heej meiden, wat is er veel gebeurt zeg! @Jocruella: Gefeliciteerd met jullie zoon!!! Volgens mij is/was Jocruella precies even ver als dat ik ben! Wel een heel raar idee hoor, dat is de eerste "september baby" toch? @ikbenhetmaar; jemig, wat een kl..... ja je snapt m wel! Je zit al zo in onzekerheid, en dan ook nog verkeerd kijken :x Wel fijn dat alles toch goed is Ik weet ook niet wat ik zou hebben gedaan, in ieder geval er over nagedacht om hem voor zijn kop te slaan (bloos, bloos) @Anita; Wat goed dat Kylian toch wel heeft geslapen en vrolijk wakker is geworden. Is hij nu wel helemaal blij met zijn kamer? @tineke; Wat een super foto's zeg! echt mooi! Hier flink last van de buik en bij mijn mmm tja hoe zal ik het noemen, onder mijn lies Als ik zit gaat het goed, maar als ik ga staan doet het echt pijn! Heeft iemand enig idee wat dat kan zijn? Fijne dag meiden
@ ZusjeVoorLynn ehm nee heb eerlijk gezegd geen idee....maybne van het indalen ofzo??? omdat ja alles nu ja moet wijken zeg maar???? houd de pijn konstant aan? @ pluk dat is leuk dat het hem toch mee viel en hij goed geslapen heeft he? dus hij is nu niet meer bang of wil zijn bett niet meer terug zetten??? bedankt voor jullie komplimenten over de fotos!! ben er ontzettend blij mee hier gaat de pijn maar niet weg. het is het ergst als ik zit en als ik inadem doet het zelfs meer pijn. en als ik moet niesen of hoesten moet doet het ook meer pijn. poeh doe mij de rugpijn dan maar hoor....weet ik tenminste wat het is
@Tineke: het is nu weer wat minder, maar heeft wel ruim 3 uur geduurd dat ik het voelde, behalve als ik zit, dan doet het wel minder pijn, maar heb ik weer een raar gevoel op mijn stuitje In ieder geval bedankt voor het meedenken, misschien ben ik ook wel gewoon een zeikwijf En hoe zit het bij jou?? Al minder pijn met ademen??
oh nee hoor je bent zeker geen zeikwijf dan zouden wij het allemaal zijn!! maar beter dat het al wat beter gaat! misschien was het wel echt door het indalen. dat is tenminste het enige wat ik bedenken kan. en als je het niet vertrouwt zou ik gewoon de vk bellen hoor dat zeg ik hahaha bel ze zelf ook niet zo gauw als ik eerlijk ben. naja misschien niet zo verstandig.maar zolang ik ons ukkie nog goed kan voelen denk ik dat het goed zit. maar de pijn word wel erger en de kleine ligt nu ook nog's lekker er tegenaan te schuppen hahaha ik wacht nog af tot morgen en als het dan nog steeds zo is bel ik 's middags de vk toch maar voor de zekerheid. wie weet wat het is.....
@ jocruella: gefeliciteerd met jullie zoon!!! heb niet zoveel tijd om overal op te reageren, maar best wel snel gegaan idd dat de eerste september baby geboren is!!! veel plezier vandaag iedereen!!! liefs, Sandra
Kylian heeft vannacht ondervonden dat er ook zoiets bestaat als uit bed vallen Papa is trouwens nog nooit zo snel boven geweest ZusjevoorLynn het kan zijn dat je kleine in die 3 uur tijd lekker is ingedaald en dat je dus nu haar hoofdje voelt daar beneden. Ik heb toen met Kylian ook een nacht met pijn opgezeten en daarna was hij goed ingedaald. Ikbenhetmaar hoe gaat het vandaag met je. Groetjes Anita
@ Jorcuella, GEFELICITEERD MEID MET JE ZOONTJE !!!! Ben er ff niet en de 1e september baby word geboren. Verder gaat alles hier goed, ben nog op de camping tot zondag.
Goedemiddag meiden, hier had de kleine meid in een keer koorts gister avond!!! half 8 naar bed, en 9 uur werd ze wakker met 39 graden, schrok me rot Gelukkig vanmorgen (gelijk uit een warm bedje) weer 37,6 graden, is weer een stuk beter heeft ook weer babbels en waggelt wat rond @Tineke: Hoe is het vandaag met je? Alweer een beetje beter?? Ik bel zelf de VK ook niet zo snel hoor, volgende week dinsdag heb ik weer een afspraak, en nu haat het beter, maar als het terugkomt bel ik wel even denk ik... @Pluk: hij heeft er verder niets aan over gehouden hoop ik?! raar he, dat die mannen dan wel in een keer super snel zijn @Joyce: Fijn dat bij jou alles goed gaat Veel plezier op de camping @Miriam: Gefeliciteerd met je 35 weken (zie mijn banner makkelijk onthouden) zwanger zijn! En Tineke ook trouwens, hoeveel dames zijn er uitgerekend op 7 september? Jocruella ook, maar die heeft al een zoon @Jocruella: Alles goed meid? Ben wel nieuwsgierig hoe het met jullie gaat @ikbenhetmaar: Hoe was je dagje gister? en hoe is het nu met je?? Hier kreeg mijn mannetje vanmorgen een sms van een collega, (zijn vrouw is ook zwanger) Kindje heeft al een maand een hartslag wat bijna 2 keer zo hoog ligt als normaal, nu gaan ze het woensdag halen. Als ik het me goed herinner is ze dan net 32 weken, maar weet het niet zeker... Moet zeggen dat het wel heel eng dichtbij komt allemaal maar goed, hier doe ik mijn best om rustig aan te doen, en de kleine nog even te laten zitten tot in ieder geval 37 weken Ik hoop dat ik op iedereen heb gereageerd 8)
