Blijft jammer hahaha! Kan nu toch bijna niet meer wachten eigenlijk.. Vandaag maar eens het hele huis van boven naar beneden opruimen/schoonmaken.. Het roze uitgesproken meisjes spul verstoppen voor al het bezoek wat morgen toch komt ook al zijn ze niet welkom..
Ga je toch nog even langs de winkel en dan laat je een typisch jongenssetje perongeluk bij je thuis slingeren Ik heb de foto's van de babykamer in mijn album gezet, commentaar is welkom voor over de kunst welke vinden jullie leuker die met het paard of die met de koe (eentje komt namelijk achter de deur te hangen en is dus niet altijd zichtbaar). Groetjes Anita
ik heb geen idee of er iemand uit belgie komt ik niet in ieder geval. succes met zoeken naar een buddy uit belgie verder vandaag 36 wk meiden het gaat hard hihi begin nu echt heel erg nieuwschierig te worden haha
Ja mirjam, had je dat gedacht, er zijn al 3 babytjes geboren en die van jou zit nog lekker (tegen alle verwachtingen in) in mama's buikje. Groetje sAnita
heej meiden, hoe is het hier? @Pluk: ik ga ook voor het paard, ziet er zo lekker vrolijk uit @Ikbenhetmaar: ik vind het ook wel een goed/grappig idee van die jongens kleertjes, nouja stoere kleertjes @Sofie: ik moet eerlijk zeggen dat ik ook geen idee heb wat het zou kosten, maar denk niet dat het echt super duur is. ligt ook aan de provider van je telefoon denk ik. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe? @Miriam: Gefeliciteerd met je 36 weken (volgens mij is dit de 4e keer op rij dat ik je feliciteer met een week erbij haha, maar het is makkelijk te onthouden aangezien wij even ver zijn ) Heb net Lynn in bedje gelegd, in de hoop dat ze nog even slaapt, en tot nu toe met succes Ga nu dus maar gauw opruimen hier voordat ze wakker wordt Groetjes Diana
Oh dames ik heb echt een super lief mannetje.. Belt die me net op, ik heb vanmiddag vrij genomen hoor ben met een half uurtje thuis..kunnen we samen boodschappen doen en het huis aan kant maken (hij wist niet eens dat ik dat zou gaan doen)!? kent me toch te goed denk ik.. hihi
hihihi fijn voor je, hier zou dan meteen de stress erin schieten want we hebben allebei verschillende manieren van schoonmaken en dan ergeren we ons altijd aan elkaar Groetjes Anita
ja heel lief elke keer een week erbij hihi en dan de felicitatie's en net als anita zegt wie had dat gedacht er zijn er al drie geboren en die van mij zit nog steeds dat maakt het ook zo raar en onwerkelijk soms denk ik dat ik droom dat we niet zover al zijn en dat het allemaal niet echt is. echt meiden we doen het allemaal goed en ik ben heel erg trots op ons allemaal
goed nieuws, voor mij dan, de baby is volledig ingedaald. Dat is wat de gyn zei vanmorgen. Ik moet wel in het ziekenhuis vanwege het vele vruchtwater, maar dat hoeft niet nadelig te zijn, voor de zekerheid nog even bloed geprikt, maar ik denk dat het wel goed is. Ik ben zo blij dat ik bij de vlos weg ben, ik kon niet met haar door een deur, ze gaf geen antwoord op mijn vragen, stelde me niet gerust bij mijn onzekerheden en was sarcastisch. Vanmorgen bij de gyn kreeg ik zonder te vragen antwoord op al mijn vragen en nam hij mijn onzekerheid weg terwijl ik nog niks had gezegd. En hij wist nog wie ik was omdat hij de verlosser was van mijn zoon die tevens ook mee was, het voelde erg speciaal
dat is lekker brusje, ik hoop vrijdag ook het bericht te krijgen dat de kleine is ingedaald en vast ligt. Groetjes Anita
brusje heb je gevoelt dat de kleine is ingedaalt daar ben ik wel heel benieuwd naar en is je buik nu ook lager en voel je de kleine niet meer bovenin? ik heb namelijk het gevoel dat als mijn kindje indaalt dat ik dan het kindje niet meer bovenin voel bewegen en dat mijn buik lager komt te zitten maar kan er naast zitten gr miriam
Heej meiden, ben er weer Alles gaat hier nog steeds goed En heb het idee dat de kleine hier aan het indalen is, heb opeens meer druk op mijn blaas. Jusi ook al bevallen, jeetje gaat snel nu GEFELICITEERD !! @zusje voorlynn, ik zal mijn tel ff pben naar je ok, is wel zo makkelijk Verder heb ik niet alles terug gelezen. Vanaf nu kan ik alles weer bijhouden
@miriam, Nee sorry, ik voel nooit of de baby indaald, en je kunt het niet zien bij mij omdat mijn buik toch hetzelfde eruit blijft zien, althans iedereen blijft zeggen wat zit hij hoog??? En dit is de derde keer dat ik zwanger ben. Maar elke zwangerschap is anders, dit is namelijk de eerste keer dat ik voor weeen heb, misschien dat dat te maken heeft met het indalen?
Mijn buik ziet er ook altijd hetzelfde uit, de ene zegt dat hij nog hoog zit en de andere zegt dat het weer laag zit dus wie het weet mag het zeggen Bij Kylian heb ik toen wel een nacht opgezeten met weeën, 2 dagen erna bij de vk was hij toen helemaal ingedaald. Zondag heb ik hetzelfde dus gehad maar toen overdag vandaar dat ik vermoed dat ze nu ingedaald is maar voelen doe ik het niet. Kylian zit kindertijd te kijken want het hoost hier, mama is moe na een slechte nacht met veel pijn aan de heup. Groetjes Anita
heej allemaal, hier net terug van de Vk (had nu een andere vrouw) ze zegt dat ze denkt dat het kindje wel wat "kleiner" is dan dat Lynn was, maar dat kan er ook mee te maken hebben dat toen ik zwanger was van Lynn ik op school zat, en dus lang niet zo veel beweeg als nu ben nu 94 kg en toen ik begon met deze zwangerschap was ik 98 kg.... mijn hartslag was wel netjes 105/65 geloof ik een beetje aan de lage kant, maar goed, heb er geen verstand van. Verder doet (voor zo ver ze het kan voelen) de kleine meid het goed ze is helemaal ingedaald, daarom kreeg ik waarschijnlijk ook zulke rare steken door mijn benen ow en het zijn wel degelijk mijn bekken waar ik last van heb, en ik op moet letten, ben wel blij dat ik het nu "zeker" weet Maar om mij gerust te stellen mag ik wel een groei echo, moet zeggen dat ik daar wel heel blij mee ben. Vrijdag 14/08 mag ik om 15.15 uur, ben nu al zenuwachtig!!! @Joyce, dank je wel meid, ik heb je even een sms gestuurd dan heb je mijn nummer ook Hoe was je vakantie?? @Pluk, wanneer moet je weer naar de Vk, dan zullen ze het vast vertellen maar als het je zo bekend voor komt is de kans groot nietwaar ga hier zo even schoonmaken, moet toch gebeuren, Fijne dag meiden
YouTube - Proof of Michael Jacksons Ghost Scary (new raw footage) na het kijken van dit filmpje denk ik dat ik vanavond ga bevallen