ja hier ook zeker!! hebben ook de bugaboo, hij rijd echt heerlijk soepel he! zeg ga jij ook wellis met maxicosi op de bugaboo naar buiten??? ik zou dat heel graag willen maar twijfel of dat wel goed is. ga straks denk ik lekker met de draagzak ons kereltje lekker dicht bij me. veel plezier met wandelen!!! en geniet van het mmoie weer!
Als ik boodschappen met de auto ga doen zet ik de maxicosi op het onderstel omdat ik de maxicosi zo'n onhandig ding vind om te dragen. Wij gebruiken de maxicosi zo weinig mogelijk omdat we vinden dat Sem er als een gedrocht inzit. Helemaal in elkaar gevouwen. Hebben de verkleiner er al uit gehaald en dat gaat een stuk beter. Als we echt gaan winkelen nemen we altijd de bak mee. Welke kleur bugaboo heb jij Tineke? Hier de grijze met zilver kleurige bekleding. Vind het echt een fantastische wagen die heerlijk licht loopt. Het enige nadeel vind ik dat je heel lastig je boodschappen in en uit het mandje krijgt als de bak er op staat. Als de maxicosi er op staat is er meer ruimte. Als hij van t voorjaar omgebouwd is al wandelwagen is er volgens mij ook meer ruimte. Veel plezier buiten, het weer is echt heerlijk.
Wij hebben een Stokke en ik vind het een geweldig ding Sembem hoeveel rijstebloem doe jij door een fles (150 cc)? Ik heb het vandaag (op aanraden van de huisarts) gekocht en wil haar er vanavond wat van geven. Hier weer een huil morgen achter de rug, nu heb ik haar eindelijk in slaap (in de wandelwagen), hopen dat ze een paar uur weg tikt zo. Zit er sterk over te denken om toch maar een buikdrager aan te schaffen want ik kan gewoon helemaal niets als ze zo aan het huilen is. En dat rechtop houden vergt toch wel veel van mijn handen/ armen. Groetjes Anita
Op 150cc doen wij 2 scheppen pap Anita. Vervelend joh dat huilen zowel voor haar als voor jou. Waarom denk je ook niet na over het inbakeren? Een draagzak heel de dag op je buik lijkt me erg zwaar, ook voor je rug en onhandig.
wij hebben een bruine bak en daarbij de leger groene kap en het afdek ding wat je erop kan ritsen heeft twee kleurige groene strepen.....weet niet hoe die serie heet. maar idd ik vind het ook onhandig met boodschappen in de bak eronder. je krijg ze er bijna niet in ook zowat niet uit. maar ja dat zal straks met de buggie anders zijn,denk ik. vandaag heeft storm voor het eerst weer een KV gekregen,omdat ik aan het afbouwen ben met kolven. zo dat hij er alvast aan kan wennen. nou nu kan hij niet slapen!last van zijn darmen. baal ik wel even van! @ anita geven jullie nog olie in kinleys voeding??? wat voor olie hadden jullie gebruikt? oh ja en waarvoor is die rijstebloem ook alweer???dat ze sneller verzadigd zijn?
mijn collega heeft ook een optie gegeven om bij in de fles voeding te doen nutrilon johannes broodpitmeel dat deed ze bij haar zoontje die onwijs spuugde en niet verzadigd raakte met dat wel ja ben trots op mijn kerel hihi
ja ze krijgt er lijnzaadolie door ( van de plaatstelijke molen) die zit namelijk ook vol goede stoffen voor haar hersenen ( net zoals in de bleuband boter) van rijstebloem wordt je voeding dikker en het verteren duurt dan wat langer. mirjam wat een lief kereltje zeg en wat een haar heeft die al. groetjes anita
moet ik als ik zoiets er doorheen wil doen eerst het CB bellen of de HA of hoeft dat niet? we hebben net visite gehad van een neefje van m'n vriend. was erg gezellig!! ^^ oh ja heb gister avond een cadeautje gekregen van m'n schatje een trollbeads armband met twee gekleurde (ja hoe noem je dat???) glazen beads en een silveren met heartjes en de letter S. en het slot ook met glazen steentjes in. echt leuk hoor!! was sprakeloos en erg emotioneel ervan wens jullie allemaal een fijn en relaxed weekend!!!
Aaah wat lief van je hubbie Tineke. Ik kende die trollbeats helemaal niet, heb het even op moeten zoeken op het net maar het ziet er erg mooi uit zeg. Net even naar opa en oma gelopen die visite uit Friesland over hadden en Sem nog niet hadden gezien. Was gezellig. Man en zoon zijn naar Arnhem naar de Monster Jam dus mam en Sem zijn lekker samen thuis. Sem doet heerlijk een tukkie in z'n bedje en heel eerlijk gezegd heeft mama ook zware ogen dus het zou kunnen dat.........
