de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    JA, is ook gezellig hoor, werkt nog meer familie hier :)

2. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Wat doe je voor werk joyce? :)

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Pas maar op want er zijn mensen op dit forum die dit absoluut not done vinden:D, krijg je van die leuke preken over je heen dat je onverantwoordelijk bent omdat je niet meer voor je beesten zou willen zorgen. En dat je een beest zonder nadenken hebt aangeschaft enz enz.

Ik heb altijd in de bejaardenverzorging gewerkt, toen dat niet meer ging achter de receptie van het bejaardenhuis en nu dus volledig in de wao.
    In 10 jaar tijd dus van 24 uur contract bejaardenverzorgster en net begonnen met een opleiding voor IG (mag je wat meer mediche handelingen doen) naar 16 uur receptie/administratie heel langzaam naar nog 6 uur en de rest wao naar volledige wao.
    Maar ben er wel blij mee hoor, hoef me niet meer ziek te melden (lees verantwoorden) als het een tijdje niet goed gaat, geen stress meer over welke geintjes mijn werkgever nu weer gaat bedenken, gewoon zekerheid hebben.

Groetje SAnita

4. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik heb helemaal niets met een werkgever te maken.. ook erg fijn (A)

5. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    da's helemaal handig ikbenhetmaar ;) dat had ik ook, toen ik voor mezelf werkte als thuiskapster... heerlijk (A)

over de huisdieren: ik heb alleen maar katten gehad dus en heel vroeger, een hondje. dat was toen ik zelf een ukkie was. (ben ik nog steeds, maar anders :D )

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ikbenhetmaar je houdt toch wel functioneringsgesprekken met je zelf :D:p

Groetjes Anita

7. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ja 1x per jaar.. als de jaarcijfers gepresenteerd worden.. :p
    Is ook jaarlijks een bedrijfsetentje ;)

8. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    tjee meiden wat hebben jullie veel gekletst vandaag zeg. Ben ik niet gewend hier ;)

@hummeltje; wat is dat nou weer voor een idiote actie van dat bedrijf. Onvoorstelbaar dat ze zo met mensen omgaan. Ben benieuwd hoe het eindigt. Succes en sterkte in ieder geval.

En ieuw wat hebben sommig van jullie toch enge beesten. Niets voor mij. Geef mij maar gewoon mijn twee katten en een paar vissen in de vijver :)

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    En natuurlijk dit jaar een groot sinterklaasfeest voor alle kinderen van de werknemers:D:D:D

Groetjes Anita

10. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    @Pluk: Ik snap wat je bedoelt,het is maar net hoe je het bekijkt :)
    je dieren niet de aandacht geven die ze verdienen is ook niet eerlijk niet waar?
    maar gelukkig zijn geen van de dieren echt weg gegaan, behalve die die overleden zijn.
    Mijn man heeft vriendjes met de zelfde hobby, en daar zijn ze nu, en krijgen ze alle aandacht (die jongen is volgens mij een eeuwige vrijgezel) haha ;)
    Dus dan schaf je niet aan, dan krijg je zelfs van alles, maar afgelopen 3 maanden zijn er 2 slangen dood gegaan, en normaal zouden we ze "vervangen" maar dat gaat nu dus "vervangen" worden door een kleine meid haha al met al, best rare situatie als je er over na denk :D
    (dieren kun je nooit vervangen, maar heb me handen vol aan andere dingen :))
    Maar ja wij zijn apart ;)

@ikbenhetmaar: lijkt me heerlijk :)

heeft iedereen een fijne dag gehad?
    wat een but weer zeg, waar is dat voor nodig :( :p

groetjes Diana

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ik denk er niet zo moeilijk over hoor, als je om welke reden dan ook je beestje niet meer wilt en je zorgt voor een goede nieuwe baas wat maakt het dan uit.

Kijk als je het beest nu op straat schopt is het heel wat anders.

Kreeg net trouwens 2 mailtjes binnen dat ik de babypakketen van de kruidvat en prenatal op kan halen LEUK LEUK.

Groetjes Anita

12. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    ik heb het pakket van prenatal vandaag gekregen van mijn moeder. (werkt er tegenover) en morgen haal ik die van de kruidvat op.
    GRRR... mijn werk heeft gebeld en een voicemail ingesproken. maar ik kan mijn voicemail niet afluisteren!!! balen!!!

we zijn net terug van de pretecho. wat een dondersteen in mijn buik zeg! streken van papa (A) :D
    ze heeft alleen maar haar handen voor haar gezicht gehouden, ze had er geen zin in. alleen haar armen en benen bewogen en haar gezicht drukte ze constant in de buikwand... lekker puh... jullie zien me toch niet!

ze groeit wel helemaal op schema. het bovenbeentje kwam uit op 28 w 1d. precies als het hoort. het voetje is 4,93 cm, beschaafde voetjes.

ikbenhetmaar: wel leuk, als je je eigen beoordelingsgesprek kan hebben :D

hier scheen net de zon. heerlijk nog eventjes!

13. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @hummeltje; grrrrrrrrrrr die voicemail ook! Ben benieuwd. Wat een eigenwijs meiske heb je zeg. Jammer dat je het gezichtje niet kon zien. Fijn dat ze lekker op schema loopt.

14. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    eigenwijs is ze zeker!!! :D ze liet zich maar heel even zien, we moesten snel zijn. moest tussendoor zelf staan en springen!
    wel mooi idd dat ze helemaal goed is met groeien.

ik ga lekker mijn bedje in! slaap lekker allemaal!!!

liefs en een dikke knuffel!

Sandra

15. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Goedemorgen dames,

@ Pluk, Inderdaad dit jaar ook sinterklaasfeest voor alle kids.. ;)

@ Hummeltje, Ag het blijft bijzonder om de kleine meid te zien toch..

Ik kreeg gister een telefoontje dat mijn babykamer klaar staat om op te halen.. YES YES YES :D

Vinden jullie ook dat de tijd zo snel gaat dames?
    Nog maar een week of 11 en de eerste baby's gaan weer geboren worden..

16. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    het blijft idd een wonder om te zien natuurlijk!!! lekker eigenwijs, hou ik wel van ;)
    gaaf joh dat je de kamer op kan halen!!! kan je lekker alles in orde maken :D

de tijd gaat idd snel... een uur voor ik ontslagen werd zei ik nog tijdens de koffie: nog maar 6 weken werken en gaat mijn verlof al weer in, wat gaat de tijd toch hard!

en idd, nog maar 11 weken. bij sommige toch nog maar tien? als het 2 weken te vroeg geboren word?

zo, ik ga even aan het werk, want het uitzendbureau heeft voor drie dagen werk voor me! ben ik weer even een weekje gered met salaris. veel plezier vandaag!

17. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    meiden tjee wat hebben jullie veel geschreven zeg poeh sandra niks tekenen he als je het er niet mee eens bent vind het een hele vreemde rare zaak knuf en toi toi laat maar zien wie je bent en waar je voor staat.
    succes meid

o meiden wat een enge dieren hebben jullie thuis ben doodsbang voor spinnen dus een vogelspin krijg er nu al kriebels van hihi

wij hebben een hond al 5 jaar en vissen dat vind ik voldoende het geeft rommel een hond maar ook veel liefde nu helmaal voor mij.

ik mag ook mijn prenatal pakket ophalen van de etos heb ik al thuis kruitvat heb ik niks nog van gehoord zal nog wel komen.
    Kreeg net een verlossend telefoontje van het kdv dat mijn kindje op donderdag geplaats kan worden dus dat zit ook goed.
    ook fijn dat ik me daar geen zorgen meer over hoef te maken.

vanavond een feestje mijn opa en oma zijn 55 jaar getrouwd en mijn opa is 80 geworden dus twee party's in 1
    heb d'r zin in even weer er uit heerlijk.

slapen jullie ook vrij slecht s'nachts vaak klaar wakker en dan niet altijd om te plassen gewoon wakker door het draaien?

nou meiden iedereen alvast een heel fijn weekend liefs miriam

18. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    gezellig miriam! evne er tussenuit...

ik slaap heel erg slecht 's nachts door het draaien. ik word er neit goed van. of ik word wakker door het zuur wat ik heb. vannacht werd ik krijsend wakker van de pijn (kramp) in mijn kuit en mijn voet was een kwartslag gedraaid. ook kramp in mijn voet. mijn vriend zat gelijk rechtop in zijn bed en nadat ik zei wat er was heeft hij een kwartier aan mijn voet lopen trekken (tegenduwen) om de kramp er uit te krijgen. hij schrok zich echt helemaal kapot! hij dacht dat er iets met mijn buik was en de kramp schoot ook richting mijn buik...
    geen idee wat dat was.

dus ja, ik slaap behoorlijk slecht laatste tijd!

knuffels :D

19. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja dat zuur heb ik helaas ook en veel s 'avonds en s'nachts

de kramp heb ik nog niet echt gehad maar blijkt wel bij deze tijd te horen hoor dus tja

ben blij te horen dat ik niet de enige ben die slecht slaap omdat ik bang was dat het niet goed zou zijn als ik zo vaak wakker werd.

20. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    volgens mij kan het heel goed hoor, dat je vaak wakker word. ik moet zeggen, ben idd meer wakker dan slaap (lijkt wel)

evcenals het rare dromen... heb je daar ook last van? van die hele rare dromen die dus idd nergens over gaan?

Deel Deze Pagina