de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    @pluk, ik mag/moet ook in het Deventer ziekenhuis vandaar mijn vraag, maar ik mag pas de 31ste :p

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Kijk dan neem je dus waarschijnlijk mijn bedje over (zal het schoon achter laten :D)

Ben benieuwd wanneer ikbenhetmaar moet want dan liggen er dus 3 dames van het september forum binnen 1 week in hetzelfde ziekenhuis:D

Welke arts heb je, wij hebben Stichter.

Groetje sAnita

3. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    hihihihi ik ben ook geen septembermama meer......maar toch ga ik neit naar de augustusmama's hoor! Vind het hier veel te gezellig geworden in de afgelopen maanden!

ZusjevoorLynn ----succes!! Leuke datum!!

ivje - Gefeliciteerd met jullie zoon!

Weer een boy!! De meiden hebben aardig wat in te halen hahaahha

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Pas maar op die grieten komen er straks als kanonkogels achter elkaar uit :D

Ik ga ook niet naar de augustus mama's toe hoor, blijf lekker hier.

Groetjes Anita

5. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    @ ijvje van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!!!!!!!! wens jullie veel knuffel momenten samen ;)

zo ik lees dat er al drie meiden hun bevallingsdatum weten......hoop dat ik het goed heb :p m'n hersenen werken nog niet voor 100% :D
    maar ehm zijn jullie al zenuwachtig???

maar dat betekent ook dat er dan idd nog geen september mama zal komen. of jij gaat gewoon tot 40 weken Miriam :p

hier gaat het verder goed.ik ben nogwat vermoeid maar voel me wel al beter en fitter.moet ijzer tabletten slikken en ook medi tegen blaasontsteking.....hoorde vandaag dat ik die had.
    ons kereltje doet het heel goed. alleen drinkt ie wellis minder dan hij zou moeten, waar ik eerlijk gezegd wellis nervoes,zenuwachtig van word. want ja he wil natuurlijk dat hij groeit en niet afvalt. en is ja ons eerste kindje en dan weet je ja nog lang niet alles, en wat goed en niet goed is moet je ook nog leren.

groetjes tineke

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Meid probeer je er niet te druk om te maken, het is de truk van aanbieden, jij eet ook niet altijd even veel toch + ook voor je kindje is het warm dus dan heeft hij w.s ook niet zoveel zin.

zolang hij voldaan is als hij van je borst af komt dan is het goed en misschien komt hij wel een keertje vaker dan een ander kindje en als je dan alles bij elkaar optelt hebben ze evenveel gehad.

En echt zenuwachtig ben ik nu nog niet, maar dat zal maandag wel komen.

Groetje sAnita

7. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    @pluk, doe dat maar, is wel zo prettig :p

@Ikbenhetmaar, en?? hoe is het gegaan vanavond??

ik blijf ook hier hoor, om nu naar de augustus mama's te gaan heeft ook niet veel zin denk ik, ken er verder niemand :)

8. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    #3528 ZusjeVoorLynn, 20 aug 2009
    Laatst bewerkt: 20 aug 2009
    @Tineke, auau blaasontsteking das niet fijn, wel goed blijven drinken he.....?!
    verder sluit ik me bij anita aan, als de kleine voldaan van de borst afkomt, is er niets aan de hand ;)
    kan het zelfde (ongeveer) wel gaan typen, maar dat is een beetje onzin natuurlijk :)

@Babijtje: Daarom heb ik mijn banner al veranderd, maar ben nog op zoek of ik een leukere kan vinden :p

@Jocruella, dank je wel :)

ik ga mijn bedje opzoeken,

Jullie allemaal slaap lekker als jullie er aan toe zijn ;)

9. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    het blijft spannend de laatse paar weken, wie is er al bevallen, wie kunnen we feliciteren en wie loopt er nog ??

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ik ga september halen let maar op niemand had het gedacht en verwacht en juist dan komt het wedden hihi

ik ga overtijd mischien nog wel hihi

meiden die de data van keizersnee hebben succes en wat gaaf en spannend zo ineens het komt dan echt dichtbij ben jaloers ik wil ook

ik wordt de laaste hier van de vroege sept mama's lijkt het op terwijl we zo bang waren voor heel slecht nieuws een tijd lang hihi

gr miriam

11. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hallo Dames,
    Nou gister de echo gehad, en er is wel genoeg vruchtwater alleen ze denken nu weer dat de placenta niet meer goed functioneerd..?
    Maandag kijkt en beslist de vk verder, dus Pluk je bent echt de eerste die een meisje gaat krijgen..;)

Ons meisje is trouwens nu al uitgeroepen tot fotomodel van 2009 door de echoscopist (schrijf ik dat goed, hihi), ze loopt helemaal goed met de groeilijnen p50 kindje, maar haar benen haha die waren volgends de meting al 40w 5 dagen.. dus een lang iel meisje krijgen wij..:D

12. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden,

Pluk en zusjevoorlynn, de datums dat ze jullie kleintjes gaan halen, spannend !! Dat is wel raar he ??

