de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Ja mijn schoonmoeder komt het morgen nog even uitsoppen (wel erg stoffig daar boven van al het klussen).
    En dan schaffen we toch nog een extra traphekje aan omdat we er allebei toch niet geheel gerust op zijn, op zich kan hij zelf van een trap af komen maar wat als hij slaperig is ofzo.
    En ik wil nog plakplastic op de planken in de kast (die zijn zo ruw dan heb ik al zijn kleren naar de galemiezen).
    Hij heeft gisteren zijn eerste vrachtwagen in zijn kast gezet :D.

De babykamer is zo klaar, even bedje weer in elkaar zetten, gordijnen ervoor kleed erin en klaar.
    Dan kan ik eindelijk de kleertjes uit gaan wassen en de kasten om pakken.

Groetjes Anita

2. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    @jocruella: Dank je wel :D
    En gefeliciteerd met de 33 weken zwangerschap ;)

@Tineke: Lekker idee dat het kamertje morgen komt, kan je het lekker in gaan richten :)
    Krijgen jullie een zoon!?! :D Gefeliciteerd ;) leuk, leuk leuk :p
    idd bijna verlof, werd vandaag gebeld dat ik maar 1 uurtje hoef te werken vandaag :D
    En ik moet om 5 uur beginnen, dus heb als het goed is vanaf vanavond 6 uur verlof :)

@Nesteldrang : Daar heb ik flink last van hier!
    Nog veel erger dan bij Lynn, heb het kamertje van de kleine al klaar, en het huis kan me niet schoon genoeg zijn!
    Ondanks dat ik toch wel bezig blijf met onze 3 honden haha :p

Ga zo maar eens even met mijn schoonmoeder de stad in, kijken of we nog wat leuks kunnen vinden wat ze aan kan naar het huwelijk van mijn moeder :p :D

Fijne dag allemaal ;)

3. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Pfff echt niet lekker geslapen vannacht. :x Mn buik is gewoon topzwaar hahahaha. Dus ik lig de hele nacht met kussens te stoeien...en als het nou helpt??!!!! NEE dus!
    Hebben jullie daar ook last van?? Als ik op een zij ligt dan "trekt" het gewoon.
    Ach, moet er wat voor over hebben he om een klein minimensje op de wereld te zetten.:D:D

@Anita - zoiets hoorde ik ook ivm het indalen.... ben benieuwd volgende week maandag.........
    Jij succes met je babywas!!

@Joyce84 - succes morgen bij de groeiecho....op naar het verlof!

@Tineke333 - zie dat wij precies gelijk oplopen:D
    Kan het zijn dat die pukkeltjes zweetpukkeltjes zijn??? Of misschien zonnepukkels? Ik heb zo in mn 21e week ontzettend last gehad op mn buik en armen van pukkeltjes...en JEUKEN dat ze deden. Ik werd er echt gek van. Maar opeens waren ze (na 1,5 week!!) gelukkig verdwenen.
    Ennuhhh LEUK EEN ZOON!!! hihihhihi suffies, op het laatste moment de mist ingaan.............hahahaa

@zusjevoorlyn - Shopse!!!

Zo na vandaag nog maar 6 werkdagen. Heerlijk idee zeg! Het gaat nu gelukkig opschieten.
    Ben er wel aan toe om lekker thuis rustig aan te gaan doen. 8)

Iedereen een fijne (werk)dag!

Groetjes
    Jolanda

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ik moet er na vandaag trouwens nog maar 4, ben morgen vrij :D

Heerlijk he dat aftellen ?? :D

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Dus ze laten je vandaag voor 1 uurtje werken terug komen, verdacht heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verdacht :D8)

Tineke wat leuk een jongen (weet ik uit ervaring), wat zei de familie ervan.

Hier net even onze slaapkamer flink uitgemest, heb echt alle schoenen onder bed weg getrokken en van de 10 paar ;) er 3 paar gehouden, ohn nee correctie 4 paar want ik heb er ook nog wat aan :D

Mijn nieuwe sandalen
    Mijn oude sandalen (zijn de enige schoenen die ik nu nog aan kan)
    Mijn wolky half hogen (ja ik weet het ik ben wolky gek8))
    1 paar wandelschoenen
    en mijn sloffen.

