de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    heej meiden,

@Tineke: Gefeliciteerd :D:D:D

@Jocruella: mmm Dat blijft ook spannend, hopen dat de kleine zelf gaat draaien, you never know ;)

@Iedereen: Bedankt voor de lieve berichtjes, en het vertellen dat iedereen nu om de 2 weken moet :)
    Doet me echt goed.. :D
    we zijn gisteren naar de dierentuin geweest, hebben vandaag een nieuwe auto gekocht, en gaan morgen zwemmen :)
    Verder wordt er super veel voor mij gedaan momenteel, en doe mijn best om rust te nemen.
    Het kleine mensje in mijn buik laat wel goed merken dat ze er is, maar dat vind ik echt helemaal niet erg ;)

Ik ga zo mijn bedje opzoeken, ben echt helemaal op....
    Fijne nacht meiden..
    Truste!

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Goedemorgen dames,

@ Tineke Gefeliciteerd !!

Ik ben ook echt heel nieuwsgierig naar de kleine meid in mijn buik hoor :D En begin het ook zat te worden nu, pfff....
    Met mano had ik daar ook echt helemaal geen last van, pas toen ik over de datum heen ging, d8 ik dit gaat wel erg lang duren.

3. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Jippieeee mn laatste dag hier op kantoor!! Dan trek ik de deur dicht voor tenminste 16 weken.........:D:D

Mn auto rijd weer als een tierelier! Nieuwe boogies met kabels erin en ik met een big smile achter het stuur:)

Maar pfffff wat een rotnacht weer achter de rug. :x:x
    Ik kan eigenlijk alleen nog maar op mn linker zij liggen. Als ik op de rechter ga liggen doet het zoooooooo zeer. Dan lijkt het wel of mn hele buik openscheurt!
    En op mn rug hou ik het ook niet lang vol. En uren op links liggen gaat ook zeer doen.
    Dit heeft dus ook zn effect op Jan.....die slaapt ook al nachten slecht omdat ik constant "druk" bezig ben om in godsnaam een lekkere houding te vinden. Dan huil ik weer uit schuldgevoel maar hij vind dat ik er niets aan kan doen hoor, maar ik vind het zooo erg.

Hebben jullie hier ook zo'n last van? Iemand nog tips? Ik ben al weken in de weer met kussens en voedingskussens maar niets helpt!

En ik ga me nu steeds schuldiger voelen ten opzichte van Jan.:( Die moet bij zijn dagdienst om 04.15 uur!! op..........:$

*einde klaagberichtje*

@Joyce - Door die rotnachten ben ik het nu ook wel zat hoor! Zou zo graag willen dat ik nu in week 38 zat en dat het gehaald zou worden met een KS.

@ZusjevoorLynn - Weer een dag voorbij, en die kleine man ligt nog steeds prinsheerlijk lekker dwars in mn buik!

@Tineke - Gefeliciteerd met je geregistreerde partnerschap!!!

4. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    BEDANKT voor jullie felicitaties!!!:D:D:D

@ ZusjevoorLynn veel plezier vandaag met zwemmen!!! lekker hoor ;o) enne gefeliciteerd met jullie nieuwe auto!!!! hebben jullie hem al of moeten jullie ook nog wachten??
    wij hebben afgelopen week een gekocht en het duurt alleen nog een aantal weken voor dat ie klaar is.....jammer hoor :)

@ jocruella nou meid ik herken het zeker weten! vannacht ook weer om de twee uur naar de wc.en dan val ik nog zowat over de klossen heen,die we gister onder het bed gezet hebben.en hou het ook niet lang vol op een kant te liggen. word nu steeds wakker van de pijn in mijn zij en in mijn rug.:x
    maar kan je jammer genoeg geen raad geven want heb ook van alles geprobeerd ,kussens en kussens daar, maar niks helpt.:(

vandaag komen m'n collegas langs......gezellig!!! :D voor de rest zal ik het rustig aan doen....heb het gevoel als of de kleine in mijn schoot zit....apart gevoel moet ik zeggen.:p

5. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    ik kan ook niet wachten totdat ons brusje geboren is, mijn buik zit in de weg, slaap slecht en heb last van mijn gewrichten en bekken. En brandend maagzuur is nou ook niet iets waar ik veel plezier in heb.

6. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Toch fijn te weten dat het niet aan mij ligt.... Op internet kan ik ook niets vinden......ja kloten met kussens - Nou die fase sluit ik af, dat helpt ook geen zier!

