ZusjevoorLynn, kan me goed voorstellen dat je even niet zo happy bent. Het is niet niks om opeens een andere bevalling voor ogen te krijgen, dan waar je in eerste instantie op gerekend hebt en de datum dan ook nog zo vlak van tevoren te horen... Maar het gaat om het resultaat, hè? Succes iig Joyce, ieieie...het is dus ook bij jou al aan het rommelen!! Spannend, zeg!! Top dat alles nog steeds goed gaat! Babijtje, dankje Pluk, ook jij bedankt Voor mij ook goed om eens te lezen wat het nu precies in de praktijk inhoudt, een keizersnee... Heb het vooralsnog niet specifiek nodig, maar is toch interessant om te weten. Miriam, logisch wel ja dat je er nu klaar mee bent, is ook niet echt de ultieme droomzwangerschap zo, maar ja... het kan nooit meer heel erg lang duren nu, de uitgerekende datum komt immers ook steeds dichterbij. Ik ben vorige week maandag getrouwd en we hebben echt een topdag gehad: één groot feest!! Nou ja, zo voelde het, in werkelijkheid was het op maandagochtend om negen uur op het gemeentehuis met daarna taart en champagne bij schoonouders en vervolgens een rondvaart van drie uur, waardoor de dag uitkwam op 09-00u tot 14.00 (met het oog op de zwangerschap), maar het was allemaal wel heel geweldig. Ik had een leuk jurkje aan van de Prénatal, met een driekwart-legging en schoenen met een klein hakje en mijn twee mannen hadden een lichte jeans aan met een mooie witte blouse/polo en nette schoenen erbij. We hadden een geweldige trouwauto: een mooie handbeschilderde vrachtauto, aangezien mijn man (uh...tikte vriend) vrachtwagenchauffeur is. De ringen hadden we aan een grote heliumballon geknoopt, waar Joey op het gemeentehuis mee aan de haal ging, dus die stond mooi in het middelpunt, hihi. Het praatje van de BABS was ook leuk gedaan en we hadden een leuk clubje van 25 mensen, alleen dierbaren, die ook allemaal oprecht blij voor ons waren/zijn. Mijn trouwring draag ik nu om mijn pink en laten we op maat maken na de bevalling, als ik geen vocht meer vasthoudt, hihi. Kortom: een topdag om nooit te vergeten8)
Babynieuws van Jessica: Ik ben om 19 uur bevallen van een zoon, Kadir! het was een zware bevalling, maar al met al 3 uurtjes over gedaan. Hij weegt 2760 gr en is 49 cm. vannacht blijven we in het ziekenhuis. Van harte gefeliciteerd meis!
gefeliciteerd Jessica!! Weer een jongen he,.. ga ik dan echt de eerste wezen met een meid!? (schuine knipoog naar Anita.. )
@Pluk, dank je dank je, super dat je dat allemaal voor mij hebt getypt. Moet eerlijk zeggen dat mede door jouw verhaal ik er al een stuk minder tegenop zie Het blijft anders dan verwacht, maar goed, dat hou je toch @Twinkle, dank je wel @Joyce, Spannend meid dat het nu al aan het rommelen is! Wel super dat alles goed gaat @Eerste meisje, Meiden, het is toch het belangrijkste dat ze gezond is, en de eerste is net zo speciaal als de 2de toch?? @Ikbenhetmaar, hoe is het bij jou inmiddels?? 8) @missmamsie: gefeliciteerd met het trouwen!!! fijne avond nog meiden
@ Zusjevoorlynn, Bij mij is het warm.. haha voor de rest goed, druk beweegelijk kind.. kan niet wachten tot donderdag.. jij beetje bij gekomen van de schrik?
@ikbenhetmaar: ja, wel een beetje, het is gewoon een heel raar idee dat ik straks Lynn niet op mag/kan pakken en autorijden en schoonmaken en de rest We zien wel hoe het gaat, maar vind het allemaal erg spannend! Ik wens je nu alvast succes voor donderdag, hoe laat mag je?? ben erg vergeetachtig momenteel, en weet ook niet of ik morgen online kom
Hallo meiden, Daar ben ik dan weer eindelijk! Damian, Jan en ik moesten even opstarten hoor thuis. Eindelijk is onze kleine Damian thuis. Hij is onverwacht zaterdag thuisgekomen en we moesten even met volle teugen met ons drietjes genieten Inmiddels is Damian ruim 2 weekjes oud en heeft hij 2 weekjes in het zh gelegen omdat hij natuurlijk veeeeel te vroeg geboren is. Wel leuk voor mama want die staat nu bovenin de lijst bij de beebs hahahahahha. Ik zag dat mn andere buddy Jessica ook bevallen is van een zoon. Dat maakt de stand 5 - 0 voor de boys!!! JESSICA GEFELICITEEEEEEEERD!!! en geniet ervan. Babijtje - Lieve Babette, hoe is het met jou kleine man? Gaat alles goed??? Ik ga weer proberen alles te volgen hoor, want ik ben er op dit moment even helemaal uit! Ben eigenlijk geen vroege september mama meer hahahaha maar goed, ik blijf lekker hier plakken!! Ik hoop dat het goed gaat met alle mama's in spé met dit weer. Gelukkig voor jullie wordt het van de week weer koeler. Ik ben heerlijk aan het genieten van onze kleine man, en papa en ik zijn echt BERE-trots op ons kleine mannetje. Veel liefs een een dikke knuffel voor jullie allemaal!! Jolanda
zo weer een baby erbij gefelciteerd jessica het gaat leuk zo 5 heren erbij hihi mischien is het een voorbode dat de jongens het eerder zat zijn in de buik afwachten doe ik nog maar
@Jocruella/Jolanda; wat een schattige foto!!!! Hier gaat alles goed hoor, ook heerlijk aan het genieten met ons drietjes
jessica nogmaals gefeliciteerd. Jocruella, wat een scheetje zeg en zo inimini nog. ikbenhetmaar, je waagt het niet ik kom persoonlijk naar Deventer om haar terug te drukken hoor Zusjevoorlynn, inderdaad er staat 6 weken geneestijd voor een keizersnee maar zelfs ik met mijn ms was al veel eerder weer op de been. (behalve autorijden en dweilen). Gewoon goed naar je lichaam luisteren. Om 16.20 uur is het mijn beurt en mag ik weer naar de gyn, ben benieuwd of we nu tot hem door kunnen dringen, dat ik dus geen suiker heb en dat mijn lichaam het aan het begeven is. Behalve de pijn in mijn heup heb ik nu ook constant last van een zere rug, slaap 's nachts nog hooguit 4 uurtjes en dan lig ik alleen nog maar te draaien omdat het niet uit maakt hoe ik lig ik blijf pijn houden. En als hij er niets aan wil doen moet hij maar contact opnemen met mijn neurologe misschien dat die hem kan overtuigen of een pijnstiller heeft die ik wel in mag nemen (paracetamol helpt niet veel). Groetje sAnita
anita laat je niet afschepen vanmiddag kom goed voor jezelf op he meid. potjandorie het is niet niks en je hebt al klachten ze moeten luisteren oplossing zoeken en niet alles op suiker gooien succes meid knuf miriam