@ miriam25 ik weet het zo niet meer was een blonde griet @ Marjolein Succes met je 1e echo! @ Miracles heb je me pbtje gehad @ klusser heel veel sterkte @ Lilith toch fijn dat je je nu wat beter voelt @ luzietfer welkom en gefeli @ pluk idd de negatieve dingen onthouden we veel vaker dan de positieve dingen echt heel raar @ stefje zeker denk dat we dat allemaal wel hebben hoe sneller we bij de 40 komen hoe leuker
@klusser en Lilith: Heel veel sterkte meiden, en geef je lichaam lekker even de welverdiende rust. Hoe is het met de gemaakte echo's meiden? Is er al nieuws?
Ik kijk die banner altijd met de dag vooruit Stefje hahaha. Ik kijk altijd uit naar de maandag, dan springt ie bij mij weer op een andere week, nog 3 nachtjes
Welkom en heel veel plezier hier. Gaaf hoor dat je na 4 jaar toch nog spontaan zwanger bent geworden. Geniet er van.
@Stefje gezonde spanning is goed... ik duim mee voor een super echo.... en word je paard nu wel goed bereden das belangrijk toch? En ja ik wil dat het morgen is, dan staat er bij mij ook een mooie 7 mijlpaaltje voor ons... de vorige keren was het voor dit tijd elke keer mis gegaan... Dus die 7 is wel een beetje magisch.... Hier ben ik blij dat dit tempo te doen is van mee lezen en reageren... ik heb nog even geprobeerd bij het andere topic maar raak echt de draad kwijt... Hoop dat we met zn alle de 40weken halen... ( ondertussen ben ik kaarten voor de 9maandenbeurs aan het bestellen...)
betty ik merk ook dat ik het hier fijner vind is een klein groepje leer je mekaar lekker rustig kennen en er wordt hier niet zo veel gekletst dus als je een middag dutje gaat doen hoef je niet bang te zijn dat je wakker wordt en er staan weer 3 pagina`s en dat heb je bij de later sept mamma`s wel dus ik denk dat ik hier met de tijd ook wel als enige over zal blijven maar ja blijf zo veel mogelijk bij alle bij kletsen
@ Betty Boop: Supermagisch! Geweldig! Mijn paard wordt wel bereden door iemand, maar iedereen vraagt steeds waarom ik zelf niet meer rijd. Ik had een paar weken geleden blaasontsteking, maar iedereen denkt dat dat nog steeds niet lekker gaat! Maar dat hou ik geen 5 weken meer vol! @ Sam , waar zit je nou?
@ stefje.. en een spiertje verrekt ofzo? dan kan je ook geen paard meer rijden toch..sorry ben in een creatieve bui.. zijn er al dames met goede berichten vandaag over hun echo's? ben heel erg benieuwd!
@syboena echt knap dat je allebei nog red.... dat lukt mij echt niet Stel dat het hier ooit stil valt... nou dan meld ik mij daar toch opnieuw aan en dan zie ik welweer verder... Beide red ik echt niet... ook omdat ikw erk... @Stefje nee dat kan ik mij voorstellen, zeker als ze ? ( gek ik ga altijd van een merrie uit stom he) in een manege staat waar iedereen je echt ook kent... Dan op naar ene super echo en dan trots vertellen waarom het nu echt is....
Grappig het was dezelfde dame nog die de vorige keer bij mij was geweest... De test was nog sneller posi dan dat hij bij de controle streep was.. Ik heb voor de dvd gekozen dit keer... Ook al had ik de dvd al in het engels... Je word wel altijd lekker in de watten gelegd door mvm...
betty als je werkt is het bijna/helemaal neit te doen ik werk niet dus dan heb je al iets meer tijd en ik heb ook voor de dvd gekozen gister gekeken en vond hem wel een beetje zaai het eerste stuk en toen ben ik in slaap gevallen
Hihihi ik ken hem al en vind hem wel erg mooi eigenlijk... Ik werk thuis dus is het best te doen voor mij ( in mijn profiel staat dat ik iets anders doe dan dat ik doe ivm meelezende familie)
Betty Boop, klopt, het is een merrie en ik sta op een manege! Ik heb ook voor de DVD gekozen en krijg hem ws dinsdag. manlief en ik zijn dinsdagavond thuis, dus ik denk dat we hem dan wel zullen kijken. Ikbenhetmaar, ach, weetje, ik heb nooit een miskraam gehad, en de grootste kans dat het fout gaat is na een kloppend hartje wel weg. En het kan ook altijd nog fout gaan na die 12 weken. En ik geloof dat ik een beetje begrip en medeleven ook wel zou kunnen gebruiken mocht het onverhoopt toch fout gaan! Ik vind wel dat het lang duurt voordat Sam28 iets laat horen! Ik weet niet hoe laat Marjolijn moest, maar Sam al om 10 over 10 vanmorgen!
Wow dan hoop ik dat het goed is met sam.... Zo is het maar net, er kan altijd iets fout gaan en ik heb gemerkt dat het juist fijn is als mensen dan al een beetje je geluk hebben meegedeelt zodat ze ook het verdriet mee kunnen leven...
syboena heey was het een jong ding nog of een oudere dame al want dan heb je of peters gehad of de iet wat oudere dekker Ik loop bij peters en vind haar juist wel aardig maar dekker niet zo die is hard Hoe is het nu met je? enne woon jij ook in almelo? dames die vandaag een echo hebben gehad heb gemist wie dat waren maar hoe is het gegaan? Heb eindlijk weekend ben er aan toe bekaf ga zo ook even een uurtje plat moet vanavond nog wel op bezoek nieuwjaarsvisite Heey zijn er meiden die willen weten met de 20 weken echo wat het wordt of blijft het een verassing? wij zijn er niet over uit. ik wil het niet weten manlief zegt het is toch niet meer spannend eerder eng mischien wel fijn om het dan wel te weten dus we discuceren nog hihi fijn weekend meiden liefs miriam
Hier willen we het zeker weten, dan kan ik mij psychisch voorbereiden nog 20 weken als het een meid is....