de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    hey m'n schoonmoeder kwam met een idee.........onze zoon was vanmiddag even bij oma en ze vertelde, dat ze hem bij het verschonen even temperatuurde,(man schrijf je dat wel zo?:)) (zonder de termometer aan de zetten)met n beetje vaseline op de punt. want..... meestal als ze moeten poepen,en het vooran zit, en je ze tempt dan komt het er meteen uit.

dat deed ze dus bij storm,omdat hij weer last kreeg van krampjes. en ze zeg dat er een en al lucht uit kwam. en nu net had hij een behoorlijk luier vol :$ wist niet dat er zoveel in en uit kan :D

dus ik ga nu steeds bij het verschonen even soort van tempen....als hij last va die rot krampjes heeft.

groetjes tineke

2. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    @ sam gefeliciteerd met jullie zoontje!!!

3. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @miriam; lekker geshopt gisteren?

4. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Dames,
    hier een kort berichtje,

Woensdag 16 sept. om 15.33 is onze dochter geboren.
    Ze heet Linde.
    Vertel binnekort meer.

Liefs!

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ikbenhetmaar Gefeliciteerd met jullie dochter LINDE (mooie naam)

Ben heel benieuwd naar je bevallingsverhaal maar ga eerst maar eens lekker genieten van die kleine meid.

Groetjes Anita

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ikbenhetmaar, Gefeliciteerd met je dochter Linde !!!

Ik ben ook benieuwd naar je verhaal :)

Doe maar rustig aan en geniet lekker van je kleine meid.

7. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Mama Sam, gefeliciteerd met jullie zoon!! Wow, das heel snel, twee uur... lijken me wel twee heftige uren te zijn geweest dan, of vergis ik me daarin?

Pluk, ja...op het kdv waar ik werk zweren sommig ouders ook bij de dr. Brown flessen, maar helaas werkt het voor Kinley dus niet echt... Sneu hoor, als ze zo'n moeite hebben tijdens het drinken. Wel fijn dat je nu een betere fles hebt gevonden.

Tineke, top dat het inbakeren zo goed helpt voor Storm!! Die difraxflessen waren voor mij ook wel even wennen: de eerste keer dat ik er één pakte op het kdv, had ik niet gezien dat de bodem eruit was en goot ik zo alles op de grond, haha:) Goede borstvoedingsfleesen zijn overigens ook de Tomme tippee, te koop bij o.a. etos.

Miriam, hoe was t shoppen??

Ik ben het maar:
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Linde. Lekker genieten!!

8. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    @ missmamsie :D hahaha ik kan me je gezicht voorstellen hahaha zie het zowat voor me. je zal wel in de deuk gelegen hebben of niet??? :p

@ ikbenhetmaar gefeliciteerd met jullie dochter!!!! nu kan je/jullie ze lekker kroelen en van haar genieten!!:D

9. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Dankjullie wel dames,
    Bevallingsverhaal.. tjsa wil hem best vertellen maar pas als alle dames bevallen zijn haha,
    nee zonder gekheid, bevalling ging doet, van dinsdag op woensdag nacht om half 1 braken mijn vliezen maar geen weeen.
    om 7 uur toch maar naar het ziekenhuis gegaan omdat ik dacht dat het toch begonnen was.
    Eenmaal daar was dat ook zo..
    om half 12 had ik 5 cm
    om half 2 had ik al 8 cm
    om half 3 had ik 9
    om 3 uur volledig
    en in een kort half uurtje persweeen is ze geboren.
    ze had gelijk een score van 9/10/10

Ik ben niet ingeknipt of gescheurd, alleen mijn baarmoeder trok niet samen waardoor ik bijna 4 liter bloed ben kwijt geraakt.
    Direct door naar de OK, waar ze niets konden doen omdat ik niet ingescheurd of iets was.
    Infuus met een goedje gekregen wat er voor moest zorgen dat me baarmoeder ging krimpen..
    Dat ging heeel langzaam maar werkte wel.
    Heel veel bloed transfusies gehad en uiteindelijk zit ik nu na een aantal dagen ziekenhuis bezoek thuis.
    Wel aan flinke medicatie omdat ik koorts gekregen had, (waarschijnlijk van het kijken in de baarmoeder in de OK) infectie dus.

