49 uur kun je in totaal krijgen als je borstvoeding geeft. maar op de site kun je heel veel info van je verzekeraar vinden of effe bellen meiden kaart lezen hihi wat een verhalen haha ik ben er redelijk geod in maar vaak ver weg gaan we nooit dus ik hoef niet veel daar in te bewijzen hahaa liefs miriam
anita: je kan de schuld nog aan de rare kaarten van amerika geven als het goed is heb je gewoon 49 uur, tenmisnte, dat staat bij mijn aanmelding. maar ligt er denk ik wel aan je verzekering idd. zo, vanmiddag even met mijn moeder het winkelcentrum ingegaan en mijn moeder heeft nu eens lekker haar porto getrokken ze heeft een broek voor mij gekocht, en wat spulletjes voor de kleine (flessen enz) was even lekker om zo met mijn moeder weg te gaan! zelf heb ik voor mijn stiefzoontje wat sokken gekocht en ondergoed, voor als hij straks 3 weken bij ons in de vakantie. Nu nog even met manlief het winkelcentrum in, even kijken bij een heel leuk baby zaakje.
Goedemorgen dames, Ben ik ook weer ff, hier gaat het allemaal nog wel goed hoor Enne las iets over dekentjes, hier heb ik een fleecedekentje en een lakentje.
Goedemorgen dames, Ik heb even de kraamzorg uitgezocht en krijg het volledig vergoed.. Hoe zit dat met de dekentjes, ik dacht dat er geen dekentjes meer gebruikt mochten worden tegenwoordig? ik heb dus lakentjes.. is dit alleen niet voldoende? Liefs ikbenhetmaar
Hmm, nu ik erover nadenk, denk ik dat het dekentje toch katoen is Weet het nog niet eens zeker, maar ik mocht hem gewoon gebruiken bij mano hoor, dus hij zal wel goed zijn, je kan ze ook gewoon kopen bij de prenatal. Dekentje mag wel, dekbed niet. Hier laat ik ze trouwens liever in slaapzak slapen, mano slaapt nog steeds in slaapzak, hij draaoit nog steeds erg veel in bed en anders heeft hij dus geen dkenes meer
oohjaa dekbedje mocht niet.. dekentjes (katoen) heb ik al.. dus die kan ik gewoon gebruiken.. slaapzakjes heb ik ook al gekocht maar weet dus niet of ik dat fijn vind..
Ik d8 ook eerst dat ik het niet fijn zou vinden die slaapzakjes, vond het maar rare dingen eigenlijk, maar merkte toch dat het best handig is, daarom slaapt mano er ook al in vanaf dat hij een maandje was ofzo, hijt trapte elke keer de dekentjes van hem af en dan is een slaapzakje toch handig
Ja maar is dat niet veel te groot voor een baby van een maand? ik heb als kleinste maat 70 cm.. verzuipt hij/zij dan toch in?
Nee, hij/zij kan er niet in verzuipen Alleen hij is wat te lang, maar je kan hem dan onder het dekbed doen zeg maar net als een dekentje Dat je hem eronder vouwt. Deed ik ook altijd toen mano nog klein was
Kylian heeft de eerste 2 maanden gewoon onder een dekentje en lakentje geslapen, van veel draaien was toen nog geen sprake Dekbedjes mogen inderdaad pas vanaf het 2de levensjaar maar als je een grote deken van de prenatal hebt (100 bij 150 cm) die passen dan weer gewoon en een dekbedovertrek voor ledikant en dan mag het wel weer. Alleen al je een kruik gebruikt hebben ze er liever nog een extra lakentje onder zodat de kruik tussen deken en laken kan en dus niet direct bij je kindje ligt. Vanmiddag naar de tandarts, brrrrr heb er nu al de bibbers voor maar goed zo 1 keer per half jaar moet je toch echt. Groetjes Anita
@ pluk, je hebt helemaal gelijk, maar mano trappelde erg veel En dan vaak zonder dekentjes Gelukkig moet ik pas weer na de bevalling naar de tandarts
Meiden, nu we in het nieuwe systeem zitten krijg ik geen plaatje meer bij mijn naam. Hoe klein ik zo ook maak........niets helpt???? En ik krijg ook helemaal geen mailtjes meer dat er reacties zijn.........wat ik ook instel........ Zo mis ik alles steeds. Hebben jullie een idee? En bedankt voor de reacties over de dekentjes.....weten jullie trouwens wat er in een kinderwagen gebruikt moet worden?? Een dekentje voor wiegje????
Ik zou het niet weten want ik heb een stokke en daar zit een speciale eskimo (zo noem ik het) zak bij. Ik had toen wel een klein los dekentje dat ik soms over zijn beentjes deed. http://www.stokke-stroller.com/nl-nl/stokke-xplory-stroller/accessories/foot-muff.aspx Groetjes Anita
ik krijg binnenkort mijn quinny heb die overgekocht van bart zijn tante dus alles zit er al bij heb ook dekentjes overgenomen en als je de kruik in een hydrofiele luier pakt dan zit de knoop aan kindje z'n kant en dat is ook prima zij de kraamzorg mij bij de intake gr miriam
wat een leuke verhalen over kaart lezen en verkeerde straat. Alleen balen dat je zo lang rond hebt gereden. @pluk; hoe was het bij de tandarts??
hey dames hoe is het hier met iedereen??? hoop toch goed??? ik ben eergister bij de vk geweest en heb een groei echo gehad, omdat ik vooral voor de eerste een mega buik heb.....ze zei "ik wil je niet bang maken maar jullie kleine heeft n best groot hoofd" en ze zeg dat ons ukkie rond de drie pond weegt en zou nu eigenlijk gemiddelt 2 - 2 1/2 pond moeten wegen nou ja dacht ik al hahaha door de reakties die ik steeds krijg. maar hoeveel wegen jullie kleintjes nu??? ben toch zeker niet de enige met n groote baby?? nou ikmoet nu naar het ziekenhuis (3 keer vandaag) op zwangerschapssuiker laten testen. en mag van de bedrijfsarts niet meer werken en de vk vond het ook beter door de harde buiken etc die ik regelmatig heb. moet nu echt weg zal wel laten weten hoe het was,hoop dat ze in m'n vingers prikken en niet gewoon in mijn arm want de laatste keer ging echt niet goed in dat ziekenhuis hier :x groetjes Tineke
oh ik zie net dat de tijd niet klopt..........heb m'n berichtje om 07:50 geplaatst.....om 05:50 sliep ik echt nog hoor hahaha