de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ ikbenhetmaar ik hoop het ook voor je :D

Ik begin het ook aardig zat te worden hoor hier, maarja wie weet hoelang het nog gaat duren :)

Het rommelde hier donderdag wel weer, maar daarna weer geen last meer gehad, dus volgens mij zit ze nog wel lekker warm bij mij :D

2. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0

wow dat is idd wel bijzonder zeg!!!!!! hoe is het mogelijk??? ben sorakeloos ervan!!

3. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    Zusjevoorynn gefeliciteerd met jullie dochterje Viënn!!! geniet er lekker van ;)

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Zusje vor Lynn gefelciciteerd met jullie dochter en natuurlijk

en sembem natuurlijk gefeliciteerd met jullie zoon.

Hier gaat het goed, in zoverre het enige probleem dat we hebben is dat Kinley alleen maar afvalt (en dat terwijl ze flesvoeding krijgt).
    Eergisteren last van stuwing gehad en sinds gisteren lek ik als een idioot.
    Dus vannacht ontzettend gaat twijfelen over mijn keuze en vanmorgen in overleg met vk en kraamzorg besloten over te stappen op borstvoeding (ja ik weet het ik ben een rare).
    Dus nu heb ik een kolfschema en we gaan kijken waar het schip strand.

Groetjes Anita

5. Femya

Femya Niet meer actief

ZusjevoorLynn gefeliciteerd met de geboorte van Vienn! Wat een mooie naam, die heb ik nog niet eerder gehoord. Geniet ervan!

6. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Zusjevoorlynn, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Viënn:) Geniet lekker van jullie dochter, dat alles maar heel erg goed mag gaan!!

Sembem, jullie ook heel erg gefeliciteerd met jullie Sem... en dan zeggen ze nog dat toeval niet bestaat, hihi.

Pluk, hopelijk gaat de bv snel goed lopen en zorgt het ervoor dat jullie meiske snel in gewicht zal toenemen.

Ikbenhetmaar, oeh...spannend nog steeds, hopelijk komt de bevalling nu snel opgang, zodat ook jullie straks jullie kleintje in de armen kunnen sluiten!!

Hier alles nog vrij rustig, wel regelmatig harde buiken, dus wie weet, hihi.

7. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Dank jullie wel voor de felicitaties meiden. Het gaat hard he met de geboortes nu. De meiden komen hun inhaalrace maken.
    Dat de bevalling exact gelijk met die van miriam was, was echt bijzonder toen we het lazen. Hoe is het mogelijk.

Hier gaat alles prima, Sem drinkt en slaapt prima, je hoort hem niet en ik knap ook heel snel op. Had tot gisteren (thuis) een catheter (omdat mijn onderkant zo gezwollen was dat mijn plasbuis "bekneld" zat.) en de hechtingen zijn er gisteren ook uit gegaan.
    Morgen nog 1 dag kraamhulp en dan zijn we bijna alweer een week verder.

8. sembem

sembem Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.200
    0
    0
    Dat waren wij ook Tineke, echt heel bijzonder.

9. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    en ik zit hier maar te wachten..*zucht.. ik heb het helemaal gehad, volgends mij komt ze nooit hihih :D

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    ikbenhetmaar heb je je bordje met NOODUITGANG wel branden :D:D:D

Hier goed nieuws Kinley is 50 gram aangekomen :D:D

de bv wil nog niet goed op gang komen maar we houden nog een paar dagen vol.
    Als ik dan nog een kwartier moet kolven voor 4 druppels is het helaas pindakaas maar hebben we het in ieder geval geprobeert.

Groetjes Antia

11. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    ZusjevoorLynn; van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter

Sembem; van harte gefeliciteerd met je zoon.

Pluk; wat fijn dat ze aan is gekomen joh! En wat goed dat je het probeert met bv. Hoop dat die wat meer op gang gaat komen.

Wij zijn vandaag naar consultatieburo geweest. Jurre is nu 3340 gram en 52 cm. Groeit supergoed (2 weken geleden was hij nog 2760 gram) en ook de krampjes lijken minder te worden. Dus we zijn superblij!

12. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    zusjevoorlyn gefelciteerd met de geboorte van jullie dochter

semben echt heel speciaal hoor hihi
    en ons kereltje is ook een voorbeeldig kindje slaapt eet poept plast en slaapt echt weinig mee van doen.

op naar het volgende nieuws wie volgt?
    gr miriam

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    jippppieee vandaag alweer 20 gram gegroeit, het gaat langzaam maar ze lijkt er bovenop te krabbelen.