Vanmiddag ga ik met mn man even een opklapbaar logeerbed kopen bij de Leen Bakker. Als ik dan weer super onrustig ben en hij er vroeg uit moet, kan hij even lekker ergens anders slapen.:) Niet zo gezellig vind ik, maar ik voel me zo rot als hij er zo vroeg uitmoet en ook geen oog heeft dicht gedaan door mij:(

7. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    nou dat vind ik wel een goed idee hoor!!! het is niet gezellig maar toch alleen voor als het nodig is en tijdelijk toch?

mijn schatje heeft vannacht ook slecht geslapen. ook mede door mij maar ook door het onweer en de warmte. vind het wel zielig voor hem hoor! normaal gaat hij al ie de ochtend heeft om 4:15 van bed. morgen moet hij eerder beginnen en moet hij al om 02:15 van bed.........ik hoop dat hij aankomende nacht beter slaapt,want hij heeft ja ook voldoende rust nodig!

8. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0

wat is het toch steeds een geruststelling te lezen dat men niet de enige is die last van dit en dat heeft zeg!!! en die het zo langzaam toch beetje genoeg geweest vind :p

9. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    idd!! hoe vervelend het ook voor ons is,.......tis goed te lezen dat het bij iedereen zo is!

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Oh meid dan ga ik nu je dag grondig verpesten maar de eerste paar dagen tot een week na de keizersnee zal op je zij liggen en draaien erg pijnlijk zijn :x, helaas maar waar, daar kwam ik zelf ook op een pijnlijke manier achter.

Pas op dag 4 kon ik me omdraaien maar dan wel door eerst uit bed te stappen en er dan zo weer in te stappen dat ik op mijn andere zij uit kwam.

Sorry :(

Hier ook slecht slapen, pijnlijke rechter heup (door de ms altijd al maar nu erger) daardoor veel op de linkerzij liggen waardoor er nu een pijnlijke linkerschouder ontstaat.

En dan lig je eindelijk lekker, moet je PLASSEN :x;)

Ik begin nu ook wel nieuwsgierig te worden naar de kleine hoor.
    Zal ze net als Kylian kaal zijn?, zal ze ook een moedervlek hebben en zo ja waar? Gaat ze op Kylian lijken? Zal ze ook rossig haar krijgen? enz enz enz.

Aan de andere kant probeer ik wel zoveel mogelijk nog van het gerommel in mijn buik te genieten aangezien dit de laatste is :D

Groetjes Anita

11. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    zeg weet soms iemand van jullie hoe vaak je indalingsweeën kan krijgen??? bedoel hoelang, hoeveel dagen kan het duren?????? had ze net alweer maa dan weer in m'n rug....wel niet zo hevig als de afgelopen twee dagen.word er wel n beetje ja niet chagrijnig maar wel ja belabberd van zeg maar........

12. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    meiden ik heb ook enorme last van slecht slapen door rot te liggen draaien is funest lukt me echt niet normaal meer
    kan dan wel huilen van de pijn in mijn rechter bil been rug weet ik veel waar de pijn precies zit maar dat is echt heftig en dan de liesen beginnen ook pijn te doen.
    om de haverklap wakker inderdaad niet vast meer slapen en overdag doodop s'avonds niet in slaap kunnen komen bagger eigenlijk dus

fijn dat ik niet de enige ben hihi

en dat hier even over geklaagd magworden haha

13. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Hier ook een slechte slaper hoor! Wat begrijpen we elkaar dan toch goed he ;)

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Hier even een ego bericht.

Ik kom net terug van de gyn en daar bleek uit de echo dat ik teveel vruchtwater heb (mag max 25 cm zijn en ik hem 32 cm of zoiets).
    Dit duidt dus toch op een (beginnende want mijn suikerwaardes zijn nog wel goed) zwangerschapsdiabetes.

Ze doen er echter niets aan (ja ik moet nu echt helemaal suikervrij gaan leven), het enige dat kan gebeuren is een vroeggeboorte maar omdat ik zondag al 36 weken ben en de kleine groot is (gaat nu boven de groeicurve uit) is het geen enkel probleem als het nu geboren wordt.

Waar ik wel rekening mee moet houden is dat als mijn water breekt het een vloedgolf zal zijn en omdat de kleine nog niet is ingedaald moet ik meteen gaan liggen.

