de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Moet je wel eerst weten waar ik woon ;)

2. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Anita; hoe was het bij gyn?

3. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    Ik wilde laten weten dat ik vrijdag 14 augustus middels een keizersnede bevallen ben van onze zoon Luuk. Alles gaat goed met moeder en zoon.

Donderdag werd begonnen met inleiden ivm zwangerschapsvergiftiging, na 1 dag weeen 1 cm ontsluiting. Vrijdagochtend werden de vliezen gebroken en aan het eind van de middag had ik 2 cm ontsluiting en steeds meer klachten van zwangerschapsvergifitiging, Vandaar het besluit om hem met een keizersnede te halen.

4. merakli

merakli Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.214
    0
    36
    van harte gefeliciteerd Ivje met jullie zoon!!!

5. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @ivje; van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!

Update van Jessica;
    We mochten vanmiddag om 11.30 naar huis! Kadir drinkt goed uit de borst, hij is alleen nog misselijk, door het vruchtwater. Ik heb heftige naweeen. Verder gaat alles goed, de meiden zijn dol op hun broertje.

6. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ivje van harte meid met de geboorte van luuk wat een heftig verhaal zeg ben blij dat het goed gaat nu met jullie ga heerlijk genieten van je manneke

en weer een jongen erbij tjee het gaat hard

anita hoe is het bij jou gegaan??
    gr miriam

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    ego update !!!!!!!

vanmiddag om 16.30 uur dus bij de gyn (hij liep maar 10 minuten uit)
    Hij zag meteen dat het lopen niet meer zo goed gaat en ik zei ook eerlijk dat ik het gevoel had dat mijn lijf het aan het opgeven was.

Bloedsuikers was hij tevreden over dus meteen door naar de echo nadat ik had verteld dat ik de kleine minder voelde de laatste 2 dagen.

Echo erop en wat zien we, een voet, niets bijzonders zul je denken alleen die voet lag onder in mijn buik en ja hoor het kopie netjes boven tegen mijn ribben (vandaar ik het zo benauwd heb de laatste 2 dagen)

Met andere woorden mijn meid heeft het voor elkaar gekregen om tussen vrijdag (laatste echo) en vandaag zichzelf in een stuit te draaien zonder dat mama dat heeft gemerkt :$

Ze hebben meteen geprobeert haar te draaien maar dit is na 3 pogingen (die au deden) mislukt, ik moest erna voor de zekerheid nog wel even een half uurtje aan de ctg maar die was helemaal goed.

Nu wordt ik morgen gebeld en krijg ik te horen wanneer ik me volgende week mag melden voor de keizersnee.

Ik had veel verwacht maar nu nog een stuit daar had ik geen rekening meer mee gehouden.

Ivje gefeliciteerd met jullie zoon.

Ikbenhetmaar straks komt het echt uit en liggen we bij elkaar op de kamer bij tekomen van onze bevallingen :D

Groetjes Anita

8. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Njaaa anita toch!! Meisje wat heftigg..
    Maar je weet wel dat je volgende week moeder bent van een prachtige dochter!
    Misschien krijg je dan toch nog de eer van het eerste meisje..;)

9. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Anita; tjee zeg wat een verhaal. Eigenwijze dame. En volgende week ben jij dus ook mama..............

10. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    ivje gefeliciteerd
    pluk, aaai wat naar, hopen dat ze toch nog terug draaid

11. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    anita tjee zeg volgende week dan toch de keizersnee
    gek hoor vreemd idee dat je dan ook mama bent straks en je de data van te voren weet wanneer het gaat beginnen.

maar ik meen weet niet zeker maar ze wouden toch eerst niks doen bij je geen keizersnee of was dat alleen inleiden van een gewone bevalling.

en lag kleine meis al wel naar beneden hiervoor en is ze plots gedraaid?

hier nog alles rustig helaas hihi we gaan richting week 38 haha

verder met alle dames ook alles goed

12. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden, allereerst

Jessica en Ivje Gefeliciteerd met jullie zoontjes !!!

