de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    @hummeltje: ik ga op zoek :p

2. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    ik ben niet chaggo verder, alleen met mijn werk gistr... af en toe even een bui, maar dat zijn meer angst aanvallen voor de bevalling...

voor spulletjes: wij hebben ontzettend veel gekregen (erg handig die babyboom in mijn omgeving) en moeten ook nog vrij veel kopen. we gaan ons nu hier volledig op richten, kijken wat we al hebben enzo. en dan met de grootste sponsor :p:p op stap.... met oma en opa!!!

ik merk het wel als je me gevonden hebt! ;)

3. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    ik kan je niet zien, je bent niet zichtbaar :(

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Nou hier ook al bijna klaar hoor, maar ja wat wil je ook he manotje is nog geen 2 dus heb alles van hem nog en heb natuurlijk wel jurkjes en roze dingetjes gekocht deze keer, maar verder heb ik echt alles nog :D

De laatste dingetje hebben we van de week al gekocht, dus heb echt niks meer nodig :D

Ik koop dus ook alleen nog maar als ik echt iets leuk vind, want ze heeft alweer een heleboel kleding, merk toch ook wel dat de kleertjes die ik voor mano had gekocht ( de echt babykleertjes dan maatje 56 en 62) echt niet ECHT jongens is, dus een meisje kan het ook gewoon aan (komt ook omdat ik best veel groene dingen had gekocht, i love groen !! :D)

Maar de grotere dingen zijn wel echt jongens, maar ja dan heb ik weer wat te doen als ze weer wat groter is :D

5. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    dat is waar ook... ik heb het geblokkeerd voor bepaalde personen... (exen e.d.) je kan me even toevoegen, kan je alles zien ;)

joyce, dat is wel handig dat je veel dingen hebt die ze ook aan kan!!!

6. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    Maar dat is niet meer dan normaal, het is ook helemaal niet eerlijk, maar gelukkig ben je niet machteloos met je contract als bewijs en geen geldige ontslagreden ;)

Bevallen blijft spannend volgens mij, je weet nooit wat je kan/moet verwachten..
    soms best vervelend, aan de andere kant zou ik het ook niet van van te voren willen weten kan ik er nog niets mee denk ik 8)

ik heb onze grootse sponsor ook mee maandag, mijn mams :p
    altijd handig als je zelf twijfelt, dan kom je het soms later toch in de tas tegen als je thuis bent :)

7. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ik kan hem wel zien hoor :)

8. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    vrienden van vrienden kunnen foto's wel zien, geloof ik... dus als je vrienden bent met betty moet je het kunnen zien.

9. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    hoe krijg je je banner nu btw onder je berichten? kon het niet meer vinden!!!

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D Sponsors heb ik ook gehad, dat zijn hier mijn schoonouders :)

Wel lief toch ??

En idd de bevalling, ik ben helemaal niet zenuwachtig en dat was ik de vorige keer ook niet, want je weet idd niet wat je kan verwachten, ik weet niet of het nu weer hetzelfde gaat als de vorige keer ( heb geen makkelijke bevalling gehad) Maar aan de andere kant de vorige keer ben ik ook aardig doorgekomen, dus het komt allemaal wel weer goed :)

Al hoop ik dat het deze keer wat makkelijker zal gaan.

11. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Hummeltje, dat zal het dan zijn denk ik, want ik ben idd vrienden met betty.

Bij mij is het ook vrienden van vrienden kunnen mijn hyves zien en niet iedereen.

Bij handtekening moet je hem nu zetten.

12. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    meiden ik ben niet zo handig met computers
    en ben geloof ik geen vrienden met Betty..

@joyce: lekker stoer is ook leuk voor een meid ;)

13. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    bij mij ook mijn schoonouders ;)

af en toe ben ik zo nerveus ervoor, andere momenten laat ik het gewoon over me heen komen! ze komt er toch wel uit, hoe dan ook :)

14. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    mooi buikje hoor :D
    je kan duidelijk zien dat je zwanger bent ;)
    ik heb ook hele leuke foto's maar ja, krijg ze niet op de pc haha, en ben niet een blond :D nouja beetje dan.. :p

sponsoren zijn altijd welkom toch?
    Zolang het maar geen "stomme" dingen kopen haha :D

15. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    dank je wel :D

ik had er ook moeite mee om ze erop te krijgen, hyves gaf foutmeldingen... maar eindelijk gelukt!

sponsor hebben is altijd leuk, alleen neit voor de "stomme" dingen idd! wat nu nog wel eens is gelukt dat ik denk: NO WAY dat mijn kind dat aankrijgt ;)

16. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Moggel dames,

Heb je geen rechtsbijstand verzekering? Die kunnen dan voor je kijken naar je contract en het voor je gaan uitzoeken en regelen met je werkgever.
    pff sterkte meid! Snap dat je dat soort problemen nu helemaal niet kan gebruiken.

Hier zijn alle familie leden om mij heen grote sponsers.. toen ik wist dat ik zwanger was heb ik van mijn ouders een spaarrekening gekregen van 2.000 euro om de eerste babyspullen aan te schaffen..
    Moet zeggen, kom een heeel eind met die 2.000E

Na mijn strakke actie om mijn vriend zijn vader te ontmoeten krijgen we van hem straks een spaarrekening als de kleine geboren is.. en van mijn schoonmoeder + nieuwe man zal het ook wel zoiets worden..

Je hoort ons niet klagen..;)

17. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    ja heb ook van die dingen, kleertjes van de opa en oma van mijn man..
    mmm, leuk dank je, en nu liggen ze in de humane (of hoe schrijf je dat) bak, kan ik er nog iemand anders een plezier mee doen..
    ohh ben ik nu slecht??

18. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    wat een moppie is lynn! ;)

19. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    je bent niet slecht hoor ;) hier nog een ;)

@ikbenhetmaar: mijn rechtsbijstandsverzekering is stopgezet toen, omdat het samen ging met mijn ex partner... heb nooit meer een nieuwe afgesloten

20. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    @Ikbenhetmaar: Kijk eens aan :D
    Dat altijd handig voor studie of rijbewijs of wat je allemaal kan bedenken ;)

Lynn heeft ook een spaarrekening van haar "stief" opa (de vriend van mijn moeder).
    En andere friemel krijgt er ook 1tje :)

@Sandra: Thanks (bloos, bloos) :D

Deel Deze Pagina