, ja ik zit al op me werk, moet wel eerlijk zijn heb nog niet zoveel gedaan, dus daar ga ik nu ff mee beginnen, anders komt het niet goed
Nou dames ik kom afscheid nemen, 2de echo was ook niet goed, alleen een lege vruchtzak, moet over 2 weken weer terug kijken of het dan afgekomen is anders een curretage. Ben helemaal kapot miskraam nummer 7, hoeveel kan een mens hebben. Echt snap niet dat ik toch een gezonde zoon heb, we hebben daar zooooo veel geluk mee gehad, maar ik kap met zwanger worden, dit trek ik echt niet meer. Meiden allemaal een voorspoedige zwangerschap en mooie baby's in september. Dikke knuffel.
Oh Dreamer toch, wat een naar nieuws. Ik weet niet goed wat ik nog zeggen moet. Heeeel veel sterkte de komende tijd. Dikke knuffel voor jou.
heel veel sterkte de aankomende tijd. Ik heb het zelf niet meegemaakt nog, alleen bij mijn broertje of zusje die ik dus nooit heb gehad. heel veel sterkte! weet ook niet wat ik verder moet zeggen. een hele dikke knuffel!
@ Dreamer, idd heel veel sterkte meid de komende tijd, ik snap ook wel dat je het niet meer trekt, ik vind mijn 2 al veel, laat staan 7. Echt heel veel sterkte en ook van mij een dikke knuffel.
@ Dreamer1971 Meis heel veel sterkte en kracht gewenst in deze moeilijke periode.. Dikke knuffel, Ikbenhetmaar
@Joyce84 helaas stond hier toch ook mijn client voor de deur... En die van vanmiddag belde ook dat het iets later werd, maar wel dat ze kwam... BLEEEH.... @Dreamer1971 neeeee meis dit is niet waar, jee wat ontezettend k.. dit kan toch niet weer? Heel veel kracht lieverd voor de aankomende periode...
@ Betty boop, Ik ben ook aan het werk van 10.00 tm 20.00 pfff.. me ogen vallen nu al dicht en ben zo ontzettend misselijk.. denk dat ik om 17.00 mooi naar huis ga...
Echt niet leuk he die veplichting nu... Maar mrogen weekend hahaha. ( o nee ships druk weekend bleeeeeehhhhhh)
Ik nog lang geen weekend hoor!.. moet morgen en zaterdag ook werken.. *erg leuk een eigen winkel* pff wordt me nu toch echt al te zwaar haha
hetzelfde geldt bij ons voor mijn nichtje van 3,5.. ben benieuwd hoe die gaat reageren als "mij kamer" in eens de kamer van haar nieuwe neefje/nichtje wordt en dan ook nog met waarschijnlijk haar bedje en comode! Chrizzzy
He wat leuk ook eigen ondernemer.. mag ik je vragen wat voor winkel je runt? Dat is idd nog heftiger, ik zie het aan mijn kennisen die hebben ook een eigen zaak ( snoepwinkeltje) en tja het zijn zware dagen...
Hahahaha ja dat is nog een jong nichtje, ik heb het over meiden van 22 die hier met vriendjes feestjes komen vieren
Tuurlijk mag je dat vragen, ik heb een baby winkel wel erg zwaar hoor.. zeker nu ik zelf zwanger ben en al die happy mensen elke keer over de vloer krijg die al bevallen zijn.. hahaha
He wat leuk zeg, ja dat lijkt mij helemaal zwaar als je elke maand ongi werd enzo... Hoe lang ga je het volhouden ( je kan en mag natuurlijk zelf je verlof bepalen...)
Eigenlijk viel dat wel mee hoor, want ben pas in november gestopt met de pil.. ik wil het liefst zo lang mogelijk door werken omdat ik alles zelf doe, inkoop, verkoop, administratie.. en personeel kost zo ontzettend veel.. en vind maar eens iemand die: goed, betrouwbaar, en een zaak in zijn 1tje kan runnen. jongen meisjes vinden het allemaal heel erg leuk maar die kunnen niet een winkel draaiend houden..
Nee dat klopt en das ook altijd erg moeilijk, vooral het stukje betrouwbaar personeel.... Dat is ook waarom een zzper ben... Ik zou wel met meer kunnen werken, maar het is vooral veel geklooi met mensen die gewoon eigenlijk niet serieus zijn met wat jij serieus probeerd op te bouwen... Hoe ga je het zometeen doen dan? Ik bedoel na de bevalling... JOEPPIE IK BEN ECHT ZWANGER.... Ik ben net een taostie aan hetvmaken en ik heb er ook echt trek in, maar ik ruik die geur en ik sta een partij te koren... het is maar goed dat ik niet makkelijk teruggeef... Maar ondertussen na de eerste hap smaakt de taotie wel hoor