@ miriam25 ik heb dekker gehad die ouder dus en ja idd die is erg hardt gaat nu wel weer goed ben weer 1000% positief snap echt neit waar ik dat vandaan haal maar denk dat mijn mamma gevoel klopt dat alles goed is (hoop het zo) en nee woon niet in almelo heb er gewoont heb op sluitersveld gewoont woon nu in oldenzaal dus paar dorpjes verder maar kom nog best wel vaak in almelo lekker shoppen en naar vrienden gaan enzo en ja ik/wij willen wel weten wat het wordt vind het erg makkelijk met de kinder kamer stijl en kleertjes en wil het de meiden ook gaan vertellen om ze er toch een beetje bij in te betrekken van ja je krijgt een broertje/zusje dus vandaar dat wij het wel willen weten
Hier nu nog 2 uurtjes werken, maar ik ben al zoooo aan weekend toe! Zondag bij mijn zus langs, die heeft een kleine meid van 3,5, die veel bij ons komt logeren. Mijn zus heeft haar verteld dat ik zwanger ben... mijn nichtje helemaal blij... heeft besloten dat het een soort van broertje of zusje dan gaat worden Chrizzzy *nieuwsgierig naar echo uitslagen van vandaag*
Ik zou het wel willen weten maar dan puur uit praktische overwegingen maar manlief niet. Hier word dus ook nog "overlegd". Het lijkt mij leuk om een typische jongens of meidenkamer te maken, maar geen drama als manlief het echt niet wilt hoor.
ik weet al wat voot kamertjes het hier worden jongens kamer piet piraat stijl of plop stijl meisjes kamer wordt helemaal van pooh maar dat komt omdat mams dat zelf erg leuk vind
Hahahaah neeee voor mij niet echt een baby babykamer... wij gaan voor een bamboe baby kamer... Helemaal instijl veel panda's verwerkt in het kamertje...
Hallo Dames, ben er ook weer Ik wil denk ik deze keer niet weten wat het word Maar weet niet zeker of ik dat kan volhouden.
dat is ook erg mooi betty hier komen ook veel knuffels op de kamer en zo van de kleine vind dat wel mooi
Heb nog erg veel knuffels van mano, hij vind er helemaal niks aan, hij doet er ook niks mee, dus hier niet zoveel knuffels, heb een paar grote en daar blijft het bij, wat betreft het kamertje die houden we dan ook neutraal denk ik......
Nog steeds geen bericht van de dames die vandaag de echo zouden hebben? Wij zijn ook nog in disscussie over of we het willen weten van te voren..
Ik hoop dat het met sma niet zo lang duurd omdat het niet goed is.... Marjolein zit denk ik op het andere deel?
Ik dacht dat ze allebei op dit topic schreven hoor betty boop... maar kan het ook wel fout hebben eigenlijk.. .. hou de hele dag de site al in de gaten op hun berichtjes..
jep hier ook en vind het nu wat betreft sam wel eng stil.... Ik duim enorm... Hoe laat moest Marjolein?
nja hopen dat ze goed nieuws heeft misschien moest ze gelijk werken en kon ze het dus nog niet vertellen tegen ons? Laten we daar maar op hopen allemaal! of ze is nu een feestje aan het bouwen met der mannetje..
daarom is het ook zo eng dat we nog niets van haar gehoord hebben... Brengt mij op het idee... ( zal het zo toch ook even op het andere deel zetten) eigenlijk was ik een januari 2009 mama maar door mijn bbz heb ik het daar maar 2 weekjes uitgehouden.. Maar daar hadden ze een buddy. Iemand die je kent prive ( partner die je log in heeft) of op het forum die je dan als er wat mis is de opdrachtkan geven om iedereen hier op de hoogte te brengen. Dan hoef jezelf niet meteen hier... Of misschien lig je wel in het ziekenhuis zoals ik toen... Mijn buddy prive is mijn mannetje....