de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    :D Zusjevoorlynn, gelukkig maar :D Want hoe moet het anders als ik dan ga bevallen en mijn buddy is er niet om het nieuws over te brengen :D

Hier ga ik lekker stoppen met 34 weken, ik stop al wat eerder eigenlijk een weekje ,maar dat is dan vakantie :D

Lekker wat tijd doorbrengen met mano voordat de baby geboren wordt, nog een maandje werken en dan is het zo ver :D Kijk er al helemaal naar uit.

Hier A Positief dus ook ik krijg de prik niet.

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Hier ook A+ dus geen prik, wel heel vaak glucose prikken want op 1 of andere manier kunnen ze maar niet geloven dat ik toch echt geen zwangerschapssuiker heb en dat mijn meisje gewoon groot is.:p

Mijn schoonvader is weer aan het timmeren geslagen, dit keer met de inbouwkast en had zich bedacht dat Jan dan morgen wel even een paar platen kon halen (die niet in onze auto passen) zodat hij de kast af kan maken.
    Heb hem maar even verteld dat ik denk dat dat morgen dus niet wil om het simpele feit dat er ook nog boodschappen gedaan moeten worden8)

Ach ja en dan onze zoon nog, daarmee ben ik vanmorgen naar de huisarts geweest en die blijkt dus constitutionele eczeem te hebben (in de knieholten), dus daar een zalfje voor opgehaald, die moeten we max 2 weken gebruiken, zodra het minder wordt gewoon goed vet houden met vasiline.
    Helaas is het een vorm van eczeem dat erfelijk is (dus niet voedsel of omgevings afhankelijk) maar de meesten mensen hebben na hun 13de levensjaar een stuk minder last.

Groetjes Anita

3. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @miriam; ik ben wel van de limekleur voor bij creme. hebben wij ook. errug mooi hoor en lekker fleurig! Ik werk door tot 36 weken, als het tenminste lukt, maar tot nu toe geen problemen. Vind het wel lekker om 12 weken daarna te hebben (plus nog 4 weken vakantie)

@hummeltje; ik krijg die spuit niet, maar ik heb positieve bloedgroep en alleen als je rhesusnegatief bent krijg je die spuit. En voor jou ook even een dikke knuf meid, het is niet niks wat je allemaal meemaakt. Wat goed dat je hulp zoekt!

@Anita; wat sneu voor kylian zeg. gelukkig is het goed te helpen.

4. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    @Joyce: Ohhh heerlijk meid :D Wat fijn dat alles ook goed gaat :)
    en ik zal er zeker voor je zijn ;) beloofd :p
    Ik kijk ook al uit naar mijn verlof ;)

hoe gaat dat eigenlijk? je buddy het nieuws vertellen?
    Via een persoonlijk bericht of via sms?
    Sorry is allemaal nieuw voor mij (bloos, bloos)

Slaap lekker voor straks allemaal :)

5. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    Goedemorgen allemaal!

wat lief al die berichtjes van jullie :D doet me erg goed! Ik ben nu bezig met de uitkering enzo, duus ik ga me ook niet meer druk maken om werken enzo. pas na de bevalling kijk ik wel weer.
    heb nu ook de administratie van mijn mannetje overgenomen. Hij heeft er niet echt veel verstand van omdat het altijd voor hem gedaan is en ook van zijn hypotheek en alles, hij weet neit eens wat hij allemaal heeft.

Gister even lekker met mijn zus in de prenatal geweest en even bij de harry potter tour gekeken. erg leuk allemaal. We hebben uiteindelijk de mannen opgehaald en zijn we samen gaan eten. lekker op het terras! mijn zus had de rekening betaald omdat we afgelopen periode zoveel voor hun gedaan hebben. erg lief!

vannacht ging mijn buik van links naar rechts, volgens mij kon de kleine haar draai niet vinden :D heerlijk, hoe ze me wakker houdt nog! :p

hmmm... gister de hele dag de huisarts proberen te bereiken, via het nummer dat ik van mijn moeder kreeg. (hebben dezelfde huisarts) Heb de hele dag in gesprekstoon gekregen... nu weer al de hele morgen, en nu ik naar het nummer kijk: het zijn 11 cijfers dus het nummer klopt niet!!! *dank je wel mam*

iedereen een hele fijne dag!!!

