de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    heej meiden,

wat is het hier rustig, en wat is het buiten WARM!!!!!!!!!
    Zit nu lekker binnen met de waaier aan, dan is het nog wel vol te houden :)

@Tineke, wordt je wel snel weer beter?
    Het is niet de bedoeling dat je helemaal niet van dit weer en je laatste weken zwangerschap kan genieten :(

@Miriam: hoe is het verder met je, en met de kleine?
    Voelt het allemaal (nog een beetje) goed aan??
    Nog 1,5 week en dan ben je alweer 37 weken zwanger ;)

Voor de meiden die zich niet helemaal lekker voelen, Beterschap!

Fijne dag allemaal,

Groetjes Diana

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    De foto's kun je bekijken op

www.mamaanita.blogspot.com

Op 1 of andere manier werkt de directe link niet:x

Gelukkkig met deze zwangerschap minder last maar met Kylian was ik standaard om de 10 weken snippersnot verkouden.
    De neusspray van samenwerkende apothekers (eigen huismerk dus) mag je gewoon gebruiken tijdens je zwangerschap en werkt als een tierelier ;). Kun je in ieder geval weer een paar uur normaal adem halen.

Groetjes Anita

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja het gaat eigenlijk heel goed soms op sommige momenten zou ik willen dat het begon maar nog anderhalve week max stil zitten
    en dan mag ik weer net als jullie allen de dingen weer een beetje doen wandelen fietsen enz
    kijk uit om te wandelen frisse neus halen en bewegen

maar het is wel dat we echt nu allemaal aan het einde zijn van de zwangerschap de laaste weken het laaste kwa tijd van beeb in onze buik heel appart en spannend.

4. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Goedemiddag dames,
    Ik ben er ook weer..
    Wat is het warm he!.. pfff..
    Gelukkig is het in de winkel goed uit te houden, beter als thuis.. dus stel mijn verlof nog even lekker uit..:)

Dinsdag ben ik jarig en zie er nu al tegen op.. heb tegen iedereen gezegt dat ik het absoluut NIET vier dit jaar.. wat denk je.. krijg de ene sms/telefoontje na de ander.. dat ze toch ff bakkie komen doen.. grrrr

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    ikbenhetmaar, ik zou gewoon terug sms-en dat het prima is maar dat alles zelfbediening is.
    Dus zelf koffie zetten en alles zelf schoon achterlaten :D

Ze zullen het wel goed bedoelen en je verjaardag niet zomaar voorbij willen laten gaan maar ze hebben niet in de gaten dat de jarige het eigenlijk er helemaal niet bij kan gebruiken.

Hey kun je geen dealtje sluiten met een cafe in de buurt, hang je een briefje aan de deur dat ze in dat en dat cafe een kopje koffie kunnen komen halen ;)

Groetjes Anita

6. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Tuurlijk bedoelen ze het goed, maar ik zeg het niet voor niets toch dat ik het niet vier op mijn verjaardag zelf..
    Mijn ouders en schoonouders komen wel even een bakkie doen, maar dat vind ik logisch, maar al die mensen die normaal ook niet vaak langs komen hoeven nu zeker niet te komen.

Wij hadden besloten om begin oktober een 3 in 1 feest te geven.
    Huis, verjaardag en geboorte kleine meid.

En dan voor alle mensen tegelijk, en dan met name de `vage`kennissen.
    Directe familie komt toch wel direct na de geboorte.

Pff het zal wel aan mijn hormonen liggen maar waarom luisteren mensen nooit!?

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Oh dat ligt niet aan je hormonen hoor, normaal luisteren ze ook niet maar dan valt het minder op ;)

Je hebt helemaal gelijk hoor, kennisen enzo zou ik ook weren op mijn verjaardag (dan)

Daarom hebben wij Kylian's verjaardag een maand vroeger gevierd, nu maar hopen dat niemand op het onzalige idee komt toch nog even binnen te wippen ;)

Groetjes Anita

ps ik zou ze gewoon naar het cafe sturen en lekker zelf laten betalen;):D

8. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ik zou gewoon zelf niet thuis zijn hahaha je hebt duidelijk iedereen gezegd niet te willen vieren dus dan ben je er lekker niet haha

hey meiden is er onder ons iemand bang voor de mexiaanse griep.
    ik heb er nooit bij stil gestaan of over nagedacht maar nu ik verkouden ben en een roggel inmijn keel heb maak ik me lichtelijk toch zorgen

fijne avond allemaal

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Tuurlijk wel, niet zo zeer dat ik het nu zou krijgen maar ik moet er niet aan denken dat de kleine uk of Kylian het krijgt.

Als je het niet vertrouwd gewoon naar de huisarts gaan hoor, beter een keertje te vaak lopen dan te weinig;)

Zo de bekleding van de wandelwagen zit er ook weer in, wat een priegelwerk zeg en met mijn msvingers sowieso al niet zo handig maar nu zijn ze ook nog eens dik.

Groetje sAntia

10. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    nee niet echt bang voor de m griep. Maar hoop niet dat ik het krijg hoor. Maar wij gaan nu niet meer echt ergens heen. En je eigen huis is toch wel m griep veilig?

11. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Ik ben blij dat ik mijn ringen etc vroegtijdig heb afgedaan, want ik lijk net op een michelin mannetje. en helaas heb ik ook last van zwangerschapsmasker, ik hoop wel dat dat wat wegtrekt na de bevalling.

Had je de bekleding gewaseen?

12. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    nou ik dacht er zelf ook niet zo vaak aan maar omdat ik nu verkouden ben etc had ik wel even zoiets van stel ik heb het. moet er niet aan denken. maar ja je krijg het of niet he? dus proberen niet te druk te maken en goed in de gaten houden en ander idd even n keertje extra naar de doc gaan.

met mij gaat ie vandaag gelukkig wat beter :D nog wel n snotneus en last van slijm hoesten maar niet meer dizzie :p

maar ehm moet alwee weg.........naar de tandarts ;):$ bah!!

@ anita leuke foto's van je zoontje ;)

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Ja, die had ik er even uitgefrusteld en dus lekker even uitgewassen (die van mij kan gewoon op 40 graden en mag centrifugeren) en toen buiten gehangen ( 1 voordeel van dit mooie weer).

Mijn ringen heb ik ook al een hele tijd af, maar het lijkt toch voornamelijk in mijn voeten te zitten.

Groetjes Anita

14. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hier ook last van olifantenvoeten hoor..Dat wordt savonds maar weer met de beentjes omhoog slapen..
    Ik moet de week boodschappen nog gaan halen maar jeetje wat is het weer warm buiten.. gelukkig zijn alle winkels hier open tot vanaf 21.00 dus ga lekker na het eten heb ik bedacht.

Gister een lekkere domper met onze maxicosie, wij hebben die gekocht bij prenatal..in februari al (was toen actie 50,-)
    Blijkt dat onze gordels in de auto te kort zijn (audi 200 quattro uit 85) Nja geen probleem, me moeder naar de prenatal gestuurd om een easybase op te halen (zo'n onderstel waar je de maxicosi inklikt), blijkt dat deze maxicosie van ons er niet in past! alleen het model cabrio.. dus we moeten nu alsnog een maxicosi cabrio gaan halen willen wij onze kleine meid kunnen vervoeren straks.. grr waarom maken ze zoiets niet universeel?

zoo ff me hart gelucht.. hoe is het met jullie dames? ook zo'n last van de warmte..?

15. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Ik ben vandaag ook terug gekomen met een echo met heel veel vruchtwater, ik moet maandag naar de gyn. Verder zag het er goed uit, kindje is niet te groot, maar gemiddeld, en als ik eerder zal bevallen vind ik dat eigenlijk wel oke:) die buik zit mij toch in de weg. Al zul je net zien dat ik natuurlijk wel rond 40 weken ga bevallen.
    Maar ik heb het al van het begin geegd, en eindelijk heb ik de bevestiging:)

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Brusje, je gevoel heeft het meestal wel goed, ik heb ook niet het idee dat ik te vroeg ga bevallen, denk eerder dat ik overtijd ga hoor.
    Ben er nu trouwens wel rustiger onder al wil J niet meer ver met mij op stap. :D.
    Van mij mag het gerust ook nu wel beginnen, maar dan moet ik J wel vanmiddag even porren om het bedje in elkaar te zetten en de gordijnen op te hangen ;)

Ikbenhetmaar, ja lekker he van die maxicosi's, die veranderen ze gewoon om de zoveel jaar zodat ze zeker zijn dat je om de zoveel jaar alles nieuw moet aanschaffen en je niets hebt aan je verouderde(eventueel 2de hands) modelletje.
    Ik zou eens bij de garage informeren of er niet eventueel een langere gordel in de auto gemaakt kan worden en wat hier de kosten van zijn , misschien is dat nog wel goedkoper.

Wij hadden hier hetzelfde met onze stokke, toen wij hem kochten hadden ze er nog geen adaptor bij voor de maxicosi, ondertussen bestaan die dus wel en die wilden wij eigenlijk ook wel graag hebben.
    Maar je raad het al onze wandelwagen van 3 jaar oud is verouderd en daar passen de adaptors dus net weer niet op.
    Geen ramp, we hebben ons zo gered met Kylian dus dat zal ons nu ook wel lukken.

Groetje sAnita

17. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    hey pluk, heb jij ook last van veel harde buiken? Dat is wat de vlos vroeg gister, en daar heb ik wel last van, dat had ik bij de eerste twee namelijk niet. Maar maak me daar niet druk om, ik hoopte alleen dat het zou doorzetten. De vlos gaf verder geen uitleg waarom ze dat vroeg, maar ik kan niet door dezelfde deur met deze, dus ben blij dat ik naar de gyn mag

18. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Pluk,

Mijn vriend is zelf automonteur maar het gaat aardig wat kosten om zijn gordels te verlengen, daarbij komt dat we nog niet zeker zijn of we deze wagen willen houden, is toch wel een grote bak en zo veel gebruiken we hem niet..

Fijn weekend dames,
    Ik ben lekker aan het werk tot 17.00 :)

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    brusje, de gyn vertelde mij dat het hebben van teveel vruchtwater + groot kindje kan wijzen op zwangerschapssuiker (hoewel mijn glucose tolerantie test een week eerder prima was).

Het enige dat kan gebeuren is dat je vliezen eerder knappen (door de extra druk van het water) en ik moest me maar voorbereiden op een vloedgolf 8).
    Ik heb voor de rest geen last van harde buiken, heb ik bij Kylian ook nooit gehad. Wel vervelend voor je dat je vk niet meer heeft uitgelegd.

Aangezien bij mij de kleine nog niet is ingedaald moet ik gaan liggen als mijn vliezen breken en moet ik liggend vervoerd worden.
    Dus ik hoop dat bij de volgende afspraak (vrijdag) de kleine is ingedaald dan kan ik dat gedeelte in ieder geval afstrepen.

Groetjes Anita

20. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hoe zit dat met een baby die is ingedaald, mijn kleine meisje was afgelopen maandag helemaal ingedaald en ligt vast.. betekend dit dat ze dan eerder komt dan de uitgerekende datum? (moet nog 5 weken officieel)

Deel Deze Pagina