Nou hier gaat verder alles goed hoor, voel het wel weer een beetje rommelen nu, ben ook zo benieuwd hoe de kleine meid er hier uit gaat zien, ik wil ook !!!

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ben benieuwd ikbenhetmaar want er kan nog van alles gebeuren in die paar dagen tijd.

Maar goed als jullie me dan missen weten jullie in ieder geval waar ik ben, hoop dat je in het ziekenhuis met je lapjap ook online kunt komen.

Begin nu wel nieuwsgierig te worden hoor, zal ze op haar broer lijken of totaal niet

groetje SAnita

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ pluk, nog gefeliciteerd met kyllian, zie dat hij gisteren jarig was :D

15. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Pluk, toen ik 3 weken geleden opgenomen was in het ziekenhuis hadden ze daar wel internet.. dus we verwachten wel een berichtje van je natuurlijk..;)
    Misschien kom ik dan wel even op kraambezoek hahahaha! :D

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ja gezellig, kan ik 's avonds na spreekuur dus rustig even lapjappen en spelletjes spelen :D

En visite is altijd welkom, druk gewoon op mijn belletje en bestel je een martini :p

Groetjes Anita

17. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    ZusjevoorLynn, mooie datum, zo de laatste dag van de maand:) Heb je de horoscoop al gecheckt?;)

Pluk, wow, dinsdag ben je weer mama!! Komt snel dichterbij of niet; gaan de dagen snel nu?? En inderdaad gefeliciteerd met de 'grote broer'!!

Tineke, super dat jullie manneke het goed doet!! En wat betreft de voeding denk ik dat de andere meiden wel gelijk hebben, hoor; zolang jullie ventje het goed doet gaat het gewoon super!

Miriam, echt top dat je ongerustheid achteraf niet nodig is geweest!!8)

Ikbenhetmaar, haha... topmodel 20098) Mag je trots op zijn!!:D

Jullie zijn bijna allemaal al bevallen of het zit er vrij snel aan te komen, voor mij voelt het allemaal nog zooooo ver weg... Ik was natuurlijk eerst begin september uitgerekend, later na de termijnecho werd dat de 21e, vandaar dat het nog wat langer duurt. Aan de andere kant, die paar laatste weken kunnen natuurlijk ook wel hard gaan opeens. Ik ben het iig nog niet echt zat, dat scheelt wel. Voel me, apart van wat vermoeidheid, in principe prima. Vind het wel heel leuk om jullie 'race' (;)) zo te volgen en te lezen dat het met de pas bevallen moeders goed gaat. Top!!

18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    grappig he en fijn dat jij nog geen haast hebt de 21ste is ook nog even een stukje verder weg he meid

hier de hele middag al een druk op de blaas net of ik moet plassen maar er komt niks meer uit gek he

zelfs als ik heel stil zit heb ik er last van

zou het een teken zijn of gewoon druk doordat kindje tegen blaas aanligt

heb onwijs last van mijn rechterbil zeg maar of het is toch echt bekken of isiasch (of hoe je het ook schrijft) ze weten het niet

verder voel ik me goed boobs doen minder pijn de laaste dagen gelukkig

iedereen fijn weekend voor sommige het laaste weekend met beeb in de buik gek idee he

gr miriam

19. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    @Anita - Heb ik eindelijk een laptop, kon ik er dus in het ZH NIET mee online:( Dat was wel ff jammer! Hopelijk bij jou wel, je ligt er natuurlijk toch een paar daagjes in............

Meiden met een aankomende KS......SUCCES!!! heerlijk idee he dat jullie straks ook een kleine frummel hebben!!

Alle andere meiden.......hou vol!! ook met dit warme weer.

Groetjes
    Jolanda

20. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    Heej meiden,

@ikbenhetmaar: spannend meid, maar maandag krijg je als het goed is duidelijkheid, en dat lijkt me wel fijn ;)

@missmamsie: ja eigenlijk best wel he, nee ben niet zo goed in horoscopen zoeken (bloos :p)
    zal eens even gaan kijken ;)

@pluk: ohh helemaal gemist, sorry!
    Gefeliciteerd met de verjaardag van jullie zoon!!
    3 Jaar alweer, dat gaat snel :D
    Je bent waarschijnlijk net weg als ik in het ziekenhuis kom..
    Maar anders kom ik ook nog wel even langs in mijn bedje :p

@Joyce: het blijft nog even spannend meid, hopen dat het nu doorzet ;)

Hier vandaag heerlijk weer :)
    goed vol te houden zo!
    Vandaag heeft ons paardje weer mooie nieuwe schoentjes gekregen (ze heeft ijzers voor gekregen).
    Dus als ik ben bevallen kan ze er weer tegenaan :p

Slaap lekker voor straks allemaal ;)

Deel Deze Pagina