@miriam , meid gefeliciteerd met je zoon !! Sem @ Anita gefeliciteerd met jullie dochtertje !! Kinley. Leuk hoor, kan echt niet wachten totdat ik aan d ebeurt ben Doe lekker rustig aan meiden. Hier wel de hele dag een zeurend gevoel gehad in mijn buik, maar is nu weer weg. Eigenlijk is dat nu wel beter, want mijn zwager gaat morgen trouwen, dusliever pas zaterdag @ Anita, dat valt idd mee, das kleiner dan manotje
@Joyce; veel plezier op de trouwerij. En als je dit pas leest als je weer terug bent...............hoe was het?
Miriam, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Sem!! Gaat alles goed? Anita, hahaha...behoorlijk hilarisch verslag: dat de kleine meid toch weer gedraaid was, haar hoofdje onvindbaar en dan dat stroompje vruchtwater in het decolleté van de assistente!! Whahaha8) In elk geval van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Kinley! Mooie, aparte naam voor een mooi dametje. Goed gedaan!!
Sem onze zoon is geboren op 26 augustus om 6 min voor 9 in de avond. Om kwart voor 7 s'avonds zijn de vliezen gebroken nog geen wee activiteit, toch maar vast bellen wat moeten we doen ik moest me maar tegen half negen melden vroeg genoeg nou nog geen kwartier na mijn eerste telefoontje terug gebeld dat de wee activiteit zo heftig is dat ik wil komen direct prima ik mocht komen. Op het ziekenhuis aangekomen bleek al na een half uur weeen gehad te hebben dat ik op 9 cm ontsluiting zat zo snel is het gegaan en het nadeel ervan was dat sem dit niet kon bolwerken zijn hartje had een te lange herstelperiode nodig na elke wee hierdoor is er besloten om om kwart over acht s'avonds de beslissing te nemen van een spoed keizersne en om 6 min voor negen is onze zoon sem geboren gezond en tot op heden doet hij het onwijs goed. Vanmorgen naar huis gegaan en nu heerlijk met z'n drietjes genieten dames bedankt voor de felicitatie's en anita gefeliciteerd met je meid liefs miriam
Zitten we dan mooi met onze keizerlijke luikjes mirjam, maar gelukkig is alles goed met Sem en dat is toch het belangrijkste Groetjes Anita
ja anita dat is waar maar wel raar hoor had dit echt niet verwacht bij mij en hier dus ook totaal geen rekening mee gehouden maar toen de gyn zei dat het hartje heel slecht mee kon komen met de weeen dacht ik nee nu wordt het ons afgepakt in de bevalling en toen hij zei keizersne dacht ik ja kom maar op haal het er uit levend nu wel raar een flinke jaap en het gevoel dat ik onwijs veel gesport heb zo'n spierpijn achtig voelt het
Klopt meid ik kan me het helemaal voorstellen hoor, toen met Kylian had ik ook van snijd me aub open en haal het. Afgelopen dinsdag weer hoor tuurlijk het doet pijn (vooral na die tijd) maar als je je kindje hoort huilen die eerste keer dan is het goed en verdwijnt die angst ook. Groetjes Anita
Dames, Er is nix met me aan de hand hoor, was jullie alleen kwijt, kreeg geen meldingen meer enz. Wil uiteraard Anita en miriam van harte feliciteren met de geboorte van jullie kindjes!, wat een super namen ook. En Anita, gefeliciteerd, je hebt het maar geflikt.. het eerste meisje.. Hier rommelt het nog steeds, volgends my verloor ik net mijn slijmprop..
@Miriam; goh wat is dat dan snel gegaan bij jou! @Ikbenhetmaar; gelukkig dat alles goed is. Ik hoop dat je snel gaat bevallen. Ik beviel een kleine week nadat ik mijn slijmprop verloren was.
ikbenhetmaar ik hoop het ook voor je het is zo genieten van zo'n klein frummeltje ik kan bijna mijn lach niet weg krijgen van mijn gezicht
Hallo meiden, Aan het begin van de zwangerschap heb ik meegeschreven met jullie, was toen Tinkerbelmama. Van het meeschrijven kwam steeds minder helaas maar op het geboorteberichtje van Miriam wil ik heel graag even reageren. Ik ben n.l. ook op 26 augustus, om 20.54uur bevallen van.......SEM. Is dat niet bijzonder?
krijg er kippenvel van wat bijzonder hihi we hebben een bijzonder kado gekregen om iets voor negen haha maar tinkerbelmama gefeliciteerd met jou eigen sem en volop aan het genieten en heb je een goede bevalling gehad? liefs miriam
gefeli sembem met de geboorte vvan jullie zoon! en dat is wel heel erg apart zeg!!! jullie samen zo om 6 voor 9! het is zeker heel erg mooi!!! geniet er van!!!!
Miriam en man gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Sem! Ik ben blij dat het allemaal goed is gekomen en je nu lekker kan genieten van je zoontje. Heerlijk meid! En wat ontzettend bijzonder zeg dat er op dezelfde datum en tijd nog een kleine Sem is geboren, ik kreeg helemaal kippevel. Gefeliciteerd Sembem en man met jullie Sem! Geniet ervan!
Heej meiden ik kom ff met buddynieuws van zusjevorlynn, Ze is vandaag bevallen van een dochtertje, ze heet Viënn en weegt 3730 gram. GEFELICITEERD MEID !!!
Gefeliciteerd Zusjevoorlynn! Wat een mooie naam ook! Hier terug van de vk, weer een strippoging gedaan.. hopelijk zet het nu door.. want ben het echt zat!