Ik weet alleen dat Sam vandaag een vrije dag had, en ze had een extra afspraak voor een echo gemaakt omdat ze zo onzeker was Maar laten we niet negatief gaan doen, misschien is ze gewoon nog niet bij PC in de buurt geweest!
Nou het buddy systeem is ook als die 40 weken voorbij zijn en jij ligt te baren en hebt net je kindje in je handen... dan heb je echt geen zin om gelijk hier... Dus dan is het juist goed om zo;n systeem te hebben denk ik... Ik wweet nog niet wat we eten,... we doen op vrijdag altijd weekend boodschapjes dus we gaan zo even lekker ( ahum ik haat supermarkten) shoppen denk dat het een soepje word....
Owww, ik was gisteren in de supermarkt, en ik vond het aar toch stinken! Bedacht me toen dat ik dat tijdens mijn vorige zwangerschap ook had, en dat was bij alle supermarkten!
dat heb ik idd nu wel ookja... alles stinkt, het huis stinkt, de kat stinkt, het luchtje van mannetje stinkt...
oh en kke ben ook altijd op woensdag vrij , dat was het. Ja ik heb dat ook hoor, de laatste tijd vaak las ik ergens binnen stap dat ik misselijk word van de geur