de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    ik heb vandaag ook voor het eerst een positiebroek aan. Zit echt heerlijk inderdaad

2. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Babijtje wat leuk een musical ik wil ook ooit nog eens naar een voorstelling nog nooit geweest.

enne ach als ik aan de tafel had gezeten had ik mijn mond ook niet kunnen houden hoor meid haha

ik flap er altijd alles uit

tinkerbelmama ik snap het wel maar ook niet.
    De eerste maanden tot 12 weken is de meeste kans ook daarna ja daar ben ik het levende bewijs van.
    En juist daarom zou ik nooit en te nimmer zo vroeg dingen kopen maar als je dat wel doet ben je vrij om het hier neer te zetten en dan kun je er over beppen wat je gekocht hebt hoe het eruit ziet .
    We zijn ook daarvoor hier om over leuke dingen te praten

dus vertel vertel wat voor dingen heb je gekocht welke kleur enz enz

betty boop blijf aub hier gewoon komen schrijf wat je wilt schrijven

mensen laten we elkaar respecteren zoals we zijn en laat iedereen zijn eigen ding neerzetten zoals die dat wil je bent vrij om er over mee te praten of het over te slaan. Toch?

Dames nog een fijne zondag verder ik ga koffie zetten
    doegie

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ja ik d8 vandaag kan toch niemand het zien :D

Morgen naar me werk weer me normale kleren aan.

4. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0

gewoon gaan vertellen wat je allemaal hebt gekocht :) ook als we het op dat moment over een mk hebben
    ik heb ook nog niet zo veel gekocht puur om het idee als het mis zou gaan zit je er maar tegen aan te kijkken
    heb al wel de kinderwagen :) heeeeeeeeeel veel kleertjes een pakkje met 50% mamma+50% pappa=100% ikke en een pakje met pappa`s kanjer en mamma`s kanjer die vond ik gewoon erg leuk :)
    en heb al heel veel kleine dingetjes zo als flesjes speentjes en die potjes waar je voeding in mee knt nemen als je weg gaat met 3 laagjes :) zijn erg handig voor al als ik naar me tante ga zit ik 3 uur in de trein en dan hoef je niet een hele pak voeding mee te nemen of als je lekker naar het zwembad gaat of shoppen :)

5. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    idd dat vind ik best wel een goede opmerking als jullie de genatieve dingen neit willen lezen sla je het over :)

en betty lekker blijven schrijven wat jij wil :)

nou hier verder een rot nacht gehad :( een van onze jonge poesjes (9 maanden) is voor het eerst krols geworden pffffffffffffff echt heel iri maar ja het hoort er bij he helaas

6. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hallooo, daar ben ik ook weer! :)
    Ik heb gisteren idd mijn verjaardag gevierd, voor familie en vrienden.
    Lekker drukke dag gehad dus.

Verder snap ik al die ophef over het topic niet, dat het te somber zou zijn.
    Ik vind het heel logisch dat er veel over angsten, miskramen etc. geschreven wordt.
    Dat hoort er tenslotte bij in die eerste 12 weken.
    Jammer dat mensen daarom weg gaan blijven, maar het is hun goed recht.
    Ik vind het wel jammer dat ik nog geen 'band' op heb gebouwd met jullie, dat was bij de juli2008-mama's heel anders..
    Niet dat dat aan jullie ligt, het kan ook goed mijn gevoel zijn. ;)

Verder weet ik niet goed wat te schrijven, voel me toch ook wel aangevallen omdat ik ook over mk's geschreven heb.. ;)

7. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Babijtje de kaarten van dd zijn idd erg duur, ik vind jopie zowiezo erg duur, ben dus ook al 6 jaar geleden gestopt met veel van zijn musicals te bekijken. Maar dd lijkt mij gewoon wel het geld waard... Het is en blijft lekker terug naar memory lane... ;)

Ik snap dat het somber kan lijken de berichtjes over mk's maar ik probeer ook vaak te schrijven dat het 95% goed gaat na de eerste hart kloppingen..
    Ik zal proberen om hier toch ook gewoon te blijven schrijven zoals ik mij voel, maar ik word wel wat voorzichtiger denk ik...

