@Stefje je bent de zieligste... we houden al op met plagen goed? hihihihihihi Hier ook een maag samentrekking bij het idee patat met mayo blehhh
Nog 1x dan..... ik werk maar 3 dagen (en na de bevalling nog maar 2 om 3 dagen) maaaaaaar.........ik moet dit hele weekend werken. Das ook best zielig he.....toch?
Echt misselijk word ik niet van eten moet ik zeggen. Heb wel minder trek in warme prak en moet zorgen dat mijn mond niet te vol zit want dan moet ik kokhalzen. Heb heel eerlijk gezegd nog niet 1x boven de pot gehangen. En nu maar hopen dat dat zo blijft.
Wie kwam er met het voorstel patat met mayo en pinda? Ik ging er letterlijk van over me nek! hahaa.. voel je niet schuldig hoor, dit is voor mij een extra bevestiging dat het helemaal goed zit
Ja, geluukig hoef ik ook niet over te geven maar word er wel misselijk en heb idd ook geen trek hoor in bepaalde dingen ben u ook erg moeilijk met eten en eet ook erg weinig
Hier ook eigenlijk de pot nog niet gezien wel wat kokken, maar nee mag blij zijn geloof ik,.,, Als ik lees dat je net letterlijk de misselijkheid van patat met mayo krijgt ( zou het nog een keer werken....)
Ha meiden.. Ten eerste mijn excuses als ik niet veel reageer. Ik probeer het wel bij te lezen. Daarom wil ik bij deze alle nieuwe zwangeren feliciteren, en anderen met vervelend nieuws veel sterkte toewensen. Ik heb vanmiddag mijn 1e echo gehad. Was bloedje nerveus, omdat de angst voor opnieuw een bbz er goed inzat. Gelukkig was alles goed. Het zat mooi in de baarmoeder, en ook wij hebben een kloppend hartje gezien. Wat een emotioneel moment. Als ik eraan denk moet ik weer huilen. Mijn klachten zijn net als vele anderen van jullie: goed misselijk, pijnlijke (.)(.), eten bereiden staat me tegen en verschrikkelijk moe. Ik wil iedereen dan ook veel sterkte toewensen met zijn zwangerschap en mooie echo momenten toewensen. Wij zijn er ook nog niet over uit of we willen weten wat het wordt. Groetjes Marjolein