ik werk nu van di t-m zaterdag.. en met verlof wordt het even puzzelen daar ben ik nog niet over uit.. na de bevalling.. Ma vrij Di vrij (doet mijn moeder de zaak) Wo werk ik, past me moeder op. Do werk ik, baby naar kdv vr vrij (doet schoonmoeder de zaak) Za vrij (doen mijn schoonmoeder en moeder de zaak) dus ga zelf nog maar 2 hele dagen werken..
Zo gelukkig is het voor mij wel bijna weekend Ben kapot... Nog een half dagje .... Ik kom er wel weer doorheen.
hej allemaal, @Dreamer1971: ik weet niet goed wat ik moet zeggen, heel veel sterkte gewenst voor jou en je mannetje! hier super misselijk! en erg zenuwachtig voor de echo van morgen [-o< hopen dat alles goed is ... ben ook nog bezig mijn paardje te verkopen, mijn man kan er niets mee (het is een ruin) dus we zijn op zoek naar een leuk huisje voor hem, maar vindt 't niet leuk dat hij moet gaan.. maar goed het is beter voor hem.. groetjes
@Joyce84 me too me too nog maar een paar uurtjes Wauw wel gaaf ikbenhetmaar dat je het zo met schoon en familie kan oplossen...Zijn je ouders en schoonouders nog zo jong dan?Kunnen/ willen ze niet met verlof ook jouw 2 daagjes over nemen... Het klinkt als een super oplossing, maar ik weet dat je na de bevalling toch nog thuis wel wat dingen gaat doen zoals de admin enzo dnek je niet?
@BrusjeVoorLynn aha das even balen... het is toch ook een beetje een kindje wat je nu dan een ander huisje gaat geven...moeilijk hoor... Ik hoop dat je een super nieuw huis voor je paard gaat vinden...
Mijn ouders en schoonouders zijn idd nog lekker jong.. allebei vroeg kids gekregen dus dat scheelt.. ja de administratie en de inkoop kan ik vanuit huis doen dus dat ga ik wel er zelf bij doen, maar er is vaak ook wel even een rust momentje in de winkel zodat ik het dan kan doen.. verlof wordt lastig omdat je dan richting vakantieperiode gaat .. en ze willen allebei wel graag op vakantie.. dus personeel zal tegen die tijd haast wel moeten.. maar dat zien we dan wel weer.. ga ik me nu nog niet druk over maken..
@Ikbenhetmaar is ook nog ver weg, maar voor je het weet staat het zo voor de deur hoor... Nou liever even nog niet, laat mij eerst maar even genieten van wat er in mijn buik groeit, voordat het voor je ogen weg groeit ik ga hier heel evene en half uurtje mijn oogjes dichtdoen voor dat de nieuwe client al weer voor de deur staat...
Ach wat de heck ik ga mijn anonimiteit ook opgeven, dan lezen moeders en zus maar mee... Ik heb een eigen praktijk als alternatief psychtherapeut.. Erg leuk werk en gelukkig alleeng eestelijk vermoeiend, dsu ik denk dat ik zolang het medisch kan ook niet snel met verlof zou gaan... Ik vind mijn werk veelste leuk
ja precies, ik leg een wandeling van 10 minuten heen en 10 minuten terug elke dag af.. kan het nu nog heeel goed trekken hoor...
@ Brusjevoorlynn, spannend he ? Ik duim voor je @Ikbenhetmaar, mijn schoonouders zijn ook erg jong, hebben ook erg jong kinderen gekregen.
Hahaha nu nog wel, maar ik zie gelijk een geweldige mooie dame met een geweldig mooie buik die waggelend van de 10 min 20 maakt straks hahahaha... Ach als zelfstandige heb je veel voordelen maar zeker ook nadelen, tot vorig jaar maakte ik mij heel erg zorgen over mijn centjes als ik dus idd verlof zou opnemen. Nu is er vorig jaar eindelijk besloten dat ook zelfstandige een verlof uitkering mogen vragen.. belachelijk eigenlijk dat het pas sinds vorig jaar is...
Hahaha helaas heb ik dit weekend van mijn schoonmoeder een pesionfeestje die word 65 en mijn ouders zijn ook over de 50.. ZIj wel jong, maar ik niet hahaha
Betty boop, Ja maar daar zitten ook haken en ogen aan volgends mij.. volgends mij krijg je dat pas op het moment dat je echt met verlof hoort te gaan.. dus als je het al eerder niet trekt krijg je nog helemaal niets.
De mijne ook, schoonmoeder is nu 40, wordt 41 in maart en schoonvader is 42. Dus dan zijn mijn kinderen ook alweer wat groter,ze zijn dit jaar wel 25 jaar getrouwd, zijn nog getrouwd, voordat mijn vriend geboren werd, 1 maanda daarvoor ofzo.