de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Wow Miracles, hij is echt heel mooi geworden! Complimenten.

De tabel van de afspraken zou nog iets breder mogen zodat de datum (eerste kolom) netjes op 1 regel staat.

Praktische info is ook handig :D had al ergens zo'n lijstje geloof ik, maar toch. Kan mooi kijken of het volledig is.

Overigens gister weer wat bloed verloren, was gelijk in zak en as, maar nu wel weer wat gerust gesteld. Was heel weinig en meteen weer gestopt na een veegje.

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Betty, tja.... daar kan ik je niet echt mee helpen, misschien moet je je niks aantrekken van wat hun denken...

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    @betty boop: wisten die mensen dan wel dat het nog niet verteld mocht worden? als dat zo is dan is het echt een rotstreek zeg.

Probeer je er niet te veel van aan te trekken hoor meid!

4. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Dames
    Hier weer even een ego berichtje !
    Maar heb vanmiddag om 13.15 een afspraak voor de echo.. hopelijk is er nu wel wat te zien en zijn de wonderen de wereld nog niet uit.

Duimen jullie voor me?

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ikbenhetmaar succes vanmiddag, ik zal voor je duimen

6. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    Tja dat is wel lastig Betty, maar aan de andere kant hoef je er nu niet meer bang voor te zijn dat ze er achter komen , en kan je naar die verjaardagen gewoon de kleren aan die je normaal ook zou dragen.

En verder zij het niet die bepalen of het goed gaat of niet toch.
    Tot nu toe ging het gewoon goed je hebt een hartje en zorg dat je daar je eigen positieve energie in steekt dan kan het alleen nog maar beter gaan.

Kijk naar alle mooie dingen om je heen en geniet daar van en laat de slechte dingen even voor wat het is..........in iedergeval sterkte ermee

7. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Succes ikbenhetmaar. Ik duim voor je :)

8. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Happyme he bah wat ene onzekerheid weer meis... probeer uit te gaan van het feit dat het vaker gebeurd in de eerste weken...

@Ikbenhetmaar ik duim enorm voor je het komt goed meis je verdientd het...

Thanks voor de opstekers..Beverly je hebt gelijk. nu hoef ik zondag niet meer te doen alsof...

We gaan misschien voor de echo van de vk 1 of 2 x naar dat echocentrum waar ik in het begin over sprak.
    Gewoon om het kindje te blijven volgen..
    Zo houden we de zekerheid voor ons zelf vast...

Maar eerst eens uitzoeken hoe dat echo centrum bekend staat...

Thanks meiden, ik ben er bijna weer..

9. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Betty, kun je daar zo maar naartoe zo'n echocentrum? Wat apart. Dacht dat dat alleen met een verwijzing kon.

Hier gaat het nu wel weer ok. In mijn buik voel ik flink gerommel, soort spierpijn rond mijn baarmoeder en bij mijn schaambeen. Gelukkig geen misselijkheid. Dat mag nog wel even wegblijven van mij :p

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja ik moet vandaag toch opeens heel veel plassen :D

heb ook echt elke keer het gevoel dat ik heel nodig moet en dan komt er maar een klein beetje.

11. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Dit is een soort van particuliere echocentrum en voor 33euro maakt hij vroege echo;s ik ga zo evne zoeken of het wel echt te vertrouwen is...

Hier niet echt meerdan normaal plassen of buikpijn ofzo..

Het blijft hier zonder klachtjes eigenlijk...

12. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :d, ja betty heb het echt sinds vandaag verder ook niet zovell last alleen moe en beetje gevoelige (.)(.)

13. luzietfer

luzietfer Nieuw lid

16 jan 2009
    3
    0
    0
    Thuiszorg
    Rotterdam
    Hallo allemaal

Iedereen bedankt voor het welkom, leuk dat ik hier mee kan schrijven.
    Ik vind eigenlijk dat er best veel geschreven is in het weekend, maar ik ben dan ook geen forummens dus heb geen idee wat gewoon is.
    Ik weet nu wel dat ik wat meer bij moet gaan lezen wil ik op iedereen kunnen reageren.

Ik las dat er wat mensen last hebben van sombere gevoelens nav dit topic. Nu kan ik het me voorstellen dat het zo is, aan de andere kant is het nou eenmaal de harde waarheid dat het echt nog mis kan gaan. Hier geen zekerheid voor we de baby in handen hebben hoor. Maar ik ben daar dan ook erg nuchter onder.