De borstvoeding gaat moeizaam, ben echt 20 minuten aan het kolfen voor nog geen 5 cc, morgen komt de lactatiedeskundige kijken of die nog wat kan helpen.
    Heb wel afgesproken met Jan dat ik het tot maandag geef en als het dan nog niet meer is we dan stoppen.
    Om de 2 uur is gewoon heel intensief en nu willen ze ook nog dat ik 's nachts om de 2 uur ga kolfen, terwijl Kinley om de 3 uur gevoed moet worden.

Groetjes Anita

14. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    antia tjee ik moest om de drie uur en dat vond ik al heftig voor 10 cc meer kwam er niet meid meid respect op en top voor je
    je bent de hele dag en nacht maar met 1 ding bezig.

hier gaat het prima ben heel tevreden kraamzorg afgelopen raar hoor we gaan het samen doen zonder nog hulp
    maar denk wel dat we het kunnen.
    Sem gaat goed zit al boven geboortegewicht drinkt ook meer dan hij moet hebben op een dag echt een prima kereltje ben er heel blij mee

Hoe is het verder met de dames hier?
    liefs miriam

15. marjolein05

marjolein05 Niet meer actief

Hallo iedereen,

In het begin heb ik meegeschreven, maar door verschillende redenen was/ben ik niet meer zo actief. Bij deze wil ik alle kersverse mamma's feliciteren met hun kleine wondertjes. Wat is het bijzonder zo'n kleine uk van jezelf.

Bij ons is op 18 augustus onze dochter Nikki geboren. Ik ben uiteindelijk met 37 weken ingeleid vanwege zwangerschapssuiker en zwangerschapshypertensie. Hiervoor heb ik een tijdje in het ziekenhuis gelegen. Gelukkig gaat nu alles goed met ons, en kan het echte genieten beginnen. Ik wens iedereen veel geluk en liefde toe.

Groetjes Marjolein

16. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Marjolein; van harte gefeliciteerd met je dochter.

Miriam; fijn om te horen dat het zo goed gaat.

Na een spooknacht gisteren, heeft Jurre zich vannacht voorbeeldig gedragen. Heerlijk gewoon!! Marc heeft nog 2 dagen vakantie en vanaf dan ben ik ook alleen, ben erg benieuwd hoe ik dat zal ervaren. Vind het samen zijn en doen wel heel prettig.

17. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    Marjolein en zusjevoorlynn: gefeliciteerd met de komst van jullie dochters!!! geniet ervan!

Ook hier kan ik mezelf verblijden met de komst van onze dochter: Kathy ellis!!!! Ze is gister op de uitgerekende datum gekomen met een superbevalling van 2 uur!!!

Dinsdag ging ik even op controle bij de VK, en die verwees me door naar boven (bezoek is in het ziekenhuis daar) om even een half uur aan de ctg te liggen. Het hartje was niet optimaal.. mijn vriend kwam gelijk na zijn werk en vervolgens kregen we te horen dat ik gelijk opgenomen werd omdat er te weinig vruchtwater was. Vrijdag was dit nog goed (gezien op een echo) De volgende dag kreeg ik om 6.30 uur gel in voor de baarmoedermond en om 12.30 heeft de arts mijn vliezen gebroken. ik kreeg gelijk weeen hiervan en om kwart over twee mocht ik al meepersen! Om 14.33 uur is ze geboren, ze weegt 3100 gram en is 51 cm... Het gaat heel erg goed en om half 7 mochten we alweer naar huis!!! de kleine heeft de nacht goed doorstaan en ook de voedingen gaan allemaal goed.

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @hummeltje, gefeliciteerd meid met jullie dochter !

19. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Hummeltje; gefeliciteerd met je dochter. en wat een snelle bevalling zeg! Fijn dat alles goed gaat

20. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Hummeltje en marjolein gefeliciteerd met jullie dochters. (eindelijk komen de dames dan ook even het buitenlicht aanschouwen).

Hier is gisterenavond de kogel door de kerk gegaan en ben ik gestopt met kolven. Ik kon gewoon niet meer, wilde nog maar 1 ding slapen!!
    Gisteren de hele dag netjes om de 2 uur gekolft en over de hele dag nog geen 5 cc bij elkaar weten te sprokkelen (want zo voelde het) en plotsling had ik zo is het genoeg geweest.

Vandaag dus even heerlijk zitten kleien met Kylian :D

Het goede nieuws is dat Kinley in 1 dag tijd 100 gram is aangekomen en nu dus 3710 gram weegt. Ze komt netjes om de 3 uur en vannacht zelfs een keertje 4 uur geslapen.
    Ze eet nu zo'n 90 cc per keer maar we stoppen altijd 120 cc in het flesje omdat ze zo heel af en toe een uitschieter heeft naar de 100 cc en vannacht zelfs een keertje 120 cc.

Groetje sanita

Deel Deze Pagina