alle meiden die vandaag een kloppend hartje hebben mogen aanschouwen van harte wat fijn he een bevestiging echt heel mooi voor jullie allemaal ik vind de lijst inderdaad heel mooi zo heb nog wel een aanpassing ik beval in het ziekenhuis en ga bv proberen De hele dag op bed gelegen nu even beneden voor een kop thee dan weer het bed in voel me bar slecht gr miriam
Meiden met een positieve echo, en een kloppend hartje, gefeliciteerd! Jammer dat er mensen gaan stoppen... Ik ben trouwens van mening dat dit topic weg moet, en we gewoon met zijn allen in het andere topic blijven schrijven. Nu hebben we 2 topics, ik vind het echt helemaal niks. Daardoor gaan er nu ook mensen weg denk ik zo. Miriam, wat rot dat je ziek bent. Beterschap!
goedenavond allemaal, hoe is het nu hier? @ betty boop, weet je nu al of je ouders het weten? *knuffel meid! * Verder iedereen bedankt voor het duimen en de lieve berichten. Heb ik heel veel aan gehad. Wij hebben het gevierd door uit eten te gaan, we konden moeilijk een fles champagne open trekken haha.. fijne avond allemaal en slaap lekker alvast Liefs Ikbenhetmaar
@Babijtje ' nee hoor voorlopig heb ik neits aan extra energie echt neit ( knippert met ogen in de hoop dat het niet op valt dat ik lieg hahahaha) @ syboena ja ik ben er wel achter gekomen vandaag dat ik het maak of breek en ik moet ze niet toelaten... Ik ga je zo pben, maar anders heb ik hetzelfde probleem als jij @miriam25 griep of echt de zwangerschap? Sterkte meid... Jep mijn ouders weten het absoluut... Maar ik laat het los... Zijn er meer die weer 1 topic willen? Hier de hele avodn het gevoel dat ik de pot van de binnen kant moet bekijken, niet misselijk, maar gewoon een vol gevoel... Ik ben een hele slechte teruggever ( ik vind terug geven altijd een prettiger word dan overgeven of kotsen of spugen... teruggeven heeft bij mij geen vies gevoel ofzo..) en wil dus ook niet naar die pot toe uit angst... We zullen zien of ik de nacht goed door kom.... Ben dood op .... dus die energie neem ik weer terug hoor hahaha Truste allemaal
goede morgen allemaal moet ff een ego berichtje doen sorry daar voor heb echt een klote nacht gehad nog geen oog dicht gedaan mannetje is werken hele nacht me eten/drinken terug geven veel bloed verloren dacht ga onder de douche bloed liep gewoon langs me benen naar benden (sorry voor het vieze praat) maar heb geen buikpijn en geen stolsels verloren maar heb wel een heel erg rot gevoel op het moment probeer zo nog wat te slapen hoop dat dat lukt en als ik dan wakker wordt ga ik de gyneceloog ff bellen voor een echo of wat dan ook als het lang duurt voor dat ik vandaag reageer kan komen omdat we hier vandaag een heel druk programma hebben dus hoop dat ik tussen door ff tijd heb om hier wat te posten
**Afspraken van vandaag** Happyme 1e echo gyn 9.30 uur Sam28 Intake VK 10.40 uur BrusjeVoorLynn Intake VK 10.50 uur Miracles MvM 14.00 uur Jusi 2e echo + gyn 15.40 uur Succes meiden!
Goedemorgen, Voor de meiden die vandaag een echo hebben, succes ! Ook ik heb vannacht slecht geslapen, ze waren hier aan het werk voor de deur, doen ze altijd s nachts, is een druk kruispunt en de tram rijdt hier, maar pfff . Wat een heriie zeg, heb ook geen dubbele beglazing. Ben kapot
@syboena; tjeetje zeg wat balen! Ik hoop dat je vandaag terecht kan voor een echo. Mijn duimen draaien hier op volle toeren hoor meis. @de meiden die vandaag echo of intake hebben; veel plezier en succes. @Betty; hoe is je nacht geweest?
@syboena: hier duim ik ook op volle toeren hoor! misschien geeft het je kracht als ik zeg dat ik precies het zelfde had en het toch allemaal goed is gekomen! Snap dat je je heel ### voelt nu.. bij mij hebben ze gister gekeken naar het vruchtje wat goed was + een kloppend hartje, vervolgends hebben ze de gehele baarmoeder na gekeken om te kijken waar het bloed vandaan kwam, maar de baarmoeder is helemaal schoon dus ze gooien het op een innestellingsbloeding.. succes vandaag meid! en we denken allemaal aan je * Knuffel*
@ Betty boop, voor mij hoeft het niet hoor een samenvoeging van de toppic's. Ik vind dit erg overzichtelijk en kan het nu goed volgen...
