Goed geen gaatjes alleen geirriteerd tandvlees, maar daar was ik zelf ook al achter. En Kylian was zo'n bikkel die durfde al helemaal alleen in de stoel, alleen deed hij hetzelfde als met tandenpoetsen, mond heel ver open maar zodra het spiegeltje erin zat meteen gaan zitten kauwen Tinneke, hier ook een grote baby hoor, hier kwamen ze bij de groei echo uit op P95, dat houdt dus in dat 95% van de kinderen kleiner zijn en 5% groter, hoe zwaar ze is zou ik niet weten maar dat vraag ik 10 juli wel, dan heb ik de volgende groeiecho. Groetjes Anita
oh pluk je was naar de tandarts..........ben bang voor de tandarts. wel mooi dat je geen gaatjes heb ofzo! ik heb wat last van een kies maar t is niet erg tot nu. hoop dat ik de aankomende 2 weken geen last krijg, want ga zondag voor n paar dagen naar m'n zus en daarna lekker op vakantie. oh heb er al zoooon zin in!!! bij mij zei ze niks van p... maar eh weet jij of het klopt, als je kindje best groot is dat je dan maybe niet gewoon mag bevallen, dus via keizersnede?? ik hoorde zoiets... groetjes tineke
tineke dan wordt het vanaf nu ook voor jou rustig aan doen meid. ons kindje zat in de groeicurve ze hebben niet gezegdhoeveel het weegt maar het zal wel goed zijn. gaan de dames nog iets speciaals doen met vaderdag? gr miriam
Nou hier was mano wel te groot, maar het viel nog wel mee. Bij deze zeggen ze dat ze gewoon normaal groeit, dus daar gaan we dan maar vanuit (ook al zeiden ze dat mano ook, tot de bevalling hebben ze me wijs gemaakt dat het een 6 ponder zoub worden) Maar goed. Ik zie het wel, de vorige keer is het ook goed gekomen.
Kylian was ook groot en ik mocht toen gewoon bevallen, maar na 2 uur persen is het toch een keizersnee geworden. Bleek dus dat mama smallen bekkens had en hij er dus simpel weg niet door paste. Nu met nr 2 (omdat ze de ervaring hebben met nr 1) is het bij mij wel zo dat als ze zo groot blijft het een geplande keizersnee wordt. Met vaderdag gaan we naar een of ander restaurant met speelspul voor de kids, traktatie van schoonpapa. Groetjes Antia
anita wat leuk lekker de kids in de speeltuin leuk leuk controle vandaag was wederom goed heerlijk joh om te horen dat het nog stabiel is niet verwacht dus ben echt wel blij. mag gewoon tot aan bevalling niks doen dus in ergste geval dan zit ik nog 11 wk stil maar meiden krijg steeds meer vertrouwen in een goede afloop gr miriam
Fijn hoor mirjam, toch een lekker gevoel dat het stabiel blijft. Jan is vandaag naar metallica, dus Kylian en ik zijn de hele dag en avond alleen en ik heb geen idee wat wij zullen gaan doen. Groetjes anita
@ Miriam, Gefeliciteerd weer! je gaat de 40 weken gewoon halen.. @ Pluk, Het is ook niet echt lekker weer om naar buiten te gaan met Kylian, tenminste hier regent het best hard. Vandaag zijn ze laminaat aan het leggen in ons nieuwe huis.. Gister tot 23.00 door gegaan om al het behang overal af te krijgen.. dus ben best gesloopt nu.. Gelukkig heb ik met me moeder geregeld dat ze vanmiddag om 14.00 de winkel van me overneemt zodat ik lekker naar bed kan gaan. Fijn weekend dames.
Hier is het ook aardig donker dus ik ben stiekem heel blij dat ik gisteren een pak heb meegenomen om cupcakejes te maken, dan hebben we vanmiddag nog wat te doen. Dacht net weet je wat ik zuig de zolder even omdat schoonpa daar de hele week aan het klussen is geweest. Nou ik kwam boven en de tranen sprongen me in de ogen, schijnbaar stonden er spullen in de weg toen hij achter het schot moest en die heeft hij er vrolijk achterweg gehaald en allemaal vrij achteloos in Kylian's nieuwe kamertje gedumpt. En de troep die hij maakt smijt hij dus ook gewoon achter zich neer (zal wel normaal zijn in de bouw). Dus werd even zuigen opruimen, al het gereedschap overal tussenuit zoeken, reststukken hout in een doos en alle troep in een plasticzak. Ik kon alleen niet de moed opvatten om met mijn dikke buik ook nog op de knieën achter het schot te kruipen, en van het zuigen is ook niets gekomen. ik heb ook in eens iets van Dat krijgen we nooit op tijd klaar we hebben nog maar 10 weken.:x En er moet nog een kast gebouwd worden, behangen, geschilderd, vloer gelegd, trap opnieuw belegd aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh En dan moet ik de babykamer ook weer in orde brengen. Groetjes ANita
Hier precies dat zelfde gevoel hoor Pluk, Vandaag wordt er dus laminaat gelegd en komt de stuuker langs om te kijken hoeveel werk het is en wanneer die er tijd voor heeft..(handig,, ik wil duidelijkheid! :S) Dan moet de vloer nog beneden helemaal opgeschuurd worden en in de olie gezet worden.. mag er een week niet op gelopen worden.. Dan nog alle kozijnen aan de binnen kant schuren en verven.. En vervolgens overhuizen.. met nog maar 12 weken te gaan vind ik het ook allemaal krap worden hoor..
