als het goed is zal je nu een bericht krijgen bij mij duurde het ook een tijdje, pas nadat je het hebt ingesteld. Succes morgen
@ zusjevoorlynn, via sms Dus we moeten nog ff telefoonnummers uitwisselen tegen die tijd Hier zijn we vrijdag lekker met manotje naar dierenpark amersfoort geweest, was gelukkig niet zo heel erg warm, was de hele dag bewolkt heerlijk !! Hij vond het helemaal leuk, wel grappig dat hij het steeds leuker gaat vinden naar de dierentuin gaan enz. Nou verder niet veel gedaan van het weekend, was veels te warm en dat blijft de hele week nog zo pfffffffff......... word ik niet echt vrolijk van. Gelukkig hou ik nog niet zoveel vocht vast
Goedemorgen dames, Ik had zojuist de intake met de VK, en ik krijg 64 uur kraamzorg.. Zonder eigen bijdrage.. Ik vond dit eigenlijk belachelijk veel.. hoeveel uur krijgen jullie?
meid lekker toch zoveel uur zorg ik 49 als ik het eind haal en dan eerst 8 uur per dag en dan 4 uur omdat het in de zomer dan makkelijker plannen voor ze is. anita ik ken die stoffenhandel heb er mijn gordijnen beneden vandaan mijn ma zei ook al daar evt kijken eerst ga ik naar babydump helendoorn en anders daar heen hihi vandaag weer controle gehad alles nog steeds stabiel en goed wat een heerlijknieuws zeg intake voor de zorg in het ziekenhuis gehad volgende week de rondleiding om zo goed mogelijk voorbereid te gaan. fijne dag liefs miriam
@Joyce: owkeej Gezellig Ow das wel lekker, het is nu zo warm dat je volgens mij beter niets kan doen 8) Gaat hij ook al dieren herkennen enzo? Geweldig he die kleintjes die met sprongen vooruit gaan Het gaat zo snel, zo af en toe iets te snel @ikbenhetmaar: 24 uur maar wel 3,80 per uur zelf betalen geloof ik Das wel een heel verschil zeg Ik ga zo maar weer eens aan het werk, Lynn even bij mijn moeder brengen, en dam vanavond weer ophalen, wordt een lange dag vandaag pfffffff en warm 8) Fijne dag meiden
@ Miriam gefeliciteerd met de 30 weken !! @ zusjevoorlynn, Ja hij gaat al een heleboel dieren herkennen Vooral de krokodil vond hij geweldig en de aapjes natuurlijk Daardoor heeft hij er ook meer plezier in volgens mij, eerst wist hij dat niet natuurlijk. En hij kan nu ook lekker een beetje spelen in de speeltuin natuurlijk ( glijbaan is dan favoriet) Want schommelen vind hij niks, hij wil er meestal gelijk weer af
@Miriam; wat super dat alles nog goed is!!! @Ikbenhetmaar; heerlijk joh dat je zoveel uur krijgt. Ik weet eigenlijk niet hoeveel uur. Zal ik volgende week wel horen.
leuk is het altijd hoe de kleintjes reageren op de dierentuin! laatste keer dat wij er waren had het zoontje van mijn vriend alleen maar oog voor de glijbaan en hij verheugde zich de hele dag erop, zodat de dieren niet bekeken werden tenzij er dolfijnen zijn..... zoals spetter in dolfinarium! Gister zijn we bij een informatie avond geweest over bevallen. was wel goed, ik kreeg wat meer uitgelegd dan je in de tijd kan doen bij de vk zelf. aan het einde kregen we een film te zien, maar die hebben we niet bekeken. was ook een film uit de jaren 80, dus beetje gedateerd (zei ze zelf al) we zijn lekker naar huis gegaan en hebben gelijk het bedje in elkaar gezet! alle kleding bij elkaar gezocht, zodat ik binnenkort bij mijn vader op de stomerij alles lekker kan wassen enzo. heb eindelijk weer wat positieve inzicht erin! huis word zo langzamerhand steeds meer opgeruimd en dat doet me erg goed, komen steeds meer babyspullen tevoorschijn. kan me nu voorbereiden tenminste, dan dat alles gehaast moet. @miriam: gefeli met de 30 weken! ga zo door! @ikbenhetmaar: ik krijg ook gewoon 49 uur, lekker dat je zoveel hebt! vanmiddag om 4 uur komt de kraamverzorgster voor een intake. ben benieuwd!
