ikbenhetmaar wat een scheetje zeg tinneke volgens mij mag een kindje 150 cc per kilo lichaams gewicht weet wel zeker dat ze nietmeer mogen dan 1 liter per dag
Joyce, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Ikbenhetmaar, wooooow...wat een mooie meid!! Lekker kroelen Tineke, en hoe gaat het met de bakerdoek?? Ennehm, nee...we zijn er nog niet allemaal...mag ik ook nog, alsjeblieieieieieft?? Nu 40 weken en een dag en vanmiddag naar de vk, ben heel benieuwd of de kleine inmiddels al op zn minst is ingedaald... Ik wil ook!!!!!
missmamsie natuurlijk mag jij ook maar helaas heeft je kleintje het hier voor het zeggen en die wil duidelijk nog niet 8). Ik heb nieuwe foto's van Kinley in mijn album gezet. Voor de rest heeft ze vanmorgen eindelijk goed gepoept en ze heeft vannacht zomaar 8 uur achter elkaar geslapen. Groetjes Anita
Pluk, ach ja...je hebt gelijk, ik weet het. Ik vind het ook allemaal niet zo erg dat het langer duurt als verwacht, behalve dan wanneer ik lekker met Joey op de grond wil spelen en ik zo mobiel ben als een Als ik een schone onderbroek aan wil trekken en bijna onderuit ga omdat ik mijn evenwicht niet houd..., als ik 's nachts niet kan slapen van het maagzuur omdat de billetjes van de kleine bijna in mijn hals zitten, etcetera... Verder vind ik gewoon dat de natuur lekker zijn gangetje moet gaan en ik inderdaad toch mooi niets voor het zeggen heb. Net bij de vk geweest: ik heb nog een mooie soepele buik, geen verlies van vruchtwater (ik twijfelde een beetje, ze heeft gekeken en er was niets te zien), de kleine is ook nog niet ingedaald en mijn bloeddruk was ook nog redelijk (140 over 85). Maandag mag ik bellen dan komen ze om me te strippen, iets waar ik over twijfelde omdat ik 'de natuur haar gang wil laten gaan', maar de vk zegt dat als het dan nog een week gaat duren het sowieso medisch wordt en strippen dus altijd nog dichter bij de natuur staat. Okay dan maar Eén ding is zeker: het zal geen maand meer duren Hoe gaat het bij jou tussen broer en zus; gaat het een beetje met het verdelen van de aandacht?? Is Kylian al een beetje gewend??
Ik ken het hoor met Kylian ging ik ook ver over tijd Tussen broer en zus gaat het goed, Kinley krijgt veel kusjes en knuffels van Kylian (soms wat hard maar goed). De aandacht verdelen gaat soms wat moeilijk omdat Kinley toch een aantal huil uurtjes heeft op een dag, ze wil ook nog niet alleen in de box dus even weg leggen gaat vaak gepaard met oorverdovend gehuil. Gelukkig houden ze allebei van wandelen dus dat doen we dan ook maar, vandaag hebben we even kastanjes gezocht, geiten gevoerd en waren we dus weer 1,5 uur verder. Groetjes Anita
oh dat is goed te weten!!!! want hij ligt nu lekker bij papa te drinken en als hij heel de fles op drinkt zit hij nu al op 170+180+170+190+ nu 120 = 830 wat als hij nog 2 x komt vandaag (wat ik me niet voor kan stellen) dan moet ik die 170 die hij nog max mag over twee verdelen??? 150 cc per kilo wist ik maar weet niet precies hoeveel hij weegd.
wat je kunt doen is kijken of hij voeding voor hongerige baby's beter is dan kun je met minder mischien toch af en anders bel je het cb om advies en kijk je of je naar een weeguurtje kunt althans dat hebben ze hier. wou foto's hier weer op zetten maar kan de kabel niet vinden dus wordt morgen gr miriam
oh wat jammer zou wel graag foto's willen zien hoor maar met voeding voor hongerige babies heeft geen nut want hij krijgt BV uit de fles. ben wel aan het afbouwen met kolven maar heb nog steeds te veel melk. zou het kunnen zijn dat ik te weinig voedingsstoffen in m'n melk heb??? ik zal even kijken wanneer ik deze week naar het cb kan om te wegen. hij ligt nu weer lekker te tukken. oh ja ik heb vandaag het bakerdoek gekregen en hij is echt goed hoor. en lekker warm. als ik hem naar het voeden verschoon en even laat spelen en dan in het doek en lekker kroelen slaapt hij in twee tellen. anders was het steeds een en al zwaaien en trappelen heb net lekker liggen kroelen met hem lekker hoor!
oh gelukkig bedankt voor je reaktie sembem!!! nu weet ik tenminste dat het niet aan de melk ligt moet wel zeggen dat hij wel soms in een hoge boog zit te spugen....zo dat het voor ons echt vangen word,anders beland het overal. misschien moet ik anders gewoon bij 150 cc even stoppen en als hij dan niet begint te jengelen omdat ie meer wil laat ik het wel daarbij.....
Sem spuugt heel af en toe ook wel eens met een boog (flesvoeding) maar meestal heeft hij dan te gulzig gedronken en zit er een boer dwars (eigenlijk is het dus een boer met inhoud hahaha) Vergeet ook niet dat spugen dikwijls meer lijkt dan het daadwerkelijk is. Het boeren is ook heel belangrijk bij voeding uit een fles, dus laat hem desnoods 3 tot 4x boeren per voeding. Geeft hij daarna aan dat hij meer wil....prima maar laat hem weer tussentijds boeren. Valt hij in slaap.....ook goed. Het is een beetje zoeken maar nogmaals, het boeren met flessenkinderen is erg belangrijk.
Ik had een avatar (foto van Sem) en een banner "geknutseld" maar zie hem niet terug in mijn berichten. Vreemd......Wat doe ik fout?
Leuke foto's Anita! , mooi meisje, en wat lijkt ze op haar broer! Sembem wat een mooi mannetje hebben jullie Ik zit hier helemaal op een roze wolk..
wat een schatje zeg sembem!!! mooi zoontje heb je daar hoor als ie straks 18 is mag hij zich verstoppen voor de meiden,anders vind hij geen rust meer!! welke haar kleur heeft hij...kan het niet zien.. je banner is er hoor het spugen is idd telkens bij een boertje. en ik laat hem altijd tussendoor boeren. meestal boert hij 2 keer soms 3 keer. ik laat hem ook gewoon drinken hoor want als ik hier de 160 aanhoud komt hij weer om de 3 uur dus lekker laten eten...liever iets meer dan te weinig toch. vandochten is hij best onrustig, kan z'n slaap niet vatten. ik denk dat ik zo met hem ga wandelen.....als het droog blijft.....het is ineens zo donker buiten. oh ja heb een draag zak geleend van mijn zus. hij is vn 0-4 maanden. kan niet wachten om ons mannetje erin te zetten......eigenlijk hangen en lekker dicht bij me te houden. lekker kroelen
Storm ligt te slapen......volgens mij droomt hij hij ligt ineens hard te krijsen, dus loop ik heen......ligt hij gewoon heel lief te slapen en is stil. nu al de vierde keer jammer dat ik niet kan zien wat hij droomt(d?)....