de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    hoi iederren,

wil wel reageren maar het er de puf er even niet voor.
    Vandaag officieel 39 weken. En had ik vorige nacht een rommelde buik, vannacht had ik dus helemaal niks, heb wel goed geslapen tot 7.15 dus dat was wel goed.

2. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @pluk; goh spannend hoor en vanaf dinsdag mama....

@ikbenhetmaar; afwachten dus maar weer, zo blijft er elke keer wat

Hier is mijn ventje als kool gegroeid. Is 270 gram in 1 week tijd aangekomen (150 gram aankomen in 1 week is gemiddeld). Gisteren had ik ff een baaldag, hij kwam om het uur. pfffffffffffff vermoeiend. Gelukkig gaat het vandaag weer beter.

Fijn weekend allemaal!

3. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Hartstikke leuk pluk!!! Succes dinsdag, weer een mama erbij!

@Brusje - hou vol meid. Tis weer te warm voor alle zwangere dames dus doe het zeker NOG rustiger aan!!

4. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Goedemorgen dames,
    Hier al een aantal nachten slecht geslapen, de kleine is zo ontzettend druk, continue harde buiken en krampen alleen het zet niet door..:(

Ik wil Anita even heel erg veel succes wensen voor morgen!
    Ben super benieuwd naar de naam van het eerste meisje..:)

Hier ben ik nu aan het wachten op de monteur van Ziggo,
    We hebben al 2 weken geen radio, tv en internet.. grr..
    Zit nu illegaal op een onbeveiligd netwerk van de buren hihi..

Liefs ikbenhetmaar

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ja morgen is het zover, hopelijk komen er geen spoedgevallen tussendoor en ben ik snel aan de beurt.
    En als ik de folders moet geloven heb ik gewoon internet aan mijn bed (hoef ik niet eens de lapjap voor mee te nemen).

Groetje sAnita

6. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Anita, inderdaad heel veel succes morgen!! Ik ben heel benieuwd!! Zet m op, ik zal voor je duimen!

Verder gaat het hier allemaal nog prima, net de kleine naar het kdv gebracht (nog altijd op de fiets, twintig minuten heen en twintig minuten terug, dus heb mijn beweging wel weer gehad, hihi) en ik ga vandaag nog wat wasjes draaien en schoonmaken. Ook ben ik vandaag begonnen met een laatste energiespurt, wat inhoudt dat ik de komende vier weken sowieso geen frisdrank meer ga drinken, zo min mogelijk ga proberen te snoepen, dagelijks veel fruit ga eten en elke avond groente en veel water ga drinken. Ik wil niet nog meer kilo's aankomen namelijk (nu ongeveer 20kg) en zoveel mogelijk energie opdoen. Ik was na de bevalling bij Joey zo duizelig steeds, zonder dat het aan mijn bloed lag, dat wil ik liever niet weer...

7. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja anita morgen is het zover succes alvast en hopelijk hebben snel mooi super nieuws van je maar geniet eerst maar lekker hoor.

hier ook zeer onrustig geslapen of het echt krampen waren ben ik nog niet over uit een enorme druk de hele nacht om de drie kwartier moest ik plassen echt onwijs.

en bijna continu harde buiken verlies ook steeds meer afscheiding maar nog geen bloedprop gehad en ook niet iets van vruchtwater denk ik woensdag controle ben benieuwd.

liefs miriam

8. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hier precies het zelfde miriam, alleen dan wel krampen, moest met 2 handen me buik vasthouden en maar tegen drukken.
    Ook om het half uur- 3 kwartier zat ik op de wc, en nog geen slijmprop te zien, moet straks om kwart voor 3 bij de vk wezen voor controle, ben benieuwd wat ze zegt, hier ook veel afscheiding aanwezig en aan 1 stuk door harde buiken.

9. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    raar he je weet ook niet goed wat te verwachten althans ik niet, nou ben benieuwd wat je vk zegt ga straks hier weer kijken of je terug bent met nieuws

10. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    heej meiden,

hier net terug van mijn (laatste?!) controle van de gyn!
    ik heb voldoende vruchtwater en dergelijke, kindje ligt nog steeds "het zelfde", dus ik mag maandag de 31ste :p
    Wel erg jammer dat deze gyn nog even moest benadrukken dat er wel vrouwen dood gaan tijdens een keizersnee?!?
    en ik vind het allemaal al zo spannend, kl***zak :(

@Anita, heeeel veel succes morgen meid, ik zal zeker aan je denken ;)
    We zijn hier ook erg benieuwd naar de naam van het eerste meisje! :D
    Anita, je laat ons toch niet te lang in spanning he :p

@ikbenhetmaar: Hoe was het bij de VK???

Fijne dag nog meiden, ik ga maar eens even schoonmaken....

11. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    @miriam, gefeliciteerd met de 38 weken ;)

12. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hier weer terug van de vk,
    Al dat gerommel van de afgelopen dagen heeft gezorgd voor 2 cm ontsluiting, het kan niet lang meer duren volgends haar.. jippie!

13. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    @ikbenhetmaar, ohh echt!
    Wat een geweldig nieuws!! :D toch??
    Nog heel even genieten van de zwangerschap, het is nu echt bijna voorbij :p

14. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    @ miriam nog 2 weken hey dan heb je de 40 gehaald. had je zeker niet verwacht he :D

@ikbenhetmaar spannend hoor hey! nog effies dan mag je jullie kleine in je armen sluiten ;)

@ anita heel veel succes morgen!!!!!! zal aan je denken en voor je duimen dat het niet te lang zal duren!!!! ;)

hier gaat alles zo langzaam z'n gangetje. ben nog wel snel moe maar dat word wel minder vind ik. vind het nog wel vermoeiend met al die visite,ook al komen er maar EEN per dag zeg maar. ben toch wel blij als dat minder word hoor!

nou ga nu ons kleintje voeden en nog s douchen, met dit zweet weer, en dan lekker tukken.

@ all nog even volhouden meiden! het einde is in zicht hoor :D

15. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    ZusjevoorLynn, noujaaa...wat een opmerking van de gyn., zeg. Daar word je nu niet direct vrolijk van... Fijn dat de geplande datum gewoon blijft staan!

Ikbenhetmaar, wow...wat gaaf, nog even dan houd ook jij je kindje in je armen:)

Tineke, kan me voorstellen dat je het zwaar vind, al die visite... Ik moet nog even kijken hoe ik het dit keer aan wil pakken met de visite, denk dat ik de kaartjes wel een paar dagen later pas verstuur...

Miriam, je zit nu toch wel héél erg safe qua termijn. Fijn gevoel, hè?

Ik ga straks naar de vk, ben benieuwd of de kleine al is ingedaald...

16. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej dames :D

@anita vandaag is de dag, veel succes !!
    @ikbenhetmaar, al 2cm ontsluiting, gaat denk ik niet lang meer duren :D

Hier niks meer :) Dus gaat nog wel ff duren denk ik. Vanaf vandaag mag het wel gebeuren !! :D 37 weekjes.

17. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    @missmamsie, spannend!
    hoever ben je nu precies zwanger?
    Bedankt voor je berichtje trouwens, ben blij dat ik niet de enige ben die het vreemd vind... :(

@Joyce, heej meid,
    hoe voel je je verder?
    jammer dat er nu niets meer is, maar daarentegen, het kan nooit zo heel lang meer duren ;)

ik heb vanavond een bbq, hoop niet dat het dan regent, aangezien ze alles hebben verplaatst voor mij (bloos) :)

ga zo maar eens even schoonmaken, boodschappen doen en bij mijn moeder op visite, dan is mijn dag weer vol want als ik thuis kom zal Chris er al zijn, even omkleden en dan naar de bbq :D

fijne dag meiden ;)

18. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Goedemiddag dames,

zusjevoorlynn, wat een rare gyn zeg om zoiets te zeggen..