Eens even kijken ik krijg 44 uur kraamzorg. Mirjam gefeliciteerd met je 30 weken, gaat goed zo meid. Hier begint alles langzaam vorm te krijgen, heb net de 'opdracht' gegeven dat alles stofvrij moet zijn op Kylian's nieuwe kamer aan mijn schoonouders omdat Jan vanavond wil behangen. Maar mijn schoonvader hoor ik nu alweer zagen (al zou ik niet weten wat er nog gezaagd moet worden).:x Terwijl mijn schoonmoeder alles stofvrij wil maken (schiet lekker op zo). ach als dat kamertje 1 keer klaar is (zaterdag komen ze de radiator instaleren) dan is het een kwestie van verhuizen. En dan kan ik eindelijk alles uitpakken, kijken wat ik nog heb en wat er nog gehaald moet worden. Groetjes Antia
Goedemorgen dames, Gister moest ik weer op controle bij de VK en zou ik de prik krijgen omdat ik resus negatief ben. Bloeddruk was prima, Prik ging prima, Toen luisteren naar het hartje en voelen hoe ze nu ligt.. Kon de vk het hartje niet vinden..ze hebben een uur gezocht met 2 verschillende vk´s, dus direct door naar het ziekenhuis om aan zo´n hartapparaat te gaan liggen.. gelukkig vonden hun wel snel de hartslag.. Daarna 2 groeiecho´s want de vk´s vinden mijn buik veel te klein, en was van 6,7 kilo naar 5 kilo gegaan.. Groeiecho´s was opzich goed, de baby is aan de kleine kant.. Maar der ouders zijn ook allebei niet groot..dus dat vond ik niet zo´n probleem. Nu over 2 weken terug naar het ziekenhuis om weer naar het hartje te laten kijken en weer groeiecho´s,, Pff was helemaal gesloopt gister en zag het echt even niet meer zitten.
Goedemorgen meiden, ben net bij de vk geweest en alles was weer goed, ze hadden ff me suiker geprikt en die was ook goed, dus niks om me zorgen over te maken, word altijd zo blij als ik het hartje weer heb gehoord Moet alleen 21-07-2009 ff een groeiecho doen voor de zekerheid, omdat mano 8 pond was.Gaan ze ff kijken of deze ook weer 8 pond wordt @ ikbenhetmaar jeetje meid, dat zal wel ff schrikken geweest zijn, gelukkig was alles gewoon goed.
ooow, wat zou jij geschrokken zijn, en hoe is het mogelijk dat een vk geen hartje kan vinden dat er wel is. Gelukkig hoor!!! Ach en dat kindje klein is is niet zo erg, hou wel de bewewging goed in de gaten hoor, dat doe ik ook, voor eigen bevestiging
ik heb bij deze (en de andere twee) ook een groei echo gehad. Nou dit keer was het me niet goed bevallen, die man bleef maar zeuren groot kind groot kind groot kind. Na vraag zat deze rond 1700 met 30+2, ik opgezocht in de dagboekjes van de andere twee, nou kind is niet zo groot hoor!! stomme man, zet mij in de stress voor niks. Mijn zoon was met 29 weken 2000 gram (schatting) 4165 eindgewicht MIjn dochter met 31+4 op 1900 gram (schatting) 2965 eindgewicht En deze met 30+2 op 1700 gram (schatting)
Mijn meisje was nu geschat op 1300 met 30 weken.. dus wel klein. Maar ben echt ontzettend geschrokken, mijn vriend gaat altijd mee naar de vk maar gister kon hij echt geen vrij krijgen van het werk.. dus ik alleen.. (Hij is wel mee geweest naar het ziekenhuis hoor, heb zijn baas gebelt dat die direct met me naar het ziekenhuis moest..) De vk's snappen er ook niets van, het lag niet aan het apparaat want ze hebben het getest bij iemand anders die zat te wachten op haar beurt..
@ brusje , das toevallig hier de eerste ook 4165 gram eindgewicht alleen was hij pas geboren met 42 weken.
o ik ben het maar tjee wat zul je enorm geschrokken zijn zeg. wat een horror even pfff gelukkig is het goed en is er een hartje hoorbaar hebben ze geen echo apperaat dat ze die aan konden doen en konden kijken vreselijk ben blij dat het bij iedereen goed gaat iets aan de kleine kant of grote kant meiden blijf erbij het is maar een meting van een moment opname en niet elk kindje is het zelfde liefs miriam
Nee mijn vk heeft geen echoapparaat, alleen het ziekenhuis dus werd doorgestuurd naar de gynacoloog in het ziekenhuis.