Kinley heeft het vandaag super gedaan. Dankzij het toevoegen van 2 theelepels rijstebloem aan elke fles (tip van de huisarts) is ze nu ook verzadigd en tevreden na elke fles. De krampen zijn vandaag een stuk minder en ze heeft al 2 poepbroeken gehad (en ontelbare scheten) Ze is vandaag echt aan het bijtanken en slaapt veel vandaag (wat we helemaal niet gewend zijn van haar). We zijn zelfs met zijn allen de stad in gegaan en ze heeft helemaal niet gehuild, fijn voor Kylian want er was feest in de stad en er stond dus een draaimolen Tinneke voor zover ik weet hoef je echt geen toestemming te vragen aan het cb of je huisarts om olie of rijstebloem of johannesbroodpitmeel aan de voeding toe te voegen. Het kan wel zijn dat je commentaar krijgt van het cb maar daar moet je je dan maar even niets van aantrekken Groetjes Anita
Weet je......als je kind het goed doet, geen krampjes heeft van de pap enz moet je gewoon niks zeggen. Jij bent z'n moeder en weet heel goed wat goed is voor je kind en wat niet weet wat niet deert. Wij hebben afgelopen dinsdag ook niet gezegd dat Sem pap krijgt hoor....je krijg toch alleen maar commentaar waar je niks mee kan. Slecht he
Miriam, mooi ventje, hoor!! Heel begrijpelijk dat je zo trots bent Tineke, aaah, wat lief van je man!! Echt leuk! Spaar je ze ook, die trollbeads, een kennis van mij spaarde ze -of misschien nog wel- vind ze erg stoer8) Pluk, heerlijk dat Kinley zo'n goede dag had!! Kun je zelf ook even lekker bijtanken Sembem, en nog even gaan slapen?? Geef je groot gelijk: moederlijke intuïtie is beter dan welke wijsheden van het cb ook Hier nog altijd in 'blijde' afwachting, maandag dat strippen...ben benieuwd
Oooh missmamsie> je zal het wel spuugzat zijn. Al dat geklets hier over babies enz en jij loop nog. Hoop dat ook jij snel mag bevallen meid. Nog even volhouden hoor.
Hoi Dames, Ben ik ook weer.. Anita, ik las dat het met je dochtertje wat minder ging, veel huilen enz, fijn dat ik daarna een positief bericht van je las.. had echt even met je te doen! Miriam, wat een lekker mannetje zeg, en idd wat een haar..! Hier slaapt Linde snachts 6 uur aan elkaar.. Overdag komt ze om de 3 a 4 uur.. ze huilt alleen als ze honger heeft of dat haar luier vol zit. Volgends mij hebben we het echt getroffen met haar.. Hopelijk blijft haar ritme zo.. Hoeveel dames moeten er nog bevallen? Heel veel succes met het wachten.. en een goede bevalling alvast gewenst!
mooi he dat haar hihi iedereen vind het geweldig en ik vind het vrij normaal stom he maar inderdaad ben er supertrots en gek mee ik zeg ook niet alles hoor op het bureau ze willen alles volgens de regels en het boekje doen maar niet ieder kind is het zelfde dus luister naar je moedergevoel. en meid je loopt nog steeds raar idee hoor. Kan me bijna niet meer voostellen hoe het was zwanger zijn het is zo al ons leven geworden net of we al jaren zo zijn en doen. ben munt ga lekker mijn nestje opzoeken want ons manneke komt nog om de drie uur meiden fijne zondag liefs miriam
goede morgen nou hier lekker kunnen slapen vannacht!!! van rond 02:00 tot half zes om te kolven en dan van 06:00 uur tot 10:00 uur weer. lekker hoor! ons mannetje had gister avond weer een volle luier en ja hoor van ochtend weer hij mocht meteen met papa onder de douche. denk dat het spul wel helpt hoor. zeg wat moet ik hem nou geven dan????? rijstebloem of dat andere spul.....heb bij de drogist gekeken en zag dat de voeding, voor darmkrampjes en spugen, light voeding is. krijgt hij dan niet juist nog meer honger??? ik snap er niks van hoor oh ja enne wat is dat, rijstebloem?en wat doet het en waar krijg je het??en hoeveel doe je dan bij de voeding van bv 150 cc??kom oorspronkelijk niet uit nederland dus weet sommige dingen nog niet. hi spuugt best veel, maakt niet uit of divrax of dr brown fles.en maakt niet uit of 150 cc of 180 cc. wat n vragen allemaal weer he maar hoe gaat het met de andere beebies hier??? hebben jullie ook een fijne nacht gehad of viel het een beetje tegen??? @ missmamsie zal voor je duimen heeeeeeeeeeeeel hard dat je je beeb gauw vast mag houden!!!