de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Dames,

Ow de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

We hebben een kloppend hartje gezien!

YES YES YES!

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ ikbenhetmaar GEFELICITEERD Meid ! :D

3. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Dankjewel! ow wij zijn zo blij, we gaan nu direct naar de beide opa´s en oma´s

dus als ik zometeen niet meer reageer dan weten jullie waarom :)

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Ja ik stond wel om de dag voor controles in het ziekenhuis hoor en dan met een echo kijken hoe de kleine het deed.

Maar die deed het prima had genoeg vruchtwater en ruimte en ach volgens de gyn bevielen de dames allemaal wel zo rond en op de 42 weken.

Tja die heb ik dus ook versteld doen staan met mijn 43 weken :)

Ikbenhetmaar Gefeliciteerd meid.

Betty gelijk heb(ben) je(we) de kans dat het hartje er alsnog mee stopt is veel (heel veel) kleiner dan de kans dat het wel goed gaat.

Groetjes Anita

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Als ze mij hadden laten lopen had ik nu nog gelopen, ook ik had met 42 weken helemaal geen ontsluiting geen verstrken baarmoedermond of wat dan ook :D En geen last van weeen ofzo, ben wel blij dat ze het toen gehaald hadden, kon nog wel een paar dagen duren maar niet tot 43 weken.

:D

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    Oh tot 43 weken? Hier hadden ze mij dan ook heel lang kunnen laten lopen. Met 42 weken ben ik ingeleid, maar ik had ook nog helemaal geen verstreken baarmoedermond, beginnende ontsluiting of wat dan ook.

7. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @ Betty & Syboena; ik heb die k..nacht van jullie overgenomen denk ik. God wat heb ik toch beroerd geslapen. gelukkig hoefde ik maar een half dagje te werken.

@Betty; tjee, dat je ouders het weten, dat was natuurlijk niet de bedoeling. Balen zeg. En wat vervelend dat mensen het tegen je ouders zeggen. Je zou toch denken dat ze de situatie met je ouders kennen. Probeer er boven te staan. Ik weet het, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Het is jullie zo gegund, laat die negatieve gedachten van die mensen lekker ze zitten. Ze zijn het absoluut niet waard om jouw geluk te laten verpesten. Ik weet hoe je je moet voelen, wij hebben ook nog steeds niets gehoord van mijn schoonouders.

@ikbenhetmaar; oh meis wat toppie dat je een hartje hebt gehoord. wat een geruststelling zal dat zijn.

@pluk; wat gaaf dat je het hartje hebt gehoord

@Miracles; ziet er mooi uit de septembersite. toppie

8. Stefje

Stefje Lid

3 jan 2009
    73
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo dames, ik vind het heel jammer dat er helemaal niet gereageerd is op het feit dat ik vandaag een echo had( op Joyce na).

Ik heb vandaag en kloppend hartje gezien en gehoord! Loop ook precies op schema!

Ik ben dus helemaal blij, maar wil ook gelijk laten weten dat ik stop op dit forum! Ik heb steeds erg mijn best gedaan iedereen te antwoorden en mee te leven enz., en ondanks dat er een mooi lijstje stond vanmorgen van Miracles maar 1 succeswens. Ik denk dat iedereen gewoon erg met zijn eigen verhaal bezig is, terwijl ik hier mede ben om wat steun te geven, maar vooral ook te krijgen!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne, goede en gezonde zwangerschap toe!

Groetjes Stefje!

9. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ stefje Gefeliciteerd meid :D

en weer een kloppend hartje, gaat goed vandaag.

En Stefje, hoop dat je nog van gedachte veranderd , ik vond het gezellgi om met je te kletsen.

Ook voor jou een goede en gezonde zwangerschap

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Gefeliciteerd meid.

Het spijt me dat ik je berichtje van je echo over het hoofd heb gezien, heb hier nog even terug gelezen maar waarschijnlijk heeft het in het andere topic gestaan.
    Omdat daar zoveel gekletst wordt lees ik altijd alleen de laatste pagina :oops:

Groetjes Anita

11. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @Ikbenhetmaar Yes yes yes super geweldig meis.. lekker genieten.... ben zo blij voor jullie...

Hahahaha @Babijtje bij deze neem ik mijn k nacht wel weer terug hoor... ;--)
    Tjee das ook balen dat je nog niets van je schoonouders hebt gehoord... wat k toch altijd als mensen zo enorm kortzichtig zijn...