@Happyme Sam28 Intake BrusjeVoorLynn Jusi Succes met echo en in take... op een mooi resultaat meiden... @syboena he meis dat is schrikken van het bloed... ik hoop dat de gyn goed reageerd end at je vandaag nog zekerheid krijgt..... Sterkte. Mijn nacht is super geweest, gelukkig gewoon ggoed ingeslapen en blijven slapen.. Maar vanochtend wel hetzelfde volle gevoel... Das nog steeds hetzelfde... Voel me ook gewoon bleh... moe en hangerig even niet lekker in mijn vel. Mag van mannetje niet met de hondjes naar het strand... nou lief weer hoor... Maar doe toch maar netjes wat hijz egt...
@Betty; fijn dat je goed geslapen hebt. Maar wat balen dat je je nu niet zo lekker voelt. Doe maar kalm an. Hier gaat alles gelukkig zo zijn gangetje. Heb nu een kat op schoot liggen, die er absoluut niet vanaf wil, dus typen gaat ook niet zo makkelijk Wat zijn het toch een gekke beesten he! Ik ben er weer vandoor. douchen en boodschappen doen. spreek jullie later weer.
@ syboena, sorry meid, had nog niet je hele verhaal gelezen, hoop ook voor je dat het gewoon goed is, veel sterkte in ieder geval. Nou voor mij maakt het niet uit, ik ga vanaf nu gewoon bij allebei de topics reageren
Wil iemand voor mij de lijst aanpassen? 19 januari inwendige echo gehad, hartje klopt 2 februari intake vk 16 februari 2e echo (termijn echo) Dankje alvast!
betty boop ik vind het wel handig en overzichtelijk en mischien later in de zwangerschappen kun je het alsnog samenvoegen maar als het samen komt prima hoor. syboena meid wat een naar en eng berichtje bah ik hoop zo dat het goed is ga voor je duimen meid. o wat hoop ik op een innestelingsbloeding. dames die vandaag intake of echo hebben toi toi en veel plezier. ik denk een combi betty boop de zwangerschap daar ben ik echt altijd heel beroerd van eten is dan not done effe maar ben nu echt naar lig in bed dus mischien ook griep erbij weet het niet. hou me rustig ga nu ook weer onder de wol maar moest even eruit en dacht effe achter de pc gr miriam
Hier ben ik heeeeeeeeeeeeel stout geweest. de angelsound was zaterdag al binnen gekomen maar ik weet dat er voorlopig nog niets te horen is dus had hem naast mijn nacht kastje gelegd zonder baterijen en zo. Nu werd ik net wakker in een stoute bui, omdat het zoonnetje scheen voelde ik mij al weer wat beter dan net. Dus ik wilde graag de slaapliedjes horen die er op zitten en ach als je dan toch de baterijen er in doet waarom dan niet......... En raad eens... @alle, dan laten we het lekker nog even zo... ik lees en schrijf bij beide mee dus als ik zoals gister wel succes wens op het ene maar vergeet op het andere te schrijven, neem het mij dan niet kwaleijk. Ik probeer op iedereen te lette en vind het spijtig dat het gister niet is gebeurd... @miriam25 he meis beterschap als het ook met de griep te maken heeft..... Ik heb het hartje gevonden en gehoort. Nog wel heel anders dan de video;s die je op internet vind van de angelssound, dit omdat het hartje ook nog maar 2 kamertjes heeft natuurlijk... Maaar bet klopt nog steeds.... YES.... Heel stout, maar wel leuk
@ Betty wel leuk toch dat je hem nog een keer heb gehoord Ik koop zo'n ding niet hoor, want dan maak ik mezelf helemaal gek
@Betty; wow wat gaaf zeg dat je het hartje hebt gehoord met de angelsound. Super Hier energie van 0,0. Net ff op de fiets naar de stad toe. Nou wat een opgave zeg, ik kwam gewoon niet vooruit. Niet omdat ik geen conditie heb, maar gewoon geen energie in de benen.
Hahaha nou ik had met mijzelf ook afgesproken het nog lang niet te doen. Maar soms breek ik mijn afspraak, mijzelf gek maken doe ik niet als ik hem niet had gehoord weet ik dat ik te vroeg was, slechts 15% hoort het hartje al in week 75% in week 8 dus had ik hem nog niet gehoord was er geen mens overboord... @ikbenhetmaar, ik heb je afspraak er bij gezet, maar wil je de volgende keer alsjeblief mij of miracles pben, anders is het voor ons veel zoek werk om alles bij te houden zie je.... Ik heb trouwen op de lijst ook mijn afspraak met mijn Doulla gezet. ( www.doula.nl) Een doula is eigenlijk in het leven geroepen voor alleenstaande vrouwen, maar ook voor mensen met speciale wensen. Omdat wij een ivf kindje verwachten wil ik de bevalling zo natuurlijk mogelijk doen en gezien sommige bevallingen zo snel of pijnlijk zijn dat je op gegeven moment maar laat leven door wat er gebeurd... Een doula is er dan om je te helpen om je wensen na te leven... Nu is mijn verhaal met mijn Doula wel heel speciaal hoor, we mailen elkaar al sinds vorig jaar 9mnd beurs en ze leeft enorm met ons mee tijdens de bbz en nu weer... Dus we gaan de 3de eens goed bespreken wat het kost en hoe en wat het precies in houdt,,,'