de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey meid wat goed zeg en wat is het onwijs snel gegaan tjee
    wel balen dat je toch nog op en neer naar het ziekenhuis moest he maar alles is goed gefeliciteerd nogmaals.

maatje 44 klein is het dan he maar een wonder meid en geniet ervan.

liefs miriam die nu ook heel graag wil kom op beeb

2. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hoi Dames,
    Ben net terug van de vk en het duurt niet lang meer voordat mijn kleintje komt.. donderdag weer een echo laten maken ivm het vruchtwater wat nu toch echt volgends de vk bijna op is..
    Ze denken eraan om mij volgende week te gaan inleiden omdat de kleine het niet echt meer naar der zin heeft in mijn buik.
    Ze wordt geschat nu op 6 pond dus ben heel erg benieuwd wat er donderdag uit de echo gaat komen..

3. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @miriam; kan me voorstellen dat jij ook heel nieuwsgierig bent. Wat een wonder is het toch he dat de kleine zo lang blijft zitten.

@ikbenhetmaar; word spannend dus voor jou! Alvast veel succes donderdag.

4. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Hoe weet je dat het niet lang meer duurt? Vanwege het weinige vruchtwater?

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Spannend hoor ikbenhetmaar, ben heel benieuwd wat het donderdag wordt en wanneer ze je dan gaan inleiden.

Babijtje wat goed dat Jurre het zo goed doet.

Hier vandaag dus een paar keer op en neer naar de huisarts voor mijn bloedsuikers.
    Straks (14.15 uur) voor de laatste keer. Maar tot nu toe is er nog niets aan te merken op de uitslagen.
    Nuchter 4.5 en 2 uur na mijn ontbijt 5.7, ben dus benieuwd wat de uitslag straks is.
    En dan mogen we woensdag weer naar de gyn, kijken wat die te zeuren heeft.

Groetjes Anita

6. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hoe ik weet dat het niet lang meer duurt..?
    Omdat ze donderdag een echo gaan maken als dan blijkt dat er geen vruchtwater meer is, halen ze het donderdag al of eventueel vrijdagochtend, is er nog wel iets maar niet veel (wat ze verwachten) dan wordt ik volgende week ingeleid.. dus misschien nog een paar daagjes, misschien volgende week.. wie zal het zeggen :D

7. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    oh en wat me opviel, er zijn alleen nog maar jongetjes geboren he? :D mag ik dan de eer hebben van het eerste meisje..?:D

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Nee, dat is niet eerlijk ik mag eerst ik mag eerst ik mag eerst :D:D

Net weer even laten prikken en nu waren de bloedsuikers 4.9 2 uur na een warme maaltijd :D, ik heb mezelf meteen getrakteerd op een puddingbroodje, Kylian heeft zich een ham/kaas croissant uitgezocht.

Groetje SAnita

9. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    dames geen ruzie wie eerst ik weet wel wat het wordt jullie niet mis ga ik eerst en mis zijn wij dan het eerste koppel met meisje hihi hihi of niet

maar ik wil nu

pfff ben moe gewoon moevan alles jullie ook
    houding zitten liggen vreselijk doet allemaal pijn

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Ik ook hoor, ik ben moe en ik ben het zat ;)

Maar eh vandaag 37 weken meid, officieel mag je dus vanaf nu thuis bevallen.

Groetjes Antia

11. Femya

Femya Niet meer actief

Tineke en man hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon Storm! Wat een prachtig mannetje!

En nu ik hier toch ben :D Miriam wat super dat je al 37 weken bent, oh dat had je zelf niet verwacht he, ik vind het echt super voor je!

Dames heel veel succes allemaal met de laatste loodjes!

12. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    twinkle nee niet verwacht maar super gaaf gister wel echt voorweeen gehad voor het eerst maar heeft niet doorgezet
    het rommelt dus wel maar verder nog niks

ik zeg maar zo kom maar op kleintje je bent welkom

gr miriam

13. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    na een lange dag gister had ik laat in de avond veel hoofdpijn. vroeg naar bed, om het half uur wakker van de pijn en hopend dat ik die nacht maar even geen weeen zou krijgen.
    Gelukkig bleef alles rustig op weeend gebied.
    Nu nog steeds wat hoofdpijn maar het trekt langzaam weg.

14. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Heej meiden,

Hier een berichtje van missmamsie... UHhhhh, WIE?? Van Frostie...
    Veel te lang niet hier geweest:( Toen ze een tijdje geleden met de website hadden zitten rommelen, kwam ik niet meer op de site (omdat ik geregistreerd stond met een oud emailadres) en na wat gemail met de beheerdster, kwam ik nog niet veel verder (zij wilde mijn oude gebruikersnaam alleen met het oude emaildres gebruiken, waar ik dus niet meer in kan, omdat die was opgezegd), dus toen had ik zoiets van...nou laat maar, jammer...:( Maar ik heb wel steeds een beetje meegelezen, ook op andere topics en het bleef toch trekken... Tot ik net een helder moment had en mezelf gewoon een nieuwe naam hem aangemeten: missmamsie.
    Ik wil eerst nog even de mama's van Damian (Jocruella), Jurre (Babijtje), Kenji (Jusi) en Storm (Tineke) van harte gefeliciteerd met jullie mannetjes!! Ik hoop dat jullie allemaal heerlijk aan het genieten zijn en dat het jullie allemaal erg goed gaat!!
    Miriam, wat geweldig hè, dat jouw baby nog steeds is blijven zitten!!

