de vroege september 2009 mama's ( tot 10 sep)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Betty Boop, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    hej iedereen,

hebben jullie net zo slecht geslapen als ikke :(

@wonderen: veel succes en plezier bij de echo :)

iedereen een hele fijne dag gewenst ;)

2. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Nee hier juist super goed geslapen...

Hoe kwam het dat jij een mindere nacht had?

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Betty ik zou achter je schaambeen zoeken want daar zit dat kleine mormeltje verstopt :)

Ondertussen ligt Wonderen als het goed is op tafel (of ze zit nog in de wachtkamer dat kan ook). ben wel heel benieuwd

Ik krijg de misselijkheid over dag steeds meer onder controle door om de 2 uur kleine dingen te eten.
    Vooral de snack o jacks met caramel vond ik lekker maar ja helaas mag geen suiker meer van de gyn :rolleyes: , dus straks maar eens even naar de winkel op zoek naar een alternatief.

's nacht gaat op en af, als ik lekker door kan slapen is er weinig aan de hand maar zodra ik wakker wordt omdat ik naar de wc moet :rolleyes: .
    Zodra ik maar iets in beweging kom wordt ik maar daar toch misselijk en toe begon Kylian vannacht ook nog te dromen (en dus huilen) dus kon ik er ook nog een keertje extra uit :( .

Groetjes Anita

4. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @pluk nou ik weet niet of we verder gaan zoeken, het is gewoon echt nog te vroeg voor een hartje om nu met zo'n ding te horen...

@iedereen hier, het gaat niet helemaal lekker met miracles las ik op het andere topic. Te lage hcg waarde...

Ik schrijf het hier ook even omdat ik er erg mee zit en enorm baal voor haar...

5. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    He ladies, even een hele anders vraag, is € 195,- voor een babybedje duur?

Ons eerste kindje he en ik heb er eigenlijk geen idee van hoe of wat..

Ik denk wel dat dit een kaal bedje betreft *( geen matrasje, geen bodem, geen hemeltje)

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Ik weet het niet meid, wij hebben toen via marktplaats een complete babykamer gehaald

(bedje, commode en kledingkast van hout) voor € 350,-.

We hebben er toen wel een nieuw matrasje in gehaald maar die was toen toevallig in de aanbieding bij de prenatal.

Groetjes Anita

7. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Ik doe ook niet zo moeilijk over marktplaat hoor, maar ik ben bang dat onze smaak er niet bij gaat zitten.. Wij willen een bamboo baby kamer...

8. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik durf het niet te zeggen betty boop.. succes! :)

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.362
    36.217
    113
    @betty boop: tja, wat is duur. Ik vind het wel meevallen. Het is ook maar net of je het ervoor over hebt. Er zijn complete babykamers voor 500 euro en voor 2000 euro. De babykamer van mijn zoontje kostte compleet 800 euro, dus ook iets van 200 voor het bedje.

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Betty als dit het bedje is wat je mooi vind dat moet je het gewoon doen hoor ;)

Maar ik zou wel even informeren wat een compete kamer kost en of er nog voordelen aanhangen, sommige bedrijven geven dingen (maxi cosi, waardebonnen e.d) als je boven een bepaald bedrag besteed.

Groetjes Anita

11. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Het is een geen echte baby winkel... Maar ik ga zeker even infomeren voor extraatjes als ik er vanalles koop...

Thanks...

12. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    @syboena; hoe is het nu met je? Hou de moed er in hoor meid!

@betty; ik vind 195 euro nog wel acceptabel hoor. Zeker als je het onwijs mooi vind.

13. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Ja we vinden hem alle twee wel erg mooi... Alleen is de rest van de meubeltje wel iets duurder... nog maar even kijken wat het budget is voor het kamertje ;)

14. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    :D moeilijke vraag is dat altijd aan jezelf he!

15. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Ja vooral omdat het de eerste is en dan wil je gewoon perfectie ;)

16. Babijtje

Babijtje Fanatiek lid

11 mrt 2008
    1.310
    0
    0
    Doetinchem
    Jep inderdaad en absoluut herkenbaar.

17. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    ;) maar ondanks de perfectie moet je wel genoegen nemen met wat het budget je biedt... ;)

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    hihihihi dat is het voordeel van een tweede, je hoeft geen kinderkamer meer te scoren.

Gelukkig vonden wij er eentje die we allebei mooi vonden en die lekker in het budget viel.
    Helemaal toen we het zagen want het is een erg grote commode, Kylian is nu bijna 1 meter en kan er nog languit op liggen en dan houden we nog 20 cm over. En het is lekker hoog en dat is zeker voor Jan fijn met zijn 2 meter.
    En het is helemaal van massief hout, dus geen triplex platen als tussen- en achterwand.

Het kamertje hebben we heel nutraal gehouden in melkwit dus eigenlijk hoeven we alleen andere schilderijtjes (ga ik weer zelf maken) en misschien een ander gordijn.

Niet denken ohhh die heeft het lekker makkelijk want we moeten de zolder leeg ruimen, bij de woningbouw een aanvraag doen voor het plaatsen van een groot dakraam en een kamer aftimmeren voor Kylian.
    En dat moet dan natuurlijk ook nog ingericht worden (schilderen, laminaat enz) :)

pffff wordt er al moe van alleen door er aan te denken :confused:

Groetjes Anita

19. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Wat komt er ook eigenlijk veel bij kijken he hihihihi...
    Hier ga ik hele ontevrede nichtjes krijgen, HUN logeerkamer word omgebouwd tot baby kamer ;)

20. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Over het budget van de babykamer hoeven wij niet na te denken, die krijgen we namelijk van de ouders van mijn man.
    Wat zijn wij toch een geluksvogels he. :):D

Verder heb ik een heel rare dag.
    Voelde me vandaag op het werk een beetje down en erg moe.
    Toen ik thuiskwam trok dat gelukkig weer weg, en net waren man en ik helemaal blij, met onverwacht veel geld op onze rekening. :D
    Jaaa, dit wordt hopelijk echt ons jaar!

Deel Deze Pagina