Ik heb zelf heel veel last van moeheid, ik kan echt een gat in de dag slapen. Voor de rest eigenlijk geen klachten, gelukkig maar.

Vanmorgen heben we controle gehad bij de gynaecolog, en alles zag er goed uit! Kindje was precies zo groot als verwacht en het hartje klopte zelfs al. We zijn dolgelukkig. Nu gaat het echt beginnen. Zelfs de gyneacoloog noemde het een klein wonder na vier jaar!

Bettyboop, ik las dat je wat problemen hebt met het vertellen van je familie. Ik vind het fijn om te lezen dat ik hier niet de enigste in ben. Mijn broer en schoonzus hebben ons altijd een kindje misgunt , en zelfs een miskraam toegewenst uit pure jaloerzie. Mijn vader trekt partij voor hun en moeder huppelt daar maar achteraan, het was dus een iets andere zaterdag dan wij ons vorgesteld hadden!
    Hoe erg het ook is, ik ben ergens blij dat ik niet de enigste ben met zo'n rotfamilie ergens best fijn om te lezen. Heb je helemaal gene contact meer of is het net als bij ons zo af en toe op verjaardagen je plicht maar doen?

Wij gaan erg genieten nu, we hebben voorgenomen om aankomend weekend eens naar Gouda te gaan, daar zit zo een hele grote babywinkel, het mag eindelijk!
    Ik kom absoluut wat vaker bijlezen, vind het gezellig om te kletsen met meiden die hetzelfde meemaken als ik!

14. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    He gelukkig ik ben dus idd ook niet de enige ;)
    Ik heb helemaal geen contact meer, behalve dus bij familie verjaardagen...

Het doet mij geen pijn meer, ik word er alleen onzeker van dat ze invloed kunnen hebben met hun gedachten enzo...

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Zo dames daar ben ik dan.

Zal zo reageren op jullie maar eerst een flink ego berichtje :)

We hebben ons kindje gezien en het hartje klopte er vrolijk op los, volgens de vk ben ik uitgeteld op 30 augustus, maar ik blijf lekker hier kletsen want ws wordt het toch wel september, kan me namelijk niet voorstellen dat deze eerder komt aangezien Kylian ook 20 dagen langer is blijven zitten.

Maar wat een opluchting zeg en ze konden het uitwendig al heel goed zien (hij hoefde alleen maar iets harder te drukken ;) )

Wel het advies meegekregen om zo min mogelijk suiker te nuttigen, dit omdat Kylian 10 pond was, ik geen suikerziekte had en dus een goed voedende baarmoeder schijn te hebben. :)

Zal zo even proberen de echofoto in mijn album te krijgen.

- wat betreft wat je schrijf, ik zou zeggen lekker schrijven zeg, ik voel me nu niet genoodzaakt mijn verleden (miskraam) te verzwijgen omdat het een 'somber' verhaal is. Het spijt me maar zo is het leven nu eenmaal.

Voor de rest weet ik niet meer zo goed wat er geschreven is, ben nl een beetje high :)

Groetjes Anita

16. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    YES YES YES PLUK GEWELDIG SUPER MEIS....
    nu genieten he...

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    WE doen ons best, voor jou nog even een tip die mij wel eens wil helpen.

Als je je ouders ontmoet kun je je voorbereiden door je van te voren zelf (denkbeeldig) in een stevige bubbel te plaatsen.
    Deze bubbel kaatst dan het negatieve weg en laat alleen het positieve door.

Weet niet of het echt helpt maar ik voelde me er altijd sterker door (vervelende werkgever gehad ;) ).

Misschien een shirt aantrekken met de tekst WIJ zijn blij, want er groeit een kindje in mij ;)

Groetjes Anita (ps de echo foto staat in mijn album)

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Pluk ook hier Gefeliciteerd met je goede echo :D

19. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    hahahaha die is goed pluk "wij zijn blij....."nee ik geef ze gewoon zondag een kaartje en een dikke middelvinger, we hebben een hartje, hoe groot is de kans dat het stopt ( zonder weer somber te worden die kans is er, maar die is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel kleiner dna dat het gewoon goed gaat)
    Jammer voor hun maar wij verwachten ons kindje ;)

20. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Pluk ff vragen hebben ze je echt 20 dagen over tijd laten lopen ?

Hier is mano gehaald toen ik 42 weken zwanger was en hij is geboren met 42 + 1 dag.

Deel Deze Pagina