Ik hoop dat jullie het goed vinden als ik weer mee kom schrijven, ookal ben ik zo lang weggeweest?? Ik zou graag vanaf hier de draad weer oppikken...

15. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    heej meiden,

hier gister naar het ziekenhuis geweest, draaien is geen optie meer, dus het wordt voor ons een keizerlijke bevalling.
    Mede doordat ik bij Lynn ruim 1800 ml bloed ben verloren bij de bevalling willen we geen risico's nemen.

Het enige nadeel is, dat omdat de VK het niet goed had gevoeld de laatste weken (ze ligt al een tijdje zo volgens de gyn) ben ik nu "te laat" om een afspraak te maken, dus nu word ik ergens volgende week gebeld wanneer ik mag, hoor het waarschijnlijk pas een dag van tevoren :).

@Miriam: Nog gefeliciteerd met de 37 weken van gisteren! ;)

Ik ga hier nog wat info zoeken over de keizersnee en wat er nu in mijn tas moet..
    Mag er vanuit gaan dat ik daar sowieso 5 dagen moet blijven..
    Sorry meiden, ben momenteel niet happy, weet echt niet wat ik kan en moet verwachten, maar we zullen zien.
    Komt vast goed :)

Fijne dag nog allemaal!

16. Femya

Femya Niet meer actief

*blijft regelmatig hier meelezen*

ZusjevoorLynn dat is geen leuk nieuws zeg, en je hebt nog zo weinig tijd om je voor te bereiden nu, hopelijk krijg je wel antwoord op al je vragen. Knuffel voor jou en sterkte! Maar wat je zegt het komt allemaal vast goed, het is alleen niet wat je hoopte.

17. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden , tineke en babijtje GEFELICITEERD meiden met jullie beebjes :D

@zusjevoorlynn, jeetje meid in stuit en een keizersnee, en dan ook nog pas 1 dag van te voren horen wanneer je gaat bevallen.
    Veel succes in ieder geval meid !! Komt goed.

Hier gaat alles verder ook goed, heb gisteren ook de hele middag beetje last van weeen gehad, heeft niet doorgezet, dus misschien is ze ingedaald ofzo, vind het wel raar, want bij mano heb ik echt helemaal niks gevoeld.

Ben vandaag ook bij de vk geweest en alles was weer goed, weeg nu 96 kilo, dus ben nog steeds 3 kilo lichter dan normaal.

Enne dames geen ruzie maken, om wie er als eerste mag bevallen van een meisje :D

@ikbenhetmaar, voor jou is het trouwens ook spannend.

18. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @missmamsie/Frostie; welcome back!! gezellig dat je er weer bent

@zusjevoorLynn; balen meis dat je een keizersnee moet. Succes alvast

@Joyce; fijn dat alles goed was bij de controle!

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Frostie welkom terug :D

zusjevoorlynn, lekker zeg dat de vk er de hele tijd naast heeft gezeten.

Wat er in je tas moest, niets anders dan in een normale vluchtkoffer alleen wat meer van alles:D

Voor een keizerlijk luikje staat inderdaad 5 dagen maar dat hoeft niet, ik was met 3 dagen al weer thuis;)

Wat je kunt verwachten, hoogstwaarschijnlijk krijg je een ruggeprik, die wordt op de ok gezet, waarschijnlijk heb je voor die tijd al een catheter ingebracht gekregen en ook een klysma zodat er niets aan ontlasting uit je loopt als de ruggeprik begint te werken.
    Je benen worden dan heerlijk warm en dan mag je ze terugleggen op het bed (wat dus uiteraard niet lukt)
    Dan gaan ze in je buik prikken om te checken of alles wel goed verdooft is en papa zit ondertussen al bij je hoofd.

Tijdens de keizersnee voel je ze wel wroeten,porren en drukken maar dat is niet pijnlijk, ook kun je tijdelijk even benauwd krijgen omdat de kleine bij je longen weggehaald wordt.
    En dan ploep, het is een (meisje) weeehehehehheheheheheheheh (wat de f is het hier koud ;))

Dan krijg je haar even te zien en wordt ze meegenomen door de kinderarts die de controles doet en waar papa nog symbolisch een stuk van de navelstreng af mag knippen. Als alles goed is komt papa met baby terug nog even bij je.
    Bij ons is toen Jan met de kleine vast terug gegaan naar de kraamafdeling terwijl ze mij gingen hechten, eenmaal klaar mocht ik in de tillift en op een gewoon bed en toen gewoon terug naar de afdeling (ik ben dus nooit op een uitslaapkamer geweest), waar papa en de kleine op je zitten te wachten.

Bij mij werd de volgende dag het infuus verwijderd en ook de catheter.
    De pijn was bij mij te onderdrukken met paracetamol maar er zijn ook mensen die morfine krijgen (misschien per ziekenhuis verschillend).
    Probeer zo snel mogelijk (hoe pijnlijk ook) weer een beetje te bewegen en vooral rechtop te lopen.

Groetjes Anita

20. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    anita wat een top uitleg zeg mocht je dan ineens een keizersnee krijgen weten we in ieder gevat iets meer al en voor zusjevoorlyn is het fijn dit te weten

hier nog geen nieuws helaas hihi het mag nu toch echt wel komen hoor hihi
    haha
    ja frostie welkom terug gaaf he maar ook wel heel dubbel mischien ben ik daarom enorm klaar ermee juist omdat je zo lang al denkt dat het er al zou zijn.

ach ja we blijven nog even rustig afwachten liefs miriam

Deel Deze Pagina