Linde doet het wonder boven wonder gewoon SUPER, ze huilt alleen als ze honger heeft of een volle luier.
    Een mooi lief kind met een flinke bos zwart haar..:D

Binnekort meer dames, ik ga me bed op zoeken.

Ow en heb ik baby nieuws gemist?
    Heb nu geen energie om terug te lezen

10. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @ikbenhetmaar; Gefeliciteerd met je dochter. Tjee 4 liter bloed, das veel. Hoop dat je nu een beetje aan het opknappen bent. Geniet lekker van je dochter

11. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    ikbenhetmaar: gefeliciteerd!!!! geniet ervan!

ik heb even geen tijd om helemaal terug te lezen, maar volgens mij was er nog iemand bevallen! dus ook van harte gefeliciteerd!!! zal vanmiddag even terglezen wie het was, sorry dat ik het nu even niet weet...

gaat het verder allemaal goed?

12. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Dames ik las in het andere september topic dat Joyce vanmiddag bevallen is van een dochter.

Groetjes Anita

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @pluk, thnx voor het melden :D

Ben vandaag dus bevallen van een dochtertje, ze heet lorenza valentina maria en ze weegt 4160 gram en 52 cm.

Weer een 8 ponder :)

Verder is de bevalling harstikke meegevallen, deze keer, verhaal komt nog, als ik weer beetje ben bijgekomen.

14. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    joyce & man gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! :D:D

15. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    gefeliciteerd joyce!!
    Wat een super naam,
    Lekker genieten nu hoor, ben ik ook aan het doen :D

16. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hopelijk lukt het zo om een foto van Linde te showen..:D

17. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
  18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    o wat een mooie plaatjes
    meiden allemaal gefeliciteerd had zo uitgebreid gereageerd op jullie allemaal maar alles weg bah balen hoor.

heb nu ook even niet meer energie om alles op nieuw te typen maar volgens mij zijn we er allemaal kwa bevallen nu of moet er nog een

sem komt nog steeds om de drie uur krijg er niet meer tijd tussen nog soms meldt hij zich al met 2,5 uur dan rek ik toch ondanks dat je mag geven als ze zich melden en dan wil ik vanaf volgende week beginnen met een half uur er bij te rekken dus 3,5 uur en zo uitbouwen

kwa voeding gaat het prima al heeft hij wel harde poep vind ik dus dat houdt ik in de gaten anders daar even iets tegen doen.

nou meiden gr miriam

19. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    joyce: gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!

er zijn weer een hoop meiden bevallen, allemaal lekker aan het genieten!

ikbenhetmaar: wat een schatje! zo ontzettend lief!

hier gaat het nu weer allemaal goed. ik heb de voeding van kathy veranderd en nu bijna geen krampen meer, gewoon normale ontlasting en een zeer rustige beeb! ze is goed aangekomen, ze weegt nu 3500 gram. ze is zo lekker rustig, ik kan nu gewoon lekker mijn dingen doen en heel veel knuffelen met haar!

hoe gaat het verder allemaal met de beebs?

20. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    hoi meiden ;) hier gaat het prima. storm drinkt heel goed...nu inmiddels 170 cc per keer....vraag me af of dat dit niet te veel is?????? ik heb geen idee hoeveel hij weegt....m'n schat is eergister met hem op de weegschaal gaan staan en daarna alleen. ik viel zowat uit m'n schoenen toen ik hoorde dat het verschil 5,7 kilo was :$ hij hat alleen een pyjama aan en z'n pempers.....dus dan weegt hij denk ik zeker 5 kilo :p
    dat gaat hard dan zo ineens......
    hij dronk erst 120-140 cc maar kwam zeker om de drie uur dus nog 8x per dag, terwijl hij maar 6 x hoeft te komen oftewel minimaal 5x per dag.dus ik dacht weet je wat ik doe's n keer meer in z'n fles en kijk wat hij op drinkt. en ja hoor hup fles leeg....170 soms 180 cc zelfs. maar nu komt hij minimaal 5 x per dag en maximaal 6 keer. :D dus dat is hartstikke mooi......hij had gewoon telkens nog honger denk ik dan.

heb nu net eindelijk het inbaker doek gekregen, dan hoef ik het niet meer met de badcape te doen. ben benieuwd hoe hij hem vind :D

goetjes tineke

Deel Deze Pagina