sandra meid dit mogen ze niet doen ze moeten een duidelijke reden hebben voor op staande voet ontslag geloof ik maar op een ander forum waar ik veel schrijf tussen realiteit en gedwongen positsme daar zit me2 en ze is advocaat als ik het goed heb zoek haar op en stuur haar een pbtje zeg maar dat ik dat heb gezegd mischien kan ze jou tips geven laat je niet zo op de kop zitten meid en anders ga naar een rechtswinkel heb je iets moeten tekenen? in iedergeval probeer niet te gespannen eronder te zijn meid dat is niet goed voor je zwangerschap liefs miriam
ik heb niks moeten tekenen, heb niks op papier meegekregen... dat snap ik dus ook al niet. elk juridische hulp kan ik gebruiken op dit moment... ik ben bij het juridisch loket geweest en ik heb al een brief voor het bedrijf gekregen, waar ik dus vertel het niet eens ben met de beslissing... maar ik zal eens kijken, op dat forum. weet je het precieze adres?
We hadden 2 tijgerpythons ja, nu niet meer Ze waren van mijn vriend en ik vond het dus niks nu zo met de 2e op komst, dus ze zijn nu weg We hebben nu nog 4 schildpadjes en een australische wateragaam. Eerst was het hier net een reptielenhuis
meiden, ik ga er vandoor. op naar mijn stapel papierwerk even alles uitzoeken! ik kom straks nog wel even online, kijken of er nog wat gebeurd is! veel plezier vandaag als ik jullie niet meer spreek! en morgen zal ik kijken of ik de foto's van de pretecho vanaond erop kan krijgen liefs en een dikke knuffel! Sandra
@Joyce: ja hier zijn we ook ingekrompen, we hadden 3 koningspythons, 1 tijgerpython, 2 baardagamen en een skink, maar nu alleen nog meer 1 koningspython en een tijgertje, daar kon mijn man geen afstand van doen Maar ben het wel met je eens heb bij jouw ook even foto's gekeken, maar dat zijn er veel meer dan bij mij kan mijn nieuwsgierigheid niet meer zo goed onder controle houden geloof ik, nouja gooi het gewoon op de hormonen haha @Sandra: Veel succes met uitzoeken en de rest, laat je nog even weten hoe het is gegaan? Veel plezier vanavond ik ga hier eens even schoonmaken voor de kleine meid wakker wordt Groetjes Diana
@ Sandra, Ik weet zeker dat ze je niets kunnen maken hoor, ik zou inderdaad even contact opnemen met iemand van het juridisch loket of een advokaat (pro deo..?) @ Joyce en Diana, Dat jullie zulke beesten leuk vinden.. *Jakkie* haha.. maar ik kan niet eens tegen een spin Spaarrekening is inderdaad erg leuk voor de kleine hoor.. kleertjes hebben we natuurlijk zat.. en speelgoed is op een gegeven moment ook overbodig.. Dan is een spaarrekening een leuk alternatief.. Ik zei al tegen me vriend.. zie je wel, toch maar goed dat ik je pa heb opgezocht.. worden we er toch beter van.. * Schaam Schaam..
Ja wij hadden dus ook 6 baardagamen, 2 tijgerpythons, waarvan die ene weer speciaal was die groene, en 2 helmbasiliken, 2 korenslangen (heeft mijn broer nu), 1 halsbandleguaan, die australische wateragaam en we hadden 2 waterschildpadjes en nu 4 ( mijn vriend was weer in de dierenwinkel geweest en iemand wilde van de schildpadjes af het waren toevallig 2 vrouwetjes en wij hadden 2 mannetjes, dus mijn vriend wilde ze wel hebben en nu hebben we er dus 4) Nou dat was het wel ongeveer volgens mij Ik had alleen echt wat met de baardagamen, die vind ik wel leuk en ze waren allemaal tam, das wel leuk, maar ja op een gegeven moment word het gewoon allemaal te veel. En ja ik heb idd veel foto's op mijnn hyves , als ik nieuwe foto's heb van mano zet ik ze er wel op altijd En dan soms ik en me vriend erbij.
@ ikbenhetmaar, ja hoor alleen de slangen vond ik best wel eng, maar dat was meer voor mano en dalijk voor de 2e. Voor de rest ben ik niet bang ( wel voor spinnen trouwens)
wij hebben net de vogelspinnen de deur uit gedaan, we hadden er 3 (ik hou niet van spinnen overigens) Het is meer de hobby van mijn man, heb er niet veel mee. Ik had zelf een grijze roodstaart papegaai, maar die heb ik weg gedaan omdat mijn man er niet mee overweg kon ('t was een mannetje ) ow ik moet nu echt wat gaan doen, anders krijg ik het allemaal niet klaar
Papegaaien vind ik dan wel weer leuk! Maar denk dat het bij ons niet goed gaat, met een hyper actieve rode kater..
