OOOowwww ik weet dat er niet voor niets een grens van 12 weken word neer gezet... die zijn gewoon heel eng die weken... daarnaast heb ik in de 2 jaar datwij bezigh waren alle vervelnde verhalen gehoord tot an 37 weken en ineens geen hartje meer.... Maar zo blijft het vanaf die moment. je maakt je zorgen over die 12 weken, dqan over de nekplooi, dan over de rest van je zwangerschap, elke schopje wat je voelt of kjuist niet voelt,daarna elk kuchje wat je kindje doet. dan die verdomdee schooltijd waarin er genoeg gevaar ligt... Nu je eenmaal ene hartje hebt ben je begonnen aan een leven zorgen maken
Oh zo erg is mijn verhaal ook weer niet hoor, ik heb alleen een kloppend hartje gehad en toen alsnog een mk gekregen, maar daar moet jij maar niet aan denken, het komt gewoon goed deze keer.
JA ,dan verw8 je het ook niet meer zo snel, want ik was echt helemaal blij en dan ging het toch fout, ja achteraf, zei mijn gevoel wel dat het al niet goed zat, had er niet zo'n goed gevoel over. MAar gelukkig heb ik toch nog een mooi en gezond zoontje en hoop dat ik nu nog een mooi en gezond kindje mag krijgen.
jawel we gaan gewoon uit van het beste, hoe moeilijk ook je staat eigenlijk aan de zijlijn, de natuur bepaalt toch hoe het gaat,....
Voorals nog gaan we uit dat de natuur dit keer zorgt voor een goed voldragen zwangerschap... Zo en nu xfactor kijken
Hi ladies, het blijft gewoon iets lastigs... statistisch gezien wordt de kans dat de zwangerschap helemaal goed gaat steeds groter... elke dag weer... mijlpalen zijn dan zeker het kloppende hartje, week 12 ed. Maar statistiek geeft helaas geen garanties voor individuele zwangerschappen... Van het formum, maar zeker ook uit mijn omgeving ken ik veel verhalen van zwangerschappen die fout gegaan zijn, maar gelukkig nog veel meer die goed gegaan zijn... Ik merk dat ik best nog spannende momenten heb en onzeker kan gaan, maar voral steeds meer kan genieten van het feit dat ik gewoon zwanger ben... wat er moet gebeuren, gaat er gebeuren... zo lang mogelijk wil ik genieten volop... ookal ben ik moe... Chrizzzy
Precies, het aparte is dat ik bijna begin te genieten van het feit dat het de eerste ivf al gelukt is, hoe gezegend ben ik... Dit hebben we weer behaalt en de 7 weken ook ( bijna...) er komt hoe dan ook een dag dat ik ook een kindje in mijn handen heb ik kan zwanger worden en het kan aanhechten... elke keer een stapje meer... Maar we gaan er van uit dat dit gewoon lekker blijft zitten...
hej allemaal, lekker aan het kletsen vandaag! ik was de hele dag aan het werk, dus had geen tijd.. @Sam28: je mag onze Lynn anders ook wel een nachtje lenen? hihihi die van ons slaapt hele dachten (12 tot 13 uur ) Wat fijn dat trouwens de echo's van vandaag goed zijn gegaan! @geslacht, wij willen het wel weten, we willen het kamertje helemaal passend maken slaap lekker allemaal! groetjesss
Dat klopt, ik zat gister op je te wachten.. ik zie elke dag wel een krabbel van je dat is waar... Het is alleen heel moeilijk omdat we op het andere deel met best veel zijn.( volgens mij een record aantal?_) Maar hier valt het toch mee? of vind je ook hier geen oor? Hier een super nacht gehad,.... ondanks 1x plassen heelijk geslapen... En nog steeds geen ochtend ziektes... Ik heb meer last van honger misselijkheid, als ik te weinig eet zeg maar en van geur misselijkheid... Maar dat valt mij reuze mee nog... De pot heb ik nog niet gezien..... Vandaag de magische week 7 in... ik ben 7 weken zwanger... wauw wie had dat ooit nog gedacht... Mannetje heeft gister nog opgezocht voor geruststelling.. in maar 5% van de gevallen stopt het hartje nog na 8 weken...Wanneer is het bij jou getopt Joyce84? Dan heeft het vaak toch te maken met dat het vruchtje niet goed deelt.. schijnt... We willen dus eigenlijk na volgende week heel snel een echo... eens kijken hoe we dat voor elkaar kriijgen Fijne dag allemaal...
