Ikbenhetmaar, wauw dat is even schrikken zeg, gelukkig dat het gewoon bleek te kloppen. Tja en dat je meisje klein is, kan zo wezen dat ze de komende 2 weken een groeispurt maken en dat het al een heel eind is bijgetrokken. Hier vrijdag 10 juli weer een groeiecho, ben wel heel benieuwd wat de uitslag daarvan zal zijn. Groetjes Anita
@ pluk, ik ben ook benieuwd , voor mezelf ook hoor , kijken of deze ook voorloopt of niet, bij de laatste echo niet in ieder geval. En mano heeft altijd voorgelopen bij elke echo. Het is nog ff afwachten.
@ikbenhetmaar; tjeetje zeg wat een verhaal. Gelukkig dat alles goed was!! In het septembertopic is de buddylijst weer even ter sprake gekomen. Op de site stonden veel dames die eigenlijk bijna nooit komen kletsen, dus de lijst is ingekort (staat geloof ik nog niet op de site). De vraag vanuit het andere forum is; wie wil er op de buddylijst en wie wil elkaars buddy zijn? Voorstel is nu om in 3 tallen te werken, stel dat je tegelijk bevalt. Laat maar horen. Trouwens al heel lang niets meer van TanTan gehoord, jullie wel?
Ik vond van niet, het was het schattigste baby-tje van de hele wereld, alleen de weegschaal zei dat hij 5000 gram was, het meetlint bleef steken op 55 cm en toen het buurmeisje even bij hem in de wieg lag voor een foto was het verschil heel groot (zij woog precies de helft). Tot nu toe houdt de kleine dame het groeitempo van haar grote broer aan, dus we zullen zien. Wat betreft buddy's, ik heb daar niet zoveel behoefte aan, als het zover is dan meld ik mezelf wel weer en anders kan Jan wel een berichtje achter laten. Groetjes Anita
heej meiden, wat is het warm he pfffff bijna niet uit te houden! Heb net Lynn in een badje in de tuin in de schaduw gehad, maar een half uur vond ik toch lang zat... @ikbenhetmaar: Ooh meid wat schrikken, gelukkig maar dat ze toch snel een hartje hadden in het ziekenhuis! Dat je meisje klein is kan zo snel veranderen, hadden wij met Lynn ook, die was ook echt aan de kleine kant, maar toch met 24 weken en 2 dagen 53 cm en 3996 gram @babijtje: Ik ben ook een tijdje weg geweest, maar ben er weer helemaal hoor voor mijn buddy Joyce84 Nee heb Tantan al een tijdje niet meer online gezien... @Anita: Succes 10 juli, spannend hoor allemaal.. Ik heb 7 juli een pretecho, dan zien we onze kleine dame ook weer, het is al zo lang geleden, hoop dat het met haar ook goed gaat Zo te voelen wel, maar je weet nooit he.. fijne dag meiden, ik ga poetsen haha... (en heb het al zo warm, kan zo mezelf meepoetsen als ik vloeibaar ben geworden )
een buddy ach ik kom het wel melden als ik weer achter internet zit vind het prima zo vandaag heerlijk geshopt bij babydump en goed ingeslagen heb nu alles voor de baby kamer gordijnen en rolgordijn alles heb ik gekocht bij ikea en leenbakker ook nog geweest een hele dag vol maar super om even lekker er uit te komen zo ben nu wel bekaf liefs miriam
Hier is de kamer nog steeds niet klaar Mijn mannetje is ff druk aan het werk in het huis van mijn zusje, ze gaat samenwonen. Het huisje is niet zo groot, dus hij is al bijna klaar,m aar hij gaat het eerst daar afmaken en dan gaat hij bij ons beginnen. Moet nog een verfje op de kozijnen en ff de schilderijtjes ophangen en ook wij moeten nog rolgordijnen hebben. En dan moet hij bij ons in de slaapkamer ook nog ff een tv aan de muur hangen en dan kunnen de nachtkastjes opschuiven en dan hebben we plek om het ledikantje ff voorlopig bij ons op de kamer te zetten, voor de 1e maandjes. Dus het zijn eigenlijk allemaal kleine dingetjes, maar het moet wel ff gebeuren.
Nou hier is mijn schoonvader met de laatste timmerdingen bezig (godzijdank). Jan heeft al glasvezelbehang aan de muren gedaan, het plafon gesaust en de kozijnen van het raam in de grondverf gezet. Morgen en maandag heeft hij gesnipperd om het allemaal te schilderen. Gisteren verf gehaald en het laten kleuren, wel heel licht, het lijkt wit maar als je er wit naast houdt dan zie je dat het naar het legergroene neigt. Als dat allemaal klaar is hoeft er alleen nog laminaat in en dan is zijn kamertje klaar, de zoldertrap moet dan nog gedaan worden maar daar kan Kylian wel om slapen. En dan kan mama ook eindelijk met de babykamer gangs. Groetjes Anita
Goedemorgen dames, Hier schiet de verbouwing ook aardig op, nu moet boven alleen nog overal plinten aangezet worden en beneden de vloer geschuurd en geolied worden.. dan kunnen we gaan inrichten en overhuizen. Maandag hebben we een shop dag ingelast om gordijnen, lampen en rolluiken te gaan kopen. Dus hopelijk nog 2 weken en ik kan beginnen met de babykamer..