Ik zou alleen echt graag een hondje willen, maar daar hebben we te weinig tijd voor, anders had ik ook een hondje gehad.
hoi meiden, Daar ben ik weer eventjes. Ik heb net een telefoontje gehad en iets meer duidelijkheid over mijn ontslag. Ze vonden dat ik niet genoeg scoorde. Ik ben dus in feite ontslagen door mijn collega's (die ik neit ken, werken er 700) ze hebben lopen liegen en bedriegen in het bedrijf, waardoor mijn score naar beneden ging. De quality managers hebben besloten mij te ontslaan, terwijl ze mij beoordeeld hebben en mijn evaluatie ligt op 92% van de 100% ik snap het niet dus ik ga straks naar het bedrijf toe om een gesprek aan te gaan met een van deze managers. Ik krijg hier misschien mijn baan niet mee terug, maar ik ga er heen voor de rechtvaardigheid. ik kom nu gewoon op voor mezelf! (en voor de kleine meid in mijn buik natuurlijk, want het is ook voor haar toekomst) over huisdieren gesproken: wat een enge beesten allemaal! iuk vind ze er erg mooi uitzien allemaal, behalve de spinnen, maar ik zie ze toch liever zoals laatst in artis! voor spinnen ben ik sowieso bang... (zeg ik terwijl hier in de hoek van het plafond een grote spin op de loer ligt ) als we ons eigen huisje hebben, wil ik toch gaan kijken voor een klein poesje weer. in het verleden heb ik mijn katten weg moeten doen en die krijg ik nu echt niet meer terug helaas. maar misschien in de toekomst weer een klein poesje? succes iedereen vanmiddag!!! en meiden, ontzettend bedankt voor jullie reacties en hulp over het feit dat ze me dus niet zomaar mogen ontslaan! Liefs, Sandra
Hummeltje, ze zijn dus lekker bezig daar in het bedrijf. Blijven opletten meid en niks ondertekenen voordat je heel zeker bent wat je ondertekend. Zo precenteerde mijn werkgever mij ook mijn ontslag, 9 maanden nadat ik me ziek had gemeld. In die voorgaande 9 maanden niets van ze gehoort. (ik zat toen al gedeeltelijk in de wao). Hun verhaal was dat ik het alleen maar even wilde ondertekenen en dat mijn wao dan automatisch van 60-80% naar 100% zou worden gezet. Ik was overdonderd en ben thuis meteen in de telefoon geklommen omdat er iets in me zei dat het niet klopte. Dus eerst maar eens uwv bellen, daar diegene aan de lijn gekregen die over mijn dossier ging en ja hoor, er wordt niets automatisch aangepast ik moest gewoon ge-herkeurd worden. Ik heb dit toen dus zelf aangevraagd (mijn werkgever vond dat te veel werk en stond er nog steeds op dat ik die papieren moest ondertekenen). Ik ben hergekeurd en volledig afgekeurd en pas toen ik dat helemaal zwart op wit had ben ik naar mijn werkgever gegaan. Schijnbaar hadden die wat te horen gekregen van het uwv want ze wilden precies weten wat ik allemaal in het gesprek had gezegd. Heb toen gezegd dat het een voor mij bevredigend gesprek was en dat de rest tussen arts en mij was. Toen wilden ze in 1 keer nog gaan kijken of ik ergens anders in de instelling nog aan het werk kon.. Maar goed ik ben afgezien van het eerste gesprek nooit meer alleen op gesprek gegaan, Jan ging altijd mee omdat hun ook altijd met meerdere personen voor je gaan zitten. Met zijn tweeën voelde ik me toch wat sterker staan. Zo en nu de beesten, slangen zijn leuk (zolang ze niet al te giftig zijn8)) en lang niet zo eng als spinnen. Hier hebben we een hond (jack russel van 12.5 jaar) maar we hebben wel besloten dat er na deze hond geen andere komt. Dan hebben we nog een vijver en een aquarium. En tot slot nog 3 kippen en een haan die ons voorzien van heerlijke eitjes (en hopelijk ook ooit eens van een paar kuikentjes). Groetjes Anita
hej meiden, ow gaan we alle huisdieren opnoemen, leuk komt ie: wij hebben ook nog een kat, 3 honden, 2 chinchilla's en een egeltje (in gevangenschap geboren) Die spinnen vond ik ook helemaal niets, maar man lief had ze al toen ik hem leerde kennen, net als ik de papegaai De slangen vind ik wel leuk om naar te kijken, en ik moet ze eten geven want dan vind mannetje VIES 8) haha humor Bij ons was het echt een beestenboel, nu krijgen we er nog een kleine dame bij, dus moeten er wat dieren uit.. Niet leuk, maar wel het beste owja, en het is niet echt een huisdier, maar heb ook nog een paard een eindje verder staan @Sandra: toch blijft het een raar verhaal en hadden ze dat ook wel gister kunnen zeggen Ik wens je in ieder geval heel veel succes met het gesprek @pluk: ook al weer zo een vervelde ervaring met een werkgever. Bij mijn vorige baan hebben ze mij ontslagen omdat ze niet van plan waren mee te betalen aan de opvang voor Lynn, maar wilde wel dat ik 2 hele dagen meer ging weken. tja kan niet van mijn moeder verwachten dat zij haar full time baan opzegt omdat mijn werkgever zo nodig wil dat ik meer ga werken. Al met al, ben er uitgegooid, maar als ik me bedacht of toch opvang voor Lynn heb mag ik er zo weer beginnen. sorry maar alleen als het de laatste optie is Groetjes Diana
hmm.. hier geen slechte ervaring, maar goed werk bij mijn oom in het bedrijf, dus dan is het toch al anders
is alleen maar fijn dat je geen slechte ervaring hebt gehad Bij het bedrijf van je oom? Klinkt gezellig