Het is idd een eigen keus, je kunt ook over bepaalde berichten heen lezen. Of juist kracht er uit halen dat het wel fout kan gaan maar in 95% gewoon goed gaat. Het is logsch dat we hier over die 5% oraten omdat we met zoveel zijn... toch? Ik vind het wel jammer...
Hallo Dames, Aller eerst ontzettend bedankt voor jullie reacties en opbeurende woorden. Wij zien het zelf niet echt positief in. We hebben afgesproken met de VK dat we maandag weer naar de praktijk bellen om a.s week een inwendige echo te laten maken. (Laten we hopen dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn)! Wat voor mij hele opbeurende woorden zijn gweest is van mijn moeder ze zei letterlijk: ag meid er is niets aan de hand, ik had dit met jou ook Misschien dus een familie kwaaltje? Voor de rest heb ik nu geen tijd en zin om alles bij te lezen en op te reageren dit doe ik morgen denk ik wel weer. Iedereen nog een fijn weekend gewenst! Liefs Ikbenhetmaar
@ikbenhetmaar dan hoop ik dat je redelijk gerustgesteld bent.. het is idd missschien ene familiekwaal....
tantan niet doen niet twijfelen in het begin moet je mischien eerst wennen aan elkaar en bij een x aantal is er gewoon veel angst ook bij mij. en dan juist is het fijn om meiden er bij te hebben die juist mij gerust kunnen stellen indien nodig. dus niet onzeker voelen en niet denken dat je niet welkom bent want dat ben je wel je bent ook voor mij van groot belang. enne ik kan ook niet op iedereen reageren ik werk overdag fultime nu nog en als ik thuis kom is er meer dan de pc en zwangerschapspagina dus heb ook niet altijd veel tijd maar dat houdt niet in dat als ik hier kom en op enkelen wel reageer dat ik de anderen expres oversla echt niet knuf voor jou en blijven komen he
ikbenhetmaar meid o ik ga voor je duimen hoor dat het goed komt en goed blijft gaan hele dikke knuffel van mij voor jou en mamadeluxe jammer dat je zo er over denkt want ik ben ook van menig of je het wilt of niet het hoort bij de eerste drie maanden van de zwangerschap en helaas zijn er hier veel meiden die weten wat het is (ik ook) en dan is het zo fijn om even van je af te kunne kletsen en dan hopen we juist dat er anderen zijn die je een positieve boost geven. En dit is geen somber topic hoor we zijn ten slotte septembermama's kom op meiden hier is de onzekerheid even weg ben weer goed positief en ga voor aankomende vrijdag een kloppend hartje bezoek is er gr miriam
Ach, ik snap mamadeluxe wel een beetje eigenlijk. Hoe onzeker de eerste 12 weken ook mogen zijn, de kans dat het goed gaat is groter dan niet, maar hier wordt meer gekletst over miskramen dan over de leuke dingen van een zwangerschap heb ik het idee. Ik blijf wel lekker plakken en zal zo af en toe meelezen, ik denk dat het voor de meesten ook wat makkelijker wordt als de eerste 12 onzekere weken voorbij zijn. Maar ik vind het ook wel een beetje een somber topic eerlijk gezegd.
@Mamadeluxe; jammer dat je niet meer mee praat. Ik blijf hier gewoon hoor meiden. Ik heb er geen moeite mee dat er ook over minder positieve dingen gesproken word, zo is de realiteit nou eenmaal. Kan me ook heel goed voorstellen dat sommige mensen dat niet leuk vinden om er over te praten. Eerlijk is eerlijk, er word hier ook genoeg gepraat over wel leuke en positieve dingen. Hier gaat alles zo zijn gangetje. Gisteren met 2 vriendinnen lekker uit eten geweest en daarna naar een musical waar een 3e vriendin in speelt. Was erg gezellig. Het ging aan tafel de hele tijd over kinderen en wanneer iedereen kinderen wilde etc. en mijn 2 vriendinnen waren er zo open over, dat ik uiteindelijk mijn mond niet meer kon houden en toch verteld heb dat ik zwanger ben. terwijl dat eigenlijk nog niet de bedoeling was Ach, de hele wereld weet het nog niet, slechts een paar close mensen, dus het is ok. Hoe is het hier verder met de rest?
Zo ik ben er weer eventjes, zal meteen maar even met de deur in huis vallen Morgen om 8.30 uur de echo, maar ik heb niet eerder dan 's middags de tijd om even achter de comp te kruipen, dus niet meteen in een stuip vallen omdat ik nog niet gereageerd heb Ondertussen al behoorlijk zenuwachtig, gaan we een kindje zien of niet , gelukkig is mijn eeuwig persimistische man positief Groetjes Anita
en ookal zou de hele wereld weten dat je zwanger bent... dat maakt toch ook niet uit... Gewoon lekker vertellen wanneer en aan wie het goed voelt... kunnen ze lekker met je meegenieten toch? @ikbenhetmaar: ik duim voor die familiekwaal hoor... dat moet het gewoon maar zijn dan. Groetjes Chrizzzy
Op sommige momenten ben ik het hier wel mee eens maar kan het me van de meiden een mk hebben gehad ook wel een beetje voorstellen. Wij hebben vorige week al de meubeltjes opgehaald en een gedeelte van de kinderwagen gekocht maar durfde dat hier niet te vertellen, dat voelde niet goed omdat het idd veel over miskramen ging enz. Nogmaals ik kan jullie ook heus wel begrijpen hoor maar mis soms de leuke dingen over het zwanger zijn wel eens. Geloof mij meiden.....ook na 12 weken kan het misgaan en zelfs na de geboorte nog (werkervaring)
dat klinkt als een gezellige avond meis... welke musical ben je geweest? hier wil ik eerdaags kaarten bestellen voor DD... Verder moet ik eerlijk bekennen dat ik nu niet meer zo goed weet wat ik hier wel of niet kan schrijven. Klachten is niet ok, angsten is niet ok, gevoel van angsgt dus ook niet. Familie die wij het vertellen is niet leuk bij ons, want onze familie is niet zo als de meeste, werk is niet ok om over te praten... Ik weet het dus niet zo goed meer....
Betty boop je moet lekker schrijven waar je zin in hebt. De leuke, maar ok zeker de minder leuke dingen. Dit hoort er nou eenmaal allemaal bij!
Ik ben naar de plaatselijke musical geweest zeg maar. Ze deden stukjes van Elizabeth, Aida en Evita, erg goed. DD lijkt me ook leuk, alleen de kaarten zijn zo duur he! Betty, laat je alsjeblieft niet tegen houden om dingen te vertellen. Daar is toch juist dit forum voor. Dat je lekker je ei kwijt kunt en overal over kan praten. Het leven gaat nou eenmaal niet altijd over rozen. En het is echt niet zo, zoals je al zei dat hier alleen maar over negatieve dingen word gesproken. Er word ook genoeg geouwehoerd.
@bettyboop: je moet gewoon blijven vertellen wat je wilt hoor, zo was mijn opmerking in elk geval niet bedoeld. Het is wel jammer dat het soms wat somber wordt, maar als je angstig voelt laat je dat gewoon weten, daar zijn we hier ook voor met zijn allen he!
Heej ben ik ook weer ff, spannend pluk ,ben benieuwd. @betty boop, ik ook niet, want nu ga ik elke keer denken oh, at willen ze allemaal niet horen. Verder gaat het hier goed, og steeds niet zoveel klachten, heb vandaag ff mijn positiekleiding aan gedaan, zit echt veel lekkerder.