... maar ze kijken naar wat ik afgelopen drie maanden dan zou hebben verdiend. maar nu verdien ik niks, dus ik heb straks 5 euro per maand voor voeding van mijn kind! het uitzendbureau vind dit ook erg raar, snapt er niks van en zij kunnen het bedrijf niet eens meer bereiken! 700 man werkzaam daar, en niet 1 iemand die de telefoon aan kan nemen?!?

mijn vriend helpt me echt en hij heeft gister gelijk zijn werkgever gebeld dat hij naar huis ging... ik stortte gisterochtend helemaal in.... alles zit ons even tegen... de tranen staan me dichter bij en die vloeien ook gewoon elke keer! gelukkig kunnen we vanavond weer even genieten van ons wonder in een pretecho... daar hebben we reuze zin in om die kleine meid weer eens te bewonderen!

sorry meiden voor dit lange bericht, maar moest het even van me afschrijven.

liefs en veel plezier vandaag!

Sandra

12. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Hummeltje, heej meid, wil je in ieder geval sterkte wensen meid.

Alleen volgens mij kunnen ze je niet zomaar op staande voet ontslaan en al helemaal niet als je zwanger bent.

dikke knuffel in ieder geval.

13. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    volgens mij dus ook niet, daarom ga ik er ook werk van maken...

dank je wel :)

14. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    @Sandra: DAT MEEN JE NIET!!!!
    Geen rede??? :$:x
    Waar is dat werk van jou, gaan we even langs met zijn alle!:x
    Wat een onzin zeg!
    Vind het wel super jammer dat het enige wat ik kan doen is je sterkte wensen..... :(

@Joyce: Ja raar he, ik doe mijn best om het te negeren, maar dat gaat jammer genoeg niet altijd even makkelijk :(
    Volgens mijn man ben ik een beetje "bitchie" geworden haha ;)

Groetjes Diana

15. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    ze mogen je ook niet ontslaan, alleen als je contract afgelopen is hoeven ze het niet te verlengen..
    heb het allemaal opgezocht omdat mijn contract 3 november afloopt ;)

16. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    mijn contract loopt nog 3 maanden, ik werkte kei, maar dan ook keihard... ik ben ook benieuwd wat er vandaag allemaal gaat gebeuren, want mijn collega's schijnen zo boos te zijn dat ze dus eigenlijk met zijn allen niet willen inloggen.
    maar als iedereen tevreden over me is, dan kunnen ze dit toch niet zomaar doen?

lief van je voor de sterkte, en dat je langs zou willen gaan als het kon... ;)

mijn buik is zelf btw nu al zo groot ook dat mensen denken dat ik al bijna moet bevallen... alleen de vk zegt dat mijn buik erg meevalt. denk dat het ook komt omdat de mensen die me kennen, ze ineens mij erg "dik" vinden...

17. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    dan mogen ze je idd niet zomaar "op straat zetten".
    heb je je contract al opgezocht?
    gewoon aanvechten als ze moeilijk/raar gaan doen, jij hebt namelijk meer dan gelijk, zeker ook omdat ze geen enkele reden kunnen benoemen!
    Bah wat zijn mensen toch oneerlijk (af een toe)..:x:x:x

Wat een leuke collega's heb je dan zeg :D geweldig! :D

Heb je ook buikfoto's? Je maakt me nieuwsgierig! :p

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ zusjevoorlynn :D Mijn vriend vind me chagerijnig :D en niet gezellig :D

Nou ja kan er niks aan doen hoor , zijn echt me hormonen, had ik echt geen last van toen ik zwanger was van manotje.

@ Hummeltje, ben benieuwd hoe het af gaat lopen.

19. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    mijn collega's zijn idd schatten, allemaal. ik hoor straks hoe alles gegaan is daar en ik heb mijn moeder nu al mijn papierwerk in laten pakken zodat ik dat straks op kan halen. dan heb ik mijn contract e.d.

op mijn hyves heb ik wel buikfoto's staan (tenminste, gewoon van foto's van mij) ik sta ook tussen de september hyves ;) mijn profiel foto is de leeuw :D
    (ik weet namelijk niet helemaal hoe ik ze nu er op kan zetten, aangezien het niet meer op de pc staat)

20. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    @Joyce: Haha, gelukkig ben ik niet de enige :D
    Ik had er bij Lynn eerlijk gezegd wel een beetje last van, maar niet zoals nu, heb echt vlagen dat je volgens mij niet bij mij in de buurt moet komen :p (als je in een negatieve stemming bent dan he)

Maandag ga ik eerst nog even met mijn moeder de Ikea en Prenatal onveilig maken haha :)
    Lekker hoor kan gewoon de "laatste" spulletjes halen die echt nodig zijn, en dan alleen nog maar wat kopen als ik iets leuk vind ;)

Hoe zit het inmiddels met jullie?
    (och wat ben ik nieuwsgierig.. sorry, bloos, bloos ;))

Deel Deze Pagina