@miriam; heerlijk is dat he babyshoppen. je hebt lekker gekocht. @ikbenhetmaar; is lekker vlot gegaan bij jullie met de verbouwing. Heerlijk lekker shoppen maandag!
ff stukkie hart luchten Vannacht en vandaag heb ik heel erg last van pijnlijke steekjes bij mn schaambot. Het omdraaien snachts was gewoon pijnlijk en vandaag op mn werk zat ik ook gewoon niet lekker in mn vel. Vanmiddag ben ik daarom lekker naar huis gegaan. Tegen Jan mn verteld wat er aan de hand was en die drong dan toch maar aan even de VK te bellen. Gelukkig kon ze me wel geruststellen....ik ben 30 weken van ons 1e kindje, dus volgens de boeken is hij nu aan het indalen. Dit kan wel kloppen met het gevoel dat ik constant het gevoel heb als ik zit dat er iets in mn "schoot" ligt. Ze zei me wel als het komende en gaan pijn is, dan moest ik weer bellen want dan was het niet goed. Mn mannetje heeft nu zn laatste nachtdienst en ik lig dus nu al lekker op bed met mn laptopje. Herkent iemand dit ook toevallig??? Voor mij is alles nieuw en bij Jan zn broer is een kindje na vroeggeboortje overleden dus ik voel soms zo'n druk dat ik niet mag "falen". Dat maakt me soms wat oplettender op diverse dingen die ik voel.
@jocruella: ik herken het wel hoor, heb de laatste 2 weken ook de hele tijde het gevoel dat er iets in mijn schoot ligt. ik heb ook de vk vorige week gebeld en ik moest stil zitten met een kruik en soms even gaan staan. dit 2 uur lang, omdat de harde buiken erbij ook krampachtig begon te worden. en ze werden steeds heviger (nog heel goed uit te houden, maar zorgen maak je je wel.) ik had ook aardig wat vochtverlies steeds, dus ik moest het opvangen om er zeker van te zijn dat het geen vruchtwater zou zijn. dit was gelukkig neit het geval, en het trok uiteindelijk ook allemaal weg. dat gevoel dat er iets op mijn schoot ligt blijft wel, dus ik moet het ook rustiger aan doen. het is bij ons ook het eerste kindje, dus ook alles nieuw. Mijn vriend zegt dus ook dat als ik iets anders voel dan normaal moet ik gewoon de vk bellen, niet meer op hem wachten tot hij thuis is. (deed ik nu wel steeds omdat hij het al eens mee heeft gemaakt bij zijn ex, dus denk ik weer: hij zal het wel weten...) mooi dat alle verbouwingen goed gaan en al aardig opschieten!!! wij zijn nu ook flink aan het ruimen en klaar maken voor de baby. vanmiddag komt de kleine van mijn vriend weer, dus moet zijn kamertje ook weer leeg staan (staat nu vol met spullen) Hij heeft van de week zijn papa gebeld en gezegd: papa, ik heb de waterpuk... dus hij heeft nog wel aardig wat bultjes overal en heeft ook nog ontstoken amandelen erbij. wel zielig, die jeuk met dit weer! veel plezier meiden vandaag en succes allemaal met verbouwen enzo dit weekend!!!
Goedemorgen dames, Ja hier schiet de verbouwing echt heel erg op, mja mijn vriend en schoonmoeder maken dagen van 10 uur sochtends tot 1 uur snachts.. @ Jocurella, Inderdaad gewoon de vk bellen als je twijfeld, daar zijn ze voor.. @ Hummeltje, Ah wat sneu voor je stiefzoontje, als kleintjes iets onder de leden hebben is het altijd sneu maar met dit weer de jeuk.. pff kzou er niet aan moeten denken.
jorcula bellen bellen bellen als je het niet vertrouwd het had mij mijn vroeggeboorte kunnen schelen mischien als ik eerder aan de bel had getrokken maar ik dacht het zal er allemaal wel bij horen. nu nog niet dat gevoel van er ligt iets in mijn schoot maar denk dat het bij iedereen anders is. vanmorgen wel van de trap gevallen vier treden naar beneden bond en blauw hoop niet dat ik hier mee de bevalling op gang heb gebracht het is echt nog te vroeg liefs miriam
Jeetje miriam, bel anders even naar de vk/ gyn, zodat ze kunnen kijken of alles goed is met je beebje..sterkte meis! Je bent nu al zo ver gekomen dat de laatste 10 weken waarschijnlijk ook goed zullen gaan.. vol blijven houden aan de positieve gedachte's hoor!
jeetje miriam! ik zou ook even bellen als ik jou was, gewoon voor de zekerheid... je moet nog even vol kunnen houden natuurlijk! laat je het even weten hoe het is?
ben op ziekenhuis geweest en ze denken dat het goed is gegaan omdat ik geen harde buiken heb gehad nadien moet het wel in de gaten houden maar tjee wat ben ik daar van geschrokken zeg ben blij dat het zoals het nu er uit ziet met een sisser afloopt liefs mij
Bah Mirjam toch niet fijn dat je nu van de trap valt. Volgende keer niet meer traplopen hoor Jocruella, Ik weet van mijn vriendin dat die er ook veel last van heeft gehad van het indalen. Met Kylian heb ik een halve nacht opgezeten van de krampen (maar dat was toen week 37) wat achteraf het indalen bleek te zijn. Jan heeft gisteren de muren van Kylian's kamertje geverft en is nu de lamp en de ventilator aan het ophangen. Vanmiddag komen ze de verwarming plaatsen en dan wil Jan maandag alle kozijnen en balken wit verven (die balken zijn nu donkerbruin) Met een beetje mazzel kunnen we volgend weekend het laminaat leggen en beginnen met inrichten. Groetjes Anita
hahaha dat zei mijn ma ook al een bed in de woonkamer en dan niet meer naar boven ik doe nu nog extra voorzichtig hoor. fijn weekend meiden