de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    @Jusi: gefeliciteerd met je verjaardag. fijne dag

2. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Ikbenhetmaar logisch dat je evne een ego berichtje schrijft... meid wat heftig... klote zeg..
    Misschein naar de gyn voor een inwendige echo? met 6wkn en 1 dag is de vruchtzak in ieder geval normaal gesproken op een inwendigde goed te zien...

Heel veel kracht lieverd...

@Happyme hahahaha ja zo bedoelde ik hem ook, alleen het was nog vroeg he ;) Je hebt helemaal gelijk...

@Chrizzzy ja en nu op naar de magische 12 weken he ;)

@Jusi gefeli meis en goed te horen dat alles goed gaat...

3. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Ikbenhetmaar, ik had helemaal over je verhaal heen gelezen. sorry :oops: Was het veel helder rood? Of alleen een veegje? Is het wel weer gestopt? En had je er geen krampen bij? Heb je een inwendige echo gehad of een uitwendige? Want een uitwendige is in principe logisch dat er niets te zien is omdat het nog zo pril is.

4. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    hoi allemaal,

@sam, ik heb meer foto's op mijn hyves staan, maar dan moet je even vriendje worden hahah :p.
    moet je wel even zoeken op Diana Karst, dan vindt je me wel ;)
    kan je de foto aanklikken en dan wordt ie groot :p

@Ikbenhetmaar: ohh meid,, hoe kan dat nou zo in eens? :pale:
    hoe is het met jou en je mannetje? gaat het een beetje?
    laten we hopen dat alles toch nog goed zit [-o<

5. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    @Jusi: GEFELICITEERD! happy B-day!

6. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Jusi; Van harte gefeliciteerd. Ga je nog een feestje vieren vandaag?

7. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Jusi, gefeliciteerd meid!

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    jusi gefeleciteerd met je verjaardag.

Tatan, maar meid je past volgens mij heel goed bij mij hoor, we werken allebei niet en als ik het goed heb hebben wij allebei het ideale lichaam ;)
    En je gaat je toch niet rottig voelen omdat je niet in de mmm heb gezeten of geen mk hebt gehad, niet doen hoor, gewoon gelukkig zijn hoor.

Ikbenhetmaar, heel veel sterkte meid.

Zo ik heb net even lekker een tukkie kunnen doen 8) , heerlijk gewoon.
    En zo komt maandag ook nog eens wat sneller dichterbij.
    Vanmorgen wezen shoppen want Kylian had even nieuwe broeken nodig, hij had last van een beetje de hoogwaterlook :oops: .

En betty week 7 heb je al gehad hoor je gaat nu toch echt je 8ste week van je zwangerschap in :)

Groetjes Anita

9. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Sterkte, ikbenhetmaar :(

10. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    hier en en als rust en tukkies doen.. heerlijk zo'n zaterdag ;)

Hebben jullie een fijn weekend?

@pluk ik zet even de teletijmachine aan.. dan schieten we heel even naar maandag en terug ;)

He wat jammer dat ik nog half slaap ;)

11. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden,

@ ik ben het maar veel sterkte.
    @ jusi gefeliciteerd :D

12. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ bettyboop, ik had toen een hartje met de echo 8weken en 4 dagen en een mk met 11 weken en 1 dag, wanneer het precies gestopt is weet ik niet.

13. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Das heel heftig... maar het is maar bij 5 % van de zwangerschappen zo.. dus jij en ik gaandeze zwsngerschap gewoon voldragen...

( en anders ben ik al weer een stapje dichterbij...We hebben nog nooit een kloppendhartje op de juist plek gehad...)

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Nou das fijn toch betty, maar het gaat vast goed komen deze keer :D

15. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    daar gaan we gewoon vanuit ;)

16. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Meiden, ik kap ermee, ten eerste heb ik eigenlijk veel te weinig tijd om alles steeds te lezen en ten tweede heb ik geen behoefte aan al dat miskraam en doemdenken geklets, ik snap dat veel het kwijt moeten ofzo, maar ik hoef niet om de 2 posts te lezen dat iemand met 6/8/12 weken een miskraam of stilstaand hartje heeft gehad. Ik vind het een somber topic geworden :(

Misschien dat ik later in de zwangerschap weer behoefte heb om mee te klesten.

Sterkte in het doorkomen van deze weken allemaal.

17. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D Nou gaat nog rustig worden hierzo en ik snap ook weldat sommige mensen er niks over willen lezen, maar ik snap ook dat sommige mensen het wel kwijt willen.

Hmmm... ik snap er niks meer van zo......

18. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hmmm somber? volgens mij hadden we gisteren heerlijke ditjes en datjes vrouwen gezeur en hebben alleen Joyce84 en ik het over mk gehad...
    Het hoort er een beetje bij denk ik, en om eerlijk te zijn word ik er niet somber van, maar krijg ik juist steeds meer het gevoel dat het goed blijft gaan..

Maar goed het kan voor anderen trickerend werken...

Als het nu echt stil wor dhier verhuizen we maar weer naar het gewone september topic;)

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja dat heb ik ook gedaan hoor, beginme ook een beetje schuldig te voelen nu, omdat wij het er steeds over hebben, maar ja als jee hebt meegemaakt wil je er ook wat over kwijt he ?

20. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    zo dat zijn weer 4 pagina`s die ik bij kan lezen
    ik probeer op jullie allemaal te reageren en hoop dat ik niet over 1 van jullie heen lees en als da wel het geval is sorry

@ miriam25 ik mag haar ook niet stom mens waarom ik almelo uit ben gegaan (nog steeds spijt) is omdat mijn mannetje hier ene goede baan kon krijgen en in de 3 ploegen als je geen auto hebt is dat niet haalbaar met openbaar vervoer maar nu gaat het bedrijf verhuizen naar almelo dus kunnen we met 1 a 2 jaartjes weer terug
    hoe oud me kindjes zijn :oops: zijn niet mijn eigen kindjes hoor het zijn de kindjes van me ventje en zijn exs alleen zijn exs wil niet zo veel met ze te maken hebben dus ze zien mij als hun mamma en noemen hun echte mams bij voor naam om ff op je vraag terug te komen anders zit ik hier morgen vroeg nog
    seffira is 5 en danique en naomi (2-ling) zijn 4

@ tantan ik probeer altijd zo veel mogelijk op eidereen te reageren ja soms lees ik over een paar heen maar dat gaat niet exspres en ik zou het heel erg jammer vinden als je weg zou gaan

@ Ikbenhetmaar wat rot voor je hoop dat er nog een wonder gebeurt voor je

@ Jusi gefeli met je verjaardag

@ MamaDeluxe jammer dat je gaat maar ja is je eigen keuze

@ Joyce84 idd wordt heel rustig zo en nee ik snap er ook niet veel van :$ maar ja wat doe je er aan het is jammer dat ze gaan maar ja het blijft vrije keuze wat ze doen
    kom op je meot je niet schuldig gaan voelen jij moet je verhaal toch ook kwijt en de mensen die geen mmm of mk mee hebben gehad moeten juist super gelukkig zijn dat ze niet al die elende hebben mee gemaakt :)

zou ik ben weer bij gelezen :)
    vandaag niet echt veel gedaan lekker lui geweest en op de bank liggen tv kijkken :oops:
    en dat van die buddy vind ik een heel goed plan :)
    wie wil mijn buddy zijn?

Deel Deze Pagina