**Afspraken van vandaag** Anita 1e echo 8.30 uur Mamadeluxe 1e echo 9.50 uur Stefje 1e echo 10.30 uur Peppie01 1e echo +gyn 13.30 uur Meiden succes!
Iedereen met echo succes vandaag Idd jammer dat Tantan nu ook weg is. Heb nog niet teruggelezen, ga ik zo ff doen
Meiden, aangezien Tantan helaas afscheid van ons genomen heeft, wil ik vragen of er iemand in dit topic interesse heeft om samen met mij de afspraken bij te houden! Ik hoor t wel als iemand van jullie hier zin in heeft!
Hier een super nacht..gelukkig weer en ondanks wat negativiteit van gister avond.. ben blij toe dat ik goed geslapen heb had ik echt even nodig... Baby namen hier zijn we druk bezig ook we hebben een lijst van 5 jongens en 4 meiden namen, die lijst zal eerst langer worden tot we opgegeven moment de naam hebben Tantan erg balen meis, ik vind het jammer dat je je zo op je kop laat zitten door mensen die denken het beter te weten... Ik hoop je op de hyves nog even te zien, daar kunnen ze niet bij en als ze er toch zijn geef je maar een gil.. Ik wil wel helpen voor deze kant van de sept lijst om hem bij te houden...
Hier nog niet echt nagedacht over namen, gaan we ook pas doen na de echo denk ik, al heb ik wel wat ideetjes, alleen het is bij ons lastig we hebben niet echt dezelfde smaak qua namen, dus het zal wel weer ff gaan duren voordt we er 1 hebben gevonden die we allebei mooi vinden.
Hietr hetzelfde probleem mannetje verschilt erg van smaak de namen die ik mooi vind vind hij niets. Nu is het probleem ook dat ik in de kinderopvang heb gewerkt en nu veel met mensen werk dus veel namen ken je ergens van... en dan denk je nee doe die maar niet dat was een.... moeilijk hoor namen kiezen...
ooowwww dat zeker... meiden ik heb even steun nodig... Ik ben erachter dat mijn ouders het weten en ik weet dat ze het mij eigenlijk niet gunnen.. Ik ben zo ontzettend bang voor negatieve energie nu.... Voel me erg ongelukkig op dit moment...
@ Betty, ook van mij een knuffel. Hoe zijn ze erachter gekomen ? @ ikbenhetmaar hoe gaat het nu met jou ?
@ Joyce, ik wacht op een telefoontje van de vk voor een inwendige echo.. verder het hele weekend goed door gekomen maar ik moest bedrust houden vandaar dat ik hier niet te vinden was.. sorry dat ik dus op niemand gereageerd heb!
Ik ben wel van plan om van de week alles terug te lezen wat iedereen gezegt heeft en zonodig te reageren.. ik zit nu heel erg in spanning naar de telefoon te kijken.. heb al 35 minuten geleden gebeld..*wachten duurt oo zo lang he! *
Ja idd, ik had dat ook de vorige zwangerschap toen ik bleod verloor, zou ze me ook terugbellen, wanneer iemand tijd had voor een echo, is idd spannend en het duurt lang.
Er zijn een aantal mensen geweest die openbaar op mijn hyves felicitaties hebben gedaan ( van vrienden) en er zijn 12 mensen die mijn ouder zouden hebben kunnen inlichten en ik denk dus dat dat ook gebeurd is... Ik voel mij echt zwaar k even nu... zo onzeker... en de volgende echo duurt nog 3 weken...
waarom zetten mensen dat op hyves dan!?! Zouden die 12 personen het echt tegen je ouders verteld hebben? Sterkte meis!
Meiden, ik wil jullie ook even laten weten, dat er nog best wel wat gegevens ontbreken op de site... Willen jullie even alle gegevens van jezelf nakijken en dan even aan mij of Betty Boop (zij gaat aan deze kant van t forum de afspraken bijhouden!) doorgeven? Ik heb trouwens wat aan het uiterlijk van de site zitten prutsen, hoop dat jullie t mooi vinden! Ook wil ik de site nog wat uitbreiden en de bevallingslijst wat duidelijker aan gaan passen! Groetjes!
Omdat ik zelf ze het filmpje heb laten zien via een prive berichtje op hyves. dan denken zij dat het grappig is om een krabbel te zetten... Het is niet anders... het was hoe dan ook gebreurd, maar ik moet het gevoel kwijt kunnen. ik moet positief blijven...