Nu nog mijn man overhalen hetzelfde te doen want schrik niet die heeft nog meer schoenen dan ik heb :$

Groetjes Anita

6. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    meiden heb een vraag hebben jullie ook zo last van de (.)(.) dan weer niet dan ineens net of het 20 graden vriest zo zeer wordt er soms gek van
    gr miriam

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Ja hoor, dit had ik bij Kylian toen alleen de eerste 3 maanden maar dit keer contstant.
    Wordt er soms krielerig van want er hoeft maar iets langs te schuren of ze doen zeer.

Groetje sAnita

8. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    Heej meiden,

Ik heb verlof!!!!! :D:D:D jeeeej!!
    Ik moest gister terug komen omdat ik nog wat in moest vullen, en kreeg cadeautjes mee haha!
    - pakje new born luiers
    - speentje met "I love Mama"
    - Babyzalf
    - baby shampo
    - zeepvrije wasgel
    Owja en een spuuglapje met "I love Papa".
    Echt super leuk en lief bedacht.
    Ik ga nu met mijn dochter eens even lekker in bad :p

Fijne dag allemaal ;)

9. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Leeeeeeeuk!!! GENIET van je welverdiende verlof!!!!

Groetjes
    Jolanda

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    wat lief van je werk zeg dat zouden ze overal moeten doen haha
    echt top geniet van je verlof
    liefs miriam

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Zo vandaag voor het laatst bij de vk geweest. Raar hoor maar goed vanaf nu neemt de gyn het over en na de bevalling zal ik ze wel weer ontmoeten voor de nacontrole's.

Buik was nu 38 cm (van schaambot tot bovenkant baarmoeder), hartje luid en duidelijk te horen en mijn bloeddruk 110/70.
    En in totaal ben ik nu 6 kilo aangekomen.

Groetjes Anita

12. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    6 kilo is super netjes!!!!!! :D:D:D

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    nou gisteren de echo gehad en als ze zo door blijf groeien wordt ze 7 pond , dus dat valt nog mee.

Ben ook nog bij de vk geweest en alles was goed , ze hadden nog f bloedgeprikt, waardoor ik dus weer een blauwe arm heb.

@zusjevoorlynn, verlof jeeeej!!! en wat lief van die cadeautjes

14. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    @ ZusjeVoorLynn nou lekker hoor verlof! lekker genieten voor jou nu he ;O)

@ miriam ik heb er eigenlijk geen last van maar wel dat m'n BH best irritant begint te worden. soms begint t ineens te jeuken en dan moet ik hem ook echt meteen uit.

@ pluk wow 6 kilo maar!! ben jaloers hoor! :O) ik ben al 17 kilo door zwangerschap en 8 kilo daarvoor door het stoppen met roken, dus in totaal 25 kilo zwaarder. poeh zeg da's veel!!!!!!!

@ jocruella 7 pond is netjes denk ik, volgens mij mooi gemiddelt toch??

nou hier is verder alles best goed behalve dat ze gister m'n fiets gejat hebben!! hij stond tussen auto en muur, hier onder het carport en was du niet goed te zien. ik baal er echt enorm van want ik was zoooooooooo blij met m'n fietsie :O(
    en nu moet ik dus alles lopend doen wat juist niet meer zo goed gaat. maar ja he.
    morgen dan maar naar de gemeente en de stad lopen. volgende week woensdag gaan we voor de geregristeerde partnerschap. en alle was strijken. en dat is best veel hoor.....heb er niet zo zin in maar het moet gebeuren.
    oh ja de babykamer staat :O) alles is opgebouwd. nu de gordijnen nog en alle kleertjes erin en wat deco en klaar is kees (O:
    en kregen vandaag onze houten decoratie (wil niet meer verraden) en het is echt zoooooooooo mooi geworden dat ik echt sprakeloos was!!! ik laat het als alles klaar is wel door n foto aan jullie zien okay ;O)

nou nu lekker snel naar bed ben best moe.....hopen dat ik wel meteen kan slapen, een keertje. had eergister nacht indalingsween....in m'n rug....schrok me echt de pletter zeg hahahaha dacht eerst, oh nee niet nu al.... maar dat was gelukig niet zo.

nou welterusten allemaal en leuke dromen!! (O;

15. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    ps ik zie net dat er vier op 07-09 uitgeteld zijn.....