@tinkerbelmama ik ben het met miriam25 eens, ik zelf zou het nu nog niet hebben gedaan, maar sommige hier weten door beroep hoe vergankelijk het leven is en dat je het moet nemen hoe het komt. Ik las laats bij het ivf topic geloof ik of weet ik waar dat iemand al een baby kamer had nog voor ze gestopt was met de pil... Het is net hoe het voor jou voelt...

Dus idd vertel vertel vertel, des noods betaal ik meer ;)

@syboena hahaha ik weet nog goed toen mijn poesje voor het eerst krols werd.. mijn grootheid ik dacht dat ze dood ging zoveel geluid kwam er uit het beestje... ;)

Ik hoop dat je vannacht een beter nacht hebt ;)

@Jusi ik voelde mij niet aangevallen, maar wel aangesproken... omdat ik idd ook het een en ander schreef
    Ik vind het jammer dat andere daardoor niet meer willen komen, juist omdat ik ook graag wil dat we het hier gezellig hebben en we elkaar over ene maandje of 4 allemaal gezellig ontmoeten op een dikke buiken ontmoeting...
    en daar horen tantan en mamade luxe ook al bij...
    Maar goei het is zoals het is en ik kan die berichtjes niet meer wissen... niet dat ik het zou willen..)
    Ik hoop dat we het met zn alle gezellig krijgen en houden...

Liefs
    B
    I

8. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    het is heir wel lekekr rustig he :)

is soms best wel fijn als je dan ff niet de tijd hebt om de kletsen hoef je niet 5 pagina`s terug te lezen

en betty hoop dat ik vanacht beter slaap idd dit was echt een rot nacht pfffffffffff

9. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hier nog zo een met een k nacht achter de rug.. Dat we samen maar goed mogen slapen ;) ( nou ja allebei in ons eigen bedje hahahaha)

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Oh, ik heb vannacht wel goed geslapen, maar onze hond heeft ons eerst tot 4.00 wakker gehouden...
    Ik liet hem gisteren om 1.30 uit, en toen kwamen er 2 jongens onze straat ingerend. Ik schrok, dus ik draaide me om, maar onze hond schrok ook.
    Dus die begon meteen heel hard te blaffen.
    Ik kreeg hem amper mee naar binnen, en die jongens waren toen al de straat uit.
    Mja, toen moest ie de bench in, dat is echt zijn slaapplek. Normaal gesproken gaat ie na het laatste rondje uit zichzelf erin, maar nu dus niet.
    Hij heeft de hele tijd geblaft toen we al op bed lagen.
    Mijn man is er een paar keer uit gegaan, maar niks had effect.
    Uiteindelijk losgelaten in huis, en toen was ie stil. :(
    Nu maar hopen dat ie vannacht wel gewoon stil blijft.

11. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hij is blijkbaar behoorlijk geschrokken en waaks op alles wat jou laat schrikken... Hij bedoelt het goed als beveiliging voor jou denk ik..

Probeer voor je naar bed gaat te laten zien dat het huis en jij veilig zijn zodat hij zeker weet dat hij kan slapen...

( honden psychologie van de koude grond, maar wij hebben een asielhondje die erg moeilijk was in het begin toch rustig kunnen krijgen...)

12. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ja dat hadden wij ook al bedacht. ;)
    Gelukkig is ie nu al de hele dag weer zichzelf. :)

13. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Dat klinkt goed... dan heb je vast een beter nacht ;)

14. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    jusi hoop het ook voor jou dat je een beter nacht krijgt :0 hoop dat wij hier vanacht ook een beter nacht tegemoed gaan dan afgelopen nacht :) maar heb er een hardt hoofd in dat wij rustig kunnen slapen het wordt al weer aardig erg met haar maar ja wat doe je er aan helemaal niks:) ze ziiten me hier dom aan te kijkken dat ik naar de tv zit te kijken en zit te typpen hum das toch neit zo moeilijk:)

15. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    allemaal al aan het spalen ?
    hier alles nog steeds goed :)
    net nog nieuwe test gedaan had de hele dag al heel erg last van buikkramp en buikpijn maar ja de testen blijven nog steeds donkerder worden dus zal het wel goed zitten neem ik aan en ja ik weet het moet me niet zo druk maken maar ja dat doe je toch wel :( maar ja wat doe je er aan je kunt neit 1,2,3 die kop om zetten en dan ook neit meer onzeker zijn sorry voor me gezeur :oops: maar moest dit ff kwijt hihihihihihihihi
    wij zijn stiekum al bezig om namen te bedenken :oops:

16. Niet meer actief

Dames, ben niet bijgelezen en ga ik ook niet meer doen. Ik heb besloten om mijn account te laten deactiveren. Dit omdat er wéér problemen zijn met een andere groep waar ik mee schreef hier. Ik blijf wel lid van de hyves-groep, dus ik hoop op die manier nog een beetje met jullie te kunnen kletsen. Het ga jullie allemaal goed!

*KNUFFEL*

17. Niet meer actief

Mijn aanvraag voor deactivatie ligt bij Lotte. Gaf me ondertussen mooi de gelegenheid om bij te lezen. Ik wil jullie op het hart drukken dat jullie NIET de reden zijn van mijn beslissing, echt niet! Maar ik voel me op zwp echt niet meer veilig. Er is op dit moment zoveel gezeik gaande dat ik een paar drastische beslissingen heb moeten maken, waaronder dus het verwijderen van mijn account.
    Het zullen mijn hormonen wel zijn, maar ik ben zooooooooo kwaad en zooooooooooo verdrietig en zooooooooooo teleurgesteld in sommige mensen! En dan lees ik hier de lieve reacties op mijn post van vrijdag en hoplakee, waterlanders! Ik ben best behoorlijk overstuur en mannetje slaapt al helaas. Ik denk dat ik hem toch maar wakker ga maken, want zo kan ik echt niet slapen!

*KNUFFEL* voor jullie allemaal!

18. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    tatan vind het echt heel erg jammer
    hoop dat je je pb post nog leest voor je weg bent :(
    jij ook heel veel suc6 dan in je zwangerschap en hoop dat je mis over een poosje toch weer terug komt

ik weet niet hoe de rest er over denken maar ik ga je in elk geval heel erg missen

dikke knuf syboena
    en hoop ehct dat je met de tijd weer terug komt

19. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    nou dat pbtje zit er niet meer in je bent al verwijdert snik snik snik vind dit niet leuk wou je nog wat zeggen in je pb maar ja is helaas neit anders

20. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    nou hier zijn de baby namen uit gezocht :)
    we hebben met alles rekening gehoude we hadden eerst gewoon 2 namen en toen dachten we ineens ja wat nu als het een 2ling wordt dan moeten we weer gaan na denken dus gelijk maar namen uit gezocht voor als het een 2ling is hihihihihihihihi ja ik weet wat jullie dneken is dat neit erg vroeg ja een beetje wel maar het voelt gewoon zo goed dus ik dacht ja waarom ook niet en als het dan mis gaat ja dan is het heel erg jammer
    maar dan bedenken we de volgende keer weer andere namen

ow ja bijna vergeten jullie hebben eht vast wel gelezen maar tantan is heleaas weg gegaan maar nu de vraag wie gaat de lijst nu bij houden ik wil dat wel doen maar een ander mag dat ook zeg het maar wat jullie willen maakt mij niet uit

Deel Deze Pagina