liefs Sandra

6. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    sandra haha wat een gedoe hihi nee we hebben echt maar 10 nummers.

en wat een lieve zus heb je zeg.
    heb je nog iets gescoord bij prenatal?

ja heb bij babydump een mooie lamp gezien lime groen
    nu nog de gordijnen maar ach we komen er vast wel uit.
    gr miriam

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Mirjam heb je al gekeken bij Harry's stoffenhal in Enschede, die hadden (ben er al in geen eeuwen meer geweest) altijd heeeeeeel veeeeeeeeeeeeel stoffen.
    En anders de maandagmarkt in Rijssen, ook heel veel kramen met gordijnen stoffen.

Hier net even boodschappen gedaan bij de buurtsuper, die hebben zo'n geweldige service dat ze je de boodschappen aan huis brengen.
    Ideaal als je zoals wij de laatste tijd wel vaker hebben in tijdnood zit. (anders moet ik wachten tot jan thuis is voordat ik een auto heb).

Groetjes Anita

8. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    ik heb niks gescoord bij prenatal. tenminste was ook niet verstandig, want ik vind alles wel leuk! zagen wel een heel leuk klein bodywarmertje, bij de v en d.
    Mijn zus is ook heel erg lief, ze doet veel voor me.

ze probeert zelf ook zwanger te worden, en ze heeft nu een afspraak in het ziekenhuis om te kijken waarom het niet zou lukken bij haar. ze is er al een hele tijd mee bezig, maar het lukt nog steeds niet.

idd, we hebben tot nu toe nog steeds maar 10 cijfers ja :D:D

je gordijnen komt vast helemaal goed miriam!

@ anita: dat is wel handig dat ze het kunnen komen brengen, scheelt een hoop sjouwwerk! ideaal voor tijdnood!

9. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    @hummeltje: zo te lezen ben je wel een klein beetje opgeknapt (voor zo ver dat nu kan natuurlijk)
    wat fijn dat het zo gezellig was gister :D

@Pluk: Dat is wel handig :)
    Bij ons moet je dan wel wat bijbetalen, of je moet boven de 70 euro besteden ofzo :(
    Gelukkig hebben we 2 auto's.

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Hier wat het altijd dat je er een euro voor betaalde maar het liep zo goed dat het nu gratis is als je boven de € 30,- besteed en met de wekelijkse boodschappen heb je dat natuurlijk wel.

Groetjes Anita

11. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    Ja, 30 euro gaat wel lukken, maar 70 euro red ik echt niet hoor, ja of er moet iets speciaals zijn haha ;)

Groetjes Diana

12. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ik zat vandaag op €57 maar dat was wel inclusief hoestdrankje en vitamine pillen (en die zijn ook niet goedkoop helaas)

Groetjes Anita

13. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    #3073 Ikbenhetmaar, 27 jun 2009
    Laatst bewerkt: 27 jun 2009
    Dames, hoe stel je in dat je weer bericht krijgt van een melding..

14. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Ik heb werkelijk geen idee. sorry!

15. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    Daar was ik ook al naar op zoek, maar kan het niet vinden, als jullie het hebben gevonden, willen jullie dan wel even vertellen hoe het moet (bloos, bloos) :(

Fijne dag allemaal ;)

16. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Meiden, misschien dat ik weet hoe je weer berichten krijgt.

Klik op plaats reactie. Ga dan naar beneden naar kopje "overige opties"
    het 3e punt is dan abonnement op onderwerp. Bij notificatietype moet dan staan directe e-mail notificatie.

Tenminste zo heb ik het ingesteld en krijg netjes nieuwe melding na mijn laatste bezoek.

17. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    owkeej, dan zou het nu gelukt moeten zijn :D
    dank je wel ;)

18. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    FF testen: Dan zou je nu een reactie moeten krijgen dat er een nieuw bericht is :D

19. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    jaaa :D:D:D jeeej:D:D Dankje ;)

20. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Bij mij nog steeds niet hoor.. haha!
    Morgen naar de vk en krijg ik ook die prik..:(
    Ben benieuwd hoe veel ik nu ben aangekomen, de teller stond op 6,7 kilo..:)

Deel Deze Pagina