ZusjeVoorLynn Jocruella Miriam en Ikke

hopen jullie dat het eerder zal gebeuren of gaan jullie voor 09-09-09 ??? om 09:09 uur??? hahahaha m'n schatje zegt dat het 09-09-09 word :O) nou ben benieuwd

oh en pluk maybe loop je toch wel n weekje over tijd en word het bij jou wel 09-09-09???

nou ik ben benieuwd wie van ons allemaal het word!!!

liefs Tineke

16. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    @Tineke - De 7 ponder is van Joyce84:D:D Ik heb nog geen idee hoe groot mijn kindje geschat wordt??? Misschien hoor ik dat maandag in het ZH.
    Baaaaaaalen dat ze je fiets gejat hebben zeg!! Daar kan ik nou zo boos om worden. Stelletje sukkels.
    Nog eventjes en dan gaan jullie voor het geregistreerd partnerschap. Hartstikke leuk.
    We zijn benieuwd naar de slaapkamer van je kleine man.

09-09-09 daar hopen wij ook op!! Maar ja, als onze kleine niet draait en de draaipoging niet lukt of door een oorzaak niet kan........dan ga ik voor de Keizersnede en zal het eind augustus worden.
    Nog ff afwachten voor ons dus maar.;)

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Oh 7 pond dat is heel netjes hoor.

Tja het zou zomaar kunnen dat ik ook op 9-9-9 lig te puffen, mijn vader is 4-9 jarig en mijn vriendin 5-9 dus het zou ook zomaar op een verjaardag kunnen zijn.

Jocruella, schaf (als je een keizersnee krijgt) een paar navelbandjes aan, klinkt raar maar mijn wond werd toen een beetje vochtig (lag ook wel aan mijn lichaamsbouw) en daar heb ik ze toen voor gebruikt en het werkte als een tierelier.

Hier druk met de voorbereidingen voor Kylian's verjaardag bezig, vandaag nog even de frituurpan schoonmaken :( en nog even de tuinstoelen afsoppen.
    Morgen de boodschappen, gras maaien, hapjes voorbereiden en de kamer versieren. (voor de zekerheid we hopen dat we het gewoon buiten kunnen vieren )

Groetjes Anita

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Pluk, ik hoop ook dat het op gaat houden met regenen, hier regent het vandaag ook alweer :D Maar de temperatuur is daardoor wel aangenaam.

19. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    Vanmorgen op controle geweest bij gyn, kleine woog nu ca 5 pond en hoeft dus waarschijnlijk niet meer in de couveuse als het nu geboren zou worden. Dit is een grote opluchting gezien de weeen nog steeds aanhouden.

20. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    heej meiden,

"de datum's" komen nu wel heel dichtbij he?!
    Nog heel even en dan mogen de eerste kleintjes geboren worden :D

Hier een erg onrustige buik, de kleine meid is erg druk!
    Maar heb geen idee of ze nu al helemaal in ingedaald en hoe zwaar ze dan zal zijn, ben wel heel benieuwd :)

@regen: moet eerlijk zeggen dat ik de regen hier wel lekker vind, ik had het echt zo warm en benauwd, en nu hoef ik ook niet meer zo te knijpen met de ogen :p

Ik heb nu wel verlof, maar doe nog niet zo rustig aan, de kamer van de kleine meid is nu helemaal klaar, alleen morgen nog even de babyfoon ophalen en we zijn er klaar voor, de geboortekaartjes zijn ook al besteld gister.
    Hebben jullie dat ook al gedaan??

Fijne dag allemaal :)

Deel Deze Pagina