de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Dames hebben jullie het ook zo warm vandaag?
    pff wat warm hier..
    Scheelt dat ik morgen weer lekker vrij ben.. werk nu om de dag en bevalt me prima..:)

2. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    hey dames :)
    ben er ook weer's een keer. heb het gevoel alsof ik de hele dag door slaapwandel....poeh en dat sinds n paar dagen.
    ben ook druk bezig met het geboortekaartje....hebben nog steeds geen....en de babyfoon uitzoeken op internet..
    man man en volgende week dinsdag komen eindelijk de meubels :D oh ja zaterdag naar de lapjesmarkt stof bekijken voor evt gordijnen....hoop dat we wat vinden. en moeten nog een afspraak maken voor de geregristeerde partnerschap.....oh jeee hoe moet dat allemaal nog af??? word er niet goed van zeg. kan niet goed meer lopen omdat me voeten zowat ontploffen van het vocht :$ voel me net humptiedumptie maar dat gaat gelukkig straks weer over.....als goed is :D

maar ehm ik heb niet alles terug gelezen.... wel even snel eroverheen gevlogen :p

@ pluk zag dat je gewoon mag bevallen....ben je al aan het idee gewent??? en ben je er blij mee??

@ jocruella heb er ook over gelezen,dat de gyn de baby nog kan draaien....maar of dat bij iedereen kan weet ik niet....anders vraag je het toch aan hem??? of heft ie er al iets over gezegd??

@ miriam hoe is het met jou??? meting weer stabiel geweest??? nog 8 weken meid :D dan kan mag je jullie hummel lekker in je armen houden ;)

@ alle andere dames die ik nu maybe over het hooft geslagen heb, SORRY! daarvoor
    gaat het met jullie ook allemaal goed??? ook zo'n last van de warmte gehad vandaag???

nou ik ga snel douchen en denk dan lekker naar bed.....morgen een drukke dag...met m'n vriendin shoppen voor zw kleding voor haar en 's middags naar het juridisch loket.....hoop dat dit goed uitvalt voor mij zeg maar.....

welterusten en SWEET DREAMS wens ik jullie ;)

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    tineke een lijstje maken met wat eerst moet en wat later kan
    lijkt me in jou geval niet een overbodige luxe hihi
    meid wat ben je nog druk zeg

maar het komt allemaal goed je uitdrukking kwa je voeten geweldig hihi
    ik doe niks en kan mijn schoenen al bijna nietaan erg he

fijne avond liefsm iriam

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    pff ik heb nog 1 paar sandalen (van stof) die ik aankan en dan houdt het echt op.
    Die gaan na de zwangerschap exit want ik kan ze niet meer zien ben ze giga zat.

Jawel op zich wel, vond het ook moeilijk voor te stellen om nooit meer een wee te voelen en precies de datum te weten waarop je je kindje krijgt.
    Ik hoop alleen dat ze me niet weer zover over tijd laten gaan, ik was toen zo moe en uitgeput dat ik me van de bevalling zeer weinig kan herinneren (en van de dagen erna).
    Als mensen me vroegen hoe de bevalling ging dan stuurde ik ze naar Jan want die wist het allemaal wel.
    Op dit moment is dat het grootste struikelblok voor mij, 31 ste maar eens kijken of de gyn dat ook snapt;);)

Groetje sanita

5. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    #3185 Tineke333, 15 jul 2009
    Laatst bewerkt: 15 jul 2009
    :Dhahahaha ja dat kan ik me voorstellen. vooral als je dan ook nog van die leuke schoenen in de kast heb staan die je zooooooo graag aan zou willen maar niet meer kan....dat is idd balen! ;)
    ik kan alleen nog m'n teenslippers aan en had twee maanden terug express nog "goede" schoenen,slippers van Birkenstock gekocht. dacht die zijn beter en goed voor m'n voeten. nou ik krijg ze niet meer aan hoor :p of ik moet er een stück leer aan naaien :D

maar ehm ik zal voor je duimen dat je de kleine "op tijd" in je armen mag sluiten want als je al n grotere buik heb en je uk groter is,om dan over tijd te moeten lopen poeh zeg :$ dan krijg ik echt medelijden met je hoor!!

6. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    dit is nou een goed idee zeg :D dat ik er niet zelf op gekomen ben he....maar ja dement worden tijdens de zwangerschap blijkt ja normaal te zijn :p
    terwijl, ik moet zeggen dat ik bij de iq test nu hoger afgesneden heb....was echt trots op mezelf :D dacht "zie je wel zo dom ben ik echt niet" hahahaha wel vergeet achtig hahahaha
    heb jij daar ook zo'n last van??
    en ze zeiden tegen mij dat dit nooit meer helemaal weg gaat???? :$ nou dan mag ik straks naar 2 kids nog op gaan schrijven hoe ik heet :D:D:D want had er al voor de zw.schap last van hihihi

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Hier ook hoor zo vergeetachtig als de pest, naar de super gaan voor een zak aardappelen, terug komen met allerlei andere dingen behalve de aardappelen :$

Hier staan ook een paar leuke sandalen mij aan te kijken (van Wolky) maar helaas pindakaas ik pas er nog niet in, dus dat wordt wachten tot volgend jaar.
    Ach moet straks toch onder mijn bed aan het graven en kijken wat ik nog aan heb en wat niet, want straks moeten de klossen er weer onder :)

Groetjes Anita

8. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    o vergeetachtig meid enorm soms echt te erg gewoon maak elke week een lijstje wat mensen voor me mogen en kunnen halen in de winkel nou soms komen ze terug en denk ik hallo je bent dit of dat vergeten dan krijg ik mijn lijstje onder m'n neus en het staat er niet eens op
    schaam schaam

dus het gaat hier echt heerlijk kwa vergeetachtigheid.
    hoop het snel weer normaal te hebben straks nadien hoor.

anita al die dingetejes die ze op internet hebben staan om je kindje eerder te laten komen helpt dat niet? mischien een mogelijkheid
    om het te proberen

ik duim dat ik door mag lopen zo lang mogelijk en dat jij niet over tijd gaat lopen
    deal

liefs miriam

9. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    :D Hier pas ik ook gewoon als ik niet zwanger ben niet in normale schoenen. Mijn voeten zijn erg breed, ik heb toevallig ook een paar wolkys gevonden waar ik wel in pas, zijn idd ook sandalen/slippers.

Maar verder is schoenen kopen voor mij altijd een drama.

En pluk ik duim ook voor je dat je niet weer zo lang moet lopen, nu 2 weekjes eerder :D

Hmm.. ik hoop het voor mezelf ook deze keer 2 weekjes eerder

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Bij Kylian heb ik liters bitter lemon naar binnen gegoten, Ananas pitten gegeten, tig lepels gore olie naar binnen gewerkt (krijg je wel schone darmen van;)) en me helemaal suf geneukt maar nee hoor hij bleef lekker zitten. :D

Hier ook brede voeten en eigenlijk zitten de meeste schoenen van wolky mij altijd wel goed (zonder sokken maat 40 met sokken maat 41 :)).
    Dus eigenlijk kijk al weinig naar andere merk schoenen omdat die vaak toch net niet zitten.

Groetje sanita

11. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    :D Hier eigenlijk niks geprobeerd om mano eerder te laten komen :) Misschien deze keer proberen dan als ik weer over tijd loop.

12. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    whahaha geweldig zeg hihihi :D je gooit me zowat van m'n stoel af hier!! nou mij zei iemand in de vakantie.....om naar het strand te kunnen moesten we een trap van rond de 100 treden af en in de middag weer omhoog.......dat ik op moest letten, en dit niet te vaak en te gehaast moest doen,omdat dit de ween op kon wekken......:$

nou ja wie weet klopt het wel hey???;)

voor de rest ja weet ik ook alleen maar die dingen die je al geprobeerd heb.....:D hahaha echt super zeg ;)

13. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    oh ja weet iemand van jullie wanneer de klossen onder het bed moeten???

groetjes Tinus

14. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    De kraamzorg zei tegen mij vanaf een week of 37.. eerder mag je toch niet thuis bevallen..

15. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    oh dan heb ik nog even de tijd om ze te halen.... beter :O)

16. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Precies.. voorral met dit weer rustig aan doen..;)

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Volgens mij 4 weken voor de uitgerekende datum, ik denk dat ik ze volgende week maar eens op ga halen (bij mijn oude werkgever).

Groetjes Anita

18. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    Ik ben al een lange tijd niet meer hier op te forum geweest. In het begin omdat ik er niet uit kwam hoe het werkte het nieuwe forum.

Maar de laatste 4 weken heb ik in het ziekenhuis doorgebracht ivm vroegtijdige weeen. Met de 30 weken kreeg ik harde buike om het half uur, toen om het kwartier en later zelf om de 2-3 minuten. Blij waren ze niet bepaald in het ziekenhuis. Nu ik vandaag de 34 wk heb gehaald mocht ik thuis afwachtend wat het verder gaat doen, onder voorbehoud dat ik het erg rustig aan doe.

Veel zal ik er dus nog niet zijn maar ga wel proberen om e.e.a. terug te lezen en eventueel te reageren.

19. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Jeetje ivje..!
    Zit hier gewoon een traantje weg te pinken..
    Doe je heeel erg rustig aan meid?

Dikke knuffel!

20. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    hey Ivje

dat is even schrikken zeg!!! maar goed dat je kleintje toch nog wil wachten!! doe je wel rustig aan dan??? lekker relaxen, lekker niksen :O)

Deel Deze Pagina