@pluk jeetje ook al gedraaid, maar dan hoef je niet te lopen tot 43 weken.

Nou het is erg warm vandaag, zit weg te zweten, pff...
    Het heeft hier trouwens niet meer gerommeld hier.
    Heb vannacht wel gedroomd dat mijn vliezen waren gebroken.

13. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Jessica, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Kadir!! Fijne kraamtijd!! Ook mooi dat zijn zussen hem ook zo leuk vinden!

Jolanda, super dat jullie zo aan het genieten zijn en dat alles goed gaat! Mooie foto, zeg: jullie hummeltje op zo'n groot voedingskussen!!

Ivje, gefeliciteerd met jullie zoon Luuk! Heftige bevalling, zeg, gelukkig gaat nu alles goed!!

Pluk, tjee, dat verwacht je inderdaad niet meer: nu nog een draai naar stuitligging... Wel een vreemd idee denk ik dat je nu weet op welke datum je dochter geboren zal worden. Spannend!

Joyce, pfoe wat kun je opeens gaan dromen, hè, zo op t laatst, ik heb dat ook heel levendig op t moment, de gekste dingen...

Hier alles goed, ik heb nog nergens last van (maar ja, ben dan ook officieel geen vroege septembermama, met een due date op de 21e). Had wel een vervelende fout gemaakt met het sorteren van de was: een witte slab met een rood randje bij de witte babywas gedaan en al mijn rompers, slabbers en sokjes zijn roze... Leuk voor een meid, maar niet voor een jongen:( Paar keer opnieuw gewassen en met zo'n speciaal spulletje, helpt allemaal niets... Gisteren ook nog de mappen gehaald met geboortekaartjes en ik heb wel een heel leuke gevonden, een paar voorkeuren opgeschreven en manlief gaat vanmiddag ook nog even kijken... Ik ga nu nog maar een wasje aanzetten (als ik nog durf, hihi)

14. Femya

Femya Niet meer actief

Ivje en man gefeliciteerd met jullie zoon Luuk!
    Inderdaad een heftig verhaal zeg, hopelijk gaat alles verder goed en genieten jullie nu volop van elkaar!

15. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    heej meiden,

@Ivje: gefeliciteerd met jullie zoon!

@Pluk, nog een dwarsligger, wij hebben inmiddels een datum voor onze keizerlijke bevalling!
    wel een heel raar idee hoor (ga de datum niet neerzetten, ik weet toevallig dat er bekende meelezen :p)
    Moet je ook in het Deventer ziekenhuis bevallen??
    Hoe is het nu verder met je?

@Joyce, spannend meid ;)

@Ikbenhetmaar: Succes vanavond :p

pff nu maar weer wachten op het noodweer geloof ik, waait het bij jullie ook al zo meiden??

fijne dag nog allemaal ;)

16. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Dankjewel Zusjevoorlynn,
    Toch vind ik het raar hoor dat er al zoveel zijn bevallen, we zouden september mama's worden hihi :D

17. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    ja een septembermama ga ik ook net niet redden, wel een raar idee hoor..
    maar ik had toch ook beloofd als ik nog even tijd had om online te komen aan je te denken ;)
    Kwart VOOR 9 moet je er zijn he :p

18. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    nou meiden, onze datum is uitgelekt, dus iedereen mag het weten :D
    ook wel erg leuk natuurlijk!

De datum zal 31-08-2009 worden voor ons :D We zijn er trots op ;)

enuhh meiden, dit wordt ook een meiske, dus ze komen er aan :p

19. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @missmamsie; dat is balen van die was :(

@zusjevoorlynn; aftellen is begonnen dus!

20. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Hier vanmorgen telefoon gehad, maandag morgen heb ik om 8.40 uur een pre-op gesprek en dinsdagmorgen moet ik me om 7.30 uur melden en dan gaat het gebeuren.

dus dinsdag de 25ste wordt ik weer mama :D

En ja ik lig dan gewoon in Deventer ziekenhuis

Groetje sAnita

Deel Deze Pagina