Joyce, ag meid het duurt vast niet heel erg lang meer

Miriam, Meid jeetje je houd het nog steeds vol wat goed zeg!

Pluk, kom op met die naam hihi!

Missmamsie, laat je even weten hoe het was bij de vk..

Tineke, wou toch nog even zeggen dat je een heerlijk mannetje hebt!

Hier wonder boven wonder een goede nacht gehad, eindelijk eens langer geslapen als 2 uur aan 1 stuk.. wel nog continue harde buiken maar heb niet het idee dat de bevalling nou zo snel begint..

19. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Joyce84, toch wel een fijn gevoel dat je de 37 weken hebt bereikt??

ZusjevoorLynn, ik ben nu 36 weken plus een dag zwanger, dus er mag nog niets gebeuren nu, hihi. O'jee, ik weet niet wat het voor weer bij jou is, maar hier regent het al...;)

Ikbenhetmaar, alles was goed bij de vk; bloeddruk 120 over 85, (iets hoger, maar nog wel goed), gewicht 91.2 (in totaal nu 22 kg. erbij, maar ik houd ook vocht vast) en ik heb nog veel ruimte in mijn buik, dus ik denk dat de kleine zich wel nog wel even zal weten te vermaken. De baby is ook nog niet ingedeeld, daar heb ik 'veel te veel ruimte voor'. Komt goed, hihi.
    Ik heb daarnet nog even wat spulletjes erbij gehaald, wat handig is en ik nog niet had en ik maak voor Joey wat cadeautjes klaar, voor als de visite alleen maar zijn kleine broertje verwent (wat denk ik toch nog wel vaak gedaan word), dat Joey dan ook iets heeft. Het is voor hem immers ook een hele omschakeling, dus mag hij best een beetje verwend worden en de cadeautjes die niet nodig zijn, krijgt hij voor sinterklaas. Zo heb ik net nog voor 5 euro een leuke Winnie the Pooh-pyama voor hem bij het Kruidvat gekocht; hij moest toch nog een nieuwe pyama en als ik het leuk inpak dan is het toch als een cadeautje voor hem...
    Voor mijzelf heb ik nog wat nieuwe, goedkope onderbroekjes gekocht, want mijn ondergoed gaat nu wel strak zitten en is niet meer helemaal tiptop, wat toch wel fijn is als de kraamzorg er straks is. Verder nog een extra pakketje hydrofiel luiers, een kruik met kruikzak, monddoekjes (die heb ik bij Joey nooit veel gebruikt, maar is bij bv misschien wel handig?), een flesje desinfecterende gel (handen wassen zonder zeep), twee emmers en dat was m geloof ik wel.
    De tijd gaat vandaag wel erg hard, vind ik. Beetje jammer, want ik wil nog best veel doen voor ik Joey weer ophaal... Misschien een goed idee om achter de pc vandaan te gaan, haha. De pc wordt vanmiddag als het goed is weggebracht, omdat hij steeds allemaal virussen heeft. Hoop dat ik hem niet te lang kwijt ben...

20. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    o meiden weer een nacht van weinig slaap gehad morgen controle hoop ook ontsluiting al iets te hebben hoor pfff

ik had dit nooit verwacht vind het daarom ook raar nog steeds dat ik er zit met beeb in de buik een droom lijkt het soms.

Wel zet dit me aan het denken het kan dus wel met veel aanpassingen en heel erg veel geduld en controle's dus de toekomst ligt nog open voor evt nog een kleintje wat ik eigenlijk al afgeschreven had omdat het zo ging.

Nou meiden vandaag anita aan de beurt ben benieuwd hoe het haar gaat.

rest meiden fijne dag liefs miriam die zo onder de wol kruipt doodmoe is

Deel Deze Pagina