Groetjes Anita (die zicht toch ligtelijke zorgen maakt)

15. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Dat plassen snachts vind ik ook zo*&(%%*^#%$@#$, en dan te bedenken dat ik nog 30 dagen moet. Pfffffff
    Het bewegen van de kleine vind ik wel leuk, maar voor de rest ervaar ik het anders dan de eerste twee.
    Toen vond ik het echt geweldig en vond ik het best wel jammer dat ik moest bevallen. Al was ik natuurlijk heel erg blij met mijn babietjes.
    Nu wil ik gewoon heel erg graag mijn lichaam weer terug. En ik zal heus wel wat missen van het zwanger zijn, want dit is bij ons ook de laatste. Maar deze is ook het zwaarste, bij de andere twee ben ik echt gewoon door heen gerolt, geen misselijkheid, brandend maagzuur, gewrichtenpijn of BI etc. Zal wel zijn omdat ik nu ouder ben denkik zo???
    ik vind het wel fijn dat we toch allemaal wat ongeduldig zijn naar ons kleine mini mensje:)
    En het duurt niet zo lang meer, het is best wel snel gegaan:)

16. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    pluk, je hoeft je niet zoveel zorgen te maken hoor, het houdt gewoon in dat je baby groter is dan gemiddeld, maar het prima naar zich zin heeft, meer vruchtwater is ook meer bewegingsruimte;)

17. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Dat is waar inderdaad wat je zegt over het vruchtwater. De kleine kan nu wel lekker zwemmen :D

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Hier precies hetzelfde hoor, zou ook mijn 'eigen' lichaam (al is die absoluut niet goddelijk) terug hebben gewoon helemaal voor mij alleen ipv, de hele familie, kennisen, vk en het hele ziekenhuis ;).

Ik probeer me ook geen zorgen te maken maar echt lukken doet het nog niet (is nog te vers) + daarbij een man (die er niet bij was dus even gebeld) die niet begrijpt hoe 2 weken geleden alles nog goed was, en nu in een keer niet meer. Volgens hem zoeken ze gewoon wat:(:(.

En dan ook nog chagie zijn omdat hij nu of 2 diensten moet ruilen of moet snipperen omdat de volgende afspraken in het ziekenhuis zijn (en we dus een uurtje heen en weer moeten reizen).
    Kun je nagaan hoe chagie ik Mag zijn met al dat gepurk aan mijn lijf :p

Groetjes Anita

19. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    oh meid wat vervelend voor je zeg!!! maar wat de anderen zeggen dat hoe meer vruchtwater hoe meer ruimte klopt wel. soms krijg ik wel het idee dat ze bij de doc ofzo dingen groter maken dan ze zijn....of het niet goed uitleggen en duidelijk erbij zeggen dat dit niet gevaarlijk is ofzo. ze gaan er wellis vanuit dat je het gewoonweg weet en ook snap wat ze bedoelen. :x;)
    nou hoop ik wel voor je dat je suikerwaardes gewoon blijven,want een zw.diab. is idd niet zo leuk. maar hey stel dat het wel zo komt......het zijn nog maar een paar weken ;) wens je iig veel sterkte en zal m'n duimen laten draaien hoor!:D

nog effies volhouden allemaal :p

m'n schoonmoeder zei gister, meid je ziet er geflekt uit, dat is een goed teken. dus ik had zoiets van hugh???? watte???
    ze zeg...dat betekent dat het einde in zicht is. dus ik blij als wat natuurlijk :D
    kwam ze net even n bakkie doen....zegt ze mmmhhhh vandaag ben je niet meer gevlekt.........??????:(????? ;)
    maar ja he vind het wel lief en moest er wel om lachen :p
    vanavond lekker uit eten met m'n vriendinnen. voor de laatste keer voor dat de kleine er is.....oeh klingt best apart :D ,want dan gaan ze allemaal op vakantie.

20. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    hallo dames,
    Hier even een ego bericht.
    Ben vannacht opgenomen in het ziekenhuis met weeen , harde buiken, bloedverlies en vochtverlies
    Moet nu 3x per dag aan de hartbewaking en krijg om de 4 uur een echo omdat het vruchtwater bijna allemaal verdwenen is.
    Zit er even helemaal doorheen.
    Gelukkig heb ik hier tv/radio/internet zodat het nog een beetje uit te houden is. Maar wat slapen die ziekenhuis bedden %#^$&$

Deel Deze Pagina