ik vind dat die andere topic nu heel rustig is ik denk dat ik ook gewoon bij alle bij rond blijf kletsen want je hebt toch je vaste mensen waar je je goed bij voelt (die het zelfde mee hebben gemaakt enz) en dat is nu gesplitst ik denk wel dat het er rustiger van wordt maar vind het nu wel weer te rustig
Kl"te dat jullie zo misselijk zijn! Hier komt het met vlagen, ben alleen echt verschrikkelijk moe. heb gisteren tot 01:30 gewerkt, maar kost me echt héél veel moeite. Als ik maandag een goede echo heb ga ik het ook tegen collega's zeggen, zodat ik mijn diensten kan ruilen. bijv. vrijdag heb ik dienst tot +/- 4 of 5 uur 's ochtends, en dan heb ik hier ook nog een vijfjarige drukke kleuter hobbelen. Lijkt me niet echt gezond met een minimensje in je buik! Zo, ff lekker van me afgeschreven!
meiden er is een hartje wat klopt de termijn is terug gezet naar rond de 6 weken we moeten hoop blijven houden en volgende week vrijdag 23 jan heb ik om 13.40 opnieuw een echo om te kijken of het gegroeid is. Dus tot op heden ziet het er goed uit al ben ik niet gerust nog hoor maar wel ietsjes zelf had ik berekend dat we op 6 weken en 3 dagen zouden zitten dus iets terug volgens mijn eigen berekening blijf duimen voor me meiden
ja dat moeten jullie ook hihi duimen moeten blijven draaien in de hoop dat het volgende week ook nog goed is. maar meiden de angst zit echt onwijs diep pfff het is zo vaak mis gegaan bij ons en dan dit en nu wel weer een kloppend hartje je gevoel gaat vreselijk heen en weer pff
Meid eet toch lekker je patatje met zout. Je hebt al je vitamines en mineralen echt nodig meid. Je ziet wat er anders gebeurt...... Enne.......duik vanaaf nou lekker de bank op met je zakkie chips
Hoewel ik zeker geen vroege sept moeder ben breng ik jullie even op de hoogte: Vandaag Hcg geprikt en het blijkt, heel verdrietig, toch oud Hcg te zijn, 39. Nu hopen dat is snel ongesteld word en dan kunnen we deze verdrietige en verwarrende periode achter ons laten. Ik hoop dat jullie allemaal lieve, gezonde en prachtige babies op de wereld zetten.
Gefeliciteerd miriam ik ga ook zeker voor je duimen. Jeetje line... nu maar hopen dat het snel weer allemaal goed gaat. Sterkte.
Line, heel veel sterkte! Miriam, vooralsnog goed nieuws, dus blijf positief! we blijven duimen. Hier voel ik me nog steeds kl*****
Sterkte Line! Dames, ik ben de weg kwijt. Was dit topic nou tot de 10e of tot de 15e? (En tot is niet t/m, hè?)