even een ego berichtje van mij.....ga zo lekker met een warme kruik op bed liggen. heb net alle was gedaan....strijken etc. en ben nu echt bekaf zeg poeh voel me echt oud zeg hahahaha maar depij is nog niet minder. heb wel m'n vk een paar keer gebeld maar krijg ze niet te pakken. en via het ziekenhuis te bellen vind ik toch qua gevoel net iets TE zeg maar. ik heb het wel gister avond hier op het forum aan de vk's gevraagd en kreeg vandaag reaktie : hey dames ik heb m'n vk nog niet berijkt en heb zelf geen ja slecht gevoel erbij..... ik hier op het forum bij de vk's gevraagd wat het zijn kan. hier hun reaktie: Hoi Tineke333, het klinkt als een overbelast band van je baarmoeder. Je kindje hangt vaak meer aan een kant en dat kun je aan de banden voelen. Ook de tegenovergestelde banden als die worden uitgerekt. Het kan ook zijn dat het een inwendige blauwe plek is veroorzaakt door bewegingen vna het kindje of van een continue aanwezig lichaamsdeel van de kleine, zoals het schoudertje. En heel soms komt het door een urineweginfectie. Het klinkt in ieder gevla niet als iets ergs. Warmte, rust helpen vaak wel en vaak gaat het ook weer over als het kindje anders gaat liggen. Groetjes Brigitte ik zelf dacht ook aan overbelaste buikbanden maar wist het natuurlijk niet zeker. en idd wat zij schrijft......onze kleine ligt altijd aan de rechter kant in m'n buik dus zou dat goed kunnen. en heb sinds een paar dagen dat als ik op m'n linker kant lig, ik veel ontspannender lig en ook geen pijn voel aan m'n rechter onderbuik. dus ben wel gerustgestellt hoor en ga nu echt even liggen!! hoop verder dat het met jullie allemaal goed gaat!! vandaag 35 weken wow ..... nog 2 weken en dan mag ons ukkie komen MAN 2 weken das kort zeg..... hahaha krijg wel n beetje koude voeten hoor tot later en een fijne dag jullie allemaal!!!!!!!!!!! liefs tineke
Tja het rekken en strekken van verschillende banden kan K aanvoelen. Ik merk het bij deze meer aan mijn rug omdat mijn buik er echt aan hangt (bij Kylian was het meer helemaal in het rond) Kylian lag altijd met zijn schouder op mijn rechter onderste band en dan deed inderdaad erg au, gelukkig kon ik hem zo af en toe er wel weg duwen maar er waren ook momenten dat ik geen stap meer kon verzetten. Groetjes Antia
@Tineke; balen dat je nog zo'n pijn hebt. Maar wel een geruststellend antwoord gekregen gelukkig! @Joyce; veel plezier nog op de camping!
goede morgen nou het zal vandaag warm en mooi worden. ik ben benieuwd.....hoop wel dat het niet te warm word. zo even gauw de stad in en naar de post,voor dat de hitte uitbreekt en dan lekker op balkonia gaan zitten denk ik. wens jullie een heerlijke ontspannende zonnige dag!!! en niet bevallen met dit weer hoor!!!veeeeeeeel te warm
Goedemiddag allemaal, nou het is hier al flink warm, heb alles een beetje dicht zitten, het is nu een heerlijke 21,5 graad binnen Ga zo maar eens even boodschappen doen (anders komt het er echt niet van) @Tineke: Goed idee, (nog) niet bevallen! is het inderdaad veeeeel te warm voor fijne dag allemaal!
HIer ook een binnenblijfmama Een rustig dagje hier want Kylian is met opa en oma op stap en dus had mama even tijd om de kamer vast in babystand om te bouwen. Dat betekend dus dat de bank en de stoelen van plaats zijn verwisseld zodat straks de box er tussen past. Hopelijk wil Jan morgenvroeg het bedje in elkaar zetten dan kan ik verder op de babykamer. Nog wat kleertjes in de kast en het bedje opmaken, lekker even zuigen en dan het kleed alvast op de grond. Hoeven alleen de gordijnen nog. Groetje SAnita
heb weinig energie nog wou even melden dat het nog rustig is hier meiden morgen ook zo warm iedereen toi toi toi daarvoor
Vandaag hier ook weinig gedaan, vanmorgen heeft J de boodschappen gedaan en ook een wespenvanger gehaald. En vanmiddag hebben Kylian en ik heerlijk in de tuin gezeten (we hebben een afdak dus netjes in de schaduw). Kylian in zijn zwembad en ik met ons voeten badje dat we al in geen eeuwen meer gebruikt hebben (moest het ding letterlijk afstoffen) Groetjes Anita
http://2.bp.blogspot.com/_onqV4k6DLhQ/Snmr26cHDdI/AAAAAAAAAIM/hSYM6MlHTng/s1600/vds.jpg Even een linkje naar onze spetterende zoon.
nou meiden ik ga weer liggen denk ik. wat een hitte zeg!! had eergisteren keelpijn....gister verkouden,keelpijn en voelde me echt belabberd.....vandaag??? voel me best dizzie en echt slap en vraag me af waar al die snot vandaan komt........poeh heb het echt gehad.....eigenlijk wel balen he waarom krijg ik dit telkens als het buiten super weer is???? toen met 17 weken had ik ook griep en toen hadden we de eerste zonnestralen hoop dat jullie er geen last van hebben en toch lekker van het mooie weer kunnen genieten!!! liefs tineke
heb ook last van een zeer verstopte neus en een roggel in de keel baal er enorm van maar het zal wel heersen denk ik verder nog rustig bij iedereen hier wel vreselijk die warmte maar ja niks aan te doen gr miriam