de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    Ik wil graag iedereen bedanken voor alle reacties op mijn ziekenhuisbezoek. Mijn man en ik geeft het veel steun da wij er niet helemaal alleen voor staan.

Gister verder een voor mijn rustige dag gehad alleen 's avonds wat meer weeen. Vandaag zal het wel iets drukker worden omdat ik de koffers ingepakt wil hebben voor ik mijn man op ga halen van zijn werk. Dan hoeft dat morgen niet en hebben we lekker ff tijd voor elkaar. En dan 's middags voor 1,5 wk naar mijn moeder.

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Doe je het wel rustig aan met je koffers, ik stel voor koffer op de grond, met je arm door de kast en wat er in beland heeft mazzel en mag mee;), en waag het niet met die koffers te gaan leuren ;)

Groetjes Anita

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    meiden er is veel geschreven ivje het is best schrikken he zo de laaste weken door te moeten komen, ik hoop ook dat het toch nog even blijft zitten is voor de kleine beter knuf

als we allemaal bevallen zijn wordt dit topic gesloten gaat vanzelf en dan kun je door naar de mama's september 09 dus daar kun je dan met alle sept mama's praten over hoe je kindje het doet.

Hier gister weer een groei echo gehad en het ziet er prima uit in de groei curve dusd at is ook toppie.
    kindje werd geschat op 2100 gram

as maandag 34 wk en dan ben ik de laaste zone uit dat als er nu wat zou gebeuren ze het tegen houden vanaf maandag laten ze letterlijk de natuur zijn beloop raar idee hoor.

ik zelf zou zeggen mocht ik tot het eind mogen lopen doe dan maar anderhalve week overtijd haha voor15 sept of zo hihi

maar blijf erbij dat het in aug komt
    we zullen zien.
    afwachten

gister naar tandarts geweest noodvulling laten vervangen door gewone vulling nu onwijs last kan naween zijn van de tandpijn maar kon er vanacht niet van slapen hopen dat het na het weekend toch echt weg is hoor. Zie het niet zitten nog een keer er naar toe te moeten gaan.

fijn weekend meiden liefs miriam

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Oh dat heb ik 2 jaar geleden gehad, omdat we toen op het punt stonden naar amerika te gaan heb ik erop gestaan toch meteen weer gezien te worden (na een weekend met napijn).
    Bleek het toch geen napijn te zijn maar moest er een wortelkanaalbehandeling aan te pas komen.
    1 voordeel, die wortelkanaalbehandeling vond ik veel minder eng dan boren omdat het veel minder lawaai maakt.

Groetjes anita

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    het rare is dat ik een wortelkanaalbehandeling twee weken geleden heb gehad toen noodvulling geen pijn meer nu na de definitieve vulling wel pijn vandaag gebeld en kan napijn zijn moet afwachten maar tjee kan wel janken alles bij elkaar bah

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden,

@miriam :) fijn meid, dat het vanaf maandag gewoon mag :) enne 15 september ben ik uitgerekend, al ga ik ervan ut dat ik 2 weken overtijd ga lopen.Dus bij mij wod het eind september :)

Al zegt mijn gevoel de laatste tijd wel dat het eerder gaat komen, maar durf er niet op te hopen :)

@ pluk, veel plezie rvandaag met het feestje :)

Verder gaat het hier wel goed, voel me vandaag weer een beetje raar en onrusig, hoop dat het weer overgaat.

7. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0

jap ik ben het ermee eens!!! hahaha vind het wel n goeie hoor :D

8. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    @ pluk veel plezier vandaag en gefeliciteerd met je zoontjes verjaardag!

