de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik droom continue dat het een jongetje is en dat die verplicht in roze jurkjes moet (volgends de echo is het een meisje) en de jurkjes heb ik dus allemaal al..

2. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    okee dan! klinkt wel leuk, jongetjes met verplichte roze jurkjes! ;) hebben we mijn broer wel een keer wijs gemaakt (A) dus hij liep in jurkjes :)

maar ook aan de rare dromen dus... :)

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ik heb inderdaad hele rare dromen soms ook dromen die over de meest nare uitganssituatie gaan en dan over de bevalling echt heel bizar allemaal
    het zal er allemaal wel bij horen
    hihi
    ben net weer op ziekenhuis geweest voor mijn spuit het blijft een nare spuit bah maar ja als ik ze allemaal mag krijgen dan krijg ik ze nog tot 36 weken dus dat vooruitzicht zou super zijn

maar meiden we zijn bijna bij de 30 weken althans een x aantal echt al bijna en ik nog goed 2 weken
    dan gaat het aftellen echt beginnen voor de meesten
    gr miriam

4. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    dat is wel een mooi vooruitzicht miriam!

idd, nog even en dan is het echt aftellen. ik zeg nu al tegen mijn vriend: waarom ben je nou nog niet jarig! hij is 25 aug jarig, dus als ze te vroeg komt... kan het zo zijn dat ik een heel leuk verjaardagscadeau heb! :D zou hij wel heel graag willen, dat het op die dag komt. want hij viert zijn verjaardag samen met mij (ik ben van 23 juli) ergens halverwege augustus. we zien het wel...

ik kan echt niet wachten tot die kleine meid in onze armen ligt!

5. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ik heb gelukkig geen vage dromen
    sterker nog ik droom helemaal niet

6. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ag ik vind het wel wat hebben hoor dat dromen..:D

Dames hebben jullie savonds ook de sokafdruk in je been/voet staan? gister waren me enkels helemaal afgeknelt..;)

Wordt weer tijd voor de pootjes omhoog.. haha

7. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ ikbenhetmaar, werk in de administratie maar doe eiegenlijk bijna alles :D

Hier slaap ik ook slecht moet altijd plassen als ik wakker word en heb dan idd ook pijn en dan moet ik draaien , kan niet te lang op 1 zij liggen.En ook ik had van de week kramp en ook ik moest ff mijn vriend wakker maken, kreeg mijn kramp er zelf niet uit :D

Dus hier gaat het ook niet zo goed met de nachtrust.

8. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @ikbenhetmaar; helemaal toppie dat je de babykamer op kunt halen. Word steeds echter allemaal he!

@miriam; heerlijk joh dat er plaats is voor de opvang, geeft weer een stukje rust he. Wij hebben inmiddels 4 gegadigden als gastouder. volgende week ga ik bellen voor een gesprek.
    Hoe was het feestje?? Kon je het goed volhouden?

Slapen gaat hier ook wisselend. En kramp in mijn benen heb ik al een maand of 2. De ene dag meer dan de andere dag. Er zijn nachten dat ik er 4 keer uit moet door de kramp. Maar ach, allemaal voor het goede doel. Dromen doe ik eigenlijk niet.

Wat een heerlijk weer zeg. Ik ga er lekker van genieten.
    Fijn weekend

9. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ja we hebben nu de babykamer opgehaald.. 11 dozen.. ik zei al voor de gein tegen me vriend, volgends mij hebben ze ons 2 kamers mee gegegeven..

Fijn weekend dames

10. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @ikbenhetmaar; aardig wat uit te pakken dus! Ziet het er mooi uit??

11. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    hej meiden,

hoe is het hier en met jullie?
    Gisteren hadden we zulk lekker weer, en nu weer regen :(

ik heb afgelopen vrijdag de intake gehad van de kraamzorg en heb haar gelijk een beetje boos gemaakt haha!
    mijn moeder trouwt 25 september, en als ik met dit frummeltje weer 42 weken loop is het 21 september.
    ik heb haar vriendelijk verteld dat ik getuigen ben er daar dus aanwezig ben.
    zij: ja maar... en je moet aan jezelf denken..... en de kleine dan... en nog meer van zulke dingen, ik weet dat ik het niet grappig mag vinden, maar ik maak als het goed is maar 1 keer mee dat mijn eigen moeder gaat trouwen, dus ik ben er hoe dan ook :D
    desnoods laat ik Christiaan (mijn man) gewoon thuis met de kleine frummel, en neem ik Lynn mee haha :D
    "het kan ook wel, je hebt nog een jong lichaam, dat zal vast goed gaan ;)".
    Uiteindelijk heeft ze het opgegeven en een notitie gemaakt, ikke blij ;)

@ikbenhetmaar: wat leuk dat de kamer er is, 11 dozen?!? woow das veel :)
    zijn jullie al begonnen met in elkaar zetten?

@babiijtje: daar heb ik nou ook last van, nu heeft Christiaan gisteren voor het slapen gaan mijn kuiten gemasseerd, en dat hielp wel, heb nu van gister 12 uur tot vanmorgen half 11 zo doorgeslapen 8)
    Misschien helpt het bij jou ook ;)

@Joyce: heb je al geprobeerd met een voedingskussen (of geloon hoofdkussen) tussen je benen te slapen?
    wil ook nog wel eens helpen (bij mijn vorige zwagerschap in ieder geval wel) :D

fijn weekend allemaal, wij gaan zo straks lekker in de regen over de kermis lopen (heb nog bonnetjes). ;):)

12. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    babijtje het feestje kon ik redelijk goed volhouden, het is natuurlijk denk ik doordat ik continu op een bank zit/hang en als je dan een avond op een hard stoeltje moet zitten niet echt toppie maar tot 11 uur heb ik het volgehouden toen naar huis. doodmoe

maar het was heel gezellig en het is leuk als er mensen naar je toekomen en dan zeggen tjee je krijgt een mooi buikje dat vind ik zo gaaf.