Goedemorgen dames, Hier komt even een ego berichtje, sorry als ik even niet op jullie reageer! maar ik moet even mijn verhaal kwijt. Ik ging gister om 22.00 naar bed (was kapot), werd om 00.00 wakker van mijn mannetje die naar bed kwam, ik moest ineens heel nodig naar de wc, dus hup me bed uit.. begint me vriend ineens te gillen.,. dus ik weer omgekeerd en gevraagd wat er was.. lag er dus wat bruinig (oud?) bloed in bed.. daar maakte ik me op dat moment weinig zorgen nog over, (zolang het niet helder rood is toch?), ik moest echt naar de wc, dus ik ging.. eenmaal op de wc begon het helder rood te worden.. toen was ik de gene die ging gillen.. me vriend heeft gelijk de vk gebeld en we moesten gelijk komen voor een spoed echo.. Op de echo was niets te zien helaas Wel wil ze ons graag terug zien begin februari (die afspraak stond al), omdat het misschien nu te vroeg was om te oordelen... ow meiden ik voel me zooo klote.. sorry voor het ego berichtje!
Brusjevoor lynn: Gelukkig heeft Lynn vannacht ook doorgeslapen van 18.45 uur tot 08.00 uur. Ze is nog steeds erg jengelig dus ze is nog steeds niet helemaal lekker. Grappig dat jou Lynn een maandje ouder is dan mijn Lynn. Heb je een foto van haar? Liefs Sam Ikbenhetmaar: Jeetje wat vervelend meid! Heb je verder geen buikpijn ofzo?
@ikbenhetmaar: jeetje wat erg zeg.... ik blijf voor jullie duimen maar vooral veel sterkte de komende tijd... @tantan: jammer dat je je niet zo thuis voelt... ik kan me best voorstellen dat het soms lastig is als je geen miskramen (ik ook niet gehad trouwens) of geen MMM en geen onzekerheden hebt... Wat dat laatste betreft... juist omdat jij een zwangerschap hebt meegemaakt waar het allemaal goed is gegaan, vind ik jou verhaal van toegevoegde waarde: op het moment dat ik me onzeker voel omdat ik ergens meer of minder last van heb en jij kan jou verhaal doen (dat jij dat bijvoorbeeld ook had).... doet dat goed... Blijf vooral komen en geniet lekker van je (hopelijk blijvend onbezorgde) zwangerschap... Chrizzzy
Betty, je bent 7 weken zwanger maar dan ga je dus de 8e week in. Vandaag is de eerste dag van je 8e week
@betty: lijkt me heerlijk zo'n magische grens over, zeker met jou geschiedenis... voor mij morgen 7 weken... Chrizzzy
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook echt niet overal op reageer en alles lees. Trouwens niet per definitie wat jij post trouwens. Jij komt juist fijn rustig, realistiek en niet te 'hyper' over. Het is dan wel mijn eerste maar wil ook niet op alle slakken zout leggen. Denk wel dat veel onzekerheid komt doordat iedereen nog maar pril zwanger is. Als we de eerste maanden door zijn krijg je wel andere gesprekken hoop ik. Ik kijk het ook nog even aan en voel me niet verplicht om te reageren. Als ik zin en tijd heb, reageer ik en anders niet
Hoi meiden. Ik wou even zeggen dat hier tot nu toe nog alles goed is. Heb nu geen tijd om op iedereen te reageren, want ik ben jarig. En erg veel kom ik hier niet, maar ik probeer alles te blijven volgen.