Gelukkig ben ik wel weer een beetje over mijn bui heen... Ik weet dat eht beter is voor mijn kindje om maar te denken "ach wat die mensen weten neit beter"....
    Hoe moeilijk ook...

@Stefje jammer dta je er zo over denkt, want ik heb terdege wel iedereen die op het lijstje stond even geqiute en succes gewenst en dus ook jou.
    Niet persoonlijk misschien, maar ik heb het lijstje van miracles aangehaald en geschfreven dat ik mee duim voor een mooie echo... lees maar even terug..

Niet om mijzelf schoon te praten, maar meer om je te laten zien, dat een ander over dingen heen leest net zo makkelijk als jij dat doet..
    Dat doen we allemaal wel eens ben ik bang..

Ik zou het jammer vinden als je weg gaat...

In ieder geval super super super gefeli met het kloppend hartje...

12. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    O ik zie nu dat ik die reactie op het andere onderdeel heb geplaatst denk ik.... Maar ik heb zeker wel aan je gedacht.... Sorry als het over komt van niet,....

13. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @Betty; zullen we maar afspreken dat we die k..nacht niet meer zullen hebben. Hier net lekker even een dutje gedaan en ben weer helemaal bijgetrokken.

@stefje; super dat je een goede echo had en het hartje hebt horen kloppen

14. marjolein05

marjolein05 Niet meer actief

Iedereen die vandaag een echo met kloppend hartje heeft gezien, proficiat!

15. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    hihihi nou graag, want met die gebroken nachten kom je er ook niet he ;)

16. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    nee niet echt he! vreet zoveel energie.

17. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    jep en laat ik die nu net heel hard nodig hebben ;)

18. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Echt waar joh :)

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Hey wordt hier energie uitgedeelt? dan wil ik ook wel een portie want vingers in het stopcontact doet zo'n pijn ;)

Groetjes Anita

20. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    POTVERDORIE GRRRRRRRRRRRRRRR was ik op de ene laatste pagina druk ik hem zo op verder al me tekst weer kwijt ik ga weer op nieuw beginnen grrrrrrrrrrr wat baal ik hier van

nou ik heb weer heel veel bij te lezen voel me rot en ben niet lekker maar ja komt allemaal wel weer goed

@ dames met echo suc6

@ Miracles ik kijk zo naar de site anders ben ik weer alles kwijt en dan ga ik echt heeeeel hardt gillen

@ Joyce84 dat hebben we hier dus ook jongens namen waren we zo over uit maar de meiden pfffffffff dat heeft veel tijd gekost ik vind chayenne of chanaya heel mooi maar mannetje niet dus die namen kan ik op me buik schrijven :(:(:(

@Betty Boop ik weet wat je voelt en denkt op dit momnet dat is hier dus het weekend ook gebeurt maar meis maak je niet druk alles wat hun denken en zeggen jij moet blij zijn jij hebt een kloppent hartje gezien en gaat je kleine boy of girl heel gelukkig maken dat weet ik zeker en ik ga hier niet neer zetten wat hier is gebeurt het weekend maar kleer er gelijk buikkramp en bloed verlies dus meis blijf posi dat heb je nu echt heel hardt nodig vorige keer is het bij mij helemaal de verkeerde kant op gegaan als je wilt weten wat hier is gebeurt stuur je maar een pd zal ik je het wel vertellen

@ Ikbenhetmaar duim duim duim duim duim duim

@ luzietfer ik heb dat ook heb geen zekerheid tot dat ik me kind in me armen heb maar na de 12 weken is het wel minder

@pluk gefeli met je kloppent hartje :) kijk straks ff naar je echo anders ben ik weer alles kwijt

@ Ikbenhetmaar gefeli met jullie hartje

@ Stefje gefeli dat je het hartje hebt gezien en vind het erg jammer dat je gaat ik probeer altijd op jullie allemaal te reageren maar ik kan ook niet elke minut van de dag achter de pc kruipen om maar op zp te zijn er zijn meer dingen in de wereld dan zp sorry als dit een beetje boos over komt dat is neit de bedoeling zullen wel me hormonen zijn die op dit moment erg door me lichaam heen zuisen jij ook heel veel suc6 in je zwangerschap

@pluk idd dat doet pijn

he he ik ben er weer door heen net nog voor dat ik jullie schreef ff foto`s gekeken van een vriendin van mij die is bevallen van de kleine wel 8 weken te vroeg maar ja is neit anders

Deel Deze Pagina