Ik vind de dromen niet erg inderdaad ikbenhetmaar het heeft soms wel iets.

hier is de kinderkamer nu nog een schilderhok hihi
    dit weekend is alles in de soep gelopen en zijn mijn man en broertje er niet aan toe gekomen om verder het af te maken aankomend weekend dan maar.

meiden nog een fijne zondag met het natte weer
    gr miriam

13. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @zusjevoorlynn; thanx voor de tip, zal manlief eens vriendelijk aankijken. hoe was het op de kermis?

hier is hubbie de box in de woonkamer aan het zetten. Beetje vroeg maar dan kunnen we de katten vast leren dat ze er niet in mogen:) Zullen ze toch wel stiekum doen denk ik. En kunnen we er aan wennen waar ie staat. ook gelijk weer wat opgeruimd in de slaapkamer want daar stond dat ding (omdat het op zolder zo;n bende is, fijn een vent die goed rommel kan maken ;))

14. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    @Babijtje: het is te proberen niet waar ;)
    de kermis was .... heel nat! :p
    het was wel gezellig, een vriend van ons is ook mee geweest :)
    moet zeggen dat het nog flink druk was ondanks de regen.
    we hebben nog een paar knuffeltjes gewonnen, en Lynn heeft ze in de babykamer in bed gedaan, heel lief :D

Ik krijg mijn box nog niet :(
    we hebben besloten om zowizo in het begin 2 boxen neer te zetten, ook zodat Lynn haar eigen stekkie blijft houden waar "niemand" aan komt, mannetje wil nog geen 2de box in de kamer, het staat al zo vol :p

hebben jullie verder nog wat leuks gedaan vandaag?
    ik ga zo eens even met het eten beginnen :)

15. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

iedereen lekker kunnen slapen?
    hier niet, ben moe wakker geworden :(

@Miriam: gefeliciteerd met je 28 weken grens ;)
    is voor mij makkelijk bij te houden aangezien wij net zo ver zijn :D

Fijne dag allemaal ;)

16. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Goedemorgen !!

@zusjevoorlynn, ja ik slaap al met een kussen tussen mijn benen :D Het helpt wel iets, maar niet echt veel.Bij mijn vorige zwangreschap sliep ik idd ook al met een kussen tussen mijn benen.

Ik ben zaterdag nog met mijn zusje naar de toppers geweest, was niet zo heel erg leuk hoor vond ik, maar gelukkig hadden we de kaartjes gratis gekregen via het werk van mijn zwager.

@ Miriam ook gefeliciteerd van mij met je 28 weken !! :D

17. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Miriam, gefeliciteerd met de 28 weken, op naar de 30..
    Zusjevoorlynn, jeetje met dit weer naar de kermis, ook geen pretje lijkt me..
    Joyce, ag je bent er in ieder geval even lekker uit geweest.

Hier dus de babykamer binnen maar nog niet in elkaar gezet want eerst moet het kamertje aangepakt worden.

We gaan vanmiddag laminaat uitzoeken en gordijnen.
    Van het weekend wordt het laminaat gelegd en is het wachten op de klusjesman die de muren gaat stuuken.
    Waarschijnlijk wordt dat die zaterdag erop.. dus helaas nog geen complete in elkaar gezette babykamer..

Liefs ikbenhetmaar

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Wil me nergens mee bemoeien maar is het niet handiger als dit andersom gedaan wordt dus eerst stuuken en dan de vloer.
    Straks is je laminaat naar de galemiezen omdat er stuuk op is gekomen.

Hier een druk weeken gehad. Zaterdag kwam er iemand om de draden te trekken op zolder zodat we overal stroom hebben.
    Natuurlijk kwam mijn schoonvader ook (heeft zichzelf gebombardeerd als opzichter) en die heeft de hele tijd erbij gestaan en eigenlijk het werk een beetje opgehouden8).
    Maar mijn schoonmoeder dacht waarschijnlijk dat ze ook mee moest komen dus die had ik ook op de bank zitten. Met als toppunt dat ze een zakje thee (1 los zakje dus) had meegenomen, want de stroommeneer luste alleen gewone thee en ze dacht dat ik dit vast niet in huis had:$:x.
    Ik ben zo naar buiten gevlogen omdat ik het gevoel had te gaan ploffen en ben daar even staan afkoelen om ter plekke te besluiten dat dit maar op 1 manier afgekoelt kon worden.
    BABYSHOPPEN :D
    Dus nu zijn we een maxicosi rijker en heb ik de drBrown flessen gehaald.

Groetjes Anita

19. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    meiden terug van ziekenhuis bezoek de echo is weer gemaakt en alles is goed kindje ligt op schema dus dat is wel even fijn te horen nu hopen nog een x aantal weken er aan toe te mogen en te kunnen voegen.

anita heerlijk zulke schoonouders hihi
    jij hebt heerlijk inkopen gedaan gek he dat zo iets dan oplucht

gr miriam

20. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @pluk; fijn zo'n schoonmoeder. Wel goed excuus om even lekker te shoppen inderdaad.

@miriam; toppie dat het goed was in het ziekenhuis. En nu 28 weken, weer een mijlpaal bereikt.

Deel Deze Pagina