@ miriam heb je nog steeds pijn??? hoelang moet je wachten,met de napijn, voordat je weer moet bellen?

hier schiet de babykamer nu wel op :D moeten nog twee rolgordijnen kopen en de klamboe op hangen en twee plankjes kopen en klaar is kees :D vind het wel apart als ik zo naar het bedje zit te kijken..... man over max 8 1/2 weken ligt daar ons zoontje in en ben ik gewoonweg moeder. poeh zeg....krijg er de kriebels van hahahaha :D

9. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nou de pijn begint af te nemen dus zal echt wel napijn zijn al kan ik nog wel licht door de grond gaan als de kiezen elkaar iets te hard raken met het eten maar het gaat gestaag beter dus zal toch wel door dat je zwanger bent iets heftiger zijn de napijn.

tinneke lief dat je een krabbel hebt gezet over de babykamer ja ik ben er echt blij mee en mijn man zegt jij bepaalt hoe je het wilt hebben ik doe het wel mij maakt het niks uit das makkeiljk en daardoor kon ik mijn ding volledig doen, als hij zou kiezen zou het denk ik minder kleur zijn geworden hoor haha

gister twee verjaardagen gehad en het is behoorlijk laat geworden was zo gezellig lekker er uit en voor ik er erg in had was het 3 uur was ook taxi dus 4 uur lag ik in bed

we zeiden al tegen elkaar dat dit waarschijnlijk de laaste keer was zo laat voor de komende tijd.
    hihi

iedereen fijne zondag liefs miriam

10. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    beter dat je pijn minder word,maar wel jammer dat nhet toch zo lang kan duren....moet over n week naar de tandarts....boren...aan een kies...poeh zie er wel tegen op hoor. ga er niet graag naar toe :)
    dat is idd makkelijk als je vrije hand heb!:) kan je lekker doen wat je graag wil.
    nou vier uur op bed....dat is best VROEG zal ik zeggen :D en vandaag zeker lekker niksen he??

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Mirjam dan kan het inderdaad fikse napijn zijn want ze zitten dan toch een behoorlijk eind in je kaak.

Tinneke inderdaad je ziet giraffen op de gordijnen :D, we maken er een gezellige beestenboel van .

Het feestje was gezellig en druk en (gelukkig) weer achter de rug, mannetje is enorm verwend.
    De buit

- een graafgedeelte voor voor op zijn trekker
    - een aanhanger voor achter zijn trekker
    - een racebaan
    - een dekbedovertrek met vliegtuigen
    - klei
    - bob de bouwer boek
    - dr kwispel boek
    - knutselspulletjes
    - een auto
    - een vliegtuig
    - een grote vrachtwagen
    - geld

Niet slecht voor een 3 jarige ;)

Nu moeten we andere dingen met hem aanpakken, beter we moeten mama gaan aanpakken want die geeft hem bij elk huiltje aandacht en dat weet hij goed te misbruiken.
    Ik kan dus echt niets meer, als hij het niet wil dan is het steevast een fikse huilbui.
    Dus vanaf morgen moet mama in de negeermode (en dat vind ik zo moeilijk).

Groetjes Anita

12. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nou helemaal niksen niet zijn op kraambezoek geweest verder niks gedaan haha brak is mijn kerel hihi

kan bij jou best meevallen joh bij de tandarts en als je geweest bent ben je ook weer blij dat het achter de rug is.

fijne avond

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ pluk, ja ze weten het precies he ?? Nou kan ik mano gelukkig wel goed negeren, anders werd het hier ook niks, hij is ook altijd flink zijn zin aan het doordrijven en dan vooral als opa en oma in de buurt zijn :) Als ik met hem alleen ben niet zo erg omdat hij dus weeet dat het bij mama niet gaat helpen.

Bij papa probeert hij het wel weer, maar dat komt omdat mijn vriend hem soms wel en soms niet zijn zin geeft.

Verder gaat het wel hier, heb alleen het gevoel alsof ze alles platdrukt vanbinnen, das wat minder.

14. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    vandaag controle weer gehad nu pas 12 augustus weer gek idee hoor zo lang er tussen.
    alles zag er nog prima uit geen meting meer gehad omdat we de grens bereikt hebben vandaag 34 wk joepie

bloedruk prima buik groeit prima en hartje klopt mooi dus alles tiptop in orde nu blijft het afwachten wat mijn lichaamdoet.

meiden fijne dag liefs miriam

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ miriam, fijn meid, dat alles gewoon goed gaat :)

En het is idd afwachten ben wel benieuwd nu :)

16. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Hoi meiden,

Ben er een paar weekjes tussenuit geweest, mijn computer deed dingen die ik niet wilde.
    Maar ik ben er weer, pak de draad vanaf hier weer op.

Groetjes Babijtje

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Mirjam, je hebt het gehaald meid ;) je wordt nu gerekend tot de 'normale" mensen :D.

Babijtje, lekker he zo'n comp die een eigen leven aan het leven is.

Joyce, je die kleintjes hebben dingen snel door hoor, en dan mama maar mopperen dat hij zo vervelend is de laatste tijd terwijl mama net zo'n dikke vinger in de pap heeft gehad ;)

Hier voor de rest een gebroken nacht achter de rug, Kylian wilde eerst niet slapen (complete huil/driftbui), om 22.30 tot 23.15 weer een huil/driftbui omdat hij uit bed wilde.
    En daarna veel huilen in zijn slaap, maar dat was echt minuten werk (even over zijn bol aaien en geruststellen).
    Om 3 uur was het eindelijk over.

Om 6.30 een klein mannetje redelijk vrolijk aan mijn bed met een schone luier in zijn hand.
    Ach had de arme ziel toch diaree (dus misschien toch huilen om buikpijn), tot nu toe al verschillende luiers moeten verschonen maar hij lijkt zich er toch redelijk onder te voelen.
    Hij zegt in iedergeval geen buikpijn te hebben, is alleen wat paniekerig als de volgende lading eraan komt.
    Ondanks dat negeer ik toch de huil/woede buien wanneer hem iets niet meteen lukt of iets niet mag.

Wat betreft de kleine in mijn buik, die vermaakt zich zo te voelen prima :D
    Deze week ga ik lekker de kleertjes uitwassen.

Groetjes Anita

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D @ Pluk, hoop dat de diarre snel over is voor je mannetje.En blijven negeren he die driftbuiene, word het vanzelf beter :)

Hier wil mano trouwens al een paar dagen ook op de wc plassen, al heeft hij nog niet echt geplast, ik denk omdat mama en papa ook op de wc plassen, meestal als ik klaar ben op de wc, zegt hij mano ook plassen en dan zet ik hem op de wc, maar dan komt er nog niks :)

Nou het komt vanzelf wel dat hij ook echt gaat plassen :)
    Dan ben ik ook een trotse mama :D

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Knap hoor, hier geen enkele aspiratie's naar de wc/potje toe. Het is zelfs zo erg dat als je erover begint hij zijn ontlasting ophoudt.

Dus we hebben het er gewoon niet meer over en wachten gewoon af, ach hij heeft nog een jaar voordat hij naar de basisschool gaat dus het zal wel goedkomen.

Groetjes Anita

20. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja, nou we waren al wat eerder begonnen paar weekjes geleden maar toen moest hij er nog niks van hebben als we dan zeiden wil je op je potje plassen of op de wc zei hij ook alleen maar nee, maar nu komt hij er af en toe zelf mee en ik zet hem dan ook op de wc als hij er om vraagt :)

Maar weet natuurlijk ook niet hoe lang het gaat duren voordat hij ook echt gaat plassen.Ieder kind doet het op zijn/haar eigen tempo.

Maar hij heeft nog niet geplast, van de week zat hij in bad op zijn hurken , was hij ook aan het prsen, dus ik zeg wat ben je aan het doen?? ben je aan het poepen, zegt hij nee plassen en hij bleef maar doorgaan en ik zag geen plas zegt hij op een gegeven moment kan niet plassen mama : D was zo schattig.

Vind ook dat hij zo goed begint te praten en dingen begint te begrijpen.

Deel Deze Pagina