@tineke; fijne vakantie @miriam; wat top dat alles weer goed gaat. ben helemaal blij voor je @pluk; grrrrrrrrrrrr wat balen van die zolder. tis altijd zo'n boel werk om de hele boel weer op te ruimen he! Maar het zal zeker wel op tijd klaar zijn. In 10 weken kun je nog een hoop doen (zegt deze wijze dame, die zelf ook erg kan stressen of soms dingen wel op tijd klaar zijn, maar tot nog toe altijd nog gelukt)
Ik weet het alleen vandaag zie ik het niet meer zitten, overal ligt prut, zelfs buiten want daar staat hij te zagen en ook daar dus allemaal zaagsel en brokstukken die ik dus elke keer mag opruimen want anders kan Kylian niet eens buitenspelen. Groetjes Anita
Mannen; grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr mijn vriend is net zo hoor, Anita. Is in de tuin bezig en het hele huis vol met zand. Gelukkig was ie gisteren zo slim om even te stofzuigen (nadat de zooi al 4 dagen in huis lag).
Kijk als het mijn vent nu had gedaan had ik er geen problemen mee omdat die juist altijd zijn klusprut wel opruimt. Maar schoonpa komt uit de bouw en dat is dus te merken want die kunnen dus alles laten slingeren omdat er iemand anders is om op te ruimen als alles klaar is. Maar goed Jan zit lekker bij zijn concert en wij hebben lekker cakejes gebakken en versiert. groetjes anita
Ja en ze zijn prachtig, op de ene een drupje chocolade en de andere voorzien van een dikke laag, versiert met hartjes dus wat willen we nog meer. Groetjes Anita
Hoi meiden, Zo alles is weer in orde! Ik krijg weer email meldingen, ik heb weer een plaatje en ook mn fotoalbum is weer bijgewerkt. Ik ben 2 weken niet zo veel online geweest omdat mijn mannetje echt heeeeel hard in ons kamertje heeft gewerkt en niet voor niets...WE ZIJN KLAAR!!! De kleertjes zijn gewassen en gestreken en alles staat op zn plaats. Gisteren heb ik de gordijntjes op maat gemaakt en opgehangen. Deze foto's heb ik ook maar gelijk in mn album gezet. (foto van de gordijnen is altijd ingewikkie omdat je tegen het licht staat te fotograferen, maar je kan het wel goed zien. Omdat we een heerlijk ventje krijgen hebben we gekozen voor de kleuren blauw, geel en lime. Het is een schattig zonnig kamertje geworden. En de vloerbedekking is zooooooooo lekker warm en zacht @Pluk - Hoi Anita, het schiet niet op he met die klussende schoonvader van jou! Hopelijk heb je inmiddels zicht op een positiever beeld dat alles optijd afkomt??? Gelukkig hebben je cakjes heerlijk gesmaakt! @ikbenhetmaar - Ook al zo in de klusrommel!! Meiden hou vol hoor, het komt vast echt allemaal goed!! Normaal zijn wij ook altijd afhankelijk van anderen maar we hebben al het gereedschap zelf gekocht en Jan is het gewoon zelf gaan doen!! (behalve de nieuwe cv aanleg, die heeft hij met mn broer gedaan. En mijn broer kent mij....ik wil het NU!! ) Het is hartstikke mooi geworden. Hij kon echt veeeel meer als dat hij dacht. (lage eigenwaarde in dit soort dingen, maar absoluut ongegrond. Zelfs zijn moeder stond er versteld van) Hij heeft zelfs de wanden met plafond afgewerkt met profielen welke hij verstek heeft gemaakt. Ik ben echt bijzonder trots op hem geweest deze afgelopen 2 weken. Hij is er nu zelf ook hartstikke trots op, dus hij gaat vol goede moet meteen door naar de 3e etage om daar de kastenkamer af te maken. Daaraan waren we begonnen, maar de beeb zijn kamer kreeg nu natuurlijk voorrang.
o wat heerlijk als het af is ik droom ervan bij ons moet er nog 1 weekend geklust worden boven mijn manneke doet het alleen dan die week erop gaat mijn mams en tante inrichten voor me en de kleertjes wassen vind het zo erg dat ik dat zelf niet kan. maar ja is niet anders morgen 29 weken meiden vandaag fijne vaderdag liefs miriam
@Jocruella; super zeg dat het kamertje klaar is. Jullie hebben veel werk verzet zo te zien. Mooie gordijntjes en leuk (heftig kleurtje) kamertje.
Heej meiden goedemorgen ben ik weer, had een druk weekend pfff.... en nu zit ik alweer op mijn werk, terwijl ik eigenlijk nog wel ff nodig heb om bij te komen maar goed. Had zaterdag een vrijgezellenfeest van mijn schoonzus, heeft de hele dag geduurd, was ook pas rond een uurtje of 24.00 thuis, dus was moe..... gelukkig bleef manotje de volgende ochtend lekker tot 09.30 slapen, heerlijk En ben gisteren met mijn moeder en zusje naar derek ogilvie geweest, helaas